Şimdi Ara

Opel Opan Sorunu Düzeltti Teşekkürler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
6.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yagızalp Y kullanıcısına yanıt
    Bomboş yorum. Bu kadar kesin konuşabilmek için her aracın her kasasını yakından bilmeniz lazım.
    2000'de 0 Astra aldık. 9 yıl tık etmedi. Sattık yine GMden Chevrolet Captiva aldık. 4 yıl kullandık tık etmedi. 2013de sıfır Astra j aldık. Hala kullanıyorum 90binde tık etmedi. Bir kere motor su eksilme uyarısı verdi servis parça hatalı özür dileriz dedi 2 saatte değiştirip verdi parçayı. Saçma sapan sorunlar yaşadım. (20 liralık bir keçenin ciyak ciyak ötmesi gibi) ama bir kere olsun yarı yolda kalmadım.
    Servisler yerden yere göre değişir.

    Ülkede hala tuvalet ampüllü far ile satılan ve yükseltilemeyen araçlar varken 2009 yılında AFL alınabiliyordu opellerde. Yakıt konusunda biraz savurganlar ama araca rezalet demek iyi cesaret.
  • Forum sikayetvar.com'a döndü. Servisle sorun yaşayan soluğu forumda alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan7

    Ankara için lütfen Beyaza'a gidin, diğer tüm Opel servisleri çöp gibi. Opan tam çakal, Opal çok kalabalık, Reis'de de aynı ciddiyetsizlik var. Opel Türkiye tüm Ankara bayilerini acilen terbiye etmeli.
    Beyaz en sakin adamı sinir hastası eder. Ankara'da en iyisi Reis.
  • Şu ekonomik krizde araba satışlarının çok düşmesi işte bundan çok keyiflendiriyor beni



    İflas edin.kara kara düşünün napacagiz diye.kutahya itfaiyesinin önünde bekliyorum.belki biri su verir diye



    Oralarda çalışanlarda kusura bakmasın.servislerin bayilerin kapanmasını keyifle izliyorum.



    Şu yeni acilan Honda rezaleti bu.ve niceleri..



    Sen şunu yapsana Almanya'da .İsviçre'de musterine.



    Bu iş hükümetin işi.vatandasini ezdirmeyeceksin.ama yol buldular yürüyorlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Hocam her kelimenize katılıyorum desteğiniz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de başımdan geçeni size anlatayım Opel hakkında biraz bilginiz olsun. İzmir'deki bahsettiğiniz servis Opel tarafında bulunmaz nimet bence oradan çıkmayın.

    Ben 2013 senesinde Astra J aracımı Ankara Opis'ten aldım. 6 ay sonra otoparktan çıkarken bir anlık dalgınlıkla 10-20km/s hızla 4 parmak kalınlığındaki çiçekliğe çıktım. Normal koşullarda hiç bir arabaya en ufak bir zarar vermemesi gereken bu araç benim jantımı kabak gibi ortadan ikiye ayırdı. Yatay olarak değil, dikey düşey kesitine ikiye ayrıldı jant. Arabamda en ufak bir sorun yoktu aracı aldığım servise gittim. Servis müşteri hatası dedi. Ben vurmasam bu kusur ortaya çıkmayacaktı ancak benim bu jantı vurmuş olmam bu jantta ki kusuru örtmez şeklinde anlatmaya çalıştım ancak nafile.

    Ağızlarından birlik olmuş gibi tek şey çıkıyor o da müşteri hatası. Servisten birisini çektim kenara, sen böyle bir jant gördün mü hiç diye sordum. Adam evet dedi pert olmuş arabalarda görmüş paşamız onlardan bahsediyor. Git bak dedim arabaya tek çiziği var mı daha sonra bana bu jantı açıkla dediğimde sustu kaldı.

    Opel Opan Sorunu Düzeltti Teşekkürler

    Opel müşteri hizmetlerini, Opel Amerika, Almanya neresi aklına gelirse mail attım. Ancak çözüm üretilmedi ve ben kaskoya beyan verip onarım yapılmasını talep ettim. Servis orada da bir kazık attı. O zamanın parası ile 2 bin liraya yakın hasar çıkardı. Lastik, jant, tampon sökme takma, tampon işçiliği, davlumbaz değişimi amortisör değişimi. Amortisör son anda çıktı mesela, arabayı teslim edeceğiz dedikleri gün aradım araba hazır mı diye. Amortisör değişiyor dediler, o nereden çıktı, değişmesi gerekiyor, eksper gördü mü onay verdi mi amortisör patlak mı sorularına ise biz telefonda onay aldık patlak olabilir onu bilemeyiz yine de değiştiriyoruz oldu. Güzelce tebrik ettim.

    Daha sonra Opel'in Türkiye genel müdürünün mail adresini buldum ve 2 sayfalık bir mail attım. Pazar günü asistanı aradı. Özürler dilendi. Diğer 3 jant müşteri memnuniyeti için garantiden değişti. Ancak servisin değişimini görmeniz gerekir. Arka çakmaklık kırıldı, şuna bir bakın diyorum. Garantinden siparişini verdik bile diyorlar cevap olarak. Astra J lerde kapı kolları çizilir kroniktir. Bu kapı kolları nasıl çiziliyor diyorum arabadaki ön kapıların tüm pandizotları garantiden değişiyor.

    Demem o ki yaşadığınız klasik Opel servis memnuniyetsizliği. Kolay gelsin.




  • Bir de Fiat servislerini görseniz. Bütün müşterilerine farklı standartta hizmet veriyorlar. Üretim hatası olduğu aşikar, üretilen tüm otomobillerde bulunan arıza için 10 yaşında 180.000 km'deki aracı garantiye sokup 7 yaşında 57.000 km'deki araca masraf çıkarıyorlar.

    Sanayide bilgisayara bağlatıp 20 liraya yaptırdığınız arıza tespit ücreti Fiat servisinde 200 TL. Üstelik arızayı tespit ettirdikten sonra ister serviste ister dışarıda yaptırın, sizden tespit bedelini alıyorlar. Ben arıza lambası yanınca gitmiştim, akü değişecek dediler. 295 lira akü ücreti, 200 lira arıza tespit bedeli istediler.

    Başka bir konuda Fiat müşteri hizmetlerinden bir yazılı evrak istedim, "yola çıktı geliyor" "imzadan çıktı kargoya verdik" "bir sorun olmuş, üst birimle görüşüp bilgi verelim" derken 8 ay geçti. İstediğim evrakı mahkemede kullanacağımı bildiklerinden göstere göstere işi yokuşa sürdüler. Az durumumu düzeltip arabayı sattıktan sonra bir daha Fiat'ın önünden geçmem.

    Opel'i beğenmiyorsanız, Fiat'ın önünden dahi geçmeyin.




  • izmir'deki servisi arayıp parçayı sipariş etmelerini söyleyin .parça temin edilince götürün izmir'de değiştirin hocam .

    ben 3-5 mazot parasına bakmayıp böyle yapardım .değişim bitince götürür ankara'daki servis denen yerdeki yetkililere gösterirdim.
  • irfanconi İ kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de tam olarak bunu düşündüm git gel 450-500tl falan yakardı lakin olaydan sonra aradığımda servisiniz olarak Opan görülüyor bizim bu noktadan sonra yapabileceğimiz bir şey yok biz o siparişi iptal ettik dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kızıl ay

    Hocam ben de tam olarak bunu düşündüm git gel 450-500tl falan yakardı lakin olaydan sonra aradığımda servisiniz olarak Opan görülüyor bizim bu noktadan sonra yapabileceğimiz bir şey yok biz o siparişi iptal ettik dediler.
    siz randevu alıp izmire giderseniz . servisiniz bu sefer izmir olur.

    servisiniz olarak opan görünüyor falan , başından atmaya çalışıyorlar sizi . muhtemelen iki servis kendi aralarında telefon görüşmesi yapıp sizi yönlendiriyorlar.

    türkiyede esnaflık diye birşey kalmadığı gibi yetkili servislerde bile usta yok maalesef.

    2010 model linea aracımda önden sesler geliyodu . garantisi devam ederken defalarca farklı yetkili servislere götürdüm . işte bu sesler normal amortisör vs. dediler . garanti bitene kadar sorunu

    bulamadılar. kartal oto sanayide rastgele bir ustaya gösterdim . araba ile 10 metre ilerledik sadece seslerden anladı adam .tamam dedi amortisör takozlarından geliyor.

    yetkili servisin türkçesi = paranla rezil olmak.

    Allah kolaylıkversin hocam.




