Fransa da e-3008 ile 2000km test yapılmış ,batarya 73Kwh , muhtemel Türkiyeye gelecek model , güzel inceleme fransa da elektrikli araca bakışıda anlatması açısından güzel , pejo yılların üreticisi ve inceleme sonrası Togg un ne kadar büyük iş başardığını çok daha iyi anlıyorum Haberin orijinal linki en altta ![]() ![]() ![]() Tatil yolculuğu, genellikle Fransa'yı geçmeyi içeren bu uzun yolculuk, hala çok sayıda sürücünün elektriğe geçmesini engelliyor. Peki, iyi doldurulmuş bir elektrikli araba ile ve uzun bir mesafe boyunca gönül rahatlığıyla ayrılabilir misiniz? Yeni elektrikli 3008'i 2000 km'lik bir rotada test ederek doğrulamak istediğimiz şey buydu. Normandiya'dan Drôme Provençale'ye « Elektrikli otomobil, şehri yapmak için ikincil bir araç olarak iyidir, ancak daha fazlası değil ». Bu sözü daha önce duymuş olabilirsiniz. Pek çok kullanıcı, özellikle tatil işe gidip gelme nedeniyle, dalmaya başlama veya en azından elektrikli arabayı ana araçları haline getirme konusunda hala tereddüt ediyor. Yeterli menzile sahip olmamaktan veya şarj istasyonlarında çok fazla zaman geçirmekten korkuyorlar. En yeni modellerde, otomobil üreticileri giderek daha verimli piller ve çok ilginç şarj hızları vaat ediyor. Automobile Propre'de klişelere karşı çıkmayı seviyoruz. Bu nedenle, gerçek koşullarda uzun bir elektrikli yolculuk deneyimini doğrulamak istedik: gerçek bir tatil gibi, iyi şarj edilmiş bir araba. Calvados'un başkenti Caen'i Drôme Provençale'deki küçük bir köy olan Saint-Restitut'a bağlamak için. Yeni elektrikli 3008'de kendimize koyduğumuz zorluk budur. Arkada asılı 3 bisiklet ve dolu bir bagaj ile yolda veya şarj istasyonlarında olası trafik sıkışıklığını önlemek için gece sürmeye karar verdik. Ancak yola çıkmadan önce bir planlama aşaması var. Fransa'yı elektrikli bir araba ile geçmek hazırlık gerektirir. Özellikle aracı şarj etmek için en uygun rotayı planlamalısınız. Bunu yapmak için, Automobile Propre ile aynı gruba ait bir planlayıcı olan Chargemap'i kullanıyoruz. Şarj istasyonlarını tanımlamak için ideal uygulama. Chargemap, kullandığınız araca, menziline ve kabul ettiği şarj gücüne bağlı olarak uygun bir rota sunar. Bu size yolda ne kadar zaman geçireceğiniz konusunda oldukça doğru bir fikir verecektir. Tatil için sınırlı bir bagaj Ayrılmadan önce yaptığımız tam olarak buydu. Karar: Uygulama bize Paris'ten geçen, 5 elektriği şarj etmek için 3008 duraklı, toplam 10:30 boyunca bir rota sunuyor. Önemli bir noktayı açıklığa kavuşturalım: Küçük pil ile donatılmış bir 3008'i test ediyoruz. 73 kWh olanı. Modelimiz iki tekerlekten çekişli versiyonda, 210 hp motora sahip (daha az değil) ve teorik olarak 525 km menzil sunuyor. Daha ileri gitmeden önce, bagajla ilgili küçük bir nokta sırayla. Bagajı yüklerken birkaç soğuk ter döktük. Nitekim model tam da eski modelde olduğu gibi 520 litrelik bir hacim vaat ediyorsa o kadar da geniş olmadığını görebiliyoruz. Mevcut alanı doldurmak için tek gereken birkaç büyük valiz. Bisikletler için ekipman ile daha da sıkı. Her şey yerli yerine oturdu ama zeki olmak zorundaydık. Olağandışı: Stellantis'in patronu elektrikli Peugeot 3008'i mi ele aldı? Hayal kırıklığı yaratan bir şarj eğrisi Tam şarjlı bir e-3008 ile güneye doğru yola çıktık. İlk mola 184 km sonra gerçekleşir. Batarya %45'e düştü ve bu da 100 km'de 21,8 kWh'lik bir tüketime neden oldu. Yükümüz göz önüne alındığında bu oldukça iyi. Şarj istasyonu terk edilmiş. Pili %80'e sıfırlamaya karar verdik. Oldukça hayal kırıklığı yaratan bir şarj eğrisi keşfetme fırsatı. ****Güç çok hızlı bir şekilde 70 kW'ın altına düşer.**** Modelin dayanabileceği maksimum güç olan 160 kW'ı elde etmek için pilin% 35'in altında olması gerekir. Son olarak, menzili aşırıya kaçmamak için 125 km/s hızla sürmeye karar verdik. Toplamda, kalkış varış noktamızı gitmemiz gereken yere ayıran 911 km'yi kat etmemiz 10 saat 30 dakika sürdü. Toplam 1 saat 45 dakika şarj süresi ve beş durak için. Bu oldukça olumlu bir değerlendirme, hatta ... Bu küçük 73 kWh pilin menzilinin uzun yolculuklar için hala çok kısa olduğunu kabul etmek gerekir. İçten yanmalı arabaların sunduğuna eşdeğer bir deneyime gerçekten yaklaşmak istiyorsanız, sadece 3 mola verebilmelisiniz. Elektrikli 3008'imizin sunduğu performans ile bu mümkün değildi. Daha uzun süre şarj ederek, dört durakla yetinebilirdik. Ancak aslan markasının SUV'sinin sunduğu şarj eğrisi ile bu bir seçenek değildi. Toplam seyahat süresi çok daha uzun olurdu. Bir hatırlatma olarak, %70 pil işaretinden sonra güç hızla 50 kW'ın altına düşer. Ve burada, gerçekten sabırlı olmalısın. Bu, nihai varış noktasına mümkün olan en kısa sürede ulaşmak istediğiniz böyle bir yolculuk bağlamında hiç de mümkün değildir. İşte 2026'dan itibaren geleceğin elektrikli Peugeot'larının şaşırtıcı direksiyon simidi Mont Ventoux'nun yükselişi Elektrikli 3008'in performansını test etmek için, onu testimizin son durağı olan Mont Ventoux'nun zirvesine de çıkarmak istedik. Bédoin köyünden başlayan tırmanış, 1594 metre yükseklik farkı ve ortalama %7,7'lik bir eğim ile 21 km uzunluğundadır. Büyük SUV'umuz için güzel bir meydan okuma. İçten yanmalı arabalar gibi, elektrikli arabalar da tırmanma söz konusu olduğunda çok daha fazla tüketir. Bunu hemen fark ettik. Araç, tırmanış sırasında bataryasının %11'ini kaybetti ve bu da ortalama 38 kWh tüketim yapıyor. Bu çok büyük, ancak Ventoux'un temsil ettiği yükseliş göz önüne alındığında şok edici değil. İniş söz konusu olduğunda çok güzel bir sürpriz yaşadık. Gerçekten de 3008, rejeneratif frenleme sayesinde pilinin %8'ini geri kazandı. Bu, tırmanış sırasında aşırı tüketimi telafi eder. 3008'in konforu burada Menzil ve şarj performansının ötesinde, bu yeni elektrikli 3008 uzun yolculuklar için çok rahattır. Koltuklar çok iyi bir koltuk sunuyor, rapor edilecek sırt ağrısı yok. Aynı şey arkada oturan yolcular için de geçerli. Direksiyon başındaki genel deneyim bir başarıdır. Birçok kontrol ilk başta bir uzay gemisindeymiş hissi veriyorsa, kokpiti hızla evcilleştirirsiniz. Peugeot e-3008 elektrikli aracını beğendiniz mi? GT donanımı ile model, otomatik elektrikli bagaj kapağına ve " eller serbest " erişim ve çalıştırmaya sahiptir. İçeride, her şeyden önce bu 21 inç kavisli ekran var. Biraz merak ediyorum. Dokunmatik ekran iki bölüme ayrılmıştır. Soldaki sürücünün önünde bulunur. Sürüş ile ilgili enstrümantasyon fonksiyonlarını bir araya getirir. Ayrıca GPS görüntüleyebilir. Sağ taraf, ısıtma, klima, medya ve GPS'i ayarlamanıza olanak tanır. LED aydınlatma ekranın altına entegre edilmiştir. Bu 3008 GT'ye iyi bir görünüm vermek için yeterli. Açıkçası, küçük direksiyon simidi hala düzenli. Ve kontroller revize edilmiş olsa bile, yine de bunu takdir ediyoruz. GT donanımı ile ısıtılır. Kısacası, bu 3008'de kendimizi iyi hissediyoruz. Sonunda, tüm kutuları işaretlemek için fazla bir şeye ihtiyacı yok. Stellantis'in patronu için Çinli elektrikli otomobillere uygulanan gümrük vergileri bir tuzak Büyük pil için sabırsızlanıyorum Büyük bataryaya sahip versiyonun nasıl olacağını görmek için sabırsızlanıyoruz. 2025 yılı için vaat edilen bu 98 kWh'lik paket, 680 km menzil vadediyor. Böyle bir pil ile benzer bir yolculuğu daha sakin bir şekilde hayal edebiliriz. Belki 3 durak yeterli olabilir. Ancak bu, modelin şarj gücünü değiştirmeyecektir. Kısacası, belirtilen kusurlara rağmen, bu e-3008 elektrikli olmak isteyen sürücüler için ilginç bir seçenek sunuyor. |
Peugeot yeni e-3008 test - Togg gerçekten büyük iş başarmış




-
-
Toggla benzer bir menzil performansı vermiş,asıl iş yapacak olan 680km menzil.
Menziller 700lere artık gelmeli zaten,o zaman elektrikli araç alacakların hiçbir soru işareti kalmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hacı sende bir togg aldın 7/24 togg övüp duruyorsun . Togg kötü bir araç değil ama öyle göklere çıkarılacak bir araç da değil .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araç bir bana mı tipsiz geliyor. Canım 3008 ne hale geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sana tipsiz geliyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Boşver hacı en azından senin gibi 7/24 çin malı cheryy övmüyorum , benim ki yerli
-
Bence de tipsiz şu an satılan makyajlı 3008 bence bundan çok daha iyi , hatta birçok suv dan hala daha güzel
bir tasarımcı firmanın kaderini nasıl değiştiriyor 3008 in babası Vidal Renaulta geçti renault modelleri güzelleşti pejo kötüleşti ,408 in Vidal in pejoya bıraktığı son araç oldu
ama gelince satış rakamlarını görünce konuşmak daha yerinde olur
-
evet 98Kw lık paketle getirirlerse baya rekabetçi olur
bu arada yeni e-scenic 87Kw ile bu menzili şuan vaad ediyor ,bu yıl sonu bu pil paketi Makyajlı e-megane ada koyulacakmış.
-
Araç gerçekten tipsiz ama, bunu büyük ihtimalle 5008'in önünü açmak için yaptılar.
Geçen nesilde aralarında çok fiyat farkı olmamasına rağmen, 3008 5008'in müşteri kitlesinden çok çaldı.
Bu sefer 3008'i daha spor/genç işi, 5008'i daha büyük yaparak ürün gamını da daha geniş bir şekilde çeşitlendirmek istiyorlar gibi.
-
Bence de çok tipsiz, eski 3008 gerçekten çok daha güzeldi. Eski 3008 in daha 5 yılı vardı bence. 408 e benzetmeye çalışmışlarda olmamış.
-
3008'in yeni nesilde Coupe-Suv olması da bu yüzden bence. Eski nesilde "O kadar büyüğe ihtiyaç var mı" durumu sorgulanıyordu 5008 için.
-
Togg'la gerçekten büyük iş başarıldı. Mesela seçim kazanıldı.
-
Togg buna tur bindirir, etrafında halay çeker.
En Beğenilen Yanıtlar

Hacı sende bir togg aldın 7/24 togg övüp duruyorsun . Togg kötü bir araç değil ama öyle göklere çıkarılacak bir araç da değil .
|
Boşver hacı en azından senin gibi 7/24 çin malı cheryy övmüyorum , benim ki yerli |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X