Şimdi Ara

ROT AYARI DİREKSİYON SİMİT EĞRİLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
7.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilenler yardımcı olabilir mi araç direksiyonu bırakınca düz gidiyor ama simit çok az sağa dönük duruyor direksiyonu düz tutunca araç sola gidiyorsa bunu bildiğim kadarıyla bir taraftaki rot milini gevşetip diğerini aynı oranda sıkarak hallediyorlar. Bu durumda hangi tarafı sıkıp hangi tarafı gevşetmek gerekiyor? Sağ tarafı veya sol tarafı diye değilde (çünkü önüne geçip karşıdan bakınca karışabilir sağ sol kavramları) şoför tarafı ve yolcu tarafındaki rot mili diye yazarsanız daha anlaşılır olur.



  • Bildiğim kadarıyla bir tarafı gevşetmek gerekmiyor. Rot-balans doğru sadece direksiyon yanlış sabitleniyor, rotçuya götürün düzeltiyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onun ayarını siz yapamazsınız. eğer rot düzgün direksiyon kaçık ise, evet dediğiniz gibi direksiyonu merkezlemek için bir taraf açılır diğer taraf sıkılır ancak milimlik bir ayar hatası rot ayarını bozar. ya bilgisayarlı makine ile yapacaksınız yada kanalda metre ile ölçerek yapacaksınız.
  • ZETEC SE kullanıcısına yanıt
    Lastikcide çalıştım ayar aynen dedigin gibi yapılıyor ama gözle yapılacak bir işlem degil.
    Çalıştığın yer küçük esnaftı eski tip balans uyguluyordu jant i makinaya takıyorduk orda yaptığımız balans en fazla 80km hızda ise yarıyordu daha iyisini aracın uzerinde yapan makinalar var o tip makina kullanan yerlere yaptirlasin fiyat olarak. Birşey diyemiyorum ama uygun olsun dersen ilk müşteri olarak git siftah olacağı için uygun olur pazarlık imkanım olur örneğin 80 derse 60 a inersin örnek tabi
    (Sayısal değerler temsilidir)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sizin lastikleriniz balans tutmuyor, sorun bu. rot ayarıyla çözülebilecek bir sorun değil. LAstiklerin yerini değiştirin, yine dzüelmezse yeni lastik alırsanız ancak düzelir. O yüzden o şekilde kullanmaya devam edin. İşimden dolayı çok farklı araçları kullanıyorum, gözlemlediğimi kadarıyla her 10 araçtan 8 'inde bu sorun var. Ancak kimse dert etmiyor. Bunun başınıza gelmemesi için öncelikle sıfır lastik alıp taktırdıktan sonra ilk sökme işleminde lastiklerinizi numaralandırın. Sol ön, sağ ön, sol arka, sağ arka gibi, ve o şekilde muhafaza edin.
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Konu sahibi direksiyon eğriliğinden bahsetmiş, balansla ilgili sorunu yok ki !

    Kaldı ki bu durum rot ayarı ile düzeltilebilir olmadı belki direksiyonu daha önce sökülüp takıldı ise bir diş merkezden kaçık taktılar ve eğri kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prokizya

    Konu sahibi direksiyon eğriliğinden bahsetmiş, balansla ilgili sorunu yok ki !

    Kaldı ki bu durum rot ayarı ile düzeltilebilir olmadı belki direksiyonu daha önce sökülüp takıldı ise bir diş merkezden kaçık taktılar ve eğri kaldı.
    Konu sahibinin yaşadığı sorunu belki 4-5 kere yaşadım ve çözüm için yapmadığım bir şey kalmadı. O yüzden büyük ihtimalle yaşadığı sorun anlattklarımdan ibaret
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Focus ROT BALANS AYARI
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Rot ayarın bozuk arkadaşım , balans ile filan alakası yok , sen kendin yapamazsın , aslında yaparsın da çok uğraşırsın şu video'yu örnek al kendim yapacam diyorsan

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.