Arkadaşlar herkese merhaba, aracımla son bir haftadır çok çukura girdim ve en son, yanaşırken kaldırıma sağ arka lastiği sürttüm ve 2 haftaya kadar uzun yola çıkıcam, balans ayarı ve lastik havalarını kontrol ettirmek istiyorum, şahsuvaroğlu 50+kdv istedi, sizce servisemi götüreyim yoksa lastikçileremi baktırıyım. ( idealtepe-bostancı-küçükyalı-maltepe)
50 ytl çok para.Ben çorum otokoç da 30 liraya yaptırmıştım.
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
50 ytl çok para.Ben çorum otokoç da 30 liraya yaptırmıştım.
bizim burda lassa var oraya yaptırsam mı acaba
quote:
Orijinalden alıntı: sscasta
bizim burda lassa var oraya yaptırsam mı acaba
Alıntıları Göster
abi sen fordclubtr a takılmıyormuydun?
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
abi sen fordclubtr a takılmıyormuydun?
Alıntıları Göster
Selam Sscasta umarım askerlik sonrası hayat iyi gidiyordur..
Ben iki gün önce annemin Punto suna 4 lastik balansı için sadece 15 lira verdim,bence maksimum 30 liranın üzerine çıkma, bu işi servis hassasiyetinde yapan elektronik cihazlı lastikciler mevcut araştır biraz.
Balans ayarı çok ince birşey olmadığı için etiketli mekanlarda gereksiz ücretler ödeme derim.
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
abi sen fordclubtr a takılmıyormuydun?
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ucanhoroz
abi sen fordclubtr a takılmıyormuydun?
Üyeliğim yok sadece misafir olarak takılıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: sscasta
quote:
Orjinalden alıntı: ucanhoroz
abi sen fordclubtr a takılmıyormuydun?
Üyeliğim yok sadece misafir olarak takılıyorum.
Alıntıları Göster
Donanımlı bir lastikçiye gidin 50 tl çok para daha ucuza hallederler gibime geliyor.. Bir lastikleri çıkarıp bakıyorlar birde aracın üstünde bakıyorlar balansa en sağlıklısı bu eğer orda bunu yapan varsa hiç kaçırmayın.. bende yeni jant lastik aldığımda çok sorun yaşadım sürekli yaptırıyorum lastikçiye yola çıkıyorum hala direksiyon titriyor en sonunda lastikçi başka bir yere yönlendirdi aracın üstünde de balansı yapınca titreme felan kalmadı ip gibi...
Selam Sscasta umarım askerlik sonrası hayat iyi gidiyordur..
Ben iki gün önce annemin Punto suna 4 lastik balansı için sadece 15 lira verdim,bence maksimum 30 liranın üzerine çıkma, bu işi servis hassasiyetinde yapan elektronik cihazlı lastikciler mevcut araştır biraz.
Balans ayarı çok ince birşey olmadığı için etiketli mekanlarda gereksiz ücretler ödeme derim.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: esmerce
Selam Sscasta umarım askerlik sonrası hayat iyi gidiyordur..
Ben iki gün önce annemin Punto suna 4 lastik balansı için sadece 15 lira verdim,bence maksimum 30 liranın üzerine çıkma, bu işi servis hassasiyetinde yapan elektronik cihazlı lastikciler mevcut araştır biraz.
Balans ayarı çok ince birşey olmadığı için etiketli mekanlarda gereksiz ücretler ödeme derim.
Teşekkür ederim esmerce, valla sivil hayat güzel ama daha işe başlayamadım. Bende dediğin gibi donanımlı düzgün bi lastikçiye yaptırıyım. 50+kdv bana da çok geldi.
quote:
Orijinalden alıntı: alp2828
Donanımlı bir lastikçiye gidin 50 tl çok para daha ucuza hallederler gibime geliyor.. Bir lastikleri çıkarıp bakıyorlar birde aracın üstünde bakıyorlar balansa en sağlıklısı bu eğer orda bunu yapan varsa hiç kaçırmayın.. bende yeni jant lastik aldığımda çok sorun yaşadım sürekli yaptırıyorum lastikçiye yola çıkıyorum hala direksiyon titriyor en sonunda lastikçi başka bir yere yönlendirdi aracın üstünde de balansı yapınca titreme felan kalmadı ip gibi...
Alıntıları Göster
Rot balans ayarı ve lastik kontrolü dışında jantlara da baktır, zaten onlar bakarlar,kaldırıma park etmeler, çukurlar jantların eğrilmesine sebep olabilir. Tabi o da ayrı paradır. Hepsini, jant düzeltme dahil, 50 TL ye yaparsa fiyat normal...
quote:
Orijinalden alıntı: bazinga33
Rot balans ayarı ve lastik kontrolü dışında jantlara da baktır, zaten onlar bakarlar,kaldırıma park etmeler, çukurlar jantların eğrilmesine sebep olabilir. Tabi o da ayrı paradır. Hepsini, jant düzeltme dahil, 50 TL ye yaparsa fiyat normal...
Alıntıları Göster
ben hem rot ayarı hemde balans ayarı için 30tl vermiştim.aracın üzerinde yapıldı balans ayarı.ayar öncesi lastiklerde titreme vardı.sonrasında ise bir sorun kalmadı.bencede ehli ve donanımlı bir lastikçide yaptırılabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: dmr06
ben hem rot ayarı hemde balans ayarı için 30tl vermiştim.aracın üzerinde yapıldı balans ayarı.ayar öncesi lastiklerde titreme vardı.sonrasında ise bir sorun kalmadı.bencede ehli ve donanımlı bir lastikçide yaptırılabilir.
