@TurkNetDestek Bu işine gelene cevap verip işine gelene cevap vermeyen müşteri temsilcisi değil mi ? 50000 kişi etiketlemiş ama yürekleri yetmemiş cevap vermeye. imkan varsa almayın bunlardan başka ISS leri tercih edin. |
Olan İnternetimi Kestiler (9. sayfa)
-
-
Merhaba, çözüm uzmanlarımızın inceleme yapabilmesi için 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Arkadaşım sen bu açıklamayla tatmin olur musun ben anlamıyorum. Siz kime sordunuz da kafanıza göre sözde iyileştirme ile adamın hattını iptal ediyorsunuz? Ki arkadaş gitmiş Türk Telekom ile görüşmüş ve çalışma falan da olmadığını öğrenmiş.
Arkadaşa hattını iptal et diyen de sizlersiniz, iptal edildikten sonra şuan adresinize altyapı görünmüyor diyen de sizlersiniz. @TurkNetDestek
Şuan forumda yüzlerce kullanıcı sizden açıklama bekliyor orası bir gerçek. Bir an önce açıklamanızı yapın, pandemi sürecinde portum elimden gidebilir endişesi ile beklemektense sizi direk iptal ederim en azından diken üstünde beklemiş olmam. Böyle bir saçma açıklama da hizmet de görmedim hayatımda. Konuyu yakınen takipteyim @TurkNetDestek
-
Ne hakla adamın talebi olmadan internetini keserler anlamış değilim Türknet çok teşekkürler her zamanki gibi beni yanıltmadın 🙂 -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yerleşik operatör tarafından yapılan iyileştirme nedeniyle portunuzda değişiklik meydana gelmiştir. Bu nedenle hizmet verilememiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçtiğinde port dolu olduğundan dolayı işlem yapılamadığı bilgisi verilmiştir.
"Başvuru yapılan adreste lokal dolu olması nedeniyle başvurunuzun karşılanamadığı iletilmiştir."Müşteri nasıl kaybedilir 101
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu olay iyiki paylaşıldı öğrendiğimiz iyi oldu ama burda kötü kim ayırt edemedim. Türknet biraz günah keçisi gibi durmuş. -
Konuyu açan arkadaşın altyapısı 100 Mbit seviyelerini görüyormuş ki benim altyapım 80 mbit seviyelerinde. Sizin mantığınıza göre onun portunu aldılarsa benim elimden modemi de alırlar gibi duruyor.
Bu durum çok ciddi bir durum. Kesinlikle gülüp, eğlenip, okuyup geçelim tarzı bir konu değil kanaatimce. Özellikle mevcut türknet müşterilerinin tamamını ilgilendiren bir durum olduğunu düşünüyorum.
-
Ben Turknet'e abone olmak için gönderilen belgeleri okuduğumda mevcut portunuzun, altyapı sahibi tarafından elimizden/elinizden her an alabilir tarzı bir madde gördüğümü hatırlamıyorum. Görmüş olsam muhtemelen o evrakı alır yakardım.
Ayrıca eğer böyle bir durum varsa sevgili Turknet ne diye kendisini servis sağlayıcı ilan ediyor. İşi doğrudan TT'ye devretsin bizde ne yapacağımızı bilelim. Ufacık bir sorunda suçu TT'ye atmakla olmaz bu işler.
-
Yerleşik operatöre kendim ayaklarıma gittim sordum sorguladım soruşturdum böyle bir çalışma yapılmamış. Altyapıma bakarsanız zaten 100 mbps destekli daha ne kadar iyi olsun? Siz iptal edin dediniz başka bir şey demediniz iptal ettim yeniden başvuru yapın dediniz yapmaya çalışınca altyapı yok diyorsunuz. Ben şu an ne yapacağım? Kafanıza göre iptal etmekle bıraktınız. O port bana aitti. Artık bir şekilde o portu yerleşik operatörle görüşüp ek cihaz mı kendi cebinizden karşılayarak verirsiniz bilmiyorum ama hakkım olan bana ait olan interneti sizden istiyorum.
-
@TurkNetDestek Mantıklı bir açıklamanız bile yok gibi duruyor keza ne kadar saçma bir açıklama yaptığınızı gelen çığ gibi mesajlardan anlamışsınızdır muhtemelen.
Ayrıca bu mesajı gören ey @TurkNetDestek görevlisi arkadaş, gerekli mecralara bu konuyu iletip, acil bir şekilde çözüm sağlayıp, bu çözümü de bu konu altında paylaşmazsan şu bir gerçek ki ciddi sayıda kullanıcı hakkında endişelere yol açacaksın. Kaçırdığın kullanıcıları söylemiyorum bile.
Önceki mesajımda da türknet kullanıcısı olduğumu belirtmiştim, inanın şu konuyu gördüğüm andan beridir her an benim de portum elimden gidecek endişesiyle diken üstünde hissetmeye başladım kendimi. Çocukların sınav dönemi, evde kalma durumları olabilir şu dönemde, yazık günah bizlere bu korkuyu yaşatamazsınız siz
-
Yoo oluşturmam. Neden oluşturayım ki yalan söyleyip bizi yalan söylemekle itham ediyorsunuz. 500 metre üzerine yapa vermiyorum diyen siz 2500 metreye yine yapa veren siz.
-
Merhaba, yapılan bu hatanyı şiddetle kınar, arkadaşın portunu geri vermenizi talep ederiz. Teşekkürler.quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yerleşik operatör tarafından yapılan iyileştirme nedeniyle portunuzda değişiklik meydana gelmiştir. Bu nedenle hizmet verilememiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçtiğinde port dolu olduğundan dolayı işlem yapılamadığı bilgisi verilmiştir.
"Başvuru yapılan adreste lokal dolu olması nedeniyle başvurunuzun karşılanamadığı iletilmiştir."
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani diyor ki, senin internet kullanman altyapıyı bozuyormuş, senin internetini iptal ederek altyapıyı iyileştirmişler. Doğru mu @TurkNetDestek ?
-
Verin adamın portunu kalitesizler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Puhahaha açıklamaya bak portu daha çok para verene mi sattınız ne yaptınız? Alt yapı hangi şirkette ise ondan şaşmayın arkadaşlar. Araya ekstra aracı koymaya gerek yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Katılıyorum. Sol se sol ttnet se ttnet vodafone da vodafone turknet se turknet kablonet se kablonet... kablo kiminse ondan almak lazım... -
Yazıklar olsun ya
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X