Şimdi Ara

Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
26.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Sanki vasat = aile aracı gibi bir yerleştirme yapılmaya çalışılıyor ama öyle değil. Zayıf motor, düşük kalite, kötü imaj olunca aile arabası diye kestirip atmak olmaz. Yani o zaman aileler vasat araba alsın, ellerindeki vasat arabalarla idare etsinler imajı oluyor.

    Bir örnek

    fluence 40-64 milyar arası. Ortalama bir modelin fiyatı 48,5 (dynamique 1.6 bva 110hp)

    jetta 42-70 arası. Ortalama bir modelin fiyatı 52 (1.4tsi highline) 122hp

    Şimdi ben vw fanatiği değilim, alacağım paraya en kaliteli araba neyse onu almaya çalışırım. Bu şekilde 50 milyar civarı bütçesi olan bir insanın jetta tsi almak varken fluence alması ne kadar mantıklı olur? Jettanın tasarımı, motoru, malzeme kalitesi ortada. Sonra insanlara vw fanatiği deniyor hemen. E arkadaş adam yapmış aynı fiyata bariz daha yüksek kaliteyi.

    Şimdi aynı paraya jetta misali bir araç varken, ondan tasarım/malzeme/işçilik anlamında daha düşük seviyede vasat bir arabayı aile arabası diye kestirip atmak olmuyor bence. Hadi jettayı geçelim fanatik diyeceksiniz civic var? Sonuçta civic'de fluence'den iyi. Fiyatları da 47-52 arası. Piyasası desen civic'in de jetta'nın da gayet güzel piyasaları lar. Ha parçası servisi ucuz diye alacaksanız da 50 milyarlık araba almanın, ya da sırf parçası ucuz diye yıllarca daha kalitesiz araca binmenin mantığı nedir?



    İki aracıda inceledim ve bende bıraktıkları imaj HB kardeşlerine göre geride olduklarıdır. Jetta 'nın dizaynı ve marka algısının ötesinde Fluence' den üstün bir otomobil olmadığını düşünüyorum.ikiside bir önceki nesile göre kırpılmış malzemeden çalınmış otomobiller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Sanki vasat = aile aracı gibi bir yerleştirme yapılmaya çalışılıyor ama öyle değil. Zayıf motor, düşük kalite, kötü imaj olunca aile arabası diye kestirip atmak olmaz. Yani o zaman aileler vasat araba alsın, ellerindeki vasat arabalarla idare etsinler imajı oluyor.

    Bir örnek

    fluence 40-64 milyar arası. Ortalama bir modelin fiyatı 48,5 (dynamique 1.6 bva 110hp)

    jetta 42-70 arası. Ortalama bir modelin fiyatı 52 (1.4tsi highline) 122hp

    Şimdi ben vw fanatiği değilim, alacağım paraya en kaliteli araba neyse onu almaya çalışırım. Bu şekilde 50 milyar civarı bütçesi olan bir insanın jetta tsi almak varken fluence alması ne kadar mantıklı olur? Jettanın tasarımı, motoru, malzeme kalitesi ortada. Sonra insanlara vw fanatiği deniyor hemen. E arkadaş adam yapmış aynı fiyata bariz daha yüksek kaliteyi.

    Şimdi aynı paraya jetta misali bir araç varken, ondan tasarım/malzeme/işçilik anlamında daha düşük seviyede vasat bir arabayı aile arabası diye kestirip atmak olmuyor bence. Hadi jettayı geçelim fanatik diyeceksiniz civic var? Sonuçta civic'de fluence'den iyi. Fiyatları da 47-52 arası. Piyasası desen civic'in de jette'nın da gayet güzel piyasaları lar. Ha parçası servisi ucuz diye alacaksanız da 50 milyarlık araba almanın a da sırf parçası ucuz diye yıllarca daha kalitesiz araca binmenin mantığı nedir?

    2012 model 0 km fluence 1,5 dci 110 hp extreme donanım liste fiyatı 49.550 tl, pazarlıklı bayi fiyatı 49.000 tl.
    2012 model 0 km fluence 1,5 dci 90 hp extreme donanım liste fiyatı 47.600 tl, pazarlıklı bayi fiyatı 47.000 tl.
    2012 model 0 km fluence 1,6 16v 110hp extreme donanım liste fiyatı 40.350 tl, pazarlıklı bayi fiyatı 39.500 tl.

