Şimdi Ara

Opel Opan Sorunu Düzeltti Teşekkürler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
6.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba öncelikle ilk kez bir konu açıyorum hatam olursa affola.2017 model Opel Mokka X aracımı ilk bakımına İzmir Egem servisine götürdüm. Oradaki arkadaşlar klima panelinin sorunlu olduğunu söylediler. İlk aldığımdan beri basınca hafif içine doğru giriyordu lakin ben bunun normal bir durum olduğunu sanıyordum. Serviste de klima panelinde sorun olduğunu söylediklerinde ya bu yüzden ya da servis yetkilisine arabadan kasislerde çokça trim, tıkırtı sesleri geldiğini söylediğimi hatırladım ve bu sesleri duyabilmek için bastırırken kırdılar diye düşündüm velhasıl bunu müşteri memnuniyeti kapsamında değiştireceklerini söylediklerinden önemsemedim. Parça için depoya baktıralım dediler hemen ardından ellerinde o malzemenin olmadığını ve en erken 1 ay sonra gelebileceğini söylediklerinde 1 hafta içinde Ankara’ya gideceğimi söyledim onlar da oradaki başka bir serviste de aynı işlemi ücretsiz bir şekilde yaptırabilirsiniz dediler. Ben de iyi güzel o zaman orada yaptırayım dedim. Ankara Opel Opan Servisine 11 eylül tarihine randevu aldım. Girdiğim andan itibaren soğuk tavırlar içinde bulunmaları canımı sıktı, klima panelini de sanki ben kırmışım gibi saçma tavırlar içinde bulundular ki daha sonra başka bir servise sorduğumda o parçayı kırabilmek için yumruk falan atmanız gerekir diye cevap aldım arabanın içinde ve dışında tek bir çizik yokken, Egem servisinin müşteri memnuniyeti kapsamında değişim yapılmasının kabul edildiğini söylememe rağmen biz farklıyız onlar farklı, bu iş olmaz gibi cevaplar aldım. Egem servisini aradığımda aldığım tüm Türkiye’deki Opel servisleri bunu ücretsiz yapmak zorunda cevabını oraya ilettiğimde sürekli geçiştirdiler. Oradaki teknisyene klima panelini sökmeye gerek yok zaten elimdeki istek kısmında değişecek parça yazıyor dediysem de kendisi sökmeden kırık kısmı anlayamam diyip durdu. Ellerinde parça olmamasına rağmen söktü bu arada da muhtemelen demir bir parça ile kanıttırırken üstteki deri plastik kısmı ezmiş. Orada bunu fark etmedim lakin daha sonra bakınca içim acıdı hem paneli değiştirmediler bi de üstüne bunun yaşanması gerçekten rezalet oldu. Daha sonra defalarca müşteri hizmetleri ile görüşmeme rağmen sürekli negatif sonuç aldım. Sıfır arabamı hem klima paneli ilk halinden daha kötü sanıyorum çıkarırken daha çok hasar vermişler hem de gövdedeki deri kısmında hasarla evime geldim.Bir süre boyunca elimden geldiğince sosyal medya hesaplarından hakkımı aramaya çalıştım. Twitter’dan direk Opel Türkiye’ye yazdım hemen ardından telefon geldi arayan kadın biz o parçayı ödemeyeceğiz siz o işi unutun şeklinde sinir bozucu ve alaycı bir üslupla cevap verdi. Tüketici mahkemesine başvurdum daha fazla ne yapabilirim bilmiyorum destek veren arkadaşlara teşekkür ederim.Bugüne kadar bütün arkadaşlara destek olmaya çalıştım umarım bana da destek olursunuz teşekkürler.

    Edit: Bir arkadaşımız Opel Türkiye’yi arasaydınız yazmış. Opel Türkiye’yi yani çağrı merkezini aradım burada yazdıklarımı anlattım lakin yarın döneceğiz dedikten sonra Red cevabı ile dönüş yaptılar daha sonra Opel Egem servisini de aradım onlar da uzun süre yapmalılar, böyle şey olmaz dedikleri halde bugün konu bizden çıktı artık ilgili servis Opan haline geldi onlarla görüşün bu noktadan sonra bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler.

    Edit2:Twitter’dan destek olabilecek arkadaşlar yazarsa çok mutlu olurum.
    Edit3: Klima paneli değişimi yapıldı gövdedeki ezik için de gövde değişimi yapılacak teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kızıl ay -- 29 Eylül 2018; 9:36:50 >







  • Clio'da benzer bir durum yasadik. Clio 3'te kroniktir, teyp malzemesi soyulur. Baktik soyulma basladi, garanti bitmeden degistirelim dedik. Sorgusuz sualsiz hemen degisim yapildi. Eve gelirken farkettik, kucucuk bir cicik var piano panelde, onemsiz. Ertesi gun merkezden memnuniyet aradilar. Durumu anlattik, onemli olmadigini belirttik. Ucretsiz degistirebileceklerini soylediler. Gerek servisteki ilgi, guler yuz; gerek musteri hizmetlerinin ilgisi cok sasirtmisti.



