Şimdi Ara

Porsche, Nissan'ı Pistte Hileyle Suçladı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Porsche geçtiğimiz günlerde Japon üreticinin GT-R'ıyla kendi testlerini gerçekleştirdi ve aracın, Nissan'ın Nisan'da iddia ettiği 7 dakika 29 saniyelik rekor süreye 25 saniye bile yaklaşamadığını söyledi.

    Aynı zamanda hem 911 Turbo'nun, hem de GT2'nin GT-R'dan daha hızlı olduğunu gördüklerini belirtti.

    Porsche 911 ürün şefi August Achleitner, Avustralya'daki yeni 911 Cabrio'nun basın tanıtımında CARSguide'a konuşurken, "Bu 7:29'luk mucize aracın standart bir seri üretim olması mümkün değil," dedi.

    "Bizim için, bu sürenin nasıl mümkün olduğu net değil. Düşünebildiğimiz tek şey bu Nissan'da farklı lastikler kullanmış olmaları."

    Eski Formula 1 sürücüsü Toshio Suzuki'yle elde edilen bu sürenin yalnızca yarı-slick yarış tipi lastiklerle mümkün olabileceğini söylüyor.

    Achleitner'in dediğine göre Porsche, normal yol lastikleriyle donatılmış standart bir GT-R'ı alıp Nürburgring'de iki saat boyunca kendi otomobilleriyle birlikte, aynı gün, tamamen aynı koşullarda sürmüş.

    Araçlarında hiçbir oynamanın olmadığını söyleyen Achleitner, GT2'nin de, Turbo'nun da normal Porsche yol lastikleriyle, yani Michelin Sport Cup'larla donatıldığını belirtti.

    "Arabayı Amerika'dan aldık. GT-R'ı yeni lastiklerle kullandık," diyor

    Achleitner başlarda kesin tur sürelerini vermek istemedi, ki aynı gün Porsche'nin yeni dört kapılı Panamera'sı da potansiyel rakiplere karşı 'Ring'de test ediliyordu.

    Fakat sonunda takımının GT-R'la 7:54, 911 Turbo'yla 7:38 ve GT2'yle 7:34 yaptığını söyledi.

    Süreler Porsche'nin alışıldık pist uzmanı, eski WRC şampiyonu Walter Röhrl tarafından yapılmadı fakat markanın Nürburgring'de uzman şasi geliştirme mühendislerinden biriyle elde edildi.
    Achleitner bu arka arkaya denemelerin, Porsche'nin, Nissan'ın 911'le benzer güce sahip ama ondan daha ağır olan GT-R'ı hakkındaki iddialarıyla ilgili kaygılı olmasından ötürü yapıldığını söyledi.

    "Nissan iyi bir otomobil. Sözlerimle kimseyi rencide etmek istemem," dedi.

    "Oldukça dengeli bir otomobil. Fakat bu araba Turbo'dan yaklaşık 200 kg daha ağır..."

    Nihayetinde Porsche, testinin, GT-R'ın doğru tur zamanlarını elde etmeye ve kendi 911 kahramanlarına karşı gerçek konumunu görmeye yaradığına inanıyor.

    "Bizim için sonuç net. Bu teknik yapboz şimdi biraraya geldi. Diğer rakamlarla anlamakta zorluk çekiyorduk," dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 30 Eylül 2008; 19:18:32 >







  • bu ayk autocar dergisinde gt-r , r8 , carrera s karşılaştırmasında, gt-r için

    "GT-R, CARRERA S VE R8 İ YIRTTI PARÇALADI VE DEĞERSİZ BİR KAĞIT GİBİ YOLUN KENARINA FIRLATTI" denmiş. (fiyatı onlarınkinin yarısından az).

    aynı şekilde 0-160-0 testinde de onlara fark atmış ve gallardoyu (1/4 fiyat) geçmiş .

    porsche konuşacağına işine baksın olmuyorsa saygı duysun bence.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84


    "GT-R, CARRERA S VE R8 İ YIRTTI PARÇALADI VE DEĞERSİZ BİR KAĞIT GİBİ YOLUN KENARINA FIRLATTI"



