Şimdi Ara

Ray tracingin %50 fps kaybı yapıp kayda değer grafik degişimi yapmaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
2.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ray tracing denen olay bence şu. Firmalar acaba ekran kartlarını nasıl daha çabuk eskitip yeni kart almalarını saglayabiliriz deyip böyle bir şeyi bize sundular. Zaten oyunların arkasında daha düşük fps vermesi için milyon tane hesaplama yapılıyor. Hepsi daha çabuk eskitme politikası.

    Millet ray tracingli minecrafta nasıl ağzı açık şekilde bakıyor anlamıyorum. Zaten günümüz teknolojisiyle post fx, texture quality, ambient occlusion ve yansıma kalitesi artirilarak aynı kalitede remake olarak piyasaya surulebilecek bir ürünü "bu görüntüler sadece rtxde olur" diyerek milleti kekliyorlar. Sazanlar da atlıyor.
    Pre loaded yansıma çok mu kötüydü de ray tracing denen olayı çıkardılar?sanmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Madnessisme M kullanıcısına yanıt
    M Madnessisme demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Madnessisme

    @vamp
    Hangi youtuber göndermiş beni? Seni de buraya bir tane twitch mafyasi gonderdi o zaman. hani şu bedava gelen 2080tiyi yalayip yutan.
    100 fps alacağın oyundan rtx ultra yapıp 30 fps almaya devam. Siz sögüslenmeyi seviyorsunuz.
    Konu hakkındaki bilgin nedir önce bunu acıkla bize? Sen metro exodusu RT açıp oynadın mı? Oynamadığın belli. Neyi tartışıyorsun ki burda? RT GI nedir gördün mü? Görmedin. Neyin muhabbetini yapıyorsun. Sağdan soldan duyduğun 3-5 boş muhabbet ile mi çevireceksin bu konuyu. Nvidia bunu kart satmak için mi yaptı? Amd ne için konsollara duyurdu? Konsol satsın diye mi? Hiç mi kafanız basmıyor? Konsol zaten satmıyor mu? 1.5 yıldır sizin gibi insnaların eleştirdiği bir konuyu AMD neden konsollara sokuyor hiç mi düşünmüyorsunuz? Dalga geçilmek için mi AMD bunu konsollara sokuyor? Hadi sen benim gibi ışıktan gölgeden yansımadan anlamıyorsun diyelim bari AMD nin şu hamlesinden anla neyin ne olduğunu. Bak sana konuyu aşağıya iki cümleyle yazıyorum.

    Bir oyun RT için uyarlanırsa isterse karşısında playstation86 çıksın yine grafiksel olarak geride kalır. Çünkü rasterization metodu Ray Trace metodunun kopyasıdır. Artık teknolojik ömrüde bitmiştir

    Sen şimdi araştırmayada üşenirsin ben sana neden bittiğini de yazayım. En azından bir iki birşey öğrenirsin

    Kısaca Neden RT ye geçiliyor..
    1- eski teknikte kapalı alanlarda ışık olmasa bile köşelerden sızan ışıklar.
    2-aynı çizim geometrisinde eski teknikte daha detaysız duran objeler, karakterler, çevreler
    3-materyallerin eski teknikte ne olduğunun anında anlaşılamaması. Örneğin cam, kumaş, deri, ahşap,metal. Bu durumun bütün sahneyi mahfetmesi. Hatta kaliteli metallerin bile çin malı plastikler gibi gözükmesi
    4- yansıması berbat olan yüzeylerin RT ile düzeltilmesi.
    5-gölgelendirmesi hatalı olan objeler yüzünden sahnede neyin nerde olduğunun seçilememesi
    6-RT GI açılmadığı zaman sahnedeki bütün objelerin en uzaktan yakına kadar "flat image" etkisiyle yani dümdüz bir resim gibi gözükmesi. Örneğin Ağaçların ve otların iç içe geçmiş gibi gözükmesi. Hangisinin önde hangisinin arkada olduğunun anlaşılamaması. Buradan da şunu anlayabilirsin. Özellikle aynı renkte ardı ardına sıralanan objelerin tek ve net çözümü RT tekniğinde mevcuttur.


