Şimdi Ara

Olan İnternetimi Kestiler (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
17.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiçbir şekilde yardımcı olmadılar sizlere destek kaydında dönenleri paylaşacağım daha sonra bunları ana mesaja da ekleyeceğim.


    Olan İnternetimi Kestiler
    20.10.2020 tarihinde internette kopma oldu ve gelmedi sonrasında ise şu yanıt geldi

    Olan İnternetimi Kestiler
    Hat iptali kendi kendine nasıl gerçekleşebilir ki? Benden izinsiz habersiz bunu yapmışlar

    Olan İnternetimi Kestiler
    Soruma dalga geçer gibi daha sonrasında hiç anlamayıp iptal ettirmek etmediğimi düşünüyorlar

    Daha sonrasında tek bana söylenen şu:
    Merhaba,
    Destek kaydınızı inceledim,turktelekom alt yapı iyileştirmeleri nedeniyle portunuzda değişiklik meydana gelmiştir.Hizmetinizin iptalini vermeniz gerekmektedir.Fiber destekli alt yapı çalışmalarımız zaman zaman bu tür port değişikliğine sebep olmaktadır.E-devlet üzerinden hattınızı iptal edebilrsini.Sizlere atacağım maili takip ederek işlemleri başlatabilirsiniz.İptal işlemi gercekleştiğinde,sizlere yeniden br satış işlemi yapılıp mağduriyetniz giderelecektir.Bu tür bir arıza yaşadığınız için üzgünüm,Hizmetiniz ile ilgili iptal ettirebilmek için hizmet iptal talebinizi, kimliğinizin önlü arkalı fotokopisi ve Abone/Hizmet numaranızın, iletişim bilgilerinizin ve imzanızın bulunduğu bir dilekçeyi posta eki ile birlikte iptal-faks@turknet.net.tr e-posta adresimize gönderebilirsiniz.Yada normal faks ile iletmeniz de hala mümkün. Kimliğinizin önlü arkalı fotokopisi ve Abone/ Hizmet numaranızın, iletişim bilgilerinizin ve imzanızım bulunduğu dilekçeyi 0212 216 55 60 numaralı faksımıza iletebilirsiniz.Bunları yaparken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar
    -Lütfen göndereceğiniz evrakları jpeg formatında bize iletiniz.
    -Lütfen belgelerinizi mailin içeriğine değil ekine ekleyiniz.
    -Lütfen göndereceğiniz dosya boyutların toplamının 10 Mb geçmemesine dikkat ediniz. Dosya boyut toplamı 10 MB geçen dosyalar işleme alınamayacaktır.
    Bu hususlara dikkat ederek iletmeniz durumunda hizmetiniz iptal edilecektir.
    iyi günler.

    ----

    Ne kadar desteğe yazarsam yazayım herhangi bir yanıt vermediler ve 1.11.2020 tarihinde destek talebini kapadılar. Fiberleştirme gibi herhangi bir çalışma yapılmadı altyapım 100 destekliydi sorun da yoktu daha ne yapacaktınız 1 gbps hız mı vermeye çalıştınız da iyileştirme yapıldı? Türk Telekom genel müdürlüğüne gidip kayıtları sorguladığımda herhangi bir çalışma olmadığı olan çalışma en son ağustos ayında olduğu görüldü. Kim burada suçlu! Sizi tercih eden ben mi?

    Anlayacağınız kendileri hattımı iptal etmişler portumu başkasına vermişler ben bana ait olan portu istiyorum @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu saçma firmayı neden hala kullandığımı bilmiyorum bile... Konu sahibine geçmiş olsun.

  • Öne çıkar butonuna basayım da faydam olsun.bu devirde net yok demek elektrik,suyun olmaması gibi birşey artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle rezillik görmedim. Arkadaşı çıkarıp yerine adam almak nedir ya. Vallahi her ne kadar kazık olsa da ttnet alternatifsiz hala. 15 senedir bağlı evde, genel arızaları hariç hiçbir sorun yaşamadık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 lira fazla ver Superonline ya da TTNet’e geç. 3. parti firmalarda bu sorunlar oluyor malesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun zamandır böylesine bir rezillik görmemiştim.


    geçenlerde (superonline fiber) internet bağlantım kesildi ve müşteri hizmetleri ile görüştüm. bir kaç deneme sonrası teknik servis gelecek dedi ertesi güne randevu verdi.


    gelen arkadaş benim portun başka aboneliğe verildiğini söyledi ve aşağı kutuya indi. 5 dk sonra gelip internet gelmiş olmalı dedi, gerçekten de mağdur etmeden halledip gittiler.


    ucuz etin yahnisi misali arkadaşlar. adam akıllı yerler ile çalışın, 15 20 lira fazla ancak işlerini yapıyorlar.

  • Birde beni en çok sinirlendiren bu kadar süre yaklaşık 1 ay internet kullanmadığım halde bu mesajı gönderdiler :

    Yalın hizmet geçiş adına telefonsuz hizmetiniz kullanıma aktif hale getirildiğini görüntülemekteyim ve fiziksel olarak bağlantı sorunuz ekipler tarafından çözümlendi şuan baktığımda arızanızın giderildiğini görmekteyim ayrıca kullanım verilerinizi görüntülediğimde ise 23 saat 44 dakika erişim sağlamaktasınız. ve hattınızda herhangi bir teknik problem görünmeyip.kullanmadığınız günlerin indirimini maalesef tanımlayamadım ve gerekli kullanım detaylarını inceledik ve sürekli olarak hizmet aldığınızi gördüm bundan kaynaklı olarak kullanım olduğu için indirim veremiyoruz.