    Carrera S ile Turbo yada Gt2 ap ayri iki dunya
  • top gear pisti nürburgring e oranla baya kısa olsada bu pistte gtr ferrari f430 scuderia ile aynı zamanda döndü

    f430 scuderia ile aynı zamanı yapabilen bir aracın turboya porschenin dediği kadar farkla geçilmesi bana pek gerçekçi gelmedi 1-2 saniye daha iyi döndük neyse ama turbo nun gtr a 16 saniye fark atması pek gerçekçi gelmedi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84


    "GT-R, CARRERA S VE R8 İ YIRTTI PARÇALADI VE DEĞERSİZ BİR KAĞIT GİBİ YOLUN KENARINA FIRLATTI"



    Carrera S ile Turbo yada Gt2 ap ayri iki dunya


    hocama katılıyorum carrera turbonun ve gt2 nin yanında at arabası zaten

    benim de her zaman aklıma takılan bir seydir gtr nin bu denli iyi bir performansı 472 beygirle nasıl elde ettigi hemde 1720 kg agarlıkla

    bizim yani burda su ana kadar konusan yorum yapan herkesin ortak bildigi tabuları ve hatta fizik kurallarını dahi alt ust etmiş denecek kadar ustun bir basarı gtr ninki

    ancak 911 turbodan 16 sn fark yemesi banada inandırıcı gelmedi ve belki de 7:29 yapabiliyo bu araç ona da itirazım yok kesinlikle

    ama dedigim gibi bu araçtaki kg/beygir orantısızlıgı bu sureleri yapmasını cok engelliyo ve hala kafamda nasıl olduda yapabildi diye geciriyorum

    corvette ve viper 600 kusur beygirlik şahane makinalarıyla anca o dereceleri elde etmişti hiç kolay degil...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    top gear pisti nürburgring e oranla baya kısa olsada bu pistte gtr ferrari f430 scuderia ile aynı zamanda döndü

    f430 scuderia ile aynı zamanı yapabilen bir aracın turboya porschenin dediği kadar farkla geçilmesi bana pek gerçekçi gelmedi 1-2 saniye daha iyi döndük neyse ama turbo nun gtr a 16 saniye fark atması pek gerçekçi gelmedi


  • Enzo Ferrari 7.25
    Corvette ZR-1 7.26

    GT-R'ın yaptıgı 7.29 luk süre bana hiç inandırıcı gelmiyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yorumda bahsedilmiş "Eski Formula 1 sürücüsü Toshio Suzuki'yle elde edilen bu sürenin yalnızca yarı-slick yarış tipi lastiklerle mümkün olabileceğini söylüyor."
    Bana da inandırıcı gelmemişti GT-R'nin pistteki derecesi açıkçası.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84


    "GT-R, CARRERA S VE R8 İ YIRTTI PARÇALADI VE DEĞERSİZ BİR KAĞIT GİBİ YOLUN KENARINA FIRLATTI"



    Carrera S ile Turbo yada Gt2 ap ayri iki dunya


    lamborghini gallardo hangi dünyadan acaba?.

    bir otomobil kendinin 3 katı değerinde, kendinden 50 hp daha güçlü ve kendinden 300 kg hafif bir başka otomobilden daha hızlı 0-160-0 yapabiliyorsa, ve burada bahsi geçen modellerden birinin markası lamborghiniyse, porscheye burada .ok atmak değil , yemek düşer.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orjinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84


    "GT-R, CARRERA S VE R8 İ YIRTTI PARÇALADI VE DEĞERSİZ BİR KAĞIT GİBİ YOLUN KENARINA FIRLATTI"



    Carrera S ile Turbo yada Gt2 ap ayri iki dunya


    lamborghini gallardo hangi dünyadan acaba?.

    bir otomobil kendinin 3 katı değerinde, kendinden 50 hp daha güçlü ve kendinden 300 kg hafif bir başka otomobilden daha hızlı 0-160-0 yapabiliyorsa, ve burada bahsi geçen modellerden birinin markası lamborghiniyse, porscheye burada .ok atmak değil , yemek düşer.



    yanlış okumuşsun dostum gallardoyu demiyo carrera s ve r8 diyo yıtıp parçalamış olarak gallordoysa sagdece fiyat bazında ve pistte geçilmesi bazında örnek olarak verilmiş

    ayrıca gallardoyu pistte geçmeyen yok bunu da hatırlatayım

    carrera s 360 beygir civarında r8 420 beygir gtr ise 480 ve cift turbolu bir araç bunları yırtıp parcalaması cok normal

    911 turbo da bu 2 aracı yırtıp parcalıyo böle basit tabir ve benzetmelere takılma istersen...