    Gibi ana başlıklar ve detaylı alt başlıklarla bu konu uzar gider. Bunları her forumda bulamazsın. Sağda solda başka forumlarda böyle başlıklar açarsan benim gibi mesleği 3d artist olan birisi gelir yakalar seni.


    Ayrıca,

    Bu tekniği 40 yıldır oyunlara sokmak isteyen nvidia değil oyun yardımcılarıdır.

    Bilgine..
    ray tracing keriz silkelemek için nvdia tarafından uydurulmuş bir şeydir. binlerce lira para alıyorlar kaç oyunda var bu? göze ne kadar etki ediyor?
    telefonlardaki katlanabilir ekranlara benzetiyorum ben bunu. şu an tamamen konsept ve keriz silkeleme aşamasında.
    anca önümüzdeki 10 yıl içinde kayda değer gelişmeler görebiliriz ve iyice yaygınlaşmadıkça buna fazladan para saçmak kerizliktir.
    Cahil youtuberların yönlendirdiği masum forum üyesi arkadaşımızın açmış olduğu konu. Grafiği analiz etme anlamında hiçbir vasfı olmayan cahil youtuberlar işte sizi böyle kendi trenlerine bindiriyorlar. Bu konuyu merak ediyorsan sevgili konuyu açan arkadaşım digital foundry diye bir youtube kanalı var ordan istediğin bilgiye örnekleriyle beraber ulaşırsın. Bu iş boş iş olsaydı konsollara duyurulmazdı. Bu iş boş iş olsaydı 40 yıldır sinema sektöründe kulanılmazdı. Bu sektörde boş iş yapan birisi varsa milyonlarlca abonesi olan boş muhabbetten başka hiçbir halta yaramayan youtube kanallarıdır. Bilgiyi ya doğru yerden alın ya da bilmiş gibi davranmayın. Cahillerin aklıyla teknoloji forumunda grafik sektörünün en temel kuralı yani "ray trace" ışık fiziğini kafanıza göre eleştirmeyin. Araştırın öyle gelin.

    Açık ve net olarak yazayım. Gece gündüz döngüsünde olan hiçbir oyunda RT ile rasterization hiçbir şekilde ile denklik sağlamaz. Metro exodus bunun açık net bir örneği. Merak etme kimse kimseyi kandırmıyor. Sizi kandıran cahil youtuberlar. Konudan bir haber boş teneke adamlar işte. Sizde onların gazına gelip başlık açın böyle :)
    hacı ben 150 fps istiyorum mu dedim????????

    niye lafı çarpıtıyorsun??

    şu an 40 50 fps + ray trace oynamak için oyunun kendinde 150 fps alman lazım

    sen ac odyssey ya da rdr2 gibi ağır oyunlarda 1440p ya da 4k gibi çözünürlükelrde 150 fps alabiliyor musun orta yüksek ayarlarda, herhangi bir tepe gpu ile?

    4k'sında 60 fps almak için optimize ayarlar gerektiren rdr 2'ye ray tracing eklersen şu haliyle ne olur farkında mısın? 15 fps olur 20 fps olur.

    150 fpsyi niye konuşuyoruz biz?

    neden nvidia dlss gibi garaber bir şey çıkarttı?

    neden control'de "rt + yüksek çözünürlük istiyosanız sahte çözünürlükle oynayın ehi ehi" deniliyor?

    neden insanlara 2019'un ortasında "render çözünürlüğünü 720pye 1080pye indirn dlss yükseltsin" gibi saçma sapan çözümler dayatiliyor?

    insanlar 1440p 4k monitörleri 720p ve 1080pden upscale yapılacak oyunlar için mi aldılar?

    geçiniz efendim geçiniz

    benim ray tracing ile bi derdim yok. amd de nvidia da umurumda değil

    şu an bu ray trace denen olayı açmak %60 70 fps götürüyor mu? götürüyor.