Alıntıları Göster
Yetkili serviste 15+15 tl ye bu işi hallettim..Dışarda daha pahalı olduğundan ben yetkili serviste yaptırmıştım....Fakat servise göre fiyat değişiyor mu bilmiyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: x15
Yetkili serviste 15+15 tl ye bu işi hallettim..Dışarda daha pahalı olduğundan ben yetkili serviste yaptırmıştım....Fakat servise göre fiyat değişiyor mu bilmiyorum..
Çok uygun bir fiyat, yaptırdığınız servis istanbulda mı. Aradaki fark çok fazla.
quote:
Orijinalden alıntı: sscasta
quote:
Orijinalden alıntı: x15
Yetkili serviste 15+15 tl ye bu işi hallettim..Dışarda daha pahalı olduğundan ben yetkili serviste yaptırmıştım....Fakat servise göre fiyat değişiyor mu bilmiyorum..
Çok uygun bir fiyat, yaptırdığınız servis istanbulda mı. Aradaki fark çok fazla.
İstanbul değil ama telefonla fiyat bilgisi alın servisler arasında da farklılıklar olabilir...
quote:
Orijinalden alıntı: x15
quote:
Orijinalden alıntı: sscasta
quote:
Orijinalden alıntı: x15
Yetkili serviste 15+15 tl ye bu işi hallettim..Dışarda daha pahalı olduğundan ben yetkili serviste yaptırmıştım....Fakat servise göre fiyat değişiyor mu bilmiyorum..
Çok uygun bir fiyat, yaptırdığınız servis istanbulda mı. Aradaki fark çok fazla.
İstanbul değil ama telefonla fiyat bilgisi alın servisler arasında da farklılıklar olabilir...
Alıntıları Göster
Arkadaşlar bana focus 1 in rot açıları lazım ve google dan bulamadım.Bilen ya da yol gösterecek arkadaşların yardımını bekliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
Arkadaşlar bana focus 1 in rot açıları lazım ve google dan bulamadım.Bilen ya da yol gösterecek arkadaşların yardımını bekliyorum.
Rot Açısı (TOE) yi ne yapacaksın kendin metre ile ayarmı yapacaksın?Şu şekilde yardımcı olayım.Belki işine yarar.Aşağıdaki linklere bakınız.
rot balanscı her aracı aynı mantıkla mı ayarlıyor,her aracın kendine has geometrik ayarları yok mu acaba merak ediyorumda..
quote:
Orijinalden alıntı: esmerce
@ ucanhoroz
ayarları neden sordun merak ettim?
rot balanscı her aracı aynı mantıkla mı ayarlıyor,her aracın kendine has geometrik ayarları yok mu acaba merak ediyorumda..
Alıntıları Göster
bilgisayara aracın modelini giriyorlar. verisi alette yükleniyor. değerler o seviyeye gelinceye kadar ayarlıyolar. ama arka tarafa ben bir şey yaptırmadım hiç.
sanırım onun özel bir makinası var bizimkinde sadece önlere bakıyorlar
quote:
Orijinalden alıntı: Mustafa-T
bilgisayara aracın modelini giriyorlar. verisi alette yükleniyor. değerler o seviyeye gelinceye kadar ayarlıyolar. ama arka tarafa ben bir şey yaptırmadım hiç.
sanırım onun özel bir makinası var bizimkinde sadece önlere bakıyorlar
Alıntıları Göster
İzmirde bildiğim yerler de toe açısını ölçmüyorlar.Aracın rot balansında sorun olmadığını söylüyorlar ama sağ arkayı bırakma eğiliminde.Rotcuyu yönlendirebilmek için araştırıyorum.Örneğin elimdeki rot raporunda ön ve arka kamber kastel ön için rot ve arka için itiş açıları S.A.I. Kapsam Açısı Eksen Kaçıklığı Tekerlek izi genişlik farkı Ön arka aks merkezleri arası mesafeler var ama Dönüşteki rot açıklığı toe eğrisi maksimum içe tur ön şase yükseklği ve şase açısı yok. Rotcu bana diyor ki abi onlar fabrikasyon ayarlara gelmez.Neden diyorum başlıyor saymaya.İlgilenmek isteyen yok.İş başa düştü.
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
İzmirde bildiğim yerler de toe açısını ölçmüyorlar.Aracın rot balansında sorun olmadığını söylüyorlar ama sağ arkayı bırakma eğiliminde.Rotcuyu yönlendirebilmek için araştırıyorum.Örneğin elimdeki rot raporunda ön ve arka kamber kastel ön için rot ve arka için itiş açıları S.A.I. Kapsam Açısı Eksen Kaçıklığı Tekerlek izi genişlik farkı Ön arka aks merkezleri arası mesafeler var ama Dönüşteki rot açıklığı toe eğrisi maksimum içe tur ön şase yükseklği ve şase açısı yok. Rotcu bana diyor ki abi onlar fabrikasyon ayarlara gelmez.Neden diyorum başlıyor saymaya.İlgilenmek isteyen yok.İş başa düştü.
Alıntıları Göster
usta sen sorunlu taradın amortisörü değiştin değil mi. pek i karşısını değiştin mi
quote:
Orijinalden alıntı: Mustafa-T
usta sen sorunlu taradın amortisörü değiştin değil mi. pek i karşısını değiştin mi
Alıntıları Göster
Değişmedim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme