Şimdi Ara

Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
26.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    arkayı çok zıplatıyor.

    bundan olabilir :)

     Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

    not: fotoğraf forumdan alıntıdır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=36032666&p=362

    amortisör de made in TURKEY galiba

    Bir ürünün "made in Turkey olması" nın ne gibi bir sakıncası var acaba?

    "Made in Czechoslovakia" olsa daha mı iyi olurdu sizce?

    Yoksa siz Türkiye'de birşeyler üretilebilmesinden rahatsızlık mı duyuyorsunuz.

    kusura bakmada sen ne anladın onu ben bilemem asıl benim rahatsız olduğum renoya amortisor yapıyoruz hatta bir çok markaya çeşitli parçalar üretiyoruz hatta fabrikaları burada arabalarını üretiyoruz ama kendi arabamız yok. O yüzden her yazılandan farklı anlam çıkarma .benide tanımıyorsun alışverişte benim ne kadar milliyetçi olduğumuda bilemezsin. sadece ve sadece sana saçmalamışsın diyorum..
    ayrıca bir not.çekoslavakya diye biyerde kalmadı.....




  • Ben de vardı zamanında bence iyiydi hem az da yakıyordu ama renault olduğu için biraz güvenilmiyor!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı genelde çok yüksek buluyorlar yol tutuşunun bu nedenle güven vermediğini duydum.Ayrıca vites geçişleri de çok sertmiş özellikle 1. viteste çok kişi problem görüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    arkayı çok zıplatıyor.

    bundan olabilir :)

     Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

    not: fotoğraf forumdan alıntıdır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=36032666&p=362

    amortisör de made in TURKEY galiba

    Bir ürünün "made in Turkey olması" nın ne gibi bir sakıncası var acaba?

    "Made in Czechoslovakia" olsa daha mı iyi olurdu sizce?

    Yoksa siz Türkiye'de birşeyler üretilebilmesinden rahatsızlık mı duyuyorsunuz.

    kusura bakmada sen ne anladın onu ben bilemem asıl benim rahatsız olduğum renoya amortisor yapıyoruz hatta bir çok markaya çeşitli parçalar üretiyoruz hatta fabrikaları burada arabalarını üretiyoruz ama kendi arabamız yok. O yüzden her yazılandan farklı anlam çıkarma .benide tanımıyorsun alışverişte benim ne kadar milliyetçi olduğumuda bilemezsin. sadece ve sadece sana saçmalamışsın diyorum..
    ayrıca bir not.çekoslavakya diye biyerde kalmadı.....


    Ben anlayacağımı anladım.

    Türk malı diye ifadesiyle dalga geç sonra da kıvır.

    Çevir şişi yanmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    arkayı çok zıplatıyor.

    bundan olabilir :)

     Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

    not: fotoğraf forumdan alıntıdır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=36032666&p=362

    amortisör de made in TURKEY galiba

    Bir ürünün "made in Turkey olması" nın ne gibi bir sakıncası var acaba?

    "Made in Czechoslovakia" olsa daha mı iyi olurdu sizce?

    Yoksa siz Türkiye'de birşeyler üretilebilmesinden rahatsızlık mı duyuyorsunuz.

    kusura bakmada sen ne anladın onu ben bilemem asıl benim rahatsız olduğum renoya amortisor yapıyoruz hatta bir çok markaya çeşitli parçalar üretiyoruz hatta fabrikaları burada arabalarını üretiyoruz ama kendi arabamız yok. O yüzden her yazılandan farklı anlam çıkarma .benide tanımıyorsun alışverişte benim ne kadar milliyetçi olduğumuda bilemezsin. sadece ve sadece sana saçmalamışsın diyorum..
    ayrıca bir not.çekoslavakya diye biyerde kalmadı.....


    Ben anlayacağımı anladım.

    Türk malı diye ifadesiyle dalga geç sonra da kıvır.

    Çevir şişi yanmasın.

    uslubuna dikkat et terbiyesizlik yapma.kıvırtmak ne demek.saygılı ol.