  • Porsche 911 ürün şefi August Achleitneri ve bir Nissan yetkilisinini Uğur Dündar yönetimindeki bir tartışmaya davet ediyorum
  • Nissan nasıl yapıldığı belli olmayan hiçbir resmi kuruluşun denetiminde olmayan bir ortamda bu işin diva markalarından olan bir markayı rakip olarak gösterecek bir derece vermiş ki fizik kanunlarıylada pek uyuşmayan ortaya çıkmış istediğini alarakta bizleri konuşturuyor.
    Tek söylenecek KİMSE YOĞURDUM EKŞİ DEMEZ.
  • her nek kadar hakkında spekülasyon varsa da

    eğer o dereceyi yarı slick yarış tip lastiklerle yapıyorsa yine çok çok iyi bir değer bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    her nek kadar hakkında spekülasyon varsa da

    eğer o dereceyi yarı slick yarış tip lastiklerle yapıyorsa yine çok çok iyi bir değer bence

    diğerlerinin o lastiklerle olan sonuçllarını bilmiyoruzki...
    lastiğin çok büyük etkisi var...

    200 hp araç değil sonucta
  • Whisper ın dediği çok doğru o lastiklerin dereceyi etkilemediği bilinmiyorki artı başka değişiklikler yapılmadığı gücün standart olup olmadığı vb.
  • GTR anormal üstün dereceleri üst üste alınca porschede işin özüne inmiş ve haklı olarak suçlamış.
  • nissan da porsche'u suçlasın, olay ergenekon davasına dönsün, jeremy clarkson sabahın köründe adliyeye sevk edilsin, August Achleitner sorguda rahatsızlanıp hastaneye kaldırılsın.
    of bu işin arkasından da adnan hoca çıkarsa şaşırmayacağım mütemadiyen.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Whisper ın dediği çok doğru o lastiklerin dereceyi etkilemediği bilinmiyorki artı başka değişiklikler yapılmadığı gücün standart olup olmadığı vb.


    ben şunu arastırdım ögrendim bi kac hafta önce

    7:'9 luk dereceyi yapan araç standartmıydı degilmiydi onunla ilgili tabiki bir bilgi yok ancak aracın standarta 480 beygirden daha fazla oldugu fakat 480 olarak lanse edilebilecegi üzerinde duruluyordu

    fakat aracın dyno testlerde 472 -480 beygir civarı cıktıgı kesin yani fazla bir guç yok

    7:29 yapan aracın standart güçte oldugunu varsayarak konustugumuzda silik lastiklerle yarısması 7 küsür dakikalık bir pistte en az 10 saniye kazandırır gibi gorunuyo veya buna en az demeyelim yaklasık diyelim cok farketmez...

    ha bu arada silik lastik kullanıldımı kullanılmadımı hala muamma bence ortaya da cıkacak bir sey degil üzerine yapılan yorumlar bir sey degiştirmicek ancak

    insanı merak içersinde bırakıyor ve nissandan bir acıklama duymak istiyor fizik kurallarını alt ust edercesine yapılan bu zamanı aracın neyine borşlular şanzumanına mı yuruyen diger aksamlaramı bi tiyo verseler en azından dimi ya




  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    nissan da porsche'u suçlasın, olay ergenekon davasına dönsün, jeremy clarkson sabahın köründe adliyeye sevk edilsin, August Achleitner sorguda rahatsızlanıp hastaneye kaldırılsın.
    of bu işin arkasından da adnan hoca çıkarsa şaşırmayacağım mütemadiyen.


    bunun altından bi troll çıkar ya hadi hayırlısı
  • Japonlar tatmin eder Porsche yi.. Olmadı birlikte test yaparlar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.