    50 60 fps aldıgın bi oyunda böyle bi düşüşü kabul edebilir misin? edemezsin

    kabul edilebilir fps almak için bu düşüşü ne compensate ediyor? 150 200 fps alınan oyunlar/ayarlar/çözünürlükler

    eee o zaman sırf ray tracing için 1080pye mi dönecez?

    kusura bakma ama çoğu insan dlss, sharpen gibi garabet çözümleri sevmiyor. insanlar bu kartları native çözünürlüklerde oynamak için alıyor

    nvidia kendisi bile bu performans kaybını gidermek için control oyununa ve diğer oyunlara dlss ekliyor ki " çözünürlüğü düşürünüz efendim giden fps ordan gelsin" diyor.

    benim için çözünürlük en önemli şeylerden biri oyunda. tüm grafik ayarları düşük olsa bile yüksek çözünürlük bi oyjunun grafiklerini kurtarır. her şeyinm kalitesini arttırır. adam diyor ki "4k ekrandaysanız 1080p yapın dlss ile biz sahte kör topal bi şekilde onu 4k yapalım"

    yok abi yok. ben kabul etmiyorum. sen ediyorsan ne mutlu sana
    Bir mimar olarak görselleştirme, modelleme ve render konularında cgi artist seviyesinde olmasa da bilgiliyim. Okuduğum kadarıyla da konuda en doğru ve mantıklı yorumları Vamp yapmaktadır. Bu teknolojiye karşı olanlar tn panelde 144hz kovalayan ergenlerden ötesi olamaz.

    144hz, yüksek fps profesyonel ve rekabetçi alanda çok önemli buna itiraz yok. esporcular gözleri kör edecek grafik ayarlarında boşuna oynamıyor ama bu grafik teknolojilerini boklamaya hak kazandırmıyor. İkisi bambaşka konular.

    Rtx, ışın izleme her ne isimle olursa olsun gelecek için zorunluluktur. Modelleme anlamında harika işler çıkartılırken yapay aydınlatma teknikleri sebebiyle fotorealistik görünümden çok uzakta oyunlar. Tabi ki oyunların gelişimi sadece görselleştirme de değil. Yapay zeka ve fiziksel motorların da alacağı çok fazla yol var. Bu yüzden adım adım ilerlenebiliyor çünkü bir noktadan sonra her bir gelişme inanılmaz işlem gücü gereksinimi olarak karşımıza çıkıyor.

    Nvidia ve rtx konusunda yapılabilecek tek eleştiri 1 veya 2 nesil erken piyasaya sunulmuş olması. 2070 sahibi olarak ne kadar faydalandın derseniz bu konuda övünemem ama metro exodus tecrübesi bile heyecanımı arttırmaya yetti. Almadan da bunun için erken olduğunun bilincindeydim. Tek bir kare için bile dakikalarca hatta saatlerce render süresi gerekliyken gerçek zamanlı render işlemi gerektiren oyunlarda bunu kusursuz ve hazır halde beklemek hayalperestlik ve bilgisizlikten başka birşey değil. Bu sebeple şuanda sadece kısmi olarak kullanılabiliyor ama gelecek ve fotorealistik oyunlar bu teknolojide.
    Ben 4k 144 hz monitör ve Rtx 2080 Ti kullanıcısıyım ben şuan en tepe seviyedeki ekran kartı en iyi monitörlerden biriyle erken diyorum siz nasıl demiyorsunuz ? Rtx'e erken dememek için en tepe seviyedeki kartın 4k da tüm oyunlarda min 144 fps verebilmesi lazım fazla mı abarttım ? böyle bir teknoloji var mı ? Yok. 2k da en iyi ekran kartı ile tüm oyunlarda min 165 fps alınabiliyor mu ? Hayır. Sen bunları en pahalı kartını alan insanlara sunamıyorken rtx dersen erken deriz. 2080 ti ile iyi bir monitör 15-20 bin tl tutuyor ve sana daha bunları sunamıyor.

    Sen gidip teknoloji çıkarıyorsun o teknolojide sana yetmeyen fps yi yarı yarıya düşürüyor nasıl erken demeyeceğiz ? Teknoloji severler olarak tabi ki seviniyoruz böyle şeylere ama rtx'e kadar bir çok şey gelmesi lazımdı.