    Şimdi bana zahmet olmazsa bu söylediklerimin hem özellik hem de fiyat olarak karşılığı olabilecek civic ya da jetta söyleyebilirmisiniz?


    not: sizin bahsettiğiniz 48.500 tl lik fiyat otomatik vitesli vadeli fiyatıdır. aynı listenin yan sütununda peşin fiyat olarak 45.650 yazmaktadır ve bayiden 45.000 tl ye alabilirsiniz.Karşılaştırdığınız jetta 1,4 highline otomatik olanın fiyatı ise 58bin tl dir.


    Yani bahsettiğiniz araçlarla fluence arasında kalite farkı olabilir ancak fiyet olarak ta epeyce fark vardır.


    edit:
    dizel bir jetta almak isteyen en boşuna en az 56bin tl vermek zorunda, comfortline almak isterse 60.500 tl vermek zorunda.
    dizel almak isteyenin honda da ise alternatifi zaten yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravaman -- 12 Aralık 2012; 11:13:50 >




  • Yani size göre fluence civic ve jetta' dan daha üstün bir araba, öyle mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Yani size göre fluence civic ve jetta' dan daha üstün bir araba, öyle mi?

    Daha üstün demedim dikkat ederseniz.
    Daha ulaşılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Sanki vasat = aile aracı gibi bir yerleştirme yapılmaya çalışılıyor ama öyle değil. Zayıf motor, düşük kalite, kötü imaj olunca aile arabası diye kestirip atmak olmaz. Yani o zaman aileler vasat araba alsın, ellerindeki vasat arabalarla idare etsinler imajı oluyor.

    Bir örnek

    fluence 40-64 milyar arası. Ortalama bir modelin fiyatı 48,5 (dynamique 1.6 bva 110hp)

    jetta 42-70 arası. Ortalama bir modelin fiyatı 52 (1.4tsi highline) 122hp

    Şimdi ben vw fanatiği değilim, alacağım paraya en kaliteli araba neyse onu almaya çalışırım. Bu şekilde 50 milyar civarı bütçesi olan bir insanın jetta tsi almak varken fluence alması ne kadar mantıklı olur? Jettanın tasarımı, motoru, malzeme kalitesi ortada. Sonra insanlara vw fanatiği deniyor hemen. E arkadaş adam yapmış aynı fiyata bariz daha yüksek kaliteyi.

    Şimdi aynı paraya jetta misali bir araç varken, ondan tasarım/malzeme/işçilik anlamında daha düşük seviyede vasat bir arabayı aile arabası diye kestirip atmak olmuyor bence. Hadi jettayı geçelim fanatik diyeceksiniz civic var? Sonuçta civic'de fluence'den iyi. Fiyatları da 47-52 arası. Piyasası desen civic'in de jette'nın da gayet güzel piyasaları lar. Ha parçası servisi ucuz diye alacaksanız da 50 milyarlık araba almanın a da sırf parçası ucuz diye yıllarca daha kalitesiz araca binmenin mantığı nedir?

    2012 model 0 km fluence 1,5 dci 110 hp extreme donanım liste fiyatı 49.550 tl, pazarlıklı bayi fiyatı 49.000 tl.
    2012 model 0 km fluence 1,5 dci 90 hp extreme donanım liste fiyatı 47.600 tl, pazarlıklı bayi fiyatı 47.000 tl.
    2012 model 0 km fluence 1,6 16v 110hp extreme donanım liste fiyatı 40.350 tl, pazarlıklı bayi fiyatı 39.500 tl.

    Şimdi bana zahmet olmazsa bu söylediklerimin hem özellik hem de fiyat olarak karşılığı olabilecek civic ya da jetta söyleyebilirmisiniz?


    not: sizin bahsettiğiniz 48.500 tl lik fiyat otomatik vitesli vadeli fiyatıdır. aynı listenin yan sütununda peşin fiyat olarak 45.650 yazmaktadır ve bayiden 45.000 tl ye alabilirsiniz.Karşılaştırdığınız jetta 1,4 highline otomatik olanın fiyatı ise 58bin tl dir.


