Şimdi Ara

Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
51
Favori
67.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha sonra okuyacağım.

    Mesajım bulunsun.
  • Güncelleyelim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LionTech16 -- 28 Kasım 2011; 0:16:35 >
  • BAĞIMSIZ SÜSPANSİYON SİSTEMLERİ konusu ilk mesaja eklenmiştir.

    Konuya eklenilecek yeni konularla, sürekli güncellenecektir.
  • Arka düzenle ilgili de bilgi bekliyoruz. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Arka düzenle ilgili de bilgi bekliyoruz. :)

    Olsa anlatayım

    Arka düzen, oldukça basittir ve sadece kamber açısı vardır. Ön düzen konusunun içindedir bu yüzden.

    Şu an düzenlemekte olduğum konuları bitirince yeniden güncelleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Arka düzenle ilgili de bilgi bekliyoruz. :)

    Olsa anlatayım

    Arka düzen, oldukça basittir ve sadece kamber açısı vardır. Ön düzen konusunun içindedir bu yüzden.

    Şu an düzenlemekte olduğum konuları bitirince yeniden güncelleyeceğim.

    Kamber açısı bozulduğundan arka lastiğin iç kısımlarını yiyen bir passat görmüştüm de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerçekten ellerinize sağlık. Şu an farkettim konuyu yarın okurum. Ne güzel yararlı konular artmaya başladı. Araçlarda en çok ilgimi çeken sistemlerin başında gelir süspansiyon sistemleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Arka düzenle ilgili de bilgi bekliyoruz. :)

    Olsa anlatayım

    Arka düzen, oldukça basittir ve sadece kamber açısı vardır. Ön düzen konusunun içindedir bu yüzden.

    Şu an düzenlemekte olduğum konuları bitirince yeniden güncelleyeceğim.

    Kamber açısı bozulduğundan arka lastiğin iç kısımlarını yiyen bir passat görmüştüm de.

    Aşınma çok daha hızlı olabiliyor. Bilerek çok fazla kamber açısı verilmiş araçlarda (ismine bir de modifiye deniyor) lastikler sürekli iç dış yapılır. (çıkarılıp ters takılır.)

    Bilerek yapılıyorsa gereksiz bir durum bana göre. Dezavantajları o kadar fazla ki, mevcut olan birkaç avantajı ihmal edilebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    Gerçekten ellerinize sağlık. Şu an farkettim konuyu yarın okurum. Ne güzel yararlı konular artmaya başladı. Araçlarda en çok ilgimi çeken sistemlerin başında gelir süspansiyon sistemleri.


    quote:

    Orijinalden alıntı: oxygen3

    teşekkürler.



    Ben teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LionTech16 -- 28 Kasım 2011; 2:08:45 >
  • teşekkürler.
  • çok güzel konu olmuş elinize sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    çok güzel konu olmuş elinize sağlık

    Teşekkür ederim.
  • Helal olsun ayakta alkışlıyorum Torsion Bar ile ilgili kıyaslanması hakkında ne düşünüyorsunuz? Mesela Opel, Astra'larda Watt çubuğu denilen birşey kullanıyor ve bağımsız süspansiyonlarla karşılaştırılabilceğini iddia ediyor, sizin konu hakkındaki fikirleriniz nelerdir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Helal olsun ayakta alkışlıyorum Torsion Bar ile ilgili kıyaslanması hakkında ne düşünüyorsunuz? Mesela Opel, Astra'larda Watt çubuğu denilen birşey kullanıyor ve bağımsız süspansiyonlarla karşılaştırılabilceğini iddia ediyor, sizin konu hakkındaki fikirleriniz nelerdir?

    Teşekkür ederim. Denge çubukları konusunu şu anda düzenliyorum. Bitirince ekleyeceğim "Yalpa Ekseni" konusu ile birlikte.




  • Hocam bir kez daha tebrik etmek istiyorum. Hepsini okudum çok iyi bilgilerdi. Ben bir de bu havalı süspansiyon sistemlerini merak ediyorum. Özellikle otobüs ve tırlardaki sistemleri. Mesela o hava körüğünün iç kesiti, çalışma prensibi vs. Elinde kaynak varsa zahmet olmazsa paylaşabilirsen çok mutlu olurum. Kolay gelsin.
  • +1
  • Dostum müthiş bir konu olmuş, başlığa SSS konulmalı ve üst konu yapılmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    Hocam bir kez daha tebrik etmek istiyorum. Hepsini okudum çok iyi bilgilerdi. Ben bir de bu havalı süspansiyon sistemlerini merak ediyorum. Özellikle otobüs ve tırlardaki sistemleri. Mesela o hava körüğünün iç kesiti, çalışma prensibi vs. Elinde kaynak varsa zahmet olmazsa paylaşabilirsen çok mutlu olurum. Kolay gelsin.

    hocam cevap verene kadar izlenmesi için bu işin duayeni uzman bir firmanın nasıl yeni sitemler geliştirerek bağımsız süspansiyonları tasarladığını izlemek bin kelimeden daha etkili olacağını sanıyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=O-oBdo61_5w&feature=player_embedded




  • Yararlı bir paylaşım olmuş teşekkürler emeğinize sağlık..
  • bir de lüks araçları olanların hava süspansiyon sislemlerini temin eden firmasının güzel bir katalogu var , arıza yapanlar da buradan yararlanabilirler.

    http://www.arnottindustries.com/catalog-ARNOTT-INDUSTRIES.pdf
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.