    şuan yapmanız gereken herhangi bir işlem bulunmamaktadır ve probleminiz çözümlendiğinden kaydınızı sonlandırıyorum.keyifli kullanımlar diler,tekrardan farklı bir durum yaşamanız durumunda yeni destek talebi oluşturarak iletmeniz yeterli olacaktır.

    Neyseki peşini bırakmadım ve farklı şikayet destek talebi açtım ve indirimimi verdiler yazıklar olsun ne diyeyim en kısa zamanda ayrılıcam bu firmadan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İbrahim Kaypakkaya

    İşiniz gücünüz yalan. Gözgöre göre neden yalan atıyorsunuz onuda çözemedim. Arkadaşa yaptığınız ayıp.

    Hala 500 metre üzeri yapa vermiyoruz diyorsunuz. Sorgulama yaptığımda 3 km ye yapa veriyorsunuz.

    Benim uzaklık sitede 1km'den fazla görünüyor ve YAPA.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: emregokcimen

    Artık türkiyede orman kanunları işliyor korkarım yakında insanlar silahlanmaya başlaycak ve istediğini silahla alacklar

    Bence ülke genel olarak bakınca çoktan battle royale'e döndü bile. Herkes kendine ve yakın çevresine çalışıyor, hayatta kalmaya çalışıyor artık.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hiç bir şey olmasa bile mutlaka bir şey olmuştur demek istedi.


    Böyle saçma sapan insanı salak yerine koyan bir açıklama olamaz. Adam zaten mevcut abone.


    Ben her zaman derim "TURKNET" pişmanlıktır.


    Beni de rezil ettiler ve zerre destek vermediler. 1 aylık deneme süremde başka bir adresimde beğenmedim "iade edecekleri parayı bile etmediler" dünya takla attılar.


    4 adet hattım vardı hepsini iptal ettirdim. Aklınız varsa uzak durun bu firmadan.

  • Her hareketleri yalan dolan.


    Olan İnternetimi Kestiler
  • niyeyse sadece türknet kullanıcılarının başına geliyor bu. belki de yüksek ücretten üye olacak yeni müşteriler için sizleri kaybetmeyi sorun olarak görmüyorlardır. Tüketici heyeti/mahkemesine başvurmuşsunuzdur diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Aynısı benim başıma geldi.Turk telekoma yönlendirdiler meğerse benim portumu başkasına satmışlar.


    Sonuç: Türk telekomdan aldım.sonra milnecoma gectim.


    923 lira ceza ödemek zorrunda kaldım.


    Hakkımı helal etmiyorum

  • Adamlar boşuna mı taahhütsüz satıyor bu interneti. Memnun kalmazsanız hemen iptal edin diyorlar. Sorun çıkarana iptal edin diyorlar.


    Bu hikayeleri çok dinlediğim için geçen sene arada 40 tl fark olmasına rağmen gittim TTnet bağlattım.


    İki sefer problem oldu. İkisi de cumartesi akşamına denk geldi. Adamlar pazar günü sabahtan gelip sorunu çözdü ve gitti. Arkadaşa yapılan bana yapılsa sinir hastası olurdum. Onun için veririrm 40 tl fazlayı kafam rahat olur.

  • Arkadaşım aynı olay tam geçen sene bu zamanlar başıma geldi. 2 yıl sorunsuz kullandığım net biranda gitti. Neyse kayıt felan oluşturduk. 10 gün geçti her seferinde sorun ttnet te dediler. En son müdürlüğe gittim ttnet in bana böyle böyle diyor türknet çalışma yapıyorsunuz bitiremediniz dedim. Kadın sistemden baktı yoo öyle birşey yok dedi. O zaman işin içinde birşey olduğunu anladım çünkü Türknette her yazışma da iptal ettirebilirsiniz diyor. Neyse iptal dilekçesi faxladım hemen ertesi gün aradılar iptal dilekçeniz geldi diye tamam dedim bekliyorum ama ettirmeyin felan derler mi diye sonrasında çat kapattı teli. gittim ttye başvurdum ertesi gün açtı. Demekki kim ana sağlayıcıysa onla çalışmak her zaman iyidir. Açmıyorlarsa zorlama hocam iptal ettir gitsin. Ttnete başvur başın daha az ağrır bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Anladığım kadarıyla iyileştirme çalışması sonucu net o kadar iyi olmuş ki konu sahibi hak etmediği için interneti kesilmiş. Bu ne gevşek bi açıklama!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tahmin ettigim gibi butun gunu pc basinda gecen, asosyal, atarli ergen tipmis, ugrasmayin Olan İnternetimi Kestiler 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yerleşik operatör tarafından yapılan iyileştirme nedeniyle portunuzda değişiklik meydana gelmiştir. Bu nedenle hizmet verilememiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçtiğinde port dolu olduğundan dolayı işlem yapılamadığı bilgisi verilmiştir.

    "Başvuru yapılan adreste lokal dolu olması nedeniyle başvurunuzun karşılanamadığı iletilmiştir."

    20 yıldır internet kullanıcısıyım bu kadar saçma bir açıklama ilk kez görüyorum yenilendiyse o zaman port nerede ?

    Bence balta kesti

    Balta nerede

    Suya düştü su nerede

    inek içti inek nerede

    dağa kaçtı dağ nerede

    YANDI BİTTİ KÜL OLDU :)


    Taahhüt bitiyordu turknete geçsem mi acaba diyordum şu açıklamadan sonra mevcut operatörümle devam kararı aldım aman aman sonra bizede bir yenileme gelir yenilikçi internet kesintisi felan :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mojidozirikato -- 26 Kasım 2020; 17:53:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    geçmeyi düşünüyordum ama şu tutumunuzdan sonra 2 haftada bir kesilen internete razı olurum. en azından 13 günü kullanabilirim☺️
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.