Şimdi Ara

Ön Takım Problemleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
2
Favori
37.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 155 gün 4 saat 48 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • apocalipse (3 mesaj) K.B.R.O (2 mesaj) 18tempra95 (2 mesaj) bayzet22772277 (1 mesaj) hendeklim (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    60 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar herkese merhaba :)

    5 aydır araba kullanıcısıyım ve bazı konularda acemi sayılırım. Arabadan gelen seslerle ilgili rot balansa gitmek istiyorum, zaten orda değişmesi gerekli parçaları söylerler biliyorum ama ben kendimde arabayı kullanırken gelen seslerden acaba hangi parçaların işlevini yitirdiğini bilmek istiyorum. Şimdi sizlerden ricam. Ön takım ile ilgili ne gibi sorunlar yaşadınız? Hangi parçaları ve neden değiştirdiniz? Değişen parçanın arabaya etkisi ne oldu? gibi soruları yanıtlamanız ve bana rehber olmanız

    Mesela Amortisör arızasında arabada ne gibi değişimler olur nasıl anlayabiliriz?
    Aynı şekilde Z rot, rotbaşı gibi, amortisör takozu, aks gibi parçalar işlevini yitirdiğinde arabada ne gibi sıkıntılar ve farklı sesler olur?

    Bu konuyla ilgili fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim... Saygılarımla...



    |
    |




  • Teğmen
    179 Mesaj
    açıkçası bunlar fazla ayrıntılı kısaca yardımcı olmaya çalışayım..amortisör için zaten az çok tahmin edersin süspansiyon eskisinden fazla hissettiriyo ise şüphelenirsin ama kesinleştirmek için kaputun hemen bittiği noktadan hafifçe salladığında gacur gucur sesleri geliyosa amortisör tamamen bitiktir yani aciliyeti vardır..rotbaşı lastikte boşluk yapar kendin öğrenmek istersen krikoyla kaldırıp lastikleri sallarsın diğerleri.açıkçası ön takım arabada öyle ayrıntısıyla düşünelecek bişey değil öyle uçuk rakamlar tutmaz yani
    |
    |
  • Çavuş
    60 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: tazmaniac

    açıkçası bunlar fazla ayrıntılı kısaca yardımcı olmaya çalışayım..amortisör için zaten az çok tahmin edersin süspansiyon eskisinden fazla hissettiriyo ise şüphelenirsin ama kesinleştirmek için kaputun hemen bittiği noktadan hafifçe salladığında gacur gucur sesleri geliyosa amortisör tamamen bitiktir yani aciliyeti vardır..rotbaşı lastikte boşluk yapar kendin öğrenmek istersen krikoyla kaldırıp lastikleri sallarsın diğerleri.açıkçası ön takım arabada öyle ayrıntısıyla düşünelecek bişey değil öyle uçuk rakamlar tutmaz yani


    Eyvallah kardeş saolasın


    Güncelllll
    |
    |




  • Çavuş
    60 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Güncell
    |
    |
  • Çavuş
    58 Mesaj
    valla arkadaşım sana bi tavsiye eğer ön takımında bişey olduğu hissindeysen direk iyi bir ustaya git derim çünki saolsun rot balansçı arkadaşlar ön takımda ne var ne yok değişmesi gerek diye yolluyorlar ben 10 yıllık araç kullanıcısıyım daha bir kere gittim gittiğimede pişman oldum ne kadar sağlam parça varsa değiştirmen gerekiyor dediler ustama listeye verdim ne demesini beklersin güldü arabayı kaldırdı gerekli kontrolleri yaptı sadece sol ön tablayı değiştirelim yeter dedi aşağı yukarıda 1 senedir bir daha ön takıma bakım yaptırmadan kullandım ama takdir senin
    |
    |
  • Çavuş
    48 Mesaj
    bende de aynı sorun var arabanın tekerleklerinden sorun geliyor araba astra g aşırı rahatsız oluyorum yolda hiç konfor yok bu ön takımların belli km si var mı yola göre değişiyor mu masraflı mı acaba yardımcı olursanız sevinirim
    |
    |
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    bende de astra g var.. Direksiyonu çevirirken/toplarken fln tık diye bi ses yapıyor. Sanki direksiyon bi yere takılıyomuş gibi oluyo neden yapıyodur acaba?
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    direksiyon hidrolik sıvısı azalmıştır.
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    bende tempra sxa var. Aracımla sert kalkış yaparken bi tekleme yapıyor. nedeni nedir acaba?
    |
    |
  • Yarbay
    6484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Araseria

    bende de astra g var.. Direksiyonu çevirirken/toplarken fln tık diye bi ses yapıyor. Sanki direksiyon bi yere takılıyomuş gibi oluyo neden yapıyodur acaba?

