Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

Opel Opan Sorunu Düzeltti Teşekkürler

54
Cevap
0
Favori
4.188
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 15:53:01 Konu Sahibi
      Merhaba öncelikle ilk kez bir konu açıyorum hatam olursa affola.2017 model Opel Mokka X aracımı ilk bakımına İzmir Egem servisine götürdüm. Oradaki arkadaşlar klima panelinin sorunlu olduğunu söylediler. İlk aldığımdan beri basınca hafif içine doğru giriyordu lakin ben bunun normal bir durum olduğunu sanıyordum. Serviste de klima panelinde sorun olduğunu söylediklerinde ya bu yüzden ya da servis yetkilisine arabadan kasislerde çokça trim, tıkırtı sesleri geldiğini söylediğimi hatırladım ve bu sesleri duyabilmek için bastırırken kırdılar diye düşündüm velhasıl bunu müşteri memnuniyeti kapsamında değiştireceklerini söylediklerinden önemsemedim. Parça için depoya baktıralım dediler hemen ardından ellerinde o malzemenin olmadığını ve en erken 1 ay sonra gelebileceğini söylediklerinde 1 hafta içinde Ankara’ya gideceğimi söyledim onlar da oradaki başka bir serviste de aynı işlemi ücretsiz bir şekilde yaptırabilirsiniz dediler. Ben de iyi güzel o zaman orada yaptırayım dedim. Ankara Opel Opan Servisine 11 eylül tarihine randevu aldım. Girdiğim andan itibaren soğuk tavırlar içinde bulunmaları canımı sıktı, klima panelini de sanki ben kırmışım gibi saçma tavırlar içinde bulundular ki daha sonra başka bir servise sorduğumda o parçayı kırabilmek için yumruk falan atmanız gerekir diye cevap aldım arabanın içinde ve dışında tek bir çizik yokken, Egem servisinin müşteri memnuniyeti kapsamında değişim yapılmasının kabul edildiğini söylememe rağmen biz farklıyız onlar farklı, bu iş olmaz gibi cevaplar aldım. Egem servisini aradığımda aldığım tüm Türkiye’deki Opel servisleri bunu ücretsiz yapmak zorunda cevabını oraya ilettiğimde sürekli geçiştirdiler. Oradaki teknisyene klima panelini sökmeye gerek yok zaten elimdeki istek kısmında değişecek parça yazıyor dediysem de kendisi sökmeden kırık kısmı anlayamam diyip durdu. Ellerinde parça olmamasına rağmen söktü bu arada da muhtemelen demir bir parça ile kanıttırırken üstteki deri plastik kısmı ezmiş. Orada bunu fark etmedim lakin daha sonra bakınca içim acıdı hem paneli değiştirmediler bi de üstüne bunun yaşanması gerçekten rezalet oldu. Daha sonra defalarca müşteri hizmetleri ile görüşmeme rağmen sürekli negatif sonuç aldım. Sıfır arabamı hem klima paneli ilk halinden daha kötü sanıyorum çıkarırken daha çok hasar vermişler hem de gövdedeki deri kısmında hasarla evime geldim.Bir süre boyunca elimden geldiğince sosyal medya hesaplarından hakkımı aramaya çalıştım. Twitter’dan direk Opel Türkiye’ye yazdım hemen ardından telefon geldi arayan kadın biz o parçayı ödemeyeceğiz siz o işi unutun şeklinde sinir bozucu ve alaycı bir üslupla cevap verdi. Tüketici mahkemesine başvurdum daha fazla ne yapabilirim bilmiyorum destek veren arkadaşlara teşekkür ederim.Bugüne kadar bütün arkadaşlara destek olmaya çalıştım umarım bana da destek olursunuz teşekkürler.

      Edit: Bir arkadaşımız Opel Türkiye’yi arasaydınız yazmış. Opel Türkiye’yi yani çağrı merkezini aradım burada yazdıklarımı anlattım lakin yarın döneceğiz dedikten sonra Red cevabı ile dönüş yaptılar daha sonra Opel Egem servisini de aradım onlar da uzun süre yapmalılar, böyle şey olmaz dedikleri halde bugün konu bizden çıktı artık ilgili servis Opan haline geldi onlarla görüşün bu noktadan sonra bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler.

      Edit2:Twitter’dan destek olabilecek arkadaşlar yazarsa çok mutlu olurum.
      Edit3: Klima paneli değişimi yapıldı gövdedeki ezik için de gövde değişimi yapılacak teşekkürler.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kızıl ay -- 29 Eylül 2018; 9:36:50 >



      _____________________________





    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:04:02
      Opel servise giriş ders 1

      Sıradaki alacağınız derslerinizi de buradan paylaşırsanız insanlar faydalanmış olurlar.


      O değilde araçları rezalet, servisleri en kazık+rezalet, arızaları o biçim, sürekli iflas edip elden ele dolaşıp kendini diğer markalara yamayıp ayakta durmaya çalışan bir markanın 2018 yılında haLa satış yapıyor olabilmesi bile aslında bir başarı konusu. Opel sanığımIz kadar da başarısız yönetilen bir marka değil sanki he?
      _____________________________

    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:12:44 Konu Sahibi

      Gerçekten öyle hocam insan başına denk gelmeyince anlayamıyor bundan önceki Opel araçlarımda sorunla karşılaşmamıştım bu sefer cidden hayal kırıklığına uğradım ilginiz için teşekkür ederim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      yagızalp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1742 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:30:41
      Clio'da benzer bir durum yasadik. Clio 3'te kroniktir, teyp malzemesi soyulur. Baktik soyulma basladi, garanti bitmeden degistirelim dedik. Sorgusuz sualsiz hemen degisim yapildi. Eve gelirken farkettik, kucucuk bir cicik var piano panelde, onemsiz. Ertesi gun merkezden memnuniyet aradilar. Durumu anlattik, onemli olmadigini belirttik. Ucretsiz degistirebileceklerini soylediler. Gerek servisteki ilgi, guler yuz; gerek musteri hizmetlerinin ilgisi cok sasirtmisti.



