Şimdi Ara

Peugeot 307'nin hangi modelini almalıyım? Değerli yorumlarınıza ihtiyacım var...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
22.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    uzun sayılabilecek bir süredir arabamı değiştirme hevesindeyim uçtuk kaçtık farklı modellere baktık döndük dolaştık yaşadığım son aksiliklerden sonra bütçeyi zorunlu olarak 20 bin civarlarını düşürmek zorunda kaldım.

    Bu soruma hiçbirini alma diye yanıt verenler çok olacaktır ama ben ön yargılarla yaklaşmak istemiyorum. 'Fransız'a bulaşma' gibi kemikleşmiş bir ifadeye de pek destek vermiyorum.
    20 bin civarlarında donanım ve görsellik olarak şu an en beğendiğim araç 307. Sıfır sorun diye hoşuma gitmeyen bir araca binmek istemiyorum. Onun için temiz bir 307 arayışındayım bu zorlu süreci bitirmek istiyorum,

    Gördüğüm kadarıyla en dolusu xt diğer modellerle arasında çok fark var mı ? Fiyat ve donanım olarak önerebileceğiniz alınabilir modeller hangileri. XT ye mi yoğunlaşmalıyım yoksa temiz bulunursa diğer modelleri de alınabilinir mi ?
    Bir de temiz 2004 civarları xt nin şişirilmemiş piyasası nedir?
    Değerli yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim...



    _____________________________




  • Bence makyajlı kasa alın. Ben 5 sene, 100bin km 1.6 dizel kullandım bana ufak tefek bir kaç sıkıntı dışında hiç bir sorun çıkarmadı. Çıkardığı iki sıkıntıyı da söyleyeyim. Birinde sağ cam modülünün ufak plastik tutucu parçası sallanıyordu, araç garantideyken değiştirdim. İkincisi sol kapıdaki ana cam kontrol modülü bozuldu, o da benim hatam, çok yağmur yemesini sağlamıştım içine su girmiş. Makyaj yemeden önce çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı. İki farklı donanımı var diye biliyorum, biri comfort diğeri premium şeklinde, comfort fiyat aralığını da 22-25bin arası diye hatırlıyorum. Temizini bulursanız tepe tepe binersiniz bence.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sigmaPI

    Bence makyajlı kasa alın. Ben 5 sene, 100bin km 1.6 dizel kullandım bana ufak tefek bir kaç sıkıntı dışında hiç bir sorun çıkarmadı. Çıkardığı iki sıkıntıyı da söyleyeyim. Birinde sağ cam modülünün ufak plastik tutucu parçası sallanıyordu, araç garantideyken değiştirdim. İkincisi sol kapıdaki ana cam kontrol modülü bozuldu, o da benim hatam, çok yağmur yemesini sağlamıştım içine su girmiş. Makyaj yemeden önce çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı. İki farklı donanımı var diye biliyorum, biri comfort diğeri premium şeklinde, comfort fiyat aralığını da 22-25bin arası diye hatırlıyorum. Temizini bulursanız tepe tepe binersiniz bence.
    eğer düşünürseniz aracımız satılık, xt premium modeli... deri ve ısıtmalı koltuklar, far yıkama, sunroof, far yağmur vs sensörleri, digital klima vs diye baya uzayan bi liste. Sadece hafta sonları kullanmaktayız, gerçekten yaşına göre çok temiz ve servis bakımlıdır
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    eğer düşünürseniz aracımız satılık, xt premium modeli... deri ve ısıtmalı koltuklar, far yıkama, sunroof, far yağmur vs sensörleri, digital klima vs diye baya uzayan bi liste. Sadece hafta sonları kullanmaktayız, gerçekten yaşına göre çok temiz ve servis bakımlıdır

    Alıntıları Göster
    1.4 hdi dışında hepsi olabilir, çünkü gerçekten yetmiyordu o motor, bunun haricinde bakımını düzenli yaparsanız iyi bakımlı bir araçsa asla sizi üzmez.
    _____________________________
  • Pm gönderdim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    1.4 hdi dışında hepsi olabilir, çünkü gerçekten yetmiyordu o motor, bunun haricinde bakımını düzenli yaparsanız iyi bakımlı bir araçsa asla sizi üzmez.

    Alıntıları Göster
    Mümkünse makyajlı kasa alın (2006 ve sonrası)

    Yukarıda yazılmış, temelde Comfort ve Premium olmak üzere iki donanım seçeneği var.

    Daha sonra PremiumPack diye bir versiyonu da çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam.

    Premium oldukça dolu bir araçtır, 6 havayastığı (ön, yan, perde havayastıkları), ESP, iki bölgeli otomatik klima, kendiliğinden kararan aynalar vs. daha bir çok şey. + Tekno paketi olanlarda otomatik yükseklik ayarlı xenon farlar ve far yıkama, yağmur sensörü, lastik basınç sensörleri gibi ekstraları vardır.

    2006 model Premium + Tekno Paket + Sunroof versiyonunu kullanmaktayım. 2006'da sıfır km'de alındı, 1,6 HDi 110 hp motor ile. Bu gün 227.000 küsür km yapmış durumda.

    Kullanmakta olduğum versiyonu ile ilgili iyisiyle kötüsüyle benim söyleyeceklerim :


    İyiler :

    - Araç içi oldukça kullanışlı ve ergonomiktir, bir çok saklama gözü vs. oldukça pratiktir. Telefon, cüzdan vs. hepsi için elinizin altında uygun yerler var. Ferah bir iç mekana sahip, bej rengi döşemeler ile çok daha güzel oluyor. Açık renkten genelde korkulur fakat bunca yıl ve km'dir koltuklardaki hafif lekeler dışında ön göğüste falan renkten yana bir problem yok. Yılda bir detay temizlik yaptırıyorum, belki bu nedenledir.
    - Uzun yolda yormaz, koltuk yan destekleri, baldır destekleri iyidir.
    - HB bir araç için bagajı oldukça büyüktür.
    - Arka baş ve diz mesafesi yeterlidir, arkada yolculuk yapanları telef etmez.
    - Yüksek hızlarda stabil ve güven veren bir araçtır, hızlanınca orası burası ayrı oynamaz, yolda gezinmez.
    - Zengin donanım.
    - Motor gerek sorunsuzluk, gerek yakıt tüketimi konusunda gerçekten başarılı. 1 depo ile menzil rekorum 1378 km Performans olarak da yeterli.


    Kötüler :

    - Süspansiyon sistemi. Sesli çalışır, serttir, bozuk, çukurlu yolu hiç ama hiiiiç sevmez. Paldır küldür gider. Özellikle arka düzen. 205 taban 55 yanak 16" jantta böyle. 15" olanlar bu bakımdan biraz daha iyi diyorlar.
    - Direksiyonu ve debriyajı biraz ağırdır.
    - Kabin içi tıkırtı yapan yerler çıkabilir, fakat ses kaynağını bulursanız gidermesi sorun olmuyor. İlk başlarda arka koltukların katlanma mekanizmaları, kapı fitilleri, bagaj kapağı ve pandizot ile bayağı mücadele verdim, sonunda kazandım, şu anda ses yok.
    - 5'li CD değiştirici ısrarla bozulup duruyor. İçinde CD sıkıştı yine, artık yaptırmaya üşeniyorum bir kaç yıldır öyle duruyor
    - Emniyet kemerlerini geri saran mekanizma gevşedi, kemeri çözünce yavaş topluyor.


    0 - 227.000 km aralığında periyodik bakımlar dışında karşılaştığım durumlar :

    - ~120.000km civarlarında iken "Antipollution System Faulty" mesajı ile arıza lambası yaktı, zaten ağır bakım zamanı gelmişti, triger vs. derken katalizör de temizlendi, bir daha tekrarlamadı.
    - ~207.000km civarlarında iken emme manifoldunda çatlak ve kaçak oluştu, pek bir masraf çıkarmadan halledildi.
    - km'leri tam hatırlamıyorum fakat bir iki defa lastik basınç sensörlerinde sıkıntı oldu. Serviste bilgisayar üzerinden yeniden eşleştirme yapıldı, düzeldi. Sanırım rotasyon kapsamında lastiklerin yerlerini değiştirince ayarı bozuluyor.
    - Yine km'yi tam hatırlamıyorum, sol ön cam açma düğmelerinde problem olmuştu. Camları tek basışla kapatma fonksiyonunda sıkıntı vardı, onu da bakıma götürdüğümde serviste hallettiler.
    - ~160.000 km civarlarında sunroof su damlattı, servis komple sunroof değişimi gerekiyor teşhisi koyarak kazıklamaya çalıştı, yemedim. Dışarıda sunroofçuya baktırdım ; su tahliye boruları pislikten tıkanmış, temizlettim düzeldi.
    - Bir kere de ses yaptığı için sol ön teker rulmanını değiştirdim, 190.000km civarlarında olmuştu.

    Kısacası ben bu güne kadar ciddi bir sorun yaşamadım, genelde ufak tefek şeyler ve ufak masraflar oldu.


    Önerilerim :

    - Temiz kullanılmış ve bakımları aksatılmamış makyajlı kasa bulunursa yukarıda yazdığım kötü yanları da değerlendirilerek alınabilir.
    - İç mekanda döşemelerdeki deformasyonlar 180.000 km civarlarında başlıyor. Benim araçta özellikle direksiyondaki aşınmalar bu km'den itibaren oluşmaya başladı. Eğer alacağınız araçta bu belirtiler başlamışsa ve km'si 80.000 falan diye yutturulmaya çalışılırsa yemeyin.
    - Eğer ki aracı alırsanız Michelin lastik öneririm, süspansiyon sertliğini ve sesi büyük oranda iyileştiriyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sigmaPI

    Bence makyajlı kasa alın. Ben 5 sene, 100bin km 1.6 dizel kullandım bana ufak tefek bir kaç sıkıntı dışında hiç bir sorun çıkarmadı. Çıkardığı iki sıkıntıyı da söyleyeyim. Birinde sağ cam modülünün ufak plastik tutucu parçası sallanıyordu, araç garantideyken değiştirdim. İkincisi sol kapıdaki ana cam kontrol modülü bozuldu, o da benim hatam, çok yağmur yemesini sağlamıştım içine su girmiş. Makyaj yemeden önce çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı. İki farklı donanımı var diye biliyorum, biri comfort diğeri premium şeklinde, comfort fiyat aralığını da 22-25bin arası diye hatırlıyorum. Temizini bulursanız tepe tepe binersiniz bence.

    Teşekkürler değerli cevabınız için . Hangi yıldan itibaren makyajlandı hocam ?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    eğer düşünürseniz aracımız satılık, xt premium modeli... deri ve ısıtmalı koltuklar, far yıkama, sunroof, far yağmur vs sensörleri, digital klima vs diye baya uzayan bi liste. Sadece hafta sonları kullanmaktayız, gerçekten yaşına göre çok temiz ve servis bakımlıdır

    düşünebilirim hocam. Mesaj atarsanız sevinirim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    1.4 hdi dışında hepsi olabilir, çünkü gerçekten yetmiyordu o motor, bunun haricinde bakımını düzenli yaparsanız iyi bakımlı bir araçsa asla sizi üzmez.

    sağ olun ilgilendiğiniz için. Evet 1.6 almayı düşünüyorum dizele ihtiyacım olmadığı için ve de güvenemediğim için dizel de düşünmüyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    eğer düşünürseniz aracımız satılık, xt premium modeli... deri ve ısıtmalı koltuklar, far yıkama, sunroof, far yağmur vs sensörleri, digital klima vs diye baya uzayan bi liste. Sadece hafta sonları kullanmaktayız, gerçekten yaşına göre çok temiz ve servis bakımlıdır

    düşünebilirim hocam. Mesaj atarsanız sevinirim.
    Makyajlı kasa alın.Biizm arkadaşta benzinli premium var 2004 model.Aracın çıkartmadığı elektronik arıza kalmadı.Kah park sensörü, kah beyni, kah kliması herşeyi sırayla bozuluyor....Benzin pompası filan .....Siz makyajlı olanlara bakın....
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Mümkünse makyajlı kasa alın (2006 ve sonrası)

    Yukarıda yazılmış, temelde Comfort ve Premium olmak üzere iki donanım seçeneği var.

    Daha sonra PremiumPack diye bir versiyonu da çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam.

    Premium oldukça dolu bir araçtır, 6 havayastığı (ön, yan, perde havayastıkları), ESP, iki bölgeli otomatik klima, kendiliğinden kararan aynalar vs. daha bir çok şey. + Tekno paketi olanlarda otomatik yükseklik ayarlı xenon farlar ve far yıkama, yağmur sensörü, lastik basınç sensörleri gibi ekstraları vardır.

    2006 model Premium + Tekno Paket + Sunroof versiyonunu kullanmaktayım. 2006'da sıfır km'de alındı, 1,6 HDi 110 hp motor ile. Bu gün 227.000 küsür km yapmış durumda.

    Kullanmakta olduğum versiyonu ile ilgili iyisiyle kötüsüyle benim söyleyeceklerim :


    İyiler :

    - Araç içi oldukça kullanışlı ve ergonomiktir, bir çok saklama gözü vs. oldukça pratiktir. Telefon, cüzdan vs. hepsi için elinizin altında uygun yerler var. Ferah bir iç mekana sahip, bej rengi döşemeler ile çok daha güzel oluyor. Açık renkten genelde korkulur fakat bunca yıl ve km'dir koltuklardaki hafif lekeler dışında ön göğüste falan renkten yana bir problem yok. Yılda bir detay temizlik yaptırıyorum, belki bu nedenledir.
    - Uzun yolda yormaz, koltuk yan destekleri, baldır destekleri iyidir.
    - HB bir araç için bagajı oldukça büyüktür.
    - Arka baş ve diz mesafesi yeterlidir, arkada yolculuk yapanları telef etmez.
    - Yüksek hızlarda stabil ve güven veren bir araçtır, hızlanınca orası burası ayrı oynamaz, yolda gezinmez.
    - Zengin donanım.
    - Motor gerek sorunsuzluk, gerek yakıt tüketimi konusunda gerçekten başarılı. 1 depo ile menzil rekorum 1378 km Performans olarak da yeterli.


    Kötüler :

    - Süspansiyon sistemi. Sesli çalışır, serttir, bozuk, çukurlu yolu hiç ama hiiiiç sevmez. Paldır küldür gider. Özellikle arka düzen. 205 taban 55 yanak 16" jantta böyle. 15" olanlar bu bakımdan biraz daha iyi diyorlar.
    - Direksiyonu ve debriyajı biraz ağırdır.
    - Kabin içi tıkırtı yapan yerler çıkabilir, fakat ses kaynağını bulursanız gidermesi sorun olmuyor. İlk başlarda arka koltukların katlanma mekanizmaları, kapı fitilleri, bagaj kapağı ve pandizot ile bayağı mücadele verdim, sonunda kazandım, şu anda ses yok.
    - 5'li CD değiştirici ısrarla bozulup duruyor. İçinde CD sıkıştı yine, artık yaptırmaya üşeniyorum bir kaç yıldır öyle duruyor
    - Emniyet kemerlerini geri saran mekanizma gevşedi, kemeri çözünce yavaş topluyor.


    0 - 227.000 km aralığında periyodik bakımlar dışında karşılaştığım durumlar :

    - ~120.000km civarlarında iken "Antipollution System Faulty" mesajı ile arıza lambası yaktı, zaten ağır bakım zamanı gelmişti, triger vs. derken katalizör de temizlendi, bir daha tekrarlamadı.
    - ~207.000km civarlarında iken emme manifoldunda çatlak ve kaçak oluştu, pek bir masraf çıkarmadan halledildi.
    - km'leri tam hatırlamıyorum fakat bir iki defa lastik basınç sensörlerinde sıkıntı oldu. Serviste bilgisayar üzerinden yeniden eşleştirme yapıldı, düzeldi. Sanırım rotasyon kapsamında lastiklerin yerlerini değiştirince ayarı bozuluyor.
    - Yine km'yi tam hatırlamıyorum, sol ön cam açma düğmelerinde problem olmuştu. Camları tek basışla kapatma fonksiyonunda sıkıntı vardı, onu da bakıma götürdüğümde serviste hallettiler.
    - ~160.000 km civarlarında sunroof su damlattı, servis komple sunroof değişimi gerekiyor teşhisi koyarak kazıklamaya çalıştı, yemedim. Dışarıda sunroofçuya baktırdım ; su tahliye boruları pislikten tıkanmış, temizlettim düzeldi.
    - Bir kere de ses yaptığı için sol ön teker rulmanını değiştirdim, 190.000km civarlarında olmuştu.