    Yani bahsettiğiniz araçlarla fluence arasında kalite farkı olabilir ancak fiyet olarak ta epeyce fark vardır.

    Benim verdiğim fiyatların ikiside kampanyalı fiyatlar. Açıp bakabilirsiniz. Tamam bva'yı farketmemişim, fluence'in o modelinin otomatik olmayanı da 47 milyar. Yine aynı şeye çıkıyoruz. Arabaya 47 milyar veren 52 de verebilir.

    Fluence' e sadece bindim. Bende golf V var, arkadaşım astradan civic' geçmişti, kısa sürede süspansiyonlarının uzun yoldaki kötülüğünden ve yüksek yakıt tüketiminden satıp jettaya geçti. 45-46 civarlarına 0 civic otomatik almışti, satıp 47,5'a 0 manuel jetta tsi aldı. İkisine bakınca jetta kaçınılmaz sonuç oluyor. İç malzeme kalitesi, ses izolasyonu, yakıt ekonomisi, aracın genel sıkılığı kıyaslanacak gibi dğeil. Ha burada konu 50 milyara ne alınır, jetta o sınıfın en iyisi mi değil. Ama akıl var mantık var 50 milyara alaba alacaksanız alınablecek modeller belllidir. Ki iki fransız araç arasındaki farklar çok büyük olmayablir ama fransızla alman arasındaki fark bellidir. Japonla alman arasındaki fark bellidir. Ha fluence 40 civarlarına satılsaydı derdik ki güzel, fiyat/performans arabası. Ama öyle değil işte. Bu durumda bana göre vasat, hatta kötü bir arabadır.




  •  Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?
  • Ayrıca bravaman araç donanıma göre seçilmez markalar arasında. Misal birinde fazladan park sensörü var diye yıllarca sevmeyeceğim rahatsız koltuklara, kalitesiz kokpite, kötü işçiliğe niye dayanayım mesela? Fluence'de böyledir diye söylemiyorum bir örnek. Farklı iki markanın modelleri arasında önce genel araç kalitesine, kullanılan malzemeye, motora, tüketime, efendim tasarıma vs bakılıp karar verilir. Kararı etkileyecek tek sey motor ve şanzıman farkı olur. Atıyorum fluence' ın daha ucuza bir otomatik vermesi bir karar değiştirme nedenidir misal, ama aynı paraya fluence ekstradan sunroof veriyor diye civicten vazgeçecek kaç adam çıkar bilmem. Dolayısıyla temel değişkenler çıkınca, ancak karar verilen modelin donanım farkları arasında değerlendirme yapılır.

    Donanım kıyaslamasına göre araç seçmek için araçların çok yakın kalitede olması gerekir ki mantığı olsun. Atıyorum a4 1.8 ile 3.16 arasında kalırsınız. 3.16 bomboştur, hadi a4 alayım dersiniz, sonuçta işçilik, malzeme, imaj olarak oldukça yakın araçlar. Ama fluence'le rakipleri o şekilde yakın değil. O yüzden donanım daha bol diye tercih yapmak bana göre mantıksız.




  • Tabi ki haklısınız.

    Ancak benim şimdi cebimde 50bin tl param var.
    Ben bu paraya alabileceğim en donanımlı ve en az 100-110 bg aralığında 0 km ve dizel C sınıfı sedan bir araç almak istiyorum.
    Ne önerirsiniz.

    Ya da 40-45 bin tl arası 2.el en fazla 25-30 bin km de ve en fazla 3 yaşında rampada bayılmayan dizel ve C sınıfı sedan ne alabilirim.


    Ben bu soruları kendime çok sordum ve inanın tüm yollar fluence ye çıktı.

    Bütçe sıkıntısı olmayan ya da benzinli almak isteyen için tabi ki seçenkeler sınırsız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Tabi ki haklısınız.

    Ancak benim şimdi cebimde 50bin tl param var.
    Ben bu paraya alabileceğim en donanımlı ve en az 100-110 bg aralığında 0 km ve dizel C sınıfı sedan bir araç almak istiyorum.
    Ne önerirsiniz.

