Şimdi Ara

Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
26.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda olsun, çevreden eş dost olsun, kullanan olsun kime sorsam Fluence bakma uzak dur gibi söylemler duyuyorum. Tip görecelidir ama bana göre çok kötü bir tipi yok. Ortalama 40.000 TL civarına 2011 1.5 dCi Manuel bulunurken ve B sınıfı sıfır arabalara o paraları istedikleri bir zamanda, bence C sınıfı dizel az km yapmış bir araba tercih etmek daha mantıklı.



  • Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.
    Fluence 1,5dci 110hp kime göre yürümüyor? Tdi jetta'ya göre mi, tdci focus'a göre mi, multijet fiat'a göre mi yoksa opel'e göre mi?

    Performansı oldukça yeterli, otomatik vitesi(edc) oldukça başarılı, iç hacmi çok geniş, malzeme kalitesi ortalama bir araç fluence. Yani büyük bir sedan araç istiyorsanız d segmentide pahalı geliyorsa fluence oldukça mantıklı bir araç. Evet sınıfının en iyi malzeme kalitesini ya da en iyi yol tutuşunu sunmuyor ama güven vermiyor demek de komik yani. Şahsen o sınıfta fluence'ın rakibinin jetta olduğunu düşünüyorum( iç hacim, bagaj hacmi, performans, otomatik vites tipi, malzeme kalitesi olarak) onunda fiyatı malum. Focus boyutları itibariyle bu iki aracın alternatifi değil bence. Kötü bir araç mı değil ama fluence ya da jetta'dan ziyade golf, astra, megane gibi araçların alternatifidir bence.
    Konuyu hortlatayim. Bugün sirket araclarindan birini bana tahsis ettiler. Dizel focusum var, mecbur satacaz. 2 arabaya gerek yok. Daha önce de kısa mesafe birkaç kez fluence kullanmıştım. Bugün bu deneyimi yeniden yaşamaya başlamış oldum.



    Sonuç; bence Reno araba falan üretmemeli. Bu kadar kalitesiz ve tipsiz bir araba banttan çıkmamalı. Sürüş keyfi rezalet, direksiyon hissi berbat, iç malzeme kalitesi kötü, tip kayık, yol tutuş endişe verici, müzik sistemi teneke ve görüntü ofsayt :((
  • Değil,konfor olarak çoğu C sınıfından iyi.Aynı şekilde yalıtım olarakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Değil,konfor olarak çoğu C sınıfından iyi.Aynı şekilde yalıtım olarakta.

    Halkbank da çalışan arkadaşım var, kendisinde dizel baz donanım füme rengi vardı. Ben beğendim doğrusu, bence en mantıklı C sınıfı dizel araçlardan birisi.
  • Ben kullandim araci bana hantal geldi pekde güven vermedi ayrica manevra kabiliyetide olumsuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geniş bir iç hacime sahip, sessiz ve ekonomik, bagajı da fazlasıyla büyük bir otomobil. Elektrikli versiyonu 4 yıldız alsa da, benzinli ve dizel versiyonlarının 5 yıldız alacağını düşünüyorum çarpışma testlerinden. İnsanlardaki Renault önyargısı nedeniyle bu kadar yerin dibine sokulmakta..
  • Lök lök ötüyormuş süspansiyonlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnlyLove

    Ben kullandim araci bana hantal geldi pekde güven vermedi ayrica manevra kabiliyetide olumsuz.

    Ama düşük km dizel yüksek donanım 40.000 civarına alınıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel araç ..dizelin torku gayet iyi...
  • Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.
  • genelde fluence tipi ve yüksekliği sebebi ile yol tutuşundan dolayı çok eleştiriler aldı fakat konforu,rahat sürüşü olsun c sınıfında çok övülen bir araç fluence bold modelleri ile birazda olsa çekici hale geldi
  • arkayı çok zıplatıyor.
  • Valla bu ara gozume cok hos gelmeye basladi fiyatindan dolayi. soyle en ust donanim paketi otomatik vites ne kadar maal olur bilemem ama alinir gibi.
  • Megane II nin abisi gibi hissettim ben.Yol tutuş olarak da hafif zayıf gibi bir izlenim bıraktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.

    Araçların satış rakamları asla kaliteleri için bir gösterge değildir üstad. Eğer öyle olsaydı Symbol, Albea şu an en iyi araçlardı.. Forumun güvenilirliği sorgulanabilir, ama "bence" satış rakamı aracılığıyla değil.