    Bu sorun bende de var. Her zaman degil ama sagdan sola cevirirken tık diye bir ses. Çözemedim bende



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    437 Mesaj
    selamlar kardeşim, hepsinin bir konuşma stili var dilim döndüğünce anlatıyım,

    araç yolda çukurlarda gacırtı yapıyorsa amortisörler bittim yada bitiyorum demek istiyor, tangır tungur ses gelirse bilki o sesin kaynağı z rotu. rot balans ayarı yapıldıktan sonra araç hala sağa yada sola dalma yapıyor ve lastikleri çabuk aşındırıyorsa rot başları ve kolları sıkıntılı. çınçınçın sesi genelde aks dan gelir,farklı durumlarıda olabiliyor ona baktırmak lazım tabi

    ancak şöylede bi durum var bunlardan herhangi birisi sorunlu olsa gittiğin usta ? ların çoğu tüm takımı değiştirmeye kalkar buda cüzdanı bayağı bir zorlar. o işgüzarlar yokmu allah cezalarını verecek onların.


    bu arada KBRO arkadaşım o sesi direksiyon kutusu da yapıyor olabilir,




  • Yüzbaşı
    611 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaptân-ı Cihan

    selamlar kardeşim, hepsinin bir konuşma stili var dilim döndüğünce anlatıyım,

    araç yolda çukurlarda gacırtı yapıyorsa amortisörler bittim yada bitiyorum demek istiyor, tangır tungur ses gelirse bilki o sesin kaynağı z rotu. rot balans ayarı yapıldıktan sonra araç hala sağa yada sola dalma yapıyor ve lastikleri çabuk aşındırıyorsa rot başları ve kolları sıkıntılı. çınçınçın sesi genelde aks dan gelir,farklı durumlarıda olabiliyor ona baktırmak lazım tabi

    ancak şöylede bi durum var bunlardan herhangi birisi sorunlu olsa gittiğin usta ? ların çoğu tüm takımı değiştirmeye kalkar buda cüzdanı bayağı bir zorlar. o işgüzarlar yokmu allah cezalarını verecek onların.


    bu arada KBRO arkadaşım o sesi direksiyon kutusu da yapıyor olabilir,


    faydalı püf noktalarını öğrenmiş olduk, sağolasın.
    |
    |




  • Yarbay
    6484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaptân-ı Cihan

    selamlar kardeşim, hepsinin bir konuşma stili var dilim döndüğünce anlatıyım,

    araç yolda çukurlarda gacırtı yapıyorsa amortisörler bittim yada bitiyorum demek istiyor, tangır tungur ses gelirse bilki o sesin kaynağı z rotu. rot balans ayarı yapıldıktan sonra araç hala sağa yada sola dalma yapıyor ve lastikleri çabuk aşındırıyorsa rot başları ve kolları sıkıntılı. çınçınçın sesi genelde aks dan gelir,farklı durumlarıda olabiliyor ona baktırmak lazım tabi

    ancak şöylede bi durum var bunlardan herhangi birisi sorunlu olsa gittiğin usta ? ların çoğu tüm takımı değiştirmeye kalkar buda cüzdanı bayağı bir zorlar. o işgüzarlar yokmu allah cezalarını verecek onların.


    bu arada KBRO arkadaşım o sesi direksiyon kutusu da yapıyor olabilir,


    Bir de genelde her viteste 2 bin devirde direksiyondan ses gelmekte. Sanki vida boslukta kalmıs da titreme yapıyor gibi. Hep aynı devirde. Sanırım benim direksiyon kutusunda bir sıkintı var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    422 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 18tempra95

    direksiyon hidrolik sıvısı azalmıştır.

    Amortisör bilyası değişmesi gerekiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    takıp
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Cancer Clinical Trials
Bitcoin Alım Satım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.