    Ya da 40-45 bin tl arası 2.el en fazla 25-30 bin km de ve en fazla 3 yaşında rampada bayılmayan dizel ve C sınıfı sedan ne alabilirim.


    Ben bu soruları kendime çok sordum ve inanın tüm yollar fluence ye çıktı.

    Bütçe sıkıntısı olmayan ya da benzinli almak isteyen için tabi ki seçenkeler sınırsız.

    Tabi doğru, dizel ve sedan isteyince seçenekler azalıyor.

    Ben kişisel olarak sizin yerinizde olsaydım, sedan isteğimden feragat edip peugeout 308 1.6 hdi alırdım. Malzeme kalitesi, şzolasyonu gayet iyi. İçi şaşırtıcı derecede ferah. 1.6 hdi motorun ne kadar iyi bir motor olduğunu herkes zaten biliyor. E piyasası da iyi daha ne olsun?




  • Açıkcası dizel sedan olarak en iyi kombinasyonu fluence veriyor çok satılmasının en büyük sebebi bu tartışmak yersiz, jetta ne kadar kaliteli olursa olsun donanımı ne kadar iyi olursa olsun fiyat olarak jetta çok çok dezavantajlı, Kötü araba değil imajı da iyi kalitelide ama fiyat yüksek, forumdaşların ısrarla jetta ya vurgu yapması anlamlı (kimse jetta ya kötü araç demiyor) ama fiyat konusunu gözardı etmemek lazım arada uçurum var az buz da değil yani. 5-10 yıl sonra ikinci eli ne kadar iyi olursa olsun sonuçta aracın ikinci eli ölüyor.
  •  Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?




    tipi değişti ama biraz daha oynanması lazım ben eski tipini hiç beğenmiyordum ama böyle güzel olmuş daha da güzelleşecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazıldıysa affola ama sormak istediğim bir konu var. Fluence ve megane'larin fan sesi neden bu kadar korkunç. Cok gurultulu. Bir de dizelse tam senfoni orkestrası:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya arkadaşlar, yaklaşık 2bin km yaptım yeni aracımla.

    Ayrıca sıfır olarak almadım, 2.el olarak aldım. Şu anda 13bin km de araç.

    Yukarıda bahsedilen olumsuzlukların çoğunu okuduğumda hayretler içinde kalıyorum.

    Şekil tamamen görecelidir ancak resmen yerden yere vurmuşsunuz şu fluence i..

    Ancak otomobil dünyası bu forumdan ibaret değil. Satış rakamları zaten herşeyi söylüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Ya arkadaşlar, yaklaşık 2bin km yaptım yeni aracımla.

    Ayrıca sıfır olarak almadım, 2.el olarak aldım. Şu anda 13bin km de araç.

    Yukarıda bahsedilen olumsuzlukların çoğunu okuduğumda hayretler içinde kalıyorum.

    Şekil tamamen görecelidir ancak resmen yerden yere vurmuşsunuz şu fluence i..

    Ancak otomobil dünyası bu forumdan ibaret değil. Satış rakamları zaten herşeyi söylüyor.

    Su fan sesini beraber dinleyelim:) satış rakamlarına göre kalite belli oluyorsa symbolle linea en iyiler! Maserati Alfa fln çok dandik yani :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence sahibiyim 2011 EDC otomatik dizel 110 hp.İşte aşağıda yorumlarım;