  • Fluence'i şirkette uzun süredir kullanıyorum, uzun yola da gittim, şehiriçi de sürdüm, araçla ilgili bayağı bir şey oluştu kafamda. Şu anda kullandığımız araçlar 1,6 benzinliler. Güneydoğu'da görev yaptığım zamanlarda 1,5 dCi versiyonunu da uzun süre kullanmıştım.

    - Benzinlisinde çekiş zayıf. dCi versiyon biraz daha rahat, fakat onda da düşük devirlerde zaafiyet mevcut. 2000 devirin altında kolay kolay toplayamıyor (kullandığım diğer dizel araçlara göre), ya da bazı durumlarda hiç toplayamıyor, vites küçültmek zorunda kalıyorsunuz. Devirli kullanımda sorun yok.

    - İç tasarım iyi sayılır, fakat kullandığım dCi araçta daha 20.000 küsür km'deyken direksiyondaki bej renk deri kaplamanın rengi attı, hoş değildi, sanırım yeni kasalarda düzeltmişlerdir.

    - İç mekan oldukça geniş, bagaj da büyük fakat bagaj kapağının menteşe demirleri olduğu gibi bagajın içine giriyor, ağzına kadar doldurduysanız bagajı kapatamıyorsunuz, söz konusu demirler bagajdaki eşyalara değdiği için (anlatamadım sanırım).

    - Süspansiyon sistemi genel manada başarılı, fazla ses yapmıyor. Kullanımı yumuşak bir araba. Yalıtımı yeterli.

    - Ön göğüste klima ve radyo ünitelerinin konumlaması ve kullanımı ergonomik değil. Radyonun düğmelerine ulaşmak radyonun abuk yeri nedeni ile sorun (en aşağıda ve içeri girintili bir zemin üzerinde, vitesin tam önünde kalıyor). Direksiyon arkasındaki kumanda olmasa hepten berbat olacak. Manuel klimada klima düğmeleri silindir şeklinde ve fazla yüksek, bu da bakış açınıza göre düğme pozisyonunu gösteren çizimleri görmenize engel oluyor. Direksiyona oturduğunuz zaman düğmelerin sağında kalan işaretleri göremiyorsunuz. Biraz sağa doğru eğilip düğmenin üzerinden bakmanız lazım ki görebilesiniz. Kısacası orta konsolda hem radyo, hem de klima düğmeleri oldukça kullanışsız ve kötü tasarlanmış. Ben hiç beğenmedim. Belki dijital klimalılarda durum daha iyidir.

    - Yol tutuş konusuna gelince, yol tutuşunun kötü olduğundan bahsedilmiş fakat bence yol tutuşu kötü değil. İyi de değil, ortalama. Fakat insanların yol tutuşu hakkında kötü demesinin sebebi aracın verdiği hissiyat iyi değil. Araç biraz fazla yüksek, bu nedenle virajlarda yana yatıyor hissi veriyor. Dengesiz hissettiriyor, tedirgin ediyor. Fakat bu durum hissiyat olarak öyle, zira aracı uygun alanlarda limitlerine kadar zorladığımda çok da büyük sorun görmedim.

    - Direksiyon hissiyatı da pek hoşuma gitmedi, ya çok yumuşak, ya çok sert, ortası yok. Yüksek hızlarda sertleşiyor fakat biraz kımıldatınca yine yumuşayıveriyor fakat olması gerekenden daha fazla. Anlatması zor, acayip bir direksiyonu var, kullandığınızda daha iyi anlarsınız.

    - Aracın manevra kabiliyeti boyutlarına göre şaşırtıcı derecede iyi. Manevra kabiliyeti derken yol tutuştan değil, dönüş çapından bahsediyorum. Şahsi aracım HB olmasına rağmen onunla iki manevra yaparak döndüğüm alanlarda Fluence tek manevrada kurtarabiliyor. Aracı park ederken, ya da geri dönmeniz gereken manevralarda boyutuna rağmen oldukça başarılı.

    Kısacası ben kendime alacak olsam tercih etmem, sürüş karakterini beğenmediğim için. Alana da niye aldın demem çünkü fiyatına göre fena bir araba da değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 11 Aralık 2012; 18:55:52 >




  • Eniştemin Fluance'si var.2012 model Mart çıkışlı. 1.5dci 110ps. Şehir içi ve şehir dışı birçok kere binme fırsatım oldu. Bizim aracımız olan Peugeot 307 ile kıyaslayarak görüşlerimi aktarayım.