      Opel servislerinde kendini fazlalik gibi hissedersin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Chevrolet Cruze LS / 2009 / 160.ooo km / BRC / Hala İlk Sahibinde
    • Yarbay
      3556 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:32:32
      Geçmiş olsun.Opel'in müşteriye yaklaşımı maalesef olumlu değil.Ancak kendileri kaybeder.
      _____________________________

    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:33:45 Konu Sahibi

      Çok sağolun hocam



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Mr.Blof kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:37:23 Konu Sahibi

      Son cümlede dediğiniz gibi oldu hocam ilginiz için teşekkür ederim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      uykr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      164 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:40:25
      En iyisi tuketici mahkemesi hocam, kucuk buyuk demeyin gidin sikayetci olun. İzmir servisi insallah kayit olusturmustur ilk gittiginizde.

      Bu servisler koca koca kaziklari cakiyorlar bir de minnet ediyorlar. Garantiden bisey degistince urunlerinde de biz bedavaci durumuna dusuyoruz adamlarin gözünde.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      2009 Mini cooper 1.6 85kw
    • Yarbay
      4484 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:43:01
      twiter da da yazın hocam etkili olabiliyor bazen

      yetkili servisler maalesef çok kötü, hiç bir tane iyisine denk gelmedim. 3-4 sene önce döşemesini sökmüşlerdi aracımın bugün fark ediyorumda kapının orada bulunan ufak hoparlörü takmamışlar. Motor koruma yapacağız diye motora vernikte sıkmışlardı.

      garanti var diye gidiyorsunuz ama hikaye hepsi. Dışarıda özel servis en iyisi opel'de.
      _____________________________

      mob411
    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:49:23 Konu Sahibi

      Hocam e devlet üzerinden tüketici mahkemesine demin başvuru yaptım Egem’den aldığım ilk bakım evraklarını ve Opan’dan aldığım evrakları ekledim lakin üstünde arıza bulundu müşteri memnuniyeti kapsamında değişim yapılacak yazan evrak yedek parça bölümündeydi bana sadece bir kart verdiler üstünde yedek parça bölümünü arayıp parçanın gelip gelmediğini sormam için dahili telefon numarası ve değişim yapılacak parça yazıyordu dediğiniz gibi umarım kayıt açılmıştır veya daha sonradan silinme gibi bir durum olmaz. Çok sağolun.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      mrct kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:52:34 Konu Sahibi

      Çok haklısınız hocam dediğiniz gibi Twitter’dan da deneyeceğim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      mob411 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      4397 Mesaj
      14 Eylül 2018 16:54:18
      Ss atın da bi bakalım işin vehametini



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2996 Mesaj
      14 Eylül 2018 17:00:27
      bakıma dünya para istemeyi biliyorlar 1 kere götürdüm servise bakıma birdaha gitmedim, biri kez de hasar için gitmiştim kaskonun yönelendirmesiyle
      _____________________________

    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 17:03:04 Konu Sahibi

      Aynen öyle hocam



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      berkaydj kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      4484 Mesaj
      14 Eylül 2018 17:07:09

      dışarıda özel işini iyi yapan birisini bulmak şart opel'de. Orda da orjinal ürün bulamıyorsunuz ama yapacak bişi yok. 7 seneden beri yetkiliye gidiyorum çok saçma şeyler çıkartıyorlar.

      aracında arıza var mesela, gidip tespit ettirdin ama fiyatı yüksek geldi yaptırmadın 120 tl para alıyor havadan beleş para kazanıyorlar. Fiyatlar zaten uçuk durumda. İşçilikleri abartılı 3-4 katı işçilik alıyor.

      ve daha bunun gibi bi sürü hoş olmayan şey işte..

      bi daha opel de almam zaten

      size de kolay gelsin umarım sorununuz çözülür
      |
      |
      Bahsedilenler: kızıl ay
      _____________________________

      mob411
    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 17:08:58 Konu Sahibi

      Hocam olay arabayı ezmeleri değil ki olay başka bir serviste sorduğumda yumruk atsanız anca kırılır denilen bir parçanın benim tarafımdan kırılamayacağı belliyken değişimi de başka serviste kabul edilmişken değiştirilmemesi. Ayrıca arabaya bindiğim zaman ilk iş fotoğrafı çekip göndereceğim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      defiant82 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      121 Mesaj
      14 Eylül 2018 17:13:18 Konu Sahibi

      Çok sağolun hocam umarım sorun çözülür.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      mob411 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      6070 Mesaj
      14 Eylül 2018 17:30:57
      Verin avukata gitsin



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1264 Mesaj
      14 Eylül 2018 17:35:55
      Ankara için lütfen Beyaza'a gidin, diğer tüm Opel servisleri çöp gibi. Opan tam çakal, Opal çok kalabalık, Reis'de de aynı ciddiyetsizlik var. Opel Türkiye tüm Ankara bayilerini acilen terbiye etmeli.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      '17 Skoda Superb Comfort Tdi Dsg
    Hızlı Cevap




Reklamlar
doğum sigortası, doğum paketi, çocuk sigortası
Paykasa
SEO
paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.