    Konuyu açan arkadaşa gelince, ben bizzat kullanmadım, ama iç ve dış tasarım "bence" vasat. Eniştem uzun zamandır bu aracı kullanıyor (şirket) ve ikinci Fluance'ı da eskitti. Kendisi de dahil, nerdeyse tüm mümessillerin araçtan şikayetçi olduğunu anlatmıştı ben sorunca. Yaktığı kadar gitmemesi, süspansiyon konforu ve yol tutuşu en çok eleştirilen yönleri. euroNCAP çarpışma testine de girmedi. Bir de, etli bir araç hissiyatı vermiyor araç..

    Düz Megane daha iyi bir tercih olur gibime geliyor. Focus II faz II de bence daha alınabilir bir araç.. Benzin+LPG düşünürseniz 0 km Cruze de alabilirsiniz, birkaç bin TL ekleyerek dizel baz C4 de alabilirsiniz..





  • Dikkat ediyorumda hala bu aracı kullanmayanlar araçla ilgili asılsız şeyler söylmiş ve genel bir yargıya varmış kime göre neye göre kötü arkadaşım ! yok mümessiller şöyle demiş yok çevredekiler böyle demiş o mümessiller zaten her arabaya bir kulp takıyorlar sen merak etme bir arabayı tanımak istiyorsan öncelikle onu belirli bir süre kullanman gerekir kulaktan duyma laflarla onun bunun dediğiyle bir yere varılmaz insanları burda yanlış yönlendirmenin bir manası yok .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.

    Araçların satış rakamları asla kaliteleri için bir gösterge değildir üstad. Eğer öyle olsaydı Symbol, Albea şu an en iyi araçlardı.. Forumun güvenilirliği sorgulanabilir, ama "bence" satış rakamı aracılığıyla değil.


    Konuyu açan arkadaşa gelince, ben bizzat kullanmadım, ama iç ve dış tasarım "bence" vasat. Eniştem uzun zamandır bu aracı kullanıyor (şirket) ve ikinci Fluance'ı da eskitti. Kendisi de dahil, nerdeyse tüm mümessillerin araçtan şikayetçi olduğunu anlatmıştı ben sorunca. Yaktığı kadar gitmemesi, süspansiyon konforu ve yol tutuşu en çok eleştirilen yönleri. euroNCAP çarpışma testine de girmedi. Bir de, etli bir araç hissiyatı vermiyor araç..

    Düz Megane daha iyi bir tercih olur gibime geliyor. Focus II faz II de bence daha alınabilir bir araç.. Benzin+LPG düşünürseniz 0 km Cruze de alabilirsiniz, birkaç bin TL ekleyerek dizel baz C4 de alabilirsiniz..



    İç tasarım için "vasat" kelimesi biraz ağır değil mi?

    "yaktığı kadar gitmemesi" ile ne demek istediniz? Eğer çok tüketiyor demek istediyseniz 1,5 dci gerçekten ekonomik bir motor. Eğer performans yok diyorsanız 105 hp olanı var ve gayet iyi gidiyor.

    "süspansiyon konforu eleştiriliyor" demişsiniz ama bence gayet konforlu bir süspansiyon sistemine sahip.

    "etli bir araç" nasıl oluyor onu anlamadım.

    "ben bizzat kullanmadım" demişsiniz zaten. Demek ki etraftan duyduklarınızla bu yorumları yapmışsınız. Eminim ki kullansanız, artılarının eksilerinden çok daha fazla olduğuna şahit olacaksınız.

    TAVSİYE EDERİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    arkayı çok zıplatıyor.

    bundan olabilir :)

     Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ?

    not: fotoğraf forumdan alıntıdır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=36032666&p=362




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.

    Araçların satış rakamları asla kaliteleri için bir gösterge değildir üstad. Eğer öyle olsaydı Symbol, Albea şu an en iyi araçlardı.. Forumun güvenilirliği sorgulanabilir, ama "bence" satış rakamı aracılığıyla değil.


    Konuyu açan arkadaşa gelince, ben bizzat kullanmadım, ama iç ve dış tasarım "bence" vasat. Eniştem uzun zamandır bu aracı kullanıyor (şirket) ve ikinci Fluance'ı da eskitti. Kendisi de dahil, nerdeyse tüm mümessillerin araçtan şikayetçi olduğunu anlatmıştı ben sorunca. Yaktığı kadar gitmemesi, süspansiyon konforu ve yol tutuşu en çok eleştirilen yönleri. euroNCAP çarpışma testine de girmedi. Bir de, etli bir araç hissiyatı vermiyor araç..

    Düz Megane daha iyi bir tercih olur gibime geliyor. Focus II faz II de bence daha alınabilir bir araç.. Benzin+LPG düşünürseniz 0 km Cruze de alabilirsiniz, birkaç bin TL ekleyerek dizel baz C4 de alabilirsiniz..



    İç tasarım için "vasat" kelimesi biraz ağır değil mi?