    Kısacası ben bu güne kadar ciddi bir sorun yaşamadım, genelde ufak tefek şeyler ve ufak masraflar oldu.


    Önerilerim :

    - Temiz kullanılmış ve bakımları aksatılmamış makyajlı kasa bulunursa yukarıda yazdığım kötü yanları da değerlendirilerek alınabilir.
    - İç mekanda döşemelerdeki deformasyonlar 180.000 km civarlarında başlıyor. Benim araçta özellikle direksiyondaki aşınmalar bu km'den itibaren oluşmaya başladı. Eğer alacağınız araçta bu belirtiler başlamışsa ve km'si 80.000 falan diye yutturulmaya çalışılırsa yemeyin.
    - Eğer ki aracı alırsanız Michelin lastik öneririm, süspansiyon sertliğini ve sesi büyük oranda iyileştiriyor.

    Böyle uzun ve detaylı bir yoruma değer gördüğünüz için ayrıcı teşekkürler önerilerinizi dikkate alacam. Aslında birçok kişide olduğu gibi benim de 307 ye yönelmemde fiyatın makul olması önemli bir etkendi uygun fiyata makyajlı bulursam mutlaka değerlendiririm ama 25 ve üzeri 307 için ayırdığım bütçeyi aşıyo biraz o bütçelere çıkınca alternatiflerde artıyo tekrar başladığım yere dönme ihtimalim artıyo 22-23 civarları denk gelirse mutluka değerlendirecem tekrar teşekkürler...
    _____________________________




  • Bende size 2003 1.4 hdi aracımızı yorumlayayım.
    Araç xr donanımlı sıfır aldık şu an 124000kmde.

    +ları:
    @yakıt tüketimi çok iyi karmada 19kuruş yakıyoruz
    @oldukça konforlu uzun yolda, güncel birçok c sınıfı araçta bu konfor yok
    @yedek parça birçok markaya göre uygun fiyatlı
    @iç mekan oldukça geniş ve ferah.bu aracın iç mekanına alışırsanız başka arabaya binince sizi boğuyor.
    @görünüm modern. Güncel araçların yanına koyunca ben 2003 modelim diye sırıtmıyor.
    @motor ve yürüyen aksam kalitesi iyi
    @kötü yakıta rast gelirseniz direk yolda bırakıyor bazı araçlar gibi enjektör vb. Donanım masrafı açmıyor( bu nasıl özellik demeyin enjektöre hasar verip 3000tlcik saymaktansa yolda kalırım daha iyi.)

    -leri:
    @evet 1.4 68hplik motor biraz zayıf kalıyor. Şehir içinde fazla bile gelse uzun yolda hız seven biriyseniz az gelebilir ama ben
    90-100 le giderim hız önemli değil derseniz fazlasıyla yeterli yakıtı görünce zaten yüzünüzü güldürür.
    @biraz fazla servise sokar ama pahalı masraf çıkarmaz az bir meblayla çıkarsınız(böyle dedim diye her hafta servisin yolunu tutmaz sanmayın
    2yılda bir falan)
    @aldığınızda muhtemelen bir tıkırtı hissedeceksiniz arka koltukların açılma mekanizmasının demirine bir kat izolebant sarmanız gerekiyor bu kadar
    Sanırım tasarlayanlar orayı es geçmiş

    Periyodik bakım dışı arızalar:
    1 kez amortisör değişti
    1 kez rot başı değişti
    1 kez ön aks bilyası değişti
    1 kez marş motoru değişti( babam 60dakika içinde 27kez arabayı stop edip çalıştırınca yılların yorgunluğuna dayanamayıp pes etmiş)( babam 60 dakikada kaç kez çalıştırdığını saymış bu arada)
    1 kez farların açılıp kapanmasını sağlayan yaylı birşey var o değişti( kaputun altında sağ ortalarda duran birşey ismi aklıma gelmedi)


