Şimdi Ara

Passat 1.4 TSI 122 Hp nin 2.0 motor diğer araçlardan farkı ? (Tablo hazırladım) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
107
Cevap
1
Favori
7.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2.0 araç alacak olsam, sağlam bir yerde 1500-5000 devir arası için Turbo taktırırdım.

    200 beygirle ve düşen tüketimle yola devam ederdim.

    Herhalde Turbo maliyeti 5000 TL'yi geçmez. 85000'e aldığım Accord 90.000'e gerçek performansa kavuşurdu.
  • İşin içine uzun ömürlülük, lpg uyumu felan girsin ibre ters dönmeye doğru gider ama yinede takdir ediyorum vw yi.....
  • yanlız mazda 6 rakiplerine nazaran biraz pahalı değil mi ,10 bin tl koymus ki bilmiyorum ,accord ile mazda 6 arasında kalsam accord alırdım ,( ki by türkiye şartlarında 2000 motor benzinli araç binmek asırı zenginlik demektir
  • Bence Passat'ın sürüş zevki ve performansı 2.0 lt. atmosferik motorlu araçlardan aşağı değil.
    Uzun soluklu bir motor istiyorsak büyük hacimli ve mümkünse karbüratörlü motorlar var tabii ki ama artık devir yakıtı su gibi içen hoş homurtulu Amerikan arabalarının devri değil.
    Passat 1.4 DSG ile Sivrihisar-Ankara arasında 150 km/h ortalama ile ve daha üst hızlarda 1.5 saat kadar seyahat ettim. Bu sürede turbodan endişelenmedim desem yalan olur. Atmosferik motorla uzun süreli yüksek hız sürüşlerinde daha rahat hissediyordum. Yalnız şunu belirtmeden geçemeyeceğim; araç 200'e kadar nazlanmadan rahatça hızlanıyor; yokuş filan da dinlemiyor.(Benzini içiyor tabii)
  • 1.4 TSI Passat gidiyor deyince inşallah bir daha azar yemem.

    Bu araç her türlü gidiyor, rampa bayır sollama affetmiyor 2.0 atmosferiklerle boy ölçüşüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    1.6 132ps avensis in 0-100 ünü koysana. 10,4 sn.

    konuyu açan arkadaş cvt şanzıman özelliklerini bilmiyor.


    kimse farkı anlamıyor yahu.

    2.4 accord 190 hp otomatik 9,2 sn

    manuel 7.3 sn

    bu farklar cvt şanzıman yüzünden, 100 den sonra passat fıs olur.

    1.6 132hp avensise 130 dan sonra gıdım gıdımda olsa geçiliyor zaten bizzat defalarca denedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknownartist -- 12 Aralık 2011; 21:57:06 >
  • benim anlamadıgım bu cvt bu kadar övülüyor ama performası felaket törpülüyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    1.6 132ps avensis in 0-100 ünü koysana. 10,4 sn.

    konuyu açan arkadaş cvt şanzıman özelliklerini bilmiyor.


    kimse farkı anlamıyor yahu.

    2.4 accord 190 hp otomatik 9,2 sn

    manuel 7.3 sn

    bu farklar cvt şanzıman yüzünden, 100 den sonra passat fıs olur.

    1.6 avensise 130 dan sonra gıdım gıdımda olsa geçiliyor zaten bizzat defalarca denedim.



    Bende defalarca denedim bundan önce ki B6 1.4 TSI Passattımız ile, 120'de roll yaptık 5 km 3-4 kez hepsinde Avensis geride kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    1.6 132ps avensis in 0-100 ünü koysana. 10,4 sn.

    konuyu açan arkadaş cvt şanzıman özelliklerini bilmiyor.


    kimse farkı anlamıyor yahu.

    2.4 accord 190 hp otomatik 9,2 sn

    manuel 7.3 sn

    bu farklar cvt şanzıman yüzünden, 100 den sonra passat fıs olur.

