Şimdi Ara

Peugeot RCZ alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
36.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkesin özellikle gençlerin hayallerindeki arabayı alması taraftarıyım, sizinde hayalinizdeki araba bu işe maddi gücünüzde yetiyorsa alın ve keyifle binin. Kafanızda soru işaretleri varsa,ister özel ister yetkili bayide kontrollerini yaptırın içiniz rahat etsin.

    Internetteki yorumlardan kullanıcı yorumlarını dikkate alın," tanıdığımda vardı "diye başlayan yorumlar kafanızı karıştırmasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gelibolu 1915

    Herkesin özellikle gençlerin hayallerindeki arabayı alması taraftarıyım, sizinde hayalinizdeki araba bu işe maddi gücünüzde yetiyorsa alın ve keyifle binin. Kafanızda soru işaretleri varsa,ister özel ister yetkili bayide kontrollerini yaptırın içiniz rahat etsin.

    Internetteki yorumlardan kullanıcı yorumlarını dikkate alın," tanıdığımda vardı "diye başlayan yorumlar kafanızı karıştırmasın.
    Siz beğendiyseniz sıkıntı yok. Bilip bilmeden atıp tutanlara kulak asmayın, aracı kullananlar ve tanıyanlar tarafından burada da güzel yorumlar yazılmış, kulak asmanız gereken insanlar onlar.

    156 hp otomatiklerin performansının çok parlak olmadığı dillendiriliyor, klasik tork konvertörlü otomatik şanzımana sahipler, performansı da tüketimi de törpülüyor. İmkan varsa 200 hp manuel olanını tercih edin, ben olsam öyle yapardım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gelibolu 1915

    Herkesin özellikle gençlerin hayallerindeki arabayı alması taraftarıyım, sizinde hayalinizdeki araba bu işe maddi gücünüzde yetiyorsa alın ve keyifle binin. Kafanızda soru işaretleri varsa,ister özel ister yetkili bayide kontrollerini yaptırın içiniz rahat etsin.

    Internetteki yorumlardan kullanıcı yorumlarını dikkate alın," tanıdığımda vardı "diye başlayan yorumlar kafanızı karıştırmasın.
    Araç dıştan çok tarz duruyor. Çoğu insanın da alma amacı bu zaten. Arka koltukları dert etmeyecekseniz gayet de alınıp binilesi bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicoglu

    Araç dıştan çok tarz duruyor. Çoğu insanın da alma amacı bu zaten. Arka koltukları dert etmeyecekseniz gayet de alınıp binilesi bir araç

    Alıntıları Göster
    RCZ 156hp otomatik, RCZ 200hp manuel, Scirocco 160hp DSG kıyaslaması :

    Battle : Scirocco III 1.4 TSi DSG7 vs RCZ THP vs RCZ THP

    156'lık da fena değilmiş, 160 hp Scirocco ile birbirlerine çok yakın performansa sahipler.




  • Aracın arka tasarımı fena değil ama ön tasarımı için aynı şeyleri söylemek pek mümkün değil.Önden 207'nin hemen hemen aynısı.Yani ön ve arka tasarım arasında bi uyumsuzluk var.Ama bunu unutturan spor bir arka tasarımı var.Alınır mı bence alınır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 23 Aralık 2015; 11:40:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodletting.

    Aracın arka tasarımı fena değil ama ön tasarımı için aynı şeyleri söylemek pek mümkün değil.Önden 207'nin hemen hemen aynısı.Yani ön ve arka tasarım arasında bi uyumsuzluk var.Ama bunu unutturan spor bir arka tasarımı var.Alınır mı bence alınır.
    Hocam o tipte bir araç type-R ' a ne diyosun?
  • Aracin performansi hakkinda bir bilgim yok ama tasarimi bence igrenc tabi bu kendi gorusumdur arkasi guzel sanki bir 350z den alinmis on tarafina 308 resmen siritiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Siz beğendiyseniz sıkıntı yok. Bilip bilmeden atıp tutanlara kulak asmayın, aracı kullananlar ve tanıyanlar tarafından burada da güzel yorumlar yazılmış, kulak asmanız gereken insanlar onlar.

    156 hp otomatiklerin performansının çok parlak olmadığı dillendiriliyor, klasik tork konvertörlü otomatik şanzımana sahipler, performansı da tüketimi de törpülüyor. İmkan varsa 200 hp manuel olanını tercih edin, ben olsam öyle yapardım.

    Alıntıları Göster
    İki yıl kadar sahibi olduğum bir araç. Söyleyeceklerim tamamen bu iki yıllık tecrübenin sonucudur.

    1) Peugeot diye burun kıvırmanın gereği yok. Aracı ikinci el aldım 12500 km. deydi. Kazasız boyasız. 1 yıl 10 ay sonra yine kazasız boyasız şekilde 28500 km.de sattım. Bu süre zarfında araçta bakım haricinde bir şey olmadı. Bir sefer termostat arızası yaşadım. Parça değişti sorun yok. Yani öyle dayanıksız veya sürekli arıza çıkaran bir araç değil. Ekstra olarak belirteyim pug benim gözümde kalitesiz bir marka değil. Eşimde 2005 model 206 var daha bakım haricinde sanayiye gitmedi araba. Onunda sadece bir kere termostatı değişti. Yaşına göre dayanıklılığına siz karar verin.

    2) Benim aracım 2011 modeldi. Piyasada bu aracın yorulmamış ve yıpratılmamış olanını bulmanız gerçekten zor. Kesinlikle servis bakımlı ve bütün kayıtları tam olan bir araç bakın. Özellikle yedek anahtar ve kitapçıkları saklanmış mı diye de sorun. Bunları saklayan adam aracına önem veren insandır genelde benim gözümde. Arabaya baktığınızda zaten biraz tecrübeliyseniz yorgun olup olmadığını anlarsınız. Özellikle deri koltuklara ve direksiyon simidine iyice bakın. Aracın kmsinin doğru olup olmadığını kısmen de olsa size gösterebilir. İki ay önce olsaydı benim aracı önerirdim size. Piyasada bulabileceğiniz en temiz rcz'lerden biriydi.

    3) Performans olarak vaadettiği şeyi yerine getiren bir araç. 156 bg ve 240 torkun ne yapması gerekiyorsa bu araç da onu yapıyor. Bir M5 veya C63 değil sonuçta. Ama piyasada ki çoğu araçtan performanslıdır. Artı aracın kontrolü ve sürüş pozisyonu çok iyi. Yüksek süratlerde sizi tedirgin etmiyor. Bun da 2 kademeli olarak otomatik açılan arka spoilerin de etkisi büyük. Özellikle yüksek süratte ikinci kademe de açıldığında aracın iyice yere yapıştığını hissediyorsunuz.

    4) Süspansiyonları sert bir araçtır. Spor sürüşe sahip bir araçta da zaten yol tutuşu için bu şekilde olması gerekiyor. Yani arabadan pek bir konfor beklemeyin. Yol tutuşa katkısı büyük bu süspansiyonların.

    5) Şanzımanı bu tarz bir araç yeterli belki biraz daha iyi olabilirdi. Ama sıkıntılı bir şanzıman değil. Özellikle spor moduna aldığınızda gerçekten karakter değiştirdiğini hissedebiliyorsunuz.

    6) Ön tasarım olarak 308'e fazlasıyla benziyor. Ama sadece o kadar. Özellikel tavan ve arka çamurluklar bambaşka bir görüntüde. Araç bu fiyata alabileceğiniz en farklı ve agresif tasarımdaki tek spor görünümlü araç. Bu açıdan bana göre alternatifi yok. Kesinlikle dikkat çekeceksiniz tecrübeyle sabit. İç tasarımı ise bambaşka. Kesinlikle rakiplerinden çok ama çok ileride. Koltukların görünümü bile başlı başına bir yarış otomobili havasında. Yuvarlak havalandırma kanalları, konsol ortasındaki beyaz aydınlatmalı analog saat, göstergelerin içlerinin karbon desenli olması ve krom çerçeveleri, direksiyonun altı kesik ve spor tasarımlı olması (lakin bira daha küçük olsa daha iyi olurdu) rakiplerinden öne taşıyor bu aracı. En büyük artısı ise konsol kapı içleri direksiyon ve koltuklar ile aracın iç mekanının tamamı deri kaplı. Ki bu araca inanılmaz bir hava katıyor. Bence çok ama çok büyük bir artı. Derisinde de herhangi bir kalite problemi yok. 2011 model neredeyse 5 yaşında bir araçtı bendeki ama sadece sürücü koltuğunun oturma bölümünde biraz esneme vardı. Onun haricinde direksiyonda koltukta veya diğer taraflarda herhangibir yıpranma olmadı. Tabi bu biraz da bakım ve kullanırken özen göstermeyle de alakalı.

    7) Aracın siyah ve sedefli beyaz renkleri var (156 bg yearling modelinden alacağınızı varsayıyorum). Bana göre özellikle boya koruması yapılmış sedefli beyaz rengi çok albenili duruyor. Sanırım 2014 de makyaj yedi. Sadece ön tasarımı biraz değiştirdiler o kadar. Bana sorarsanız makyajsız kasa daha agresif duruyor.

    8) Lastik ebatları büyük olacağı için lastik masrafınız biraz fazla olacaktır bunu göz önünde bulundurun. Ayrıca şifreli bijon mevcut.

    9) Araçla beraber lastik tamir kiti veriliyor. Stepne de mevcut orjinal lastik, orjinal jant ve saklama kılıfı ile. Ama bagajda taşırım derseniz bagajı pek kullanamazsanız. Malum 19 inç jant çünkü. Bu tarz bir araca göre bagaj hacmi baya baya geniştir. Görünce şaşırırsınız.

    10) Donanım olarak oldukça dolu bir araç. Fazlasıyla tatmin eder sizi. Adaptif xenon, blutooth, elektrikli ısıtmalı ve hafızalı koltuk, katlanır ayna, far ve yağmur sensörü v.b. bir çok özellik mevcut.

    11) Son olarak aracın üretimi bu sene (sanırım bir ay kadar önce) sonlandırıldı. Ama yedek parça konusunda sıkıntı çekeceğinizi sanmıyorum. Motor halen güncel olarak kullanılan bir motor çünkü.

    Sormak istediğiniz birşey olursa gene elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell

    Benimde sevdiğim çok yanları var ama kesinlikle kalite olarak önde değil rocco'dan. Hatta geride diyebilirim. Defalarca kıyasladım çünkü ikisinide. Sizde rocco sahibisiniz bilirsiniz. Bizim araçlardaki o yani nasıl anlatsam tokluk hissi peugeotta yok. Mesela otomatik vites kolu bile boş böyle bir garip yani hissiyatı. Özellikle konsoldaki tuşlar felan rocco'ya göre geride. Nasıl anlatsam yani tuşlara bastığınızda sanki içi boş plastikmiş gibi garip bir his veriyor. Kalite olarak hiçbir yerinin rocco'dan üstün olduğunu düşünmüyorum ben. Aynı olduğu noktalar var ama çoğunlukla çok olmasa da bir tık geride rocco'dan. Kesinlikle rcz'de kötü değil ama birdaha seçme şansım olsa yine tsi 160 + dsg rocco'mu seçerdim ben. Ayrıca konu sahibi isterse eğer, rocco içinde, rcz içinde daha detaylı-ayrıntılı bir inceleme yazabilirim. Maksat faydamız dokunsun. Aracımı almadan önce bende forumlarda çok dolaşmıştım ne hevesli günlerdi. Gece yatmadan hep düşünürdüm, rüyalarıma girerdi.

    Vakti zamaninda arkadasimda yeni aldigim donemlerde 2010 kasa yine rcz vardi, simdi model ne bilmiyorum full + full denilen cinsten; biz de sizin gibi defalarca kafayi taktik araclari olcmeye basladik yeri geldi araclari degis tokus edip kullandik birbirimizi egale edemedik, en son arkadas ortamlarinda muhabbeti actik oy birligiyle ic dizayn ile insanlarin kazanani oldu :)) yorumu yapmadan once insanlarin genel kanisina gore tavsiyede bulunayim dedim..

    Velhasil, ic dizaynda golfden farkli olmasa da islevselliginden oturu ben memnunum, vites pozisyonu (dsg olsa bile), el freni yerlesimi, multimedia gogusluk sadeligi ve direksiyonun konforuyla rcz de aradigim tadi bulamam, bunun yaninda motor ve dsg uyumu araci kedi gibi sakin kullanimda aninda aslana ceviriyor, ki bunu yapamayan c180lerden bahsedersek aracin tepkileri ilk defa kullanacak olanlari sok edecektir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell

    Benimde sevdiğim çok yanları var ama kesinlikle kalite olarak önde değil rocco'dan. Hatta geride diyebilirim. Defalarca kıyasladım çünkü ikisinide. Sizde rocco sahibisiniz bilirsiniz. Bizim araçlardaki o yani nasıl anlatsam tokluk hissi peugeotta yok. Mesela otomatik vites kolu bile boş böyle bir garip yani hissiyatı. Özellikle konsoldaki tuşlar felan rocco'ya göre geride. Nasıl anlatsam yani tuşlara bastığınızda sanki içi boş plastikmiş gibi garip bir his veriyor. Kalite olarak hiçbir yerinin rocco'dan üstün olduğunu düşünmüyorum ben. Aynı olduğu noktalar var ama çoğunlukla çok olmasa da bir tık geride rocco'dan. Kesinlikle rcz'de kötü değil ama birdaha seçme şansım olsa yine tsi 160 + dsg rocco'mu seçerdim ben. Ayrıca konu sahibi isterse eğer, rocco içinde, rcz içinde daha detaylı-ayrıntılı bir inceleme yazabilirim. Maksat faydamız dokunsun. Aracımı almadan önce bende forumlarda çok dolaşmıştım ne hevesli günlerdi. Gece yatmadan hep düşünürdüm, rüyalarıma girerdi.

    Vakti zamaninda arkadasimda yeni aldigim donemlerde 2010 kasa yine rcz vardi, simdi model ne bilmiyorum full + full denilen cinsten; biz de sizin gibi defalarca kafayi taktik araclari olcmeye basladik yeri geldi araclari degis tokus edip kullandik birbirimizi egale edemedik, en son arkadas ortamlarinda muhabbeti actik oy birligiyle ic dizayn ile insanlarin kazanani oldu :)) yorumu yapmadan once insanlarin genel kanisina gore tavsiyede bulunayim dedim..

    Velhasil, ic dizaynda golfden farkli olmasa da islevselliginden oturu ben memnunum, vites pozisyonu (dsg olsa bile), el freni yerlesimi, multimedia gogusluk sadeligi ve direksiyonun konforuyla rcz de aradigim tadi bulamam, bunun yaninda motor ve dsg uyumu araci kedi gibi sakin kullanimda aninda aslana ceviriyor, ki bunu yapamayan c180lerden bahsedersek aracin tepkileri ilk defa kullanacak olanlari sok edecektir..

    Son paragrafta size katılıyorum. Malzeme kalitesi anlamında çok takık bir insan olduğum için o konuda kesinlikle rocco önde bana güvenebilirsiniz. Söylediğim gibi diğer faktörlerde pek farkı yok ama özellikle şunlarda rocco üstün.
    Şanzıman(otomatiklerde kıyas bile edilmez rcz'ninkiyle)
    Motor(160lık nerdeyse 200lük rcz kadar gidiyor. Ayrıca yazılıma daha müsait rocconun tsi.)
    Genel malzeme kalitesi(özellikle iç)
    Ve dikkatinizi çekti mi veya denediniz mi bilmiyorum ama yüksek hızlardaki güven hissi rocco'da çok daha iyi. 200km/h ve üstü hızlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaki spoiler yuksekliğini araç kendisi mi ayarlıyor hızlanınca mesela?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell

    Benimde sevdiğim çok yanları var ama kesinlikle kalite olarak önde değil rocco'dan. Hatta geride diyebilirim. Defalarca kıyasladım çünkü ikisinide. Sizde rocco sahibisiniz bilirsiniz. Bizim araçlardaki o yani nasıl anlatsam tokluk hissi peugeotta yok. Mesela otomatik vites kolu bile boş böyle bir garip yani hissiyatı. Özellikle konsoldaki tuşlar felan rocco'ya göre geride. Nasıl anlatsam yani tuşlara bastığınızda sanki içi boş plastikmiş gibi garip bir his veriyor. Kalite olarak hiçbir yerinin rocco'dan üstün olduğunu düşünmüyorum ben. Aynı olduğu noktalar var ama çoğunlukla çok olmasa da bir tık geride rocco'dan. Kesinlikle rcz'de kötü değil ama birdaha seçme şansım olsa yine tsi 160 + dsg rocco'mu seçerdim ben. Ayrıca konu sahibi isterse eğer, rocco içinde, rcz içinde daha detaylı-ayrıntılı bir inceleme yazabilirim. Maksat faydamız dokunsun. Aracımı almadan önce bende forumlarda çok dolaşmıştım ne hevesli günlerdi. Gece yatmadan hep düşünürdüm, rüyalarıma girerdi.

    Vakti zamaninda arkadasimda yeni aldigim donemlerde 2010 kasa yine rcz vardi, simdi model ne bilmiyorum full + full denilen cinsten; biz de sizin gibi defalarca kafayi taktik araclari olcmeye basladik yeri geldi araclari degis tokus edip kullandik birbirimizi egale edemedik, en son arkadas ortamlarinda muhabbeti actik oy birligiyle ic dizayn ile insanlarin kazanani oldu :)) yorumu yapmadan once insanlarin genel kanisina gore tavsiyede bulunayim dedim..

    Velhasil, ic dizaynda golfden farkli olmasa da islevselliginden oturu ben memnunum, vites pozisyonu (dsg olsa bile), el freni yerlesimi, multimedia gogusluk sadeligi ve direksiyonun konforuyla rcz de aradigim tadi bulamam, bunun yaninda motor ve dsg uyumu araci kedi gibi sakin kullanimda aninda aslana ceviriyor, ki bunu yapamayan c180lerden bahsedersek aracin tepkileri ilk defa kullanacak olanlari sok edecektir..

    Son paragrafta size katılıyorum. Malzeme kalitesi anlamında çok takık bir insan olduğum için o konuda kesinlikle rocco önde bana güvenebilirsiniz. Söylediğim gibi diğer faktörlerde pek farkı yok ama özellikle şunlarda rocco üstün.
    Şanzıman(otomatiklerde kıyas bile edilmez rcz'ninkiyle)
    Motor(160lık nerdeyse 200lük rcz kadar gidiyor. Ayrıca yazılıma daha müsait rocconun tsi.)
    Genel malzeme kalitesi(özellikle iç)
    Ve dikkatinizi çekti mi veya denediniz mi bilmiyorum ama yüksek hızlardaki güven hissi rocco'da çok daha iyi. 200km/h ve üstü hızlarda.

    en son yazin izmir - cesme yolunda 260 civarlarini gordum ve asfalt altimda akip gidiyordu cok basarili isler cikariyor 1.4 motor :)) c180lerin fren siktigi ayni otobanda hiz kesmeden yola yapistirdigini rahatlikla soyleyebilirim yine ayni ornekle

    Yalniz uyarida bulunayim cevremde cok basima geldi vaktiniz ve bilginiz cok yoksa sakin motorla oynamayin, aracin dusuk hacimle yuksek performansi ayni zamanda zayif noktasi. Piston catlatan veya sigorta kacagindan yanan izmirde cok arkadasim oldu, chip tuning atsaydim araca suan cok buyuk masraf altina girmis olacaktim, iki defa motorla ilgili yasadigim problemlerde serviste garanti kapsami altinda rahatlikla aldim ciktim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell

    Benimde sevdiğim çok yanları var ama kesinlikle kalite olarak önde değil rocco'dan. Hatta geride diyebilirim. Defalarca kıyasladım çünkü ikisinide. Sizde rocco sahibisiniz bilirsiniz. Bizim araçlardaki o yani nasıl anlatsam tokluk hissi peugeotta yok. Mesela otomatik vites kolu bile boş böyle bir garip yani hissiyatı. Özellikle konsoldaki tuşlar felan rocco'ya göre geride. Nasıl anlatsam yani tuşlara bastığınızda sanki içi boş plastikmiş gibi garip bir his veriyor. Kalite olarak hiçbir yerinin rocco'dan üstün olduğunu düşünmüyorum ben. Aynı olduğu noktalar var ama çoğunlukla çok olmasa da bir tık geride rocco'dan. Kesinlikle rcz'de kötü değil ama birdaha seçme şansım olsa yine tsi 160 + dsg rocco'mu seçerdim ben. Ayrıca konu sahibi isterse eğer, rocco içinde, rcz içinde daha detaylı-ayrıntılı bir inceleme yazabilirim. Maksat faydamız dokunsun. Aracımı almadan önce bende forumlarda çok dolaşmıştım ne hevesli günlerdi. Gece yatmadan hep düşünürdüm, rüyalarıma girerdi.

    Vakti zamaninda arkadasimda yeni aldigim donemlerde 2010 kasa yine rcz vardi, simdi model ne bilmiyorum full + full denilen cinsten; biz de sizin gibi defalarca kafayi taktik araclari olcmeye basladik yeri geldi araclari degis tokus edip kullandik birbirimizi egale edemedik, en son arkadas ortamlarinda muhabbeti actik oy birligiyle ic dizayn ile insanlarin kazanani oldu :)) yorumu yapmadan once insanlarin genel kanisina gore tavsiyede bulunayim dedim..

    Velhasil, ic dizaynda golfden farkli olmasa da islevselliginden oturu ben memnunum, vites pozisyonu (dsg olsa bile), el freni yerlesimi, multimedia gogusluk sadeligi ve direksiyonun konforuyla rcz de aradigim tadi bulamam, bunun yaninda motor ve dsg uyumu araci kedi gibi sakin kullanimda aninda aslana ceviriyor, ki bunu yapamayan c180lerden bahsedersek aracin tepkileri ilk defa kullanacak olanlari sok edecektir..

    Son paragrafta size katılıyorum. Malzeme kalitesi anlamında çok takık bir insan olduğum için o konuda kesinlikle rocco önde bana güvenebilirsiniz. Söylediğim gibi diğer faktörlerde pek farkı yok ama özellikle şunlarda rocco üstün.
    Şanzıman(otomatiklerde kıyas bile edilmez rcz'ninkiyle)
    Motor(160lık nerdeyse 200lük rcz kadar gidiyor. Ayrıca yazılıma daha müsait rocconun tsi.)
    Genel malzeme kalitesi(özellikle iç)
    Ve dikkatinizi çekti mi veya denediniz mi bilmiyorum ama yüksek hızlardaki güven hissi rocco'da çok daha iyi. 200km/h ve üstü hızlarda.

    en son yazin izmir - cesme yolunda 260 civarlarini gordum ve asfalt altimda akip gidiyordu cok basarili isler cikariyor 1.4 motor :)) c180lerin fren siktigi ayni otobanda hiz kesmeden yola yapistirdigini rahatlikla soyleyebilirim yine ayni ornekle

    Yalniz uyarida bulunayim cevremde cok basima geldi vaktiniz ve bilginiz cok yoksa sakin motorla oynamayin, aracin dusuk hacimle yuksek performansi ayni zamanda zayif noktasi. Piston catlatan veya sigorta kacagindan yanan izmirde cok arkadasim oldu, chip tuning atsaydim araca suan cok buyuk masraf altina girmis olacaktim, iki defa motorla ilgili yasadigim problemlerde serviste garanti kapsami altinda rahatlikla aldim ciktim..

    Aracım dsg olmasa çoktan abt yazılımlamıştım da hem paraya kıyamadım abt için, hemde riske girmek istemediğimden girmedim. Yol tutuş efsane ya roccolarda masallah diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell

    Benimde sevdiğim çok yanları var ama kesinlikle kalite olarak önde değil rocco'dan. Hatta geride diyebilirim. Defalarca kıyasladım çünkü ikisinide. Sizde rocco sahibisiniz bilirsiniz. Bizim araçlardaki o yani nasıl anlatsam tokluk hissi peugeotta yok. Mesela otomatik vites kolu bile boş böyle bir garip yani hissiyatı. Özellikle konsoldaki tuşlar felan rocco'ya göre geride. Nasıl anlatsam yani tuşlara bastığınızda sanki içi boş plastikmiş gibi garip bir his veriyor. Kalite olarak hiçbir yerinin rocco'dan üstün olduğunu düşünmüyorum ben. Aynı olduğu noktalar var ama çoğunlukla çok olmasa da bir tık geride rocco'dan. Kesinlikle rcz'de kötü değil ama birdaha seçme şansım olsa yine tsi 160 + dsg rocco'mu seçerdim ben. Ayrıca konu sahibi isterse eğer, rocco içinde, rcz içinde daha detaylı-ayrıntılı bir inceleme yazabilirim. Maksat faydamız dokunsun. Aracımı almadan önce bende forumlarda çok dolaşmıştım ne hevesli günlerdi. Gece yatmadan hep düşünürdüm, rüyalarıma girerdi.

    Vakti zamaninda arkadasimda yeni aldigim donemlerde 2010 kasa yine rcz vardi, simdi model ne bilmiyorum full + full denilen cinsten; biz de sizin gibi defalarca kafayi taktik araclari olcmeye basladik yeri geldi araclari degis tokus edip kullandik birbirimizi egale edemedik, en son arkadas ortamlarinda muhabbeti actik oy birligiyle ic dizayn ile insanlarin kazanani oldu :)) yorumu yapmadan once insanlarin genel kanisina gore tavsiyede bulunayim dedim..

    Velhasil, ic dizaynda golfden farkli olmasa da islevselliginden oturu ben memnunum, vites pozisyonu (dsg olsa bile), el freni yerlesimi, multimedia gogusluk sadeligi ve direksiyonun konforuyla rcz de aradigim tadi bulamam, bunun yaninda motor ve dsg uyumu araci kedi gibi sakin kullanimda aninda aslana ceviriyor, ki bunu yapamayan c180lerden bahsedersek aracin tepkileri ilk defa kullanacak olanlari sok edecektir..

    Son paragrafta size katılıyorum. Malzeme kalitesi anlamında çok takık bir insan olduğum için o konuda kesinlikle rocco önde bana güvenebilirsiniz. Söylediğim gibi diğer faktörlerde pek farkı yok ama özellikle şunlarda rocco üstün.
    Şanzıman(otomatiklerde kıyas bile edilmez rcz'ninkiyle)
    Motor(160lık nerdeyse 200lük rcz kadar gidiyor. Ayrıca yazılıma daha müsait rocconun tsi.)
    Genel malzeme kalitesi(özellikle iç)
    Ve dikkatinizi çekti mi veya denediniz mi bilmiyorum ama yüksek hızlardaki güven hissi rocco'da çok daha iyi. 200km/h ve üstü hızlarda.

    en son yazin izmir - cesme yolunda 260 civarlarini gordum ve asfalt altimda akip gidiyordu cok basarili isler cikariyor 1.4 motor :)) c180lerin fren siktigi ayni otobanda hiz kesmeden yola yapistirdigini rahatlikla soyleyebilirim yine ayni ornekle

    Yalniz uyarida bulunayim cevremde cok basima geldi vaktiniz ve bilginiz cok yoksa sakin motorla oynamayin, aracin dusuk hacimle yuksek performansi ayni zamanda zayif noktasi. Piston catlatan veya sigorta kacagindan yanan izmirde cok arkadasim oldu, chip tuning atsaydim araca suan cok buyuk masraf altina girmis olacaktim, iki defa motorla ilgili yasadigim problemlerde serviste garanti kapsami altinda rahatlikla aldim ciktim..

    Aracım dsg olmasa çoktan abt yazılımlamıştım da hem paraya kıyamadım abt için, hemde riske girmek istemediğimden girmedim. Yol tutuş efsane ya roccolarda masallah diyelim.

    ben revotech ve varyasyonlu yazılımları kastediyorsunuz zannettim abt vw onaylı işler çıkartıyor diye biliyorum en kötü sorun yaşadığınız zaman servise kabul ettirebilirsiniz tahminimce..

    Bu arada şimdi aklıma geldi 2 defa motor açıldı biri dediğim gibi performansı yüzünden pistonlar erimişti onlar yenilendi ve 2 ay önce yine başıma gelen ve tahminimce servisin gözden kaçırdığı (günahlarını almayayım şimdi :) ) segman halkaları çatlamıştı ve yine turboşarjer giriş pervanesi eridiği için değişim yapıldı. Bu olaylardan sonra yapacağım tek modifikasyon egzos takımını değiştirmek olur anca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ryso


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhandemirell

    Benimde sevdiğim çok yanları var ama kesinlikle kalite olarak önde değil rocco'dan. Hatta geride diyebilirim. Defalarca kıyasladım çünkü ikisinide. Sizde rocco sahibisiniz bilirsiniz. Bizim araçlardaki o yani nasıl anlatsam tokluk hissi peugeotta yok. Mesela otomatik vites kolu bile boş böyle bir garip yani hissiyatı. Özellikle konsoldaki tuşlar felan rocco'ya göre geride. Nasıl anlatsam yani tuşlara bastığınızda sanki içi boş plastikmiş gibi garip bir his veriyor. Kalite olarak hiçbir yerinin rocco'dan üstün olduğunu düşünmüyorum ben. Aynı olduğu noktalar var ama çoğunlukla çok olmasa da bir tık geride rocco'dan. Kesinlikle rcz'de kötü değil ama birdaha seçme şansım olsa yine tsi 160 + dsg rocco'mu seçerdim ben. Ayrıca konu sahibi isterse eğer, rocco içinde, rcz içinde daha detaylı-ayrıntılı bir inceleme yazabilirim. Maksat faydamız dokunsun. Aracımı almadan önce bende forumlarda çok dolaşmıştım ne hevesli günlerdi. Gece yatmadan hep düşünürdüm, rüyalarıma girerdi.

    Vakti zamaninda arkadasimda yeni aldigim donemlerde 2010 kasa yine rcz vardi, simdi model ne bilmiyorum full + full denilen cinsten; biz de sizin gibi defalarca kafayi taktik araclari olcmeye basladik yeri geldi araclari degis tokus edip kullandik birbirimizi egale edemedik, en son arkadas ortamlarinda muhabbeti actik oy birligiyle ic dizayn ile insanlarin kazanani oldu :)) yorumu yapmadan once insanlarin genel kanisina gore tavsiyede bulunayim dedim..

    Velhasil, ic dizaynda golfden farkli olmasa da islevselliginden oturu ben memnunum, vites pozisyonu (dsg olsa bile), el freni yerlesimi, multimedia gogusluk sadeligi ve direksiyonun konforuyla rcz de aradigim tadi bulamam, bunun yaninda motor ve dsg uyumu araci kedi gibi sakin kullanimda aninda aslana ceviriyor, ki bunu yapamayan c180lerden bahsedersek aracin tepkileri ilk defa kullanacak olanlari sok edecektir..

    Son paragrafta size katılıyorum. Malzeme kalitesi anlamında çok takık bir insan olduğum için o konuda kesinlikle rocco önde bana güvenebilirsiniz. Söylediğim gibi diğer faktörlerde pek farkı yok ama özellikle şunlarda rocco üstün.
    Şanzıman(otomatiklerde kıyas bile edilmez rcz'ninkiyle)
    Motor(160lık nerdeyse 200lük rcz kadar gidiyor. Ayrıca yazılıma daha müsait rocconun tsi.)
    Genel malzeme kalitesi(özellikle iç)
    Ve dikkatinizi çekti mi veya denediniz mi bilmiyorum ama yüksek hızlardaki güven hissi rocco'da çok daha iyi. 200km/h ve üstü hızlarda.

    en son yazin izmir - cesme yolunda 260 civarlarini gordum ve asfalt altimda akip gidiyordu cok basarili isler cikariyor 1.4 motor :)) c180lerin fren siktigi ayni otobanda hiz kesmeden yola yapistirdigini rahatlikla soyleyebilirim yine ayni ornekle

    Yalniz uyarida bulunayim cevremde cok basima geldi vaktiniz ve bilginiz cok yoksa sakin motorla oynamayin, aracin dusuk hacimle yuksek performansi ayni zamanda zayif noktasi. Piston catlatan veya sigorta kacagindan yanan izmirde cok arkadasim oldu, chip tuning atsaydim araca suan cok buyuk masraf altina girmis olacaktim, iki defa motorla ilgili yasadigim problemlerde serviste garanti kapsami altinda rahatlikla aldim ciktim..

    Aracım dsg olmasa çoktan abt yazılımlamıştım da hem paraya kıyamadım abt için, hemde riske girmek istemediğimden girmedim. Yol tutuş efsane ya roccolarda masallah diyelim.

    ben revotech ve varyasyonlu yazılımları kastediyorsunuz zannettim abt vw onaylı işler çıkartıyor diye biliyorum en kötü sorun yaşadığınız zaman servise kabul ettirebilirsiniz tahminimce..

    Bu arada şimdi aklıma geldi 2 defa motor açıldı biri dediğim gibi performansı yüzünden pistonlar erimişti onlar yenilendi ve 2 ay önce yine başıma gelen ve tahminimce servisin gözden kaçırdığı (günahlarını almayayım şimdi :) ) segman halkaları çatlamıştı ve yine turboşarjer giriş pervanesi eridiği için değişim yapıldı. Bu olaylardan sonra yapacağım tek modifikasyon egzos takımını değiştirmek olur anca

    Bende daha hiçbir problem çıkmadı, umarım çıkmazda. Aynen pahalı abt ama garanti olayı güzel onunda. Ayrıca iskender ustadan düz boru+varex vazgeçilmez rocco'da bence. Dört çıkışlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bujinkan

    Tip ve şekil olarak hoş araçtır,hoşuna da gittiyse al tabi fakat tipik pug,yani güvenlik 0..ki aldığın araçta kutu gibi coupe&roadster karışımı bir araç kendi sınıfına göre de güçlü fakat kaza anında bu zamana kadar elektrik süpürgesi gibi vızır vızır yürüp giden 306,106 GTİ ne de rcz'lerden sağ çıkan pek olmamıştır..vaad dolmuşsa RR veya Bentyle de ölürsünde,tedbir senden takdir Allah'dan..

    Yeni troll sen misin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NamSalanAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bujinkan

    Tip ve şekil olarak hoş araçtır,hoşuna da gittiyse al tabi fakat tipik pug,yani güvenlik 0..ki aldığın araçta kutu gibi coupe&roadster karışımı bir araç kendi sınıfına göre de güçlü fakat kaza anında bu zamana kadar elektrik süpürgesi gibi vızır vızır yürüp giden 306,106 GTİ ne de rcz'lerden sağ çıkan pek olmamıştır..vaad dolmuşsa RR veya Bentyle de ölürsünde,tedbir senden takdir Allah'dan..

    Yeni troll sen misin

    Alıntıları Göster
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum hepinize ufaktan bir pazar araştırmasına başladım fakat yukarda arkadaşlarında yazdığı gibi bu aracın temizi maalesef yok denecek kadar az bugün bir rcz baktım galeride inanın aracı 15 dakika incelemedim bile oldukça yorgun gözüküyordu zaten galeri sahibinin aracı çok fazla övmesi ve alıcaksanız bir şekilde anlaşırız felan tavırları şüphelendirdi baya.




  • NamSalanAdam N kullanıcısına yanıt
    Bak işine talebe..ilk önce okulunu bitir,araba kanazacak parayı bul kıy paraya araba al sonra otomobiller hakında konuşursun,şimdilik birak gaz şanzıman fren derslerine çalış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Super Santorelli -- 24 Aralık 2015; 2:59:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay forumda roccocular görüyorum

    Ben de vakti zamanında RCZ-Giulietta-Scirocco ve birkaç arabanın daha arasında kalarak sciroccoyu seçmiştim. Bu seçimimde en büyük etmen RCZ nin arkasının çok dar ve arka süspansyonunun çok sert oluşuydu. Malzeme kalitesi olarak RCZ'nin roccodan üstün olduğunu söyleyeni ilk defa duydum bu arada. Sakın bu sözlerimi yanlış anlamayın sadece yorum yapıyorum. Ama kesinlikle rocconun malzeme kalitesi RCZ'den daha iyi.

    İkinci olarak performansa gelirsek. RCZ R gerçekten iyi. Fakat normal RCZ THP ler o iğrenç otomatik şanzumanla da birleşince emin olun hiç gitmiyor. 160 lık rocco 156 lık RCZ ye 2 il fark atıyor, 200 lük rcz ile yarım boy bi boyu farkla önde götürüyor. Defalarca denendi

    Ben konu sahibinin yerinde olsam RCZ seçmezdim. Geçenlerde okuduğum bi habere göre üretimi de durdu diye hatırlıyorum. Başka modellere yönelmenizi tavsiye ederim.

    Son olarak roccoculara not sakın ama sakın ABT yazılım yaptırmayın. En çok motor kıran roccolar ABT yazılım yaptıranlar. Artık VW garantisi altında değil ayrıca. Son olarak aracınız 2013+ ise korkmadan soft basınçlı yazılım işine girebilirsiniz. Motor modifiyesi, egzoz vs... konularda PM atabilirsiniz seve seve yardımcı olurum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi warlordd -- 24 Aralık 2015; 3:24:43 >




  • Bence doğru seçimi yapmışsınız üçü arasından. Arkadaşa bende söyledim zaten kalite olarak kesinlikle rocco üstün yani. Rcz R sözkonusu olduğu zaman rocco R'ında sözü geçer, o zaman bahsi geçmesine gerek yok zaten bence rcz R'ın.

    Benim 160lık roccoyla 156'lık rcz ile bayağı denemem oldu çok uzun olmasa da 5-6 boy atıyordum. Ortalama 400mt.'de diyelim. Şehir içinde olduğundan fazla uzunda deneyememiştik. 200lük rcz'lere boy attığımızı bilmiyordum, denemedim de hiç. Sizden öğrendim yeni. 200lük rcz sahibi gelse yer diye kapışmazdım mesela.

    Evet üretim durmuş bu arada rcz'nin yakın zaman önce. Bence de tercihini rocco'dan yana kullansa bizim gibi hiçte kötü olmaz.

    Ya yazılıma girmem zaten. Performansı bana yetiyor aracımın, hatta fazla bile geliyor kalkışlarda falan. Ön çeker araçlar için bu güçlerden fazlası gereksiz bence. Zevkten çok işkenceye dönüşüyor. Birde maddi yönden abt bayağı pahalıya patlıyor, değmez diye düşünüyorum. Bu arada memnun oldum tanıştığımıza, arkadaş ekledim sizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.