    Umarım faydam olmuştur. İyi akşamlar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: sigmaPI

    Bence makyajlı kasa alın. Ben 5 sene, 100bin km 1.6 dizel kullandım bana ufak tefek bir kaç sıkıntı dışında hiç bir sorun çıkarmadı. Çıkardığı iki sıkıntıyı da söyleyeyim. Birinde sağ cam modülünün ufak plastik tutucu parçası sallanıyordu, araç garantideyken değiştirdim. İkincisi sol kapıdaki ana cam kontrol modülü bozuldu, o da benim hatam, çok yağmur yemesini sağlamıştım içine su girmiş. Makyaj yemeden önce çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı. İki farklı donanımı var diye biliyorum, biri comfort diğeri premium şeklinde, comfort fiyat aralığını da 22-25bin arası diye hatırlıyorum. Temizini bulursanız tepe tepe binersiniz bence.

    Teşekkürler değerli cevabınız için . Hangi yıldan itibaren makyajlandı hocam ?

    Daha kolay bir yanıt vereyim, ön tarafında panjur 'u büyükse 2006-2007 makyajlı kasadır.

    Makyajlı:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-ilk-el-hatasiz-307-1.6-hdi-110-bg-confort-full-servis-bakimli-127195388/detay

    Makyajsız:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-temiz...307-dizel...plakasida-307-126742024/detay

    Bence almışken 1.6 HDi 110 beygir bulun, nispeten daha performanslıdır. 90bg 'liklerde var.

    Not: Yukardaki araçları alın diye kopyalamadım. Sadece fark için.

    Kolay gelsin.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Bende size 2003 1.4 hdi aracımızı yorumlayayım.
    Araç xr donanımlı sıfır aldık şu an 124000kmde.

    +ları:
    @yakıt tüketimi çok iyi karmada 19kuruş yakıyoruz
    @oldukça konforlu uzun yolda, güncel birçok c sınıfı araçta bu konfor yok
    @yedek parça birçok markaya göre uygun fiyatlı
    @iç mekan oldukça geniş ve ferah.bu aracın iç mekanına alışırsanız başka arabaya binince sizi boğuyor.
    @görünüm modern. Güncel araçların yanına koyunca ben 2003 modelim diye sırıtmıyor.
    @motor ve yürüyen aksam kalitesi iyi
    @kötü yakıta rast gelirseniz direk yolda bırakıyor bazı araçlar gibi enjektör vb. Donanım masrafı açmıyor( bu nasıl özellik demeyin enjektöre hasar verip 3000tlcik saymaktansa yolda kalırım daha iyi.)

    -leri:
    @evet 1.4 68hplik motor biraz zayıf kalıyor. Şehir içinde fazla bile gelse uzun yolda hız seven biriyseniz az gelebilir ama ben
    90-100 le giderim hız önemli değil derseniz fazlasıyla yeterli yakıtı görünce zaten yüzünüzü güldürür.
    @biraz fazla servise sokar ama pahalı masraf çıkarmaz az bir meblayla çıkarsınız(böyle dedim diye her hafta servisin yolunu tutmaz sanmayın
    2yılda bir falan)
    @aldığınızda muhtemelen bir tıkırtı hissedeceksiniz arka koltukların açılma mekanizmasının demirine bir kat izolebant sarmanız gerekiyor bu kadar
    Sanırım tasarlayanlar orayı es geçmiş

    Periyodik bakım dışı arızalar:
    1 kez amortisör değişti
    1 kez rot başı değişti
    1 kez ön aks bilyası değişti
    1 kez marş motoru değişti( babam 60dakika içinde 27kez arabayı stop edip çalıştırınca yılların yorgunluğuna dayanamayıp pes etmiş)( babam 60 dakikada kaç kez çalıştırdığını saymış bu arada)
    1 kez farların açılıp kapanmasını sağlayan yaylı birşey var o değişti( kaputun altında sağ ortalarda duran birşey ismi aklıma gelmedi)


    Umarım faydam olmuştur. İyi akşamlar...