    1.6 avensise 130 dan sonra gıdım gıdımda olsa geçiliyor zaten bizzat defalarca denedim.



    Bende defalarca denedim bundan önce ki B6 1.4 TSI Passattımız ile, 120'de roll yaptık 5 km 3-4 kez hepsinde Avensis geride kaldı.

    sen 9,5 sn de 100e çıkıyorsun,

    sen tabiki geçersin.

    şimdide ispat için kronometre tutarak çektiğin videoyu koy



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknownartist -- 12 Aralık 2011; 22:00:05 >




  • Bide adamlar klavye başından 1.4 çekmez demezler mi ? 1.4 TSi o listedeki araçların hepsinden daha iyi çeker daha fazla torka sahip hemde hemen hemen her devir aralığında. Accord 2.0 kullandım yokuşlarda hafif dokunununca araç yığılıyor neredeyse illa yükleneceksin gaza. Atmosferik motorun zevki falan yok arkadaş hele ki benzinin 4.5 tl olduğu bu dönemde.
  • hemen bir düz mantık ; 125 hp (düz) civic le 122 lik golf at bası gidiyor vites atıldıkca golf devir yükseldikce civic öne geciyor cok dengeli yani , o zaman civic 125 hp ise avensis 132 hp ise avensis passattı her türlü tokatlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    1.6 132ps avensis in 0-100 ünü koysana. 10,4 sn.

    konuyu açan arkadaş cvt şanzıman özelliklerini bilmiyor.


    kimse farkı anlamıyor yahu.

    2.4 accord 190 hp otomatik 9,2 sn

    manuel 7.3 sn

    bu farklar cvt şanzıman yüzünden, 100 den sonra passat fıs olur.

    1.6 avensise 130 dan sonra gıdım gıdımda olsa geçiliyor zaten bizzat defalarca denedim.



    Bende defalarca denedim bundan önce ki B6 1.4 TSI Passattımız ile, 120'de roll yaptık 5 km 3-4 kez hepsinde Avensis geride kaldı.

    sen 9,5 sn de 100e çıkıyorsun,

    sen tabiki geçersin.

    şimdide ispat için kronometre tutarak çektiğin videoyu koy

    ama 175 üstü çıkamıyo napcaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    hemen bir düz mantık ; 125 hp (düz) civic le 122 lik golf at bası gidiyor vites atıldıkca golf devir yükseldikce civic öne geciyor cok dengeli yani , o zaman civic 125 hp ise avensis 132 hp ise avensis passattı her türlü tokatlar

    http://forum.donanimhaber.com/m_45929858/tm.htm

    yahu arkadaş passatı satmasa çekecem videoyu yapıştırcam, passatı olan bir arkadaşım yok şuan. genesisi, accordu her türlü zımbırtısı olan var passat yok


    zaten konudada test edilmiş hız arttıkça veriştiriyor avensis

    şu prit zaten 1.4 tsi manyağı, başka araç kullanmamış adam akıllı, 140 lık tdi ve c180k nın moturuyla 1.4 tsi nin pek farkı yok diyor.

    1 sn farkı az sanıyor bu adam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknownartist -- 12 Aralık 2011; 22:09:08 >




  • bir günde şu alman devi vw e çamur atmayın kardeşim

    meyve veren ağacı taşlarlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    hemen bir düz mantık ; 125 hp (düz) civic le 122 lik golf at bası gidiyor vites atıldıkca golf devir yükseldikce civic öne geciyor cok dengeli yani , o zaman civic 125 hp ise avensis 132 hp ise avensis passattı her türlü tokatlar

    Nasil atbasi gidiyor Golf ile Civic? Birinin 0-100'u 9.5 saniye, oburunun 10.3 saniye. Hayir, iki araci da kullanmasam inanacagim... Civic performans dahil her bakimdan begendigim bir arac ama Golf TSI'in atakligi, hizlanmasi bariz daha ustun.