    Şimdi vamp bu konuda bilgili rtx çıktığı günden beri yazıyor. Bence güzelde yazıyordu yani istemeden forumda rtx serisini nvidia'dan çok daha iyi pazarladı. Yorumlarını okuyordum ama artık insanların ne dediğini umursamadan rtx'e erken diyen herkesi aşağılama moduna geçmiş. Buradaki oyuncuların benim için fps daha önemli deme hakkı yok mu ? 165 hz monitörümde bu kare saniyeyi yakalamak istiyorum rtx açıp 50 fps oynamak istemiyorum deme hakkı yok mu ?

    Sizde ben mimarım vamp doğru söylüyor demişsiniz. Ona da tamam biz mimar değiliz cgiden falan anlamayız ama siz oyundan bizim kadar iyi anlıyor musunuz acaba ? Bu forumdaki herkes zaten teknolojiyi seviyor sevmesek burada olmayız rtx erken diyenler rtx'e kadar gelişmesi gereken onlarca şeyden bahsediyor.Eğer rtx gibi bir teknolojiyi tanıtacaksan çok daha iyi şeyler sunmalısın aradaki fps farkı bu kadar olmasa kimse ses etmezdi.
    Bir oyun gelistirici olarak Ray Tracing bizler icin bulunmaz nimet diyebilirim. Ayrica Ray Tracing 90larda da varolan bir teknolojiydi. NVIDIA'nin yaptigi ise ekstra birim ekleyerek(RT core) bu islemin genel yapilan islemlerin paralelinde yurutulmesini saglamak.

    Fikir vermesi acisindan size oyun gelistirme surecinde Ray Tracingle baglantisi olan yaptigimiz isleri anlatayim. (Workflow)

    Objenin
    1 modellenmesi (ara surecler retopoloji, rigleme)
    2a doku kaplamasi (Texture mapping)
    2b Isik giydirme (Bake lighting)
    2c Golge obje ilistirme (Shadow mapping)


    Bu islemlerin hepsi zaman alan surecler.

    Ray Tracing 2b ve 2c yi insanlarin uzerinden alarak bilgisayarin oyun esnasinda hesaplamasi diyebiliriz. Haliyle bunun icin ozel islemcisi olan makinalarda bu islem daha hizli hesaplanacak Frame sayisida artis gosterecektir.


    2b ve 2c yi bizler iluzyon olarak kullaniyoruz ki ortalama performansta bir islemcide uygun FPS le bu islemler yurutulebilsin.

    Bu iluzyona ornek olarak bizler aslinda isiklari dahi obje olarak tasarliyoruz. Cunku bu hesaplama zamanini kisaltiyor. Gunes isigi yerine misal yari transparan koni seklinde sari rengte obje koyarak veya uzay gemisi cevresine beyaz kutular koyup iluzyonu gerceklestiriyoruz.

    Iste RT ekstra islemcileri bu gibi islemleri iluzyonlara ihtiyac duymadan tasarlamamizi sagliyor. Tabi ki su an performanslari cok yeterli seviyede degil ama ileride herseyde oldugu gibi yukselmesi kacinilmaz.

    RT islemcilerinin yayginlasmasi size daha kaliteli oyunlar olarak geri donmelidir. Neden?
    1- Oyun gelistiriciler zamanlarini bu iluzyon islemine ayirmak zorunda kalmayacak ve oyunun baska yonlerini gelistirebileceklerdir.
    2- Bilgisayar insanlara gore daha kaliteli hesaplama yapacagindan (tutarlilik) birtakim sacma isik sorunlarina maruz kalmayacaksinizdir.


    RT ozelliklerine sahip NVIDIA kartlari su anda sirf RT ozelligi sebebiyle alinmali midir?
    HAYIR (Diger normal performans ozellikleri sebebiyle alinabilir)

    Fiyat/Performans olarak uygun seviyeye gelindiginde daha fazla oyun gelistiricisi manuel iluzyon proseslerinden vazgececeklerdir. Bu da RT yi zaten olmazsa olmaz bir konuma sokacagindan nasil Requires DirectX11 gibi bir durum varsa Recommended GPUs with RT tech gibi bir durum mevzu bahis olacaktir.