    Tabii ki faydalı oldunuz Allah razı olsun. Aslında hızı seven biri değilim 110 km nin üzerine normal şartlarda çıkılması taraftarı da değilim. Beni aşağı yukarı piyasadaki çoğu araç performans olarak mutlu eder diye düşünüyorum. Benim derdim hızdan çok görsel açıdan beğenmem ve çok sorun çıkarmaması.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sigmaPI

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: sigmaPI

    Bence makyajlı kasa alın. Ben 5 sene, 100bin km 1.6 dizel kullandım bana ufak tefek bir kaç sıkıntı dışında hiç bir sorun çıkarmadı. Çıkardığı iki sıkıntıyı da söyleyeyim. Birinde sağ cam modülünün ufak plastik tutucu parçası sallanıyordu, araç garantideyken değiştirdim. İkincisi sol kapıdaki ana cam kontrol modülü bozuldu, o da benim hatam, çok yağmur yemesini sağlamıştım içine su girmiş. Makyaj yemeden önce çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı. İki farklı donanımı var diye biliyorum, biri comfort diğeri premium şeklinde, comfort fiyat aralığını da 22-25bin arası diye hatırlıyorum. Temizini bulursanız tepe tepe binersiniz bence.

    Teşekkürler değerli cevabınız için . Hangi yıldan itibaren makyajlandı hocam ?

    Daha kolay bir yanıt vereyim, ön tarafında panjur 'u büyükse 2006-2007 makyajlı kasadır.

    Makyajlı:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-ilk-el-hatasiz-307-1.6-hdi-110-bg-confort-full-servis-bakimli-127195388/detay

    Makyajsız:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-temiz...307-dizel...plakasida-307-126742024/detay

    Bence almışken 1.6 HDi 110 beygir bulun, nispeten daha performanslıdır. 90bg 'liklerde var.

    Not: Yukardaki araçları alın diye kopyalamadım. Sadece fark için.

    Kolay gelsin.

    Bu güzel oldu hocam doğrudan anlarız artık sağ olun :) çok temizi denk gelmedikçe dizel düşünmüyorum çok gezen biri değilim
    _____________________________




  • Hocam hızda 100ün üstüne çıkamazı kastetmedim diğerlerine göre biraz daha zorlar sadece yoksa rampa yukarı 160ıda görmek nasip oldu.
    Ama birde rampa tırmanırken olunca yakıt ibresindeki azalmayı gözle görebiliyorsunuz.

    benzinli arıyormuşsunuz. Sanırım LPG ile kullanırsınız. Bu araçlarda LPG taktırırken iyi ve tecrübeli ustalara taktırmanız gerekiyor.
    Dayımda benzinlisi var. İlk LPG taktırdı ve hiç memnun kalmadı. Sorunlarla başa çıkamadı ve sonunda söktürdü.
    Sonra işinin ehli bir ustaya tekrar LPG taktırdı sorunsuz kullanıyor @kml_77

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sigmaPI

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: sigmaPI

    Bence makyajlı kasa alın. Ben 5 sene, 100bin km 1.6 dizel kullandım bana ufak tefek bir kaç sıkıntı dışında hiç bir sorun çıkarmadı. Çıkardığı iki sıkıntıyı da söyleyeyim. Birinde sağ cam modülünün ufak plastik tutucu parçası sallanıyordu, araç garantideyken değiştirdim. İkincisi sol kapıdaki ana cam kontrol modülü bozuldu, o da benim hatam, çok yağmur yemesini sağlamıştım içine su girmiş. Makyaj yemeden önce çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı. İki farklı donanımı var diye biliyorum, biri comfort diğeri premium şeklinde, comfort fiyat aralığını da 22-25bin arası diye hatırlıyorum. Temizini bulursanız tepe tepe binersiniz bence.

    Teşekkürler değerli cevabınız için . Hangi yıldan itibaren makyajlandı hocam ?

    Daha kolay bir yanıt vereyim, ön tarafında panjur 'u büyükse 2006-2007 makyajlı kasadır.