    Yani bunlarin aslinda zerre kadar onemi yok ve aradaki farklar minimal ama..."tokatlar" filan...cok iddiali. Onemli olan nokta TSI'in performanstan belirgin bir odun vermeksizin yakit ekonomisi sunmasi. Diger ureticiler de bu yolda sonucta. Gelmis gecmis tum teknolojik gelismenin ana fikri verimlilik artisidir.

    Bundan tam 12 yil once 3.0 V6 Maxima'm vardi...ama 160 beygirdi! Simdi pederin memlekete geldikce kullandigim 1.4 122 PS Golf'u duzde dagda havada karada yer bitirir o Maxima'yi...

    Memleketin simdiki kosullarinda 2.0 benzinli arac abes. Amerika'da bile yavas yavas ekonomik motorlar revacta. Ford parsayi buradan topluyor mesela...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    hemen bir düz mantık ; 125 hp (düz) civic le 122 lik golf at bası gidiyor vites atıldıkca golf devir yükseldikce civic öne geciyor cok dengeli yani , o zaman civic 125 hp ise avensis 132 hp ise avensis passattı her türlü tokatlar

    http://forum.donanimhaber.com/m_45929858/tm.htm

    yahu arkadaş passatı satmasa çekecem videoyu yapıştırcam, passatı olan bir arkadaşım yok şuan. genesisi, accordu her türlü zımbırtısı olan var passat yok


    zaten konudada test edilmiş hız arttıkça veriştiriyor avensis

    şu prit zaten 1.4 tsi manyağı, başka araç kullanmamış adam akıllı, 140 lık tdi ve c180k nın moturuyla 1.4 tsi nin pek farkı yok diyor.

    1 sn farkı az sanıyor bu adam.



    Beni arkadaşın olarak görebilirsin hocam, buyur gel video değil dizi çekelim istersen.

    1.4 TSI manyağı falan değilim, ayrıca yaşım 20 belki arkadaşın olamayacak kadar ufağım ama yaşımın iki katı kadar da araba kullanmışlığım var. Hangi aracın nasıl gittiğinide biliyorum. İki halamın oğlunda da 1.6 Avensis var, ikiside performansını beğenmiyor ilk günden beri sonra birisi satmaya karar verdi. Ben caydırdım atmosferik motordur, sağlam motordur kaçak benzinide iyi yutar deyip vazgeçirdim satmasından.(Suriye benzini 3 tl litresi)

    140'lık TDI ile 1.4 TSI'ın benzer performansı var, bunu sadece ben değil TDI kullanıcıları da söylüyor. Sadece TDI hızlanmalarda biras daha iyi, son hızları aynı zaten.

    C180'in motoruyla 1.4 TSI'ın pek farkı yok hiçbir zaman demedim. C180 1.4 TSI Passatı her türlü ayırır bunu kimse inkar edemez. Sadece C180'in motorunun teknoloji bakımından TSI'dan daha geri olduğunu söylemiştim.(Bence)

    Saygılar arkadaşım.

    Not : 175 km hızı geçtim Konya'ya gelirken, 223 km'yi gördü araç.




  • passout
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    hemen bir düz mantık ; 125 hp (düz) civic le 122 lik golf at bası gidiyor vites atıldıkca golf devir yükseldikce civic öne geciyor cok dengeli yani , o zaman civic 125 hp ise avensis 132 hp ise avensis passattı her türlü tokatlar

    Nasil atbasi gidiyor Golf ile Civic? Birinin 0-100'u 9.5 saniye, oburunun 10.3 saniye. Hayir, iki araci da kullanmasam inanacagim... Civic performans dahil her bakimdan begendigim bir arac ama Golf TSI'in atakligi, hizlanmasi bariz daha ustun.

    Yani bunlarin aslinda zerre kadar onemi yok ve aradaki farklar minimal ama..."tokatlar" filan...cok iddiali. Onemli olan nokta TSI'in performanstan belirgin bir odun vermeksizin yakit ekonomisi sunmasi. Diger ureticiler de bu yolda sonucta. Gelmis gecmis tum teknolojik gelismenin ana fikri verimlilik artisidir.

