Bildirim
o bir volvo:(focus-volvo s40 kazasından) saygılar
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
marka ile alakası yok
geçen hafta benim s40 a tır arkadan vurdu araç savruldu
ama ezik bile yoktu tamponda
araçların arkaları daha dirençli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
açahefha (arkadan çarpan araba hep en fazla hasarı alır) -
aynen araçların arka tamponlarının çoğunda şaseye bağlı demirler var iç tarafında o kısma vurduğun zaman direkt şase demirine vurmuş gibi olursun.
Hatta forumda ssangyong ile böyle bir kaza vardı ssangyongda neredeyse hiçbirşey yoktu ama arkadan vuran araç aynen dağılmıştı.
Tamam volvo sağlam araba lafımız yok ama bu kadar da abartmanın anlamı yok -
Benim S40'a A380 vurdu.
Uçak pert.
Ben sadece Autoking'e bıraktım o kadar. -
Tamponun içine bakmak lazım.kılıfın altından neler çıkar acaba.
Muhtemelen darbe sönümleyici kısım akordiyon oldu, sonraki kazada arka taraf biraz daha hasar alır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: _Emir
Tamponun içine bakmak lazım.kılıfın altından neler çıkar acaba.
Muhtemelen darbe sönümleyici kısım akordiyon oldu, sonraki kazada arka taraf biraz daha hasar alır
olabilir
tır şoförü ne kadar yalvarsada basit bir tampon çiziği elimle silsem geçer tutanak tutmayalım diye tamponun içinde ne olduğunu bilmediğimden zorla tutanak tutturdum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan çarpan hasar alır zaten, ben geçen yaz lada niva kullanıyordum önünde demir koruma var, arkadan eskı mercedes taksıye çarptık ona hıcbırsey olmadı bindi gitti, bızım arabankn o kalın demiri yamulup içine gırmıştı. Neysekı demırı degıstık , ucuz araba malzemeside ucuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar artık şunu öğrenelim lütfen.
NCAP testlerinde yaya güvenliği araçların puanlamasında çok önemlidir. Aracın yayaya çarpması durumunda aracın değil yayanın en az hasar alması gerekir. Bu kapsamda otomobillerin ön bölümünde kullanılan çamurluk, tampon, panjur gibi malzemelerin çabuk dağılmasına ve çarpışma şiddetini sönümlemesine dikkat edilir. Önden çarpmalarda güvenliği şasi ve iç kısımdaki pasif karoser elemanları yapar.
Yeni nesil araçların ön bölümü küçük çarpışmalarda kolayca dağılır. Arka bölümde normal malzeme kullanıldığı için arkadan çarpmalarda çarpan araç her zaman daha fazla hasar alır.
Daha da önemlisi kaza sonrası fotoğraflara bakıp görüyormusun araç mahvolmