Şimdi Ara

Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
0
Favori
26.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bulunduğum kamu kurumunda 2011 den itibaren 2 ayrı fluence kullandık konforu iyi bir araç bana göre malzeme kalitesini de beğeniyorum yumuşak malzeme kullanılmış ama tek olumsuz yan klimaları berbat durumda yazın soğutmuyor 2 araçta da aynı durum söz konusu servise de gösterildi araçlar ama değişen bir şey olmadı.Son kademede anca soğutma yapıyor onda da gürültüden durulmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flood01 -- 10 Aralık 2012; 23:27:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-DN

    Forumda olsun, çevreden eş dost olsun, kullanan olsun kime sorsam Fluence bakma uzak dur gibi söylemler duyuyorum. Tip görecelidir ama bana göre çok kötü bir tipi yok. Ortalama 40.000 TL civarına 2011 1.5 dCi Manuel bulunurken ve B sınıfı sıfır arabalara o paraları istedikleri bir zamanda, bence C sınıfı dizel az km yapmış bir araba tercih etmek daha mantıklı.

    arkadasımda vardı 1.5 dci privilege modeli 2011 modeldi 80 bin km yaklaşık yaptık çogunda beraberdik. baştan söylim 190ı geçmez, megane gibi o da 190ı geçmiyor.çekişi gayet güzel biraz yüksek araç megane onun yanında spor araç gibi kalıyordu meganda olan takırtılar tukurtular bu araçta yoktu gayet güzel bir araç fluance yakıtıda gerçekten iyi benim begendigim bir diger noktasıda ses sisteminin gayet başarılı olmasıydı 70 bin km civarında bir titreme sıkıntısı oldu oda galiba yakıttandı bir süre sonra kendiliğinden düzeldi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.

    Araçların satış rakamları asla kaliteleri için bir gösterge değildir üstad. Eğer öyle olsaydı Symbol, Albea şu an en iyi araçlardı.. Forumun güvenilirliği sorgulanabilir, ama "bence" satış rakamı aracılığıyla değil.






    İç tasarım için "vasat" kelimesi biraz ağır değil mi?

    "yaktığı kadar gitmemesi" ile ne demek istediniz? Eğer çok tüketiyor demek istediyseniz 1,5 dci gerçekten ekonomik bir motor. Eğer performans yok diyorsanız 105 hp olanı var ve gayet iyi gidiyor.

    "süspansiyon konforu eleştiriliyor" demişsiniz ama bence gayet konforlu bir süspansiyon sistemine sahip.

    "etli bir araç" nasıl oluyor onu anlamadım.

    "ben bizzat kullanmadım" demişsiniz zaten. Demek ki etraftan duyduklarınızla bu yorumları yapmışsınız. Eminim ki kullansanız, artılarının eksilerinden çok daha fazla olduğuna şahit olacaksınız.

    TAVSİYE EDERİM


    Üstad Fluance konusunda önyargım yoktur, ama sorularınızı yanıtlayayım:



    Umarım kullanmak nasip olur, belki de farklı fikirler edinebiliriz. Ama yenen şirket aracı damgası bile bir miktar uzak tutuyor beni Fluance'dan.

    Saygılar.


    Konuyu açan arkadaş bahsedildiği kadar kötü mü ? diye sormuş. Hayır öyle değil.
    Satış rakamları olarak filolardan bahsetmedim, gerçekte yani çevreme baktığımda da görebiliyorum her sokakta 2 yada 3 tane.Bu tür araçlar zaten sizi bir yerden bir yere götürmeye yarar.Motora gitmiyor demişsiniz kime göre? neye göre gitmiyor? 1.5 dci kendini kanıtlamış bir motor. Siz ne kadar para verirseniz alacağınız araçta o kadar dolu olur.Ben f/p açısından bakıyorum ve alınabilir bir araç.Geniş, güven veren bir araç benim için.Tipi alışık olmadığımız için ilk başlarda insanların tepkisini çekti ve bu yüzden önyargısını hala kıramayan insanların kötülediği kadar kötü bir araç değil.