  • irfanconi İ kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi hocam Allah razı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykr kullanıcısına yanıt
    kızıl ay K kullanıcısına yanıt
    Bazen Renault'u, motorunu, servisini övünce bazı arkadaşlar garip tepkiler veriyor. İki aracım var biri Clio diğeri Bmw 5 serisi. Hangisinin servisinden memnunsun deseler hiç düşünmeden Clio derim. Adamlar en ufak sorunda dediğimi iki etmeden sorunumu çözüyorlar parça değişimi gerektiğinde direk uğraştırmadan değişiyorlar, sattıkları malın arkasında duruyorlar. Bmw'yi yaşadığım ilde bayisi olmadığı için başka bir ilden sıfır aldım, aracı alırken bana farını bozuk bir şekilde sattılar eve geldiğimde akşam araç farı otomatik yaktığında fark ettim. Serviste ilgi alaka sıfır ayıplı mal satıyorlar o kadar yolu tekrar getirin bakalım diyorlar tek seferde çözeriz bile demiyorlar, parça lazım olursa sipariş ederiz bir daha gelirsiniz vs. vs. diyorlar. Sıfır arabayı bana ayıplı mal olarak sattınız, alın arabanızı bir yerinize monte edin ben size bu arabayı görün bakın nasıl değiştireceğim deyince başta far yüzünden arabamı değişir vs. vs. diyerek geçiştirdiler. Ciddi olduğumu anlayınca çekici yollayıp aracı alıp sorununu giderip tekrar evime yollayıp bir bakımda hediye verdiler. Daha önceden Audim vardı ondada garanti dahilindeki sorunlara bir kulp takıp bana yıkmaya çalışıyordu Doğuş grubu. Türkiye müşteri memnuniyetine en fazla değer veren marka benim tecrübelerimde Renault'tur.

    Size gelince hocam nacizane tavsiyem güzellikle halletmeye çalışmayın rijit olun. Aracı serviste bırakın gözden uzakta olmasın yaşananlar. Bu sorunumu çözmezseniz aracı almıyorum dava açıp aracı sıfırıyla değiştirip sizi gerek sosyal medyada gerekse görsel basında rezil edeceğim deyin. Söylediklerinizde ciddi olun ve olduğununuzu da gösterin değil klima kontrol paneli motoru bile değiştirirler korkudan. Ne yazık ki bu ülkede hakkımızı yasalar korumadığı için hakkımızı kaba kuvvetle, torpille vb. metodlarla aramaya çalışıyoruz. @kızıl ay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkrdn -- 17 Eylül 2018; 18:3:48 >




  • brkrdn kullanıcısına yanıt
    Hocam demin aynı kadın bir daha aradı özür diliyor falan müşter memnuniyeti için ücretsiz değiştireceğiz dedi. Geçen cuma günü ‘Siz boşuna sosyal medyada linç girişimine falan giriyorsunuz en iyisi O işi unutun biz ödemeyeceğiz. ’ diyen kadın bunu dedi. Ben yine de güvenmiyorum ayrıca yarın bir daha arayacakmış başka bir serviste yaptırabilirsem başka servise götüreceğim bu “Opan’la” işim olmasın istiyorum bir daha. Eğer sağlam bir şekilde yaptırabilirsem, içime sinerse konuyu editleyeceğim. İlginiz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam direk Opel’e yazın.İngilizceniz var mı bilmiyorum ama yoksada yardım alarak mutlaka durumu Opel’e şikayet edin.Umuyorum faydasını görürsünüz.Tavsiyeyi vermemin nedeni faydasını görenlerin olması örneğin Noyan Bey.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Garanti kapsamındaki opel corsa aracımın kapı açma kolunun kaplaması soyulmasından dolayı keskinlesen kenarı elimi kesti, hastanelik oldum. 50 tl lik parçayı değiştirmemek için kaç tane bahane ürettiler. Opel in twitter ve facebook sayfalarından yazdım ama çözüm üretmediler. Benim için opel bitti bu olaydan sonra.

    Opel Corsa'nın Eli Kesen Kapı Kolunu Değiştirmediler
    https://www.sikayetvar.com/opel/opel-corsanin-eli-kesen-kapi-kolunu-degistirmediler

    Bu opel denen global marka , şikayetvar sitesine bile kurumsal üye değildi en son bir değişiklik olmadıysa. Yani müşterilerinin şikayet ve memnuniyeti umrunda bile değil !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smartms -- 18 Eylül 2018; 3:55:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ayhand28 kullanıcısına yanıt
    vay beee böyle servis kaldı mı....? pejo servisine gidiyorum arabadan ses geliyor diyorum sorunu kabul etttirip iş emri açtırana kadar servis danışmanı ile resmen savaşıyorum. Sonra usta aracı alıp bi tur atıyor ya ses yok diyor ya da bu ses normal diyip sepetleniyorsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Ben de yukarıda yazdığım sorundan sonra Astra aracımı bırakıp 308 aldım. Ankara'da bulduğum yegane servis Fatih Peugeot. Orası ile iyi anlaşıyoruz. Tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.