    Opel servislerinde kendini fazlalik gibi hissedersin.
    Opel adana onatçada ben çay yüzünden servis müdürü ile kavga etmiştim, daha önce başka bir konuya da yazmıştım, müşteriyim dememe karşı müşteriysen müşteriliğini bil dedi bana. İri yapili bir insanim müdür denen şebelekte benim yarim kadar bir şeydi. Mesele Büyümesin diye aracima bindim çiktim telefon açıp şikayet ettim. Firmanin müşteri ilişkilerinden kimse aramadı daha sonra, o kadar da ilgililer bu arada. Ben en çok ilgi alakayı bmw de görmüştüm, opel tamamiyle tırt, o yüzdende ortalık malı gibi ordan oraya sürükleniyor kıçı kırık marka. Daha sonra bir mesele için geçen sene eylül ayinda gittiğimde koca serviste 5-6 araç, show room dada araçlara bakan iki kişi görmüştüm sadece.
    Bomboş yorum. Bu kadar kesin konuşabilmek için her aracın her kasasını yakından bilmeniz lazım.
    2000'de 0 Astra aldık. 9 yıl tık etmedi. Sattık yine GMden Chevrolet Captiva aldık. 4 yıl kullandık tık etmedi. 2013de sıfır Astra j aldık. Hala kullanıyorum 90binde tık etmedi. Bir kere motor su eksilme uyarısı verdi servis parça hatalı özür dileriz dedi 2 saatte değiştirip verdi parçayı. Saçma sapan sorunlar yaşadım. (20 liralık bir keçenin ciyak ciyak ötmesi gibi) ama bir kere olsun yarı yolda kalmadım.
    Servisler yerden yere göre değişir.

    Ülkede hala tuvalet ampüllü far ile satılan ve yükseltilemeyen araçlar varken 2009 yılında AFL alınabiliyordu opellerde. Yakıt konusunda biraz savurganlar ama araca rezalet demek iyi cesaret.
    Ben de başımdan geçeni size anlatayım Opel hakkında biraz bilginiz olsun. İzmir'deki bahsettiğiniz servis Opel tarafında bulunmaz nimet bence oradan çıkmayın.

    Ben 2013 senesinde Astra J aracımı Ankara Opis'ten aldım. 6 ay sonra otoparktan çıkarken bir anlık dalgınlıkla 10-20km/s hızla 4 parmak kalınlığındaki çiçekliğe çıktım. Normal koşullarda hiç bir arabaya en ufak bir zarar vermemesi gereken bu araç benim jantımı kabak gibi ortadan ikiye ayırdı. Yatay olarak değil, dikey düşey kesitine ikiye ayrıldı jant. Arabamda en ufak bir sorun yoktu aracı aldığım servise gittim. Servis müşteri hatası dedi. Ben vurmasam bu kusur ortaya çıkmayacaktı ancak benim bu jantı vurmuş olmam bu jantta ki kusuru örtmez şeklinde anlatmaya çalıştım ancak nafile.

    Ağızlarından birlik olmuş gibi tek şey çıkıyor o da müşteri hatası. Servisten birisini çektim kenara, sen böyle bir jant gördün mü hiç diye sordum. Adam evet dedi pert olmuş arabalarda görmüş paşamız onlardan bahsediyor. Git bak dedim arabaya tek çiziği var mı daha sonra bana bu jantı açıkla dediğimde sustu kaldı.



    Opel müşteri hizmetlerini, Opel Amerika, Almanya neresi aklına gelirse mail attım. Ancak çözüm üretilmedi ve ben kaskoya beyan verip onarım yapılmasını talep ettim. Servis orada da bir kazık attı. O zamanın parası ile 2 bin liraya yakın hasar çıkardı. Lastik, jant, tampon sökme takma, tampon işçiliği, davlumbaz değişimi amortisör değişimi. Amortisör son anda çıktı mesela, arabayı teslim edeceğiz dedikleri gün aradım araba hazır mı diye. Amortisör değişiyor dediler, o nereden çıktı, değişmesi gerekiyor, eksper gördü mü onay verdi mi amortisör patlak mı sorularına ise biz telefonda onay aldık patlak olabilir onu bilemeyiz yine de değiştiriyoruz oldu. Güzelce tebrik ettim.

    Daha sonra Opel'in Türkiye genel müdürünün mail adresini buldum ve 2 sayfalık bir mail attım. Pazar günü asistanı aradı. Özürler dilendi. Diğer 3 jant müşteri memnuniyeti için garantiden değişti. Ancak servisin değişimini görmeniz gerekir. Arka çakmaklık kırıldı, şuna bir bakın diyorum. Garantinden siparişini verdik bile diyorlar cevap olarak. Astra J lerde kapı kolları çizilir kroniktir. Bu kapı kolları nasıl çiziliyor diyorum arabadaki ön kapıların tüm pandizotları garantiden değişiyor.

    Demem o ki yaşadığınız klasik Opel servis memnuniyetsizliği. Kolay gelsin.
  • Opel servise giriş ders 1

    Sıradaki alacağınız derslerinizi de buradan paylaşırsanız insanlar faydalanmış olurlar.