  • 6 ileri olan ile ist ankara arası gittim geldim.

    Yol tutusu kötü. Araçta 4 kisi olmasına rağmen virajlarda yanal kaymalar ,düz yolda 160 170 ile giderken yan rüzgarlardan asırı derecede etkilendiğini gördük. Performansını beğendim.farkinda olmadan 160 170 gibi hizlari gördük. Zaten yan rüzgarları da o esnada farkettik.

    Otobanda 130 U geçmezsen yol tutusu konusunda sıkıntı yasamazsın.sehir icinde zaten sıkıntı yok. Yalnız kullandığım araçtan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama gaz tepkimesinde bazen gecikmeler oluyordu.ozellikle yokuş kalkışlarda gaz yemeyerek sıkıntı yarattı.

    İç mekan kalitesi olarak direksiyon soyulmasi hariç, ben ozellikle on gogus kısmının kalitesini cok beğendim. Sagında solunda tuşlarda. S sıkıntı yok.

    Bence bu fiyata alınacak bir arac.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar öncelikle verdiğiniz değerli bilgilerden dolayı teşekkürler.ben şuanda 2010 model fort focus titanyum paket bir araçla 2011 model renault fluence dynamıque edc li bir araç için kararsız kaltım.fordun yol tutuşu çok iyi olduğu söylenirken,fluenceninde otomatik vites seçeneği dolayısıyla oldukça kararsızım sizin değerli yorumlarınız ışığında bir karar vereceğim.
  • Bizim forumda arabanın kapısını açmadan ezbere yorum yapmalar var ve her zaman var olacak
    40,000 tl bütçem vardı
    B sınıfı dizel aracımı sattım tekrar b sınıfı bir araç almaktansa c sınıfı donanımlı az kmli (25,000 km)fluence tercih ettim ve çok memnunum.
    Donanım gayet iyi geniş iç mekan ve bagaj yakıtı çok az performans (105 ps)çok iyi daha ne olsun
    Yol tutuş olarak zayıf ama çok sert kullanılmadığı sürece sürücü zamanla alışıyor tip olarak herkesin göreceli özgür fikridir banada çok çirkin gelmiyor beğenmeyen beğenmesin
    40,000 tl b sınıfı araca para vermem c sınıfının keyfini sürerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdyun

    arkadaşlar öncelikle verdiğiniz değerli bilgilerden dolayı teşekkürler.ben şuanda 2010 model fort focus titanyum paket bir araçla 2011 model renault fluence dynamıque edc li bir araç için kararsız kaltım.fordun yol tutuşu çok iyi olduğu söylenirken,fluenceninde otomatik vites seçeneği dolayısıyla oldukça kararsızım sizin değerli yorumlarınız ışığında bir karar vereceğim.


    Kusura bakmayın ama bakış açınız saçma


    Dizel otomatik bir araca mı ihtiyacınız var yoksa dizel manuel bir araca mı ihtiyacınız var


    Sürekli istanbul köprü trafiğindesinizdir vites değiştirmekten sıkılmışsınızdır napayım yol tutuşu düzgün aracı ben bakarım vitesle uğraşmamaya
    Yada spor kullanım seviyorsunuzdur trafik olmayan bir yerde yaşıyorsunuzdur napacaksınız otomatik yol tutuşu zayıf olan bir aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdyun

    arkadaşlar öncelikle verdiğiniz değerli bilgilerden dolayı teşekkürler.ben şuanda 2010 model fort focus titanyum paket bir araçla 2011 model renault fluence dynamıque edc li bir araç için kararsız kaltım.fordun yol tutuşu çok iyi olduğu söylenirken,fluenceninde otomatik vites seçeneği dolayısıyla oldukça kararsızım sizin değerli yorumlarınız ışığında bir karar vereceğim.


    Düşündüğünüz Focus araç Fluence ten çok çok üstün değil. Focus daha gürültülü bir motor daha sert bir direksiyon ve süspansiyona sahip özellikle uzun yolda oldukça yorucu. Bunu Focus tan Fleunce geçmiş ve iksinide ortlama 30 bin kilometre kullanmış biri olarak söylüyorum.

    Fluence yumuşak ve gerçekten yakıtı koklayarak giden ekonomik bir araç. Ha ben deli gibi araba kullanırım yeri gelir makas yaparım diyorsanız Fluence almayın çünkü arkayı bırakır, frenleri ortalamadır zorlandığınızda kilitler ve kafadan sola kayma yapar. Birde bir müddet sonra bagajdaki açma mekanizmalarından ses yapar oralara birz lastik parçlar sıkıştırarak bu sesler giderilir.

    Ben fluence'i Focusun o motor uğultusuna ve içeri adlığı rüzgar yol sesine her zaman tercih ederim. Biraz daha iyi yol tutuyor diye konfordan ödün vermezdim.




  • 1.5 dci edc kiralayıp kullanmıştım.Görüş alanı darlığı ve kör noktaları harici güzel bir araç.Birde az daha yere basık olsaymış iyi olurmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 6 aylık 110 hp otomatik Fluence kullanıyorum bence sınıfına göre iyi araba. Daha önce kullandığım Linea 1.3 multijetten sonra çok iyi diyebilirim, rampalarda bastığında hemen tepki vermiyor diyenler birde Linea otomatik kullansınlar bakalım tepeye çıkana kadar 10-15 kez kendi kendine vites büyültüp-küçültüyor.
    Yani kısacası bana göre Fluence daha önce kullandığım MeganII, ALbea ve Linea' den daha iyi. Bunların hepsi şirket arabasıydı kendi arabam ise benzini çok tüketmesi dışında üretildiği yıllara göre iyi arabalardan sayılabilecek Opel Vectra 2.5 CDX.
  • Her araba parasina gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    quote:

    Orijinalden alıntı: sdyun

    arkadaşlar öncelikle verdiğiniz değerli bilgilerden dolayı teşekkürler.ben şuanda 2010 model fort focus titanyum paket bir araçla 2011 model renault fluence dynamıque edc li bir araç için kararsız kaltım.fordun yol tutuşu çok iyi olduğu söylenirken,fluenceninde otomatik vites seçeneği dolayısıyla oldukça kararsızım sizin değerli yorumlarınız ışığında bir karar vereceğim.


    Düşündüğünüz Focus araç Fluence ten çok çok üstün değil. Focus daha gürültülü bir motor daha sert bir direksiyon ve süspansiyona sahip özellikle uzun yolda oldukça yorucu. Bunu Focus tan Fleunce geçmiş ve iksinide ortlama 30 bin kilometre kullanmış biri olarak söylüyorum.

    Fluence yumuşak ve gerçekten yakıtı koklayarak giden ekonomik bir araç. Ha ben deli gibi araba kullanırım yeri gelir makas yaparım diyorsanız Fluence almayın çünkü arkayı bırakır, frenleri ortalamadır zorlandığınızda kilitler ve kafadan sola kayma yapar. Birde bir müddet sonra bagajdaki açma mekanizmalarından ses yapar oralara birz lastik parçlar sıkıştırarak bu sesler giderilir.

    Ben fluence'i Focusun o motor uğultusuna ve içeri adlığı rüzgar yol sesine her zaman tercih ederim. Biraz daha iyi yol tutuyor diye konfordan ödün vermezdim.





    Fluence bilmem ama hayatımda focus kadar kötü izolasyonlu bir arabaya binmedim. Ankaradan Eskişehire dönüyorduk, o nasıl bir lastik gürültüsü, nasıl bir rüzgar gürültüsü, resmen başım ağrıdı, yol bitse de eskişehire gelip arabadan insem diye dua etmiştim resmen. Çok çok kötü. Belki benim bindiğim araca özel bir sorundu ama ben o durumu yaşadıktan sonra bir daha ford'un kapısını açmam. Bizde escort vardı o da aynı şekildeydi. Fordların yol tutuşu iyi, motorları saat gibi, sürüşleri de keyifli ama izolasyon sıfır.

    Renault ise fairway, toros, laguna araçlarımız oldu. Klasik renault karakteristiğini hiç sevmiyorum. Kendine has itici egzos sesi, ucuz giri renk plastikler, kaba kokpit tasarımı, çirkin vites topuzları, güven vermeyen gidiş, hissiz pedal ve direksiyonlar, gevşek hissiyatı veren genel şasi işçiliği. Belki yeni modellerde işler değişmiştir ama benim için Renault biteli çok oldu. İlle fransız olacaksa citroen ya da peugeot.




  • Parasına göre iyi bir araç sayılır tabii. Türkiye koşullarına göre üretilmiş yüksek, geniş bagajlı, geniş iç hacimli bir otomobil. Ancak 120'den sonra dansöz gibi kıvırmaya başlıyor. Şirket aracı olarak kullanıp bu aracı deli gibi hızlı kullananları anlayamıyorum, hayatlarını riske ediyorlar. 85 beygirliği bile torku sayesinde yeterli. Beklentilerinizi yüksek tutmadıkça tork ve yakıt tüketimi mutlu edecektir. Sıfır B sınıfına nazaran iyi bir tercih olur bence de ancak az km'li dizel bulmak da kolay olmasa gerek.
  • Fluence in makyajlı kasasını satın alma için bekleyen biriyim, öncelikle c sınıfı araçtan d sınıfı beklentisi olan için kötü bir araç olduğunu belirteyim, forumun onursal başkanı sayılan jetta ya göre tasarım olarak kötü güvenlik olarak kötü bir araçtır, yine forumun sevilen araçlarından focusa göre yol tutuşu kötü malzeme kalitesi olarak kötüdür, civic ile karşılaştırıldığında genel kalite algısı kötüdür yol tutuşu kötüdür.
    Ben niye alıyorum motor (performans-yakıt tüketimi) , ferah iç mekan,konfor ve nispeten sessiz olması büyük bagaj ekonomik kullanım maliyeti ve makyaj sonrası eline yüzüne bakılacak bir otomobil halinede gelmiştir.
    Bence yol tutuşu o kadar kötü olacağını düşünmüyorum yıllarca mümessillik yaptım focusu astrası linea sı kullandım bu araçların bile yol tutuşu benim için tatminkar olduğu için fluence in de yol tutuşu benim tatmin ediyor, gönül ister ki tüm otomobiller için Grup N ralli otomobilleri gibi yol tutsun ama konfor benim için sert süspanisyondan daha önemli ayrıca normal kullanımda normal limitte yolundan çıkan bir araç var mı ? Referans alınan focus bile viraj dışı kalmaz mı ? Elbette kalır 90 lık viraja 130 ile girin bakalım neler oluyor c sınıfı içinde yol tutuş farkları sürat anlamında çok değişken değildir. Bir araç üst hız limiti 90 ile giriyorsa diğer aynı sınıf araç o viraja 110 ile bile giremez gibi.
    Sonuçta Fluence de Jetta da focus da Civic de güzel araçlar paranız zevkiniz hangisini isterse onu alın, yol tutuşa fazla takılmayın asgari ölçülerde de olsa hepsi az çok yo tutar birinin süspansiyonu sert diğeri yumuşaktır, bir otomobilde bilmem kaç havayastığı vardır diğerinde bir kaç tane , kimi yumuşak plastik kimi sert sonuç olarak kişsel tercihe kalmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    arkayı çok zıplatıyor.

    bundan olabilir :)

     Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

    not: fotoğraf forumdan alıntıdır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=36032666&p=362

    amortisör de made in TURKEY galiba




  • eger sifir km almayacaksam rakibi focus'u secerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence bence ortalama bir araç. ASla bir megane ile kıyaslaancak bir araç değil. Bana göre renault ile dacia arasında bir yerde. Zaten renault symbol ve fluence'i samsung'a yaptırdı güney korede. Artık sedan işlerine samsung bakıyor. Renault ile kalite ve güvenlik olarak keisnlikle fark var. Symbol daciaya yakın, fluence renaulta yakın konumdaydı. Şuan zaten logan ile symbol aynı oldu. Yani eğer HB de alırım derseniz bana göre orjinal renault olan megane 3 33den başlıyor. Fluence almak mantıklı gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    arkadaşım ben kullanan bir kişi olarak yorum yapmak isterim. araç şirket aracı; eşşek gibi biniyorum(kendi araçlarıma da hep kötü davranmışımdır).
    araç öncelikle istesen de yakmıyor: 1.5dci şu anda 7.6lt gösteriyor. şehir içi şıkışık trafik, istanbulda sürekli köprü trafiği, trafigin olmadığı yerlerde 4000-4500 devirde vites atıyorum(biliyorum gereksiz). araca daha fazla yaktırman mümkün değil. normal kullanımda inanılmaz yakıt cimrisi bir araba. not:1.3 multijet linea ile 9.8lt yakıyordum.
    içi gerçekten çok geniş, arka koltuk diz mesafesi yeterli, işçilik standart malzeme kalitesi orta
    süspansiyonlar konforsuz yoldaki bütün çukurları hissedersin
    yol tutuşu kötü demek haksızlık olur, direksiyonu kötü bir sürücü ancak yol tutuşu kötü diyebilir. bir focus,astra gibi yola yapışmıyor ama sınırları zorlamazsan araç virajlar dahil sorunsuz.
    içeri yüksek hızlarda çok ses alıyor
    yüksek performans aramak saçma olur, kalkışları güzel ama ara hızlanmaları zayıf.
    o fiyata alınabilecek güzel bir araba, arabayı 7-8 aydır her anlamda inanılmaz zorluyorum. arıza vermediğine göre motoru ve yürüyeni de sorunsuz diyebiliriz.
    alın güle güle kullanın


    olay budur,dikkat ediyorum arabaya ayağını basmamış insanlar sağdan soldan duyduklarıyla mesaj kirliliği yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    arkayı çok zıplatıyor.

    bundan olabilir :)

     Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

    not: fotoğraf forumdan alıntıdır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=36032666&p=362

    amortisör de made in TURKEY galiba

    Bir ürünün "made in Turkey olması" nın ne gibi bir sakıncası var acaba?

    "Made in Czechoslovakia" olsa daha mı iyi olurdu sizce?

    Yoksa siz Türkiye'de birşeyler üretilebilmesinden rahatsızlık mı duyuyorsunuz.




  • İyi kötü çok göreceli kavramlar. Neye göre kime göre ve beklenti nedir... Gidip Audi Bmw konforu beklersen berbat gelir...

    Fluence standart bir aile arabası, geniş, rahat, ekonomik. Rakiplerine göre yakıt cimriliğinde üstünlüğü var ve ciddi denecek bir eksisi yok. Kendini ralli pilotu zannedenlere uygun değil (hangi C sınıfı sedan uygun ki ayrıca) viraja çok sert girmeye kalkarsanız ilk ağacın tepesinde bulursunuz kendinizi.

    80 bg motorlar o kasaya çok zayıf kalıyor tercihlerde arkada tutun derim. Toyota'nın da 1.4 dizel motorunu hiç sevmem aynı sebeple. Ama 105 ya da 110 bgliklerin performansı gayet tatmin edici. Uzun yol yokuş mokuş farketmiyor performans üzmez. Devir ekonomi devri, Renault araçların da en iyi yönü belkide ekonomik olması.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.