    NVIDIA yi vurup oldurelim mi?
    HAYIR. Teknoloji gelisiyor ve bundan faydalanmak lazim. Ne zaman zar zor kazandigimiz parayi nereye harcayagimizin kararini vereceksek teknolojinin nereden gelip nereye gittigini anlamamiz lazim. Bunun icinde sektorden insanlarin yazdiklarina kulak verin derim. Sacma sapan ne oldugu belirsiz dedikodu kazani YouTube kanallarindan degil.
  • Suan ki imkanlarla asla kullanmayi dusunmedigim bi teknoloji olmasina ragmen akla kara kadar fark yaratiyor ozellikle komple isin izlemesine sahip eski oyunlarda bunun gelecegin teknolojisi oldugu dahada ortaya cikiyor.
    Yeni cikan teknolojileri kullanmak her zaman lukstur kullanmak istiyosan 3e 5e bakmaman lazim tipki her teknolojik alette oldugu gibi ilk once en ust modellere gelir sonra yavas yavas orta segmentte gelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirhanayh

    Suan ki imkanlarla asla kullanmayi dusunmedigim bi teknoloji olmasina ragmen akla kara kadar fark yaratiyor ozellikle komple isin izlemesine sahip eski oyunlarda bunun gelecegin teknolojisi oldugu dahada ortaya cikiyor.
    Yeni cikan teknolojileri kullanmak her zaman lukstur kullanmak istiyosan 3e 5e bakmaman lazim tipki her teknolojik alette oldugu gibi ilk once en ust modellere gelir sonra yavas yavas orta segmentte gelir.
    Aradaki ufacik fark için oyunu yarı fpsde oynamam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni bir teknoloji. Param olmasina ragmen 1080p 144hz monitörde bana yettiğini gördüğüm 1660ti aldım RTX2070 alabilecekken. Ben oyunda 150fps alırken RTX ON yapıp 60 70fps ye razı olacak adam değilim. Ver bana 100fps üstü RTX'i alayım. Gidip de RTX 2080ti alamayacağıma göre boşu boşuna Cuda Cores'a para vermedim gittim 1660ti aldım. Ha RTX iyice gelişir ve ucuzlar o zaman alırız. Şimdi adamlar oyun firmalarına para veriyor oyununuzu RTX destekli çıkarın diye.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir bitin be arkadaş yemin ediyorum sıktınız artık. 640x480 lowda istediğiniz fps'yi alın karışmayın milletin keyfine. Allah bilir Anti Ailasing ilk çıktığında da böyle "omo omo coh efbiyes düşürii" diye ağlamışsınızdır.

    Kimse sizin 144 üstü görmek için kör olmanızı umursamıyor, ama siz artık bu hakkı nereden buluyorsanız grafik isteyenlere takıyorsunuz.

    Şunu anlamadınız gitti: Grafik-Çözünürlük-FPS eğrisinde hiç bir zaman üç değer de yüksek olmayacak olamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rtx 2060 ım var oyunlarda 1080p 144 goruyorum mutluyum rtx acınca +60 +65 goruyorum gene mutluyum

    .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    gta 5 ray tracing ayarı yok
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • rtx katları eskitmerk için politikaysa acmassın olur biter.
  • Dxr önemli bir teknoloji mutlaka bir gün standart haline gelecek fakat acele edip Rtx kartlara saldırmanın anlamı yok. Sonraki nesilde daha da oturacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IVBACK -- 11 Aralık 2019; 10:24:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ray tracing keriz silkelemek için nvdia tarafından uydurulmuş bir şeydir. binlerce lira para alıyorlar kaç oyunda var bu? göze ne kadar etki ediyor?
    telefonlardaki katlanabilir ekranlara benzetiyorum ben bunu. şu an tamamen konsept ve keriz silkeleme aşamasında.
    anca önümüzdeki 10 yıl içinde kayda değer gelişmeler görebiliriz ve iyice yaygınlaşmadıkça buna fazladan para saçmak kerizliktir.
  • RAY TRACİNG IŞIĞI DOĞAL YOLLA İZLEME TEKNİĞİDİR IŞIK NEREDEN GELİYORSA SAHNEYİ GERÇEK HAYATTA OLDUĞU GİBİ GÖLGELER .
    AYRICA YANSIMALARIDA GÖSTERİR SU ÜZERİNDEKİ YANSIMA AYNA YANSIMASI GİBİ
    FAKAT BU YANSIMA İŞİNİ DOĞRU YAPAMADIĞIDA ORTADA İKİ AYNA OLAN YERDE SONSUZ YANSIMA YAPMADI BUDA DOĞAL ŞEKİLDE YANSIMA YAPMADIĞINI GÖSTERİYOR