    Bundan tam 12 yil once 3.0 V6 Maxima'm vardi...ama 160 beygirdi! Simdi pederin memlekete geldikce kullandigim 1.4 122 PS Golf'u duzde dagda havada karada yer bitirir o Maxima'yi...

    Memleketin simdiki kosullarinda 2.0 benzinli arac abes. Amerika'da bile yavas yavas ekonomik motorlar revacta. Ford parsayi buradan topluyor mesela...

    valla 115 fsı , benim 105 lik mazda 3 ümü verilerde fazlasıyla geciyor ama yaptıgımız kalkıslarda ki benim aracım daha agırdı ve 4 kişiydik a3 ise 3 kişiydi ve boy boy fark olusmustu ,acaba anlatabiliyormuyum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi witchking34 -- 12 Aralık 2011; 23:15:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    hemen bir düz mantık ; 125 hp (düz) civic le 122 lik golf at bası gidiyor vites atıldıkca golf devir yükseldikce civic öne geciyor cok dengeli yani , o zaman civic 125 hp ise avensis 132 hp ise avensis passattı her türlü tokatlar

    Nasil atbasi gidiyor Golf ile Civic? Birinin 0-100'u 9.5 saniye, oburunun 10.3 saniye. Hayir, iki araci da kullanmasam inanacagim... Civic performans dahil her bakimdan begendigim bir arac ama Golf TSI'in atakligi, hizlanmasi bariz daha ustun.

    Yani bunlarin aslinda zerre kadar onemi yok ve aradaki farklar minimal ama..."tokatlar" filan...cok iddiali. Onemli olan nokta TSI'in performanstan belirgin bir odun vermeksizin yakit ekonomisi sunmasi. Diger ureticiler de bu yolda sonucta. Gelmis gecmis tum teknolojik gelismenin ana fikri verimlilik artisidir.

    Bundan tam 12 yil once 3.0 V6 Maxima'm vardi...ama 160 beygirdi! Simdi pederin memlekete geldikce kullandigim 1.4 122 PS Golf'u duzde dagda havada karada yer bitirir o Maxima'yi...

    Memleketin simdiki kosullarinda 2.0 benzinli arac abes. Amerika'da bile yavas yavas ekonomik motorlar revacta. Ford parsayi buradan topluyor mesela...

    valla 115 fsı , benim 105 lik mazda 3 ümü verilerde fazlasıyla geciyor ama yaptıgımız kalkıslarda ki benim aracım daha agırdı ve 4 kişiydik a3 ise 3 kişiydi ve boy boy fark olusmustu ,acaba anlatabiliyormuyum

    Hayir, pek anlatamiyorsunuz. Ilk mesajinizda 122'lik Golf TSI'dan soz ediyorsunuz, sonradan eklediginiz kendi yasadiginiz ornek ise 115 PS FSI. Buradan TSI 122 PS motora cok da asina olmadiginiz sonucu cikariyorum.

    Denemediyseniz bu motoru Golf'un uzerinde bir deneyin. Abartmamak kaydiyla, gercekten iyi motor bugunun olculerinde. Dedigim gibi, teknoloji hizli gelisiyor. Bunun VW ile de cok ilgisi yok. 5 yil once tasarlanmis motor 15 yil once tasarlanmis motordan f/p olarak haliyle daha ustun. Eminim yakin gelecekte hem VW, hem diger markalar daha da verimli benzinli motorlar uretecek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    2.0 araç alacak olsam, sağlam bir yerde 1500-5000 devir arası için Turbo taktırırdım.

    200 beygirle ve düşen tüketimle yola devam ederdim.

    Herhalde Turbo maliyeti 5000 TL'yi geçmez. 85000'e aldığım Accord 90.000'e gerçek performansa kavuşurdu.

    200+ hp hertürlü alınır fakat 5000 km de yürümez araba Turbo uygulamasını sadece turbo al tak yola devam et zannediyorsunuz sanırım?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.