|
Renault, yeni reklam panosuyla Tesla kullanıcılarını hedef aldı
-
-
Aptal Renault Türkiye, başka diyecek hiçbir şey yok, sinirden elim ayağım titriyor. Şu aracı (Scenic E-Tech) rahatça getirip %10 vergi diliminde satıp aylardır rekor üzerine rekor kırabilecekken inanılmaz bir akıl tutulması.
-
Renault 2-3 yıldır kendisini dibe doğru götürecek yada sıradanlaştıracak diyelim ne kadar yanlış hamleler varsa hepsini yaptı yapmaya da devam ediyor, tahminim Türkiye'ye getirilen modellerin seçilmesi de aynı düşünce yapısının eseri.
Ne zaman ÖTV'ye uygun bir PHEV modeli konfigüre edip getirecekler merak ediyorum.
-
TR de bu kadar kısıtlama varken adam sana özel niye araç üretsin. Megane e.tech ve Austral in hali ortada iken scenic, rafale falan beklemeyin boşa. TOGG alın^^
_____________________________ -
Düşman fransız markaları olan Reno, Pejo, Citroen gibi markalara hayır. Arabalarını satmaya gelince Türkiye en büyük düşmana gelince o da Türkiye. Bu ikiyüzlülük.
-
Avrupa’lıların üretim kapasitesi az. Batarya üretemiyorlar. Diğer yandan bizde elektrikli araç pazarı çok küçük . Getiripte bir ayda bir kaç yüz araç için uğraşmazlar. Zoe’den yıllardır çekiyorlar zaten.
Türkiye’de satan iki araç var Tesla ve Togg. Birde BMW çok uğraşıyor oda başarılı olamadı. Ayrıca Türk insanı hep elektrikliye karşı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu -
Bu arada bu araç %10-80 arasını 40 dakikada tamamlıyor. Sadece elektrikliden soğutur insanı resmen.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu -
Hocam bu araç Avrupa’da Megane E-Tech fiyatına çıktı ve Megane E-Tech de büyük bir indirim gördü. Bizimkiler ne bunu getirdi, ne de Megane E-Tech’e indirim yaptı. Scenic E-Tech 622 km versiyonu %10 vergi diliminde Türkiye’ye gelse ne TOGG bırakırdı ne de Tesla. Bu araç boşuna Avrupa’da yılın otomobili olmadı. Üretim yetişmiyor derseniz onu anlarım ama öyle bir şey olsa bu agresif reklam kampanyasını yapmazlardı diye düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ 01000010 01101100 01101111 01101111 01100100 01101001 01101110 -
Diğerleri de %20-80 arasını 30 dakikada tamamlıyor. 10 dakika için mi soğutur? Kaldı ki %10’dan başlatmışsınız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ 01000010 01101100 01101111 01101111 01100100 01101001 01101110 -
https://tr.motor1.com/news/710134/dunyada-yilin-otomobili-2024-finali/
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Çünkü renaultun Türkiye tarafı memur gibi çalışıyor ,hangi model hangi donanımla tutar düzgün çalışmıyorlar sonra gelen model başarısız oluyor
Bu araç dediğin gibi , Türkiyeye gelse çok satar , Togg un bence en ciddi rakibi bu araç , bataryası büyük ve diğer konularda zaten renault tecrübeli , 2011 de ilk elektrikli ciddi araç üreten firma ,batarya fiyatlarından ve batarya teknolojisinden dolayı tutmamıştı, bence reklamda doğru yapılmış
megane e-tech avrupada da aynı nedenden bataryası küçük olduğu için tutulmadı
yıl sonu makyajlı megane e-tech de bu 87kw batarya ile gelecek diyor fransız forumu
ayrıca fransada da insanlar elektrikliye mesafeli son olarak @gun ın dediği gibi avrupalıların pil tedariki istenilen seviyede değil
büyük batarya koymayıda yeni akıl ettiler ,onlar büyük batarya tutmaz diye düşünüyorlardı ama yanıldılar ,togg 88.5kw batarya ile iyi işler yapıyor e-scenic de 87kw batarya ile iyi tutar ,içide oldukça geniş
_____________________________ Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...
-
Arkadaşlar bu aracın 125 kw lığıda var bu üst versiyon
125kw(170ps) 280tork 8.6 sn0-100
Pil65kw 400volt mimari 8 yıl pil 160.000 km pil garanti. Hızlı şarj 130kw ile 35dk evde cihazla 22kw 3saat 15dk wltb 430 km evdb 340 km ısı pompası mevcut. Almanya fiyatı 41.400 euro 240km ile 510 km şartlara göre en düşük en yüksek gitme menzili.1847 boş ağırlığı var.
150km de son hız
Üst versiyonda motor 160 kw ve pil 87 kw güçlü şarj sistemi vs aynı. Menzil daha yüksek.48. 900 euro.
_____________________________ -
Renault mu kaldı yahu DCI üniteyi kaldırdılar, reprezant firmaları ve kiralamala firmaları hariç araba satamıyorlar.
_____________________________ Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
En Beğenilen Yanıtlar
|
Aptal Renault Türkiye, başka diyecek hiçbir şey yok, sinirden elim ayağım titriyor. Şu aracı (Scenic E-Tech) rahatça getirip %10 vergi diliminde satıp aylardır rekor üzerine rekor kırabilecekken inanılmaz bir akıl tutulması.
|
|
Renault 2-3 yıldır kendisini dibe doğru götürecek yada sıradanlaştıracak diyelim ne kadar yanlış hamleler varsa hepsini yaptı yapmaya da devam ediyor, tahminim Türkiye'ye getirilen modellerin seçilmesi de aynı düşünce yapısının eseri.
Ne zaman ÖTV'ye uygun bir PHEV modeli konfigüre edip getirecekler merak ediyorum. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
Hızlı