    NORMALDE OYUNU YAPANLAR BU YANSIMALARI BAŞTAN YAPIYORLAR HAZIR BİR ŞEKİLDE GELİYOR BİZE YANİ RAY TRACİNG OLMASA BİLE BİZ GÖLGE VE YANSIMALARI AYNI ŞEKİLDE GÖREBİLİYORUZ TEK FARKI BİR DOĞAL DİĞERİ YAPAY ŞEKLİNDE ÖZETLEYEBİLİRİZ
    GÖZLE GÖRÜLÜR EKSTRA BİR EFEKT YOK RAY TRACİNG TEKNOLOJİSİNDE ASLINDA OYUNLARI HAZIRLAYANLAR İÇİN BİR NİMET YANSIMALARII GÖLGELERİ HESAPLAYIP PROGRAMLAMAK ZORUNDA KALMAYACAKLAR

    EĞER BİR DEĞİŞİM OLACAKSA BU ZORUNLU OLARAK STANDART OLMASI GEREKEN BİRŞEY OYUNCU İÇİN ÖNEMLİ BİRŞEY DEĞİL OYUN PROGRAMLAYANLARI İÇİN ÖNEMLİ
    BU YÜZDEN KARTLARA EKSTRA PARA ÖDEMEMELİ VE PERFORMANS SORUNLARIYLA UĞRAŞMAMALI OYUNCULAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eazzy -- 9 Aralık 2019; 13:44:8 >




  • ray tracing'den önce ışın olayını oldukça iyi yapan oyun firmaları vardı, hepsi değil bu sadece birkaçı, azınlık gibiydiler. o zaman kimse "ooo harika ışın izleme koymuşlar oyuna yeaağğ" demiyordu. çünkü kimse 3000-5000 tl para vermiyordu o teknoloji için. para verince kıymete biniyor insanımız için. bana kalırsa zamanında bedavayken de gayet iyi yapılan bir teknoloji, bir tık daha iyi olacak diye o kadar masrafa ve düşük fps'lere gerek kalmadan da hala bedava yapılabilir. ama o zamanda nvidia'nın işine gelmez, rtx'in kaymağını yiyemez.
  • e smdi rtx alma mı Diyonuz. 🙄

    yeni teknoloji, rt açmasanda efsane.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melek12345

    e smdi rtx alma mı Diyonuz. 🙄

    yeni teknoloji, rt açmasanda efsane.
    Suan alma 4000 serisinde toparlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzlerce sayfa tartışma, bu konu yüzünden onlarca ufak tefek banlanan üye, günlerce aylarca süren fikir ayrılıkları dolu dizgin forumda dururken yepyeni bir şey keşfetmişşsin gibi gelmiş konu açmışsın. Abi ben bu duruma bitiyorum , ana konular var, insanların bu konu hakkında tartıştığı konular var, en azından okuyup bir şey öğreneyim de yok hop hemen konu açıp yazayım. Birde yüzlerce sayfa süren tartışmalar da artık tartışmalar kapanmaya yüz tutmuş adam sayfanın en sonuna gelip en başında tartıştığımı konuyu yeni bir şeymiş gibi yazması yok mu ona daha bitiyorum yav!





  • Madnessisme M kullanıcısına yanıt
    o 400nzmn ckcak Xd, 2080 düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clarq26

    rtx katları eskitmerk için politikaysa acmassın olur biter.
    Ray tracing zorunlu olacak oyun da oynamayiz madem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madnessisme

    Ray tracing zorunlu olacak oyun da oynamayiz madem

    Alıntıları Göster
    hiç bi zaman öle bi seçenek olmayacak geçmişten gelmişe tüm çıkan özellikler bi seçenek'i var ac kapa.
  • koca bir balon

    yabancı teknoliji basınında çok ağır eleştirenler var bu konuyu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.