    O değilde araçları rezalet, servisleri en kazık+rezalet, arızaları o biçim, sürekli iflas edip elden ele dolaşıp kendini diğer markalara yamayıp ayakta durmaya çalışan bir markanın 2018 yılında haLa satış yapıyor olabilmesi bile aslında bir başarı konusu. Opel sanığımIz kadar da başarısız yönetilen bir marka değil sanki he?
  • yagızalp Y kullanıcısına yanıt
    Gerçekten öyle hocam insan başına denk gelmeyince anlayamıyor bundan önceki Opel araçlarımda sorunla karşılaşmamıştım bu sefer cidden hayal kırıklığına uğradım ilginiz için teşekkür ederim.
  • Clio'da benzer bir durum yasadik. Clio 3'te kroniktir, teyp malzemesi soyulur. Baktik soyulma basladi, garanti bitmeden degistirelim dedik. Sorgusuz sualsiz hemen degisim yapildi. Eve gelirken farkettik, kucucuk bir cicik var piano panelde, onemsiz. Ertesi gun merkezden memnuniyet aradilar. Durumu anlattik, onemli olmadigini belirttik. Ucretsiz degistirebileceklerini soylediler. Gerek servisteki ilgi, guler yuz; gerek musteri hizmetlerinin ilgisi cok sasirtmisti.



    Opel servislerinde kendini fazlalik gibi hissedersin.
  • Geçmiş olsun.Opel'in müşteriye yaklaşımı maalesef olumlu değil.Ancak kendileri kaybeder.
  • Mr.Blof kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun hocam
  • uykr kullanıcısına yanıt
    Son cümlede dediğiniz gibi oldu hocam ilginiz için teşekkür ederim.
  • En iyisi tuketici mahkemesi hocam, kucuk buyuk demeyin gidin sikayetci olun. İzmir servisi insallah kayit olusturmustur ilk gittiginizde.

    Bu servisler koca koca kaziklari cakiyorlar bir de minnet ediyorlar. Garantiden bisey degistince urunlerinde de biz bedavaci durumuna dusuyoruz adamlarin gözünde.
  • twiter da da yazın hocam etkili olabiliyor bazen

    yetkili servisler maalesef çok kötü, hiç bir tane iyisine denk gelmedim. 3-4 sene önce döşemesini sökmüşlerdi aracımın bugün fark ediyorumda kapının orada bulunan ufak hoparlörü takmamışlar. Motor koruma yapacağız diye motora vernikte sıkmışlardı.

    garanti var diye gidiyorsunuz ama hikaye hepsi. Dışarıda özel servis en iyisi opel'de.
  • mrct M kullanıcısına yanıt
    Hocam e devlet üzerinden tüketici mahkemesine demin başvuru yaptım Egem’den aldığım ilk bakım evraklarını ve Opan’dan aldığım evrakları ekledim lakin üstünde arıza bulundu müşteri memnuniyeti kapsamında değişim yapılacak yazan evrak yedek parça bölümündeydi bana sadece bir kart verdiler üstünde yedek parça bölümünü arayıp parçanın gelip gelmediğini sormam için dahili telefon numarası ve değişim yapılacak parça yazıyordu dediğiniz gibi umarım kayıt açılmıştır veya daha sonradan silinme gibi bir durum olmaz. Çok sağolun.
  • mob411 kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız hocam dediğiniz gibi Twitter’dan da deneyeceğim.
  • Ss atın da bi bakalım işin vehametini
  • bakıma dünya para istemeyi biliyorlar 1 kere götürdüm servise bakıma birdaha gitmedim, biri kez de hasar için gitmiştim kaskonun yönelendirmesiyle
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam
  • dışarıda özel işini iyi yapan birisini bulmak şart opel'de. Orda da orjinal ürün bulamıyorsunuz ama yapacak bişi yok. 7 seneden beri yetkiliye gidiyorum çok saçma şeyler çıkartıyorlar.

    aracında arıza var mesela, gidip tespit ettirdin ama fiyatı yüksek geldi yaptırmadın 120 tl para alıyor havadan beleş para kazanıyorlar. Fiyatlar zaten uçuk durumda. İşçilikleri abartılı 3-4 katı işçilik alıyor.

    ve daha bunun gibi bi sürü hoş olmayan şey işte..

    bi daha opel de almam zaten

    size de kolay gelsin umarım sorununuz çözülür
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Hocam olay arabayı ezmeleri değil ki olay başka bir serviste sorduğumda yumruk atsanız anca kırılır denilen bir parçanın benim tarafımdan kırılamayacağı belliyken değişimi de başka serviste kabul edilmişken değiştirilmemesi. Ayrıca arabaya bindiğim zaman ilk iş fotoğrafı çekip göndereceğim.
  • mob411 kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun hocam umarım sorun çözülür.
  • Verin avukata gitsin
  • Ankara için lütfen Beyaza'a gidin, diğer tüm Opel servisleri çöp gibi. Opan tam çakal, Opal çok kalabalık, Reis'de de aynı ciddiyetsizlik var. Opel Türkiye tüm Ankara bayilerini acilen terbiye etmeli.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.