    "yaktığı kadar gitmemesi" ile ne demek istediniz? Eğer çok tüketiyor demek istediyseniz 1,5 dci gerçekten ekonomik bir motor. Eğer performans yok diyorsanız 105 hp olanı var ve gayet iyi gidiyor.

    "süspansiyon konforu eleştiriliyor" demişsiniz ama bence gayet konforlu bir süspansiyon sistemine sahip.

    "etli bir araç" nasıl oluyor onu anlamadım.

    "ben bizzat kullanmadım" demişsiniz zaten. Demek ki etraftan duyduklarınızla bu yorumları yapmışsınız. Eminim ki kullansanız, artılarının eksilerinden çok daha fazla olduğuna şahit olacaksınız.

    TAVSİYE EDERİM


    Üstad Fluance konusunda önyargım yoktur, ama sorularınızı yanıtlayayım:

    Vasat'ın kelime anlamı "ortalama" demek bilirsiniz, yani ağır bir tabir kullandığımı düşünmüyorum. Ortalamanın üzerinde bir tasarımı yok..

    Yaktığı kadar gitmemesi konusunda haklısınız, 105 bg olanlar daha iyi olabilir. Bizdeki 80 bg olandı. Ayrıca 1.5 dCi üniteyi başka araçlarda kullandım (QQ, Clio, Megane II) ve gayet iyi bir motor olduğunu zaten biliyorum. Burdaki yanlış anlatımımı izninizle düzeltiyorum.

    Süspansiyon konforu bana çok üstün gelmedi, belki çukurda arka taraftan aldığı ses nedeniyledir. Araç bu konuda güven vermedi bana.

    Etli bir araç tabiri belki sadece benim kullandığım bir tabirdir; ama dört kapı bir konsol araç, yani sarmıyor ve ambiyansı güçlü değil.. Mesela en son kullandığım Cee'd'deki gibi bir hissiyat yok. Fluance'a bindiğimde "Sadece bir yerden başka bir yere gidilecek bir araç" hissi uyandırdı bende.

    Evet bizzat kullanmadım, ama yolcu olarak yaklaşık 2.000 km'lik tecrübem var ve bana izlenimlerini aktaran kişiler sizden benden çooook daha uzun tecrübelere sahip bu araçta. Focus 2 faz 1'deki keyfi bu araçta alamadığını belirtti birçoğu..

    Umarım kullanmak nasip olur, belki de farklı fikirler edinebiliriz. Ama yenen şirket aracı damgası bile bir miktar uzak tutuyor beni Fluance'dan.

    Saygılar.




  • arkadaşım ben kullanan bir kişi olarak yorum yapmak isterim. araç şirket aracı; eşşek gibi biniyorum(kendi araçlarıma da hep kötü davranmışımdır).
    araç öncelikle istesen de yakmıyor: 1.5dci şu anda 7.6lt gösteriyor. şehir içi şıkışık trafik, istanbulda sürekli köprü trafiği, trafigin olmadığı yerlerde 4000-4500 devirde vites atıyorum(biliyorum gereksiz). araca daha fazla yaktırman mümkün değil. normal kullanımda inanılmaz yakıt cimrisi bir araba. not:1.3 multijet linea ile 9.8lt yakıyordum.
    içi gerçekten çok geniş, arka koltuk diz mesafesi yeterli, işçilik standart malzeme kalitesi orta
    süspansiyonlar konforsuz yoldaki bütün çukurları hissedersin
    yol tutuşu kötü demek haksızlık olur, direksiyonu kötü bir sürücü ancak yol tutuşu kötü diyebilir. bir focus,astra gibi yola yapışmıyor ama sınırları zorlamazsan araç virajlar dahil sorunsuz.
    içeri yüksek hızlarda çok ses alıyor
    yüksek performans aramak saçma olur, kalkışları güzel ama ara hızlanmaları zayıf.
    o fiyata alınabilecek güzel bir araba, arabayı 7-8 aydır her anlamda inanılmaz zorluyorum. arıza vermediğine göre motoru ve yürüyeni de sorunsuz diyebiliriz.
    alın güle güle kullanın




  • Çok üstünkörü ve acayip bir ön yargı var. Linea, Fluence vb. segmentindeki araçlara herkes pek sıcak bakmıyor. Bunun sebebi bu tür bir segmentin yeni oluşuyor olması. Şimdi diyeceksiniz ki Fluence C Linea B segmenti o nasıl iş Linea C değil mi diyecek biri de mesela. Asıl durum şu ki nispeten ucuz aile arabası segmenti denebilir buna. Bu yüzden malzemeden biraz kısılabilir. Dacia kadar değil tabi ki. Bir çok farklı marka da yarışa dahil oldu. Fluence kendini kabullendirdi piyasaya. Ertem Şener'in bir sözü geldi aklıma. "Şimdi onlar düşünsün!"
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.