    Artılardan başlayalım:
    -Öncelikle fiyatına göre çok iyi bir araç. Yakıt oldukça düşük.
    -Aracın içinde yolcuyken bile gücü hissedebiliyorsunuz. Uzun yolda babam kullandı 1.4hdi 307 den sonra kendini uçağa binmiş gibi hissetti. Ne kadar başarsanız gidiyor.
    -Çoğu rampada 6.vitesle hiç vites düşmeden çıkıyor. Ankara-Malatya arası (Sivas üzerinden) 4ten aşağı düşmedik.
    -Bagaj hacmi fazlasıyla yeterli ön koltuktaysanız çok ferah.
    -Frenleme çok iyi.
    -Kliması inanılmaz açtığınız an soğutuyor.

    Şimdi eksilerine geçelim.
    -Öncelikle uzun yola uygun değil. Yani sabah çıkıp akşama kadar 800km yol gidecekseniz size göre değil. 400kmden sonra bel ağrısı dayanılmaz hale geliyor. Eğer bu yolu 307 ile giderseniz yolun sonunda bindiğiniz halde inebiliyorsunuz yani bel ağrısı olmuyor.
    -Arka koltukta oturuyorsanız görüş alnınız iyi değil.
    -Yol tutuşu fena değil ama kesinlikle 307ye göre kötü. Babam Ankara'da 307yle girmeye alıştığı viraja yine aynı hızla girince araç savruldu.
    -Bir de eksi sayılırsa lastikleri çok pahalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    arkayı çok zıplatıyor.

    bundan olabilir :)

     Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

    not: fotoğraf forumdan alıntıdır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=36032666&p=362

    amortisör de made in TURKEY galiba

    Avrupa'da üretilen bir çok aracın motor parçaları Konya'dan gidiyor, onlarda da Made in Turkey yazıyor




  • Vallaha bne ilk defa aldim inan oldukca memnunum gayet az yakiyor genis mootor yalitim gayet iyi bence fiyat performansta oldukca iyi bir arac..virajlarda yuksek olmasindan dolayi belki bir dezavataji var ben reanultu maraksina on yargiliydim.
  • 110hp extreme 1.5dci kullandim.ic mekan kalitesi umdugumdan iyiydi.
    Iyiler:genislik,diz mesafesi,cekis gucu,donanim seviyesi,fiyat
    kotuler: yuksek suratte yol tutus,fazla yumusak suspansiyonlar
    orta: yakit tuketimi,tip
    alinabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaza yaptığımızda vermişlerdi 2500 km falan yaptık baya iyiydi üzmedi yani bizi.

    1.4 benzinli otomatikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    arkadaşım ben kullanan bir kişi olarak yorum yapmak isterim. araç şirket aracı; eşşek gibi biniyorum(kendi araçlarıma da hep kötü davranmışımdır).
    araç öncelikle istesen de yakmıyor: 1.5dci şu anda 7.6lt gösteriyor. şehir içi şıkışık trafik, istanbulda sürekli köprü trafiği, trafigin olmadığı yerlerde 4000-4500 devirde vites atıyorum(biliyorum gereksiz). araca daha fazla yaktırman mümkün değil. normal kullanımda inanılmaz yakıt cimrisi bir araba. not:1.3 multijet linea ile 9.8lt yakıyordum.
    içi gerçekten çok geniş, arka koltuk diz mesafesi yeterli, işçilik standart malzeme kalitesi orta
    süspansiyonlar konforsuz yoldaki bütün çukurları hissedersin
    yol tutuşu kötü demek haksızlık olur, direksiyonu kötü bir sürücü ancak yol tutuşu kötü diyebilir. bir focus,astra gibi yola yapışmıyor ama sınırları zorlamazsan araç virajlar dahil sorunsuz.
    içeri yüksek hızlarda çok ses alıyor
    yüksek performans aramak saçma olur, kalkışları güzel ama ara hızlanmaları zayıf.
    o fiyata alınabilecek güzel bir araba, arabayı 7-8 aydır her anlamda inanılmaz zorluyorum. arıza vermediğine göre motoru ve yürüyeni de sorunsuz diyebiliriz.
    alın güle güle kullanın


    kesinlikle objektif bir yorum olmuş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    arkayı çok zıplatıyor.

    bundan olabilir :)

     Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

    not: fotoğraf forumdan alıntıdır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=36032666&p=362

    amortisör de made in TURKEY galiba

    Avrupa'da üretilen bir çok aracın motor parçaları Konya'dan gidiyor, onlarda da Made in Turkey yazıyor

    işte bende onu diyorum güzel kardeşim herşey emek burda eurolar bu sırtlanlarda ........




  • arabanın herşeyi çok iyi sevmediğim 2 özelliği;

    radyo su çok saçma daha basit olabilirdi
    130 dan sonra rüzgarla dans etmeye başlıyor.

    Linea üstü Focus altı bir araç...
  • Hiç kullanma fırsatım olmadı ama kullanmamamın çok büyük kayıp olduğunu düşünmediğim arabalardan birisi. Kolay savrulan bir arabaya benziyor.
  • kullandığım ve yolculuk ettiğim bir araç.
    2 3 tanıdığım uygun fiyatını göz önüne alarak satın aldı.
    Eksileri:
    -süspansiyon ve elektrik aksamı çok kolay arıza vermeye müsait(bir arkadaşımın 3 kere direksiyonu değişti).
    -Hor kullanmaya gelmez.
    -Yol tutuşu zayıf.
    -direksiyon vites topuzu kapılarda soyulmalar görülüyor zamanla.
    -Sümbülle beraber rönonun tartışmasız en sevmediğim arabası
  • Sert kullanıma gelmeyecek, parasına göre iyi bir araç.

    Aile aracı.

    tipini beğenenler için kesinlikle güçlü bir alternatif.

    İçi de epeyce ferah.
  • 100 km civarında kullanma şansım olmuştu yalıtımı ve konforu çok hoşuma gitmişti
  • Sanki vasat = aile aracı gibi bir yerleştirme yapılmaya çalışılıyor ama öyle değil. Zayıf motor, düşük kalite, kötü imaj olunca aile arabası diye kestirip atmak olmaz. Yani o zaman aileler vasat araba alsın, ellerindeki vasat arabalarla idare etsinler imajı oluyor.

    Bir örnek

    fluence 40-64 milyar arası. Ortalama bir modelin fiyatı 48,5 (dynamique 1.6 bva 110hp)

    jetta 42-70 arası. Ortalama bir modelin fiyatı 52 (1.4tsi highline) 122hp

    Şimdi ben vw fanatiği değilim, alacağım paraya en kaliteli araba neyse onu almaya çalışırım. Bu şekilde 50 milyar civarı bütçesi olan bir insanın jetta tsi almak varken fluence alması ne kadar mantıklı olur? Jettanın tasarımı, motoru, malzeme kalitesi ortada. Sonra insanlara vw fanatiği deniyor hemen. E arkadaş adam yapmış aynı fiyata bariz daha yüksek kaliteyi.

    Şimdi aynı paraya jetta misali bir araç varken, ondan tasarım/malzeme/işçilik anlamında daha düşük seviyede vasat bir arabayı aile arabası diye kestirip atmak olmuyor bence. Hadi jettayı geçelim fanatik diyeceksiniz civic var? Sonuçta civic'de fluence'den iyi. Fiyatları da 47-52 arası. Piyasası desen civic'in de jetta'nın da gayet güzel piyasaları lar. Ha parçası servisi ucuz diye alacaksanız da 50 milyarlık araba almanın, ya da sırf parçası ucuz diye yıllarca daha kalitesiz araca binmenin mantığı nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 12 Aralık 2012; 10:59:02 >




  • Tek eksiği , tipi biraz kütük gibi , birde yol tutuşu çok çok iyi olmayabilir, ama ben bu segmentteki araçların yol tutuşunun konu edilmesinin bile taraftarı degilim, zaten bir aile aracı olan bu araçla, yol tutuşunu zorlayacak haraketler yapıyosa bi insan, hata arabada değil , o insandadır...

    Araç gayet başarılı ve uygun fiyatlı bence , alınası yüksek...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.