    Artıları;
    *Çocuklu aile için mükemmel.
    *Uzun düz yolda iyi yol tutuşu var sanılanın aksine .yanlız araç büyük olduğundan virajlarda başarılı değil ama esp var.
    *çok konforlu (tümsek vs geçişte bozuk yolda)
    *inanılmaz az yakan boyuna göre( 6,4) şehiriçi 4,5 şehirdışı
    *büyük bagajlı 510 lt
    *güvenli (bakınız megane hb euroncap sonucu ilave olarak bagaj )
    *servisi parçası ucuz,yıllık 300-350tl (320tl tuttu)
    *garantisi gerçek garanti olan (sorgusuz parça değişim bakınız doğuş oto )
    *Yerli yapım bir araç.Türk işçisi ve %70 parçalar yerli üretim.
    *Otomatik vitesi EDC sorunsuz.(bakınız dsg şikayetleri)
    *Çabuk satılan
    *arka kapı iç döşemesi yumuşak malzemeden yapılmış ön kapısından farklı olmayan (bakınız focus,astra,megane,opel)
    *Motor ve şanzumanı başarısından dolayı Mercedes A serisinde sunulan.
    *Dizel olmasına rağmen sesi çok az alıyor Fan sesi duymak için ne yaptınız bilemiyorum.
    *Diz mesafesi süper bacak bacak üstüne atabilirsiniz arkada.

    Dezavantajları
    *İmajı (çok olmasından dolayı)
    *ikinci elde değer kaybı (çok olmasından dolayı)
    *Arka taraf baş mesafesi
    *Business kullanıpta tüm Fluenceleri onunla karşılaştıranlar. VW Boşline dan haberi olmayanlar.

    Yine alırmısın derseniz ikinci el değer kaybından ötürü sıfır bir daha düşünmem ikinci elde ilk alacağım araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf_1977 -- 20 Şubat 2013; 16:17:16 >




  • Bugün Ankara Nata Vega Arkas Oto da yeni Fluance ı inceledim. Eskisinden çok daha başarılı olmuş gerçekten. Ön tarafı bambaşka yapmışlar. Çok çekici bir araba olmuş. İç kısım aynı sadece araç göstergesi dijital olmuş. Ama gel gelelim fiyatına bir baktım full versiyon 1.5 DCi EDC li Fluance 65000 yazmışlar opsiyonsuz fiyat. Opsiyonlarla 68000 i buluyor. Fluance için çok büyük bir meblağ bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpine. -- 20 Şubat 2013; 20:34:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Bugün Ankara Nata Vega Arkas Oto da yeni Fluance ı inceledim. Eskisinden çok daha başarılı olmuş gerçekten. Ön tarafı bambaşka yapmışlar. Çok çekici bir araba olmuş. İç kısım aynı sadece araç göstergesi dijital olmuş. Ama gel gelelim fiyatına bir baktım full versiyon 1.5 DCi EDC li Fluance 65000 yazmışlar opsiyonsuz fiyat. Opsiyonlarla 68000 i buluyor. Fluance için çok büyük bir mevla bana göre.

    Çift kavramalı kuru kavrama kullanan iki modelin liste fiyatını yazıyorum:

    VW Jetta Highline DSG 1.6 TDI 72.700 TL + 2800 TL Opsiyon = 75.500 TL
    Ford Focus Titanium Powershift 1.6 (Benzinli Model, Dizel de Powershift opsiyonu yok) = 56.165 TL + 12.170 TL Opsiyon = 68.335 TL

    Böyle bakarsak araç fiyatı normal. Dizel + Çift Kuru Kavrama işin içine girince fiyat anormal artıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.

    o kadar kötü ki sınıfında en çok satan ikinci araç

    çünkü sadece filolar için alınıyor

    çünkü filolar sadece flu alıyor. diğer araçları ise sadece aileler alıyor.

    flu yu kiralayanlar da aptal. yakıtı yüksek, kullanım maliyeti yüksek (örneğin corolla alsalar her 10bin km bakım gerekiyor-ama maalasef flu her 20bin km), sürekli arızalanıp servise gidiyor, servis ağı çok kötü sadece büyük şehirlerde var servisi, kullanımı zor, içi çok dar, dizel otomatik EDC sürekli arızalanıyor ve kavrama değiştiriyor, rampalarda hiç çekmiyor, motor sesini içeri çok alıyor, bagajı çok ufak( ford focus veya honda civicin yarısı)....

    saymakla bitmez

    ben olsam asla almam hele hele EDC olanını asla almam.




  • bence aracın tipi cok kötü.
  • Turk isi c sinifi bir araca bindiginiz farkindaysaniz yeterli bir arac.Fiyatina gore alinabilir.

    Ama bir civic ya da corolla kadar saglam oldugunu dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.