    Makyajlı:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-ilk-el-hatasiz-307-1.6-hdi-110-bg-confort-full-servis-bakimli-127195388/detay

    Makyajsız:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-temiz...307-dizel...plakasida-307-126742024/detay

    Bence almışken 1.6 HDi 110 beygir bulun, nispeten daha performanslıdır. 90bg 'liklerde var.

    Not: Yukardaki araçları alın diye kopyalamadım. Sadece fark için.

    Kolay gelsin.

    makyajlı kasanın başka ne gibi farkları var donanım ve görsellik olarak
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Hocam hızda 100ün üstüne çıkamazı kastetmedim diğerlerine göre biraz daha zorlar sadece yoksa rampa yukarı 160ıda görmek nasip oldu.
    Ama birde rampa tırmanırken olunca yakıt ibresindeki azalmayı gözle görebiliyorsunuz.

    benzinli arıyormuşsunuz. Sanırım LPG ile kullanırsınız. Bu araçlarda LPG taktırırken iyi ve tecrübeli ustalara taktırmanız gerekiyor.
    Dayımda benzinlisi var. İlk LPG taktırdı ve hiç memnun kalmadı. Sorunlarla başa çıkamadı ve sonunda söktürdü.
    Sonra işinin ehli bir ustaya tekrar LPG taktırdı sorunsuz kullanıyor @kml_77

    anladım hocam demek istediğinizi. Sol şerit meraklısı değilim onu belirtmek istedim hızdan ziyade yakıt tasarrufuna uygun gitmeyi tercih ediyorum. İnşallah temiz bir araba bulurum Tokat'ın ilçesindeyim Merkezde servisi varmış servislere karşı fobim var İnşallah pek görüşme gereği duymayız :)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Hocam hızda 100ün üstüne çıkamazı kastetmedim diğerlerine göre biraz daha zorlar sadece yoksa rampa yukarı 160ıda görmek nasip oldu.
    Ama birde rampa tırmanırken olunca yakıt ibresindeki azalmayı gözle görebiliyorsunuz.

    benzinli arıyormuşsunuz. Sanırım LPG ile kullanırsınız. Bu araçlarda LPG taktırırken iyi ve tecrübeli ustalara taktırmanız gerekiyor.
    Dayımda benzinlisi var. İlk LPG taktırdı ve hiç memnun kalmadı. Sorunlarla başa çıkamadı ve sonunda söktürdü.
    Sonra işinin ehli bir ustaya tekrar LPG taktırdı sorunsuz kullanıyor @kml_77

    anladım hocam demek istediğinizi. Sol şerit meraklısı değilim onu belirtmek istedim hızdan ziyade yakıt tasarrufuna uygun gitmeyi tercih ediyorum. İnşallah temiz bir araba bulurum Tokat'ın ilçesindeyim Merkezde servisi varmış servislere karşı fobim var İnşallah pek görüşme gereği duymayız :)

    Alıntıları Göster
    Evet servisler biraz pahalı oluyor. Ama öyle vw falan gibi aşırı pahalı değil mesela 300tl sanayide ise 400tl serviste gibi.
    Sizin ilçenizde peugeottan anlayan usta varmı ona bakmak lazım.
    Tofaşçılara arabayı vermeyin. Onlar sadece şahinden anlar.
    Hatta tüm arabaların lastik havasını Şahin'in basıncına göre basıyorlar tecrübeyle sabittir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Evet servisler biraz pahalı oluyor. Ama öyle vw falan gibi aşırı pahalı değil mesela 300tl sanayide ise 400tl serviste gibi.
    Sizin ilçenizde peugeottan anlayan usta varmı ona bakmak lazım.
    Tofaşçılara arabayı vermeyin. Onlar sadece şahinden anlar.
    Hatta tüm arabaların lastik havasını Şahin'in basıncına göre basıyorlar tecrübeyle sabittir.

    benim akrabalarımın çoğu sanayide aslında dayım radyatörcü (ama buzdolabından kamyona kadar her şeyi de tamir ediyo :)) eniştem traktör servisi bir başka eniştem araba tamircisi (ama Toros grubu araçlara bakıyo :)) böyle bir ortamda bilmiyorum peugeottan anlayan bulur muyuz benim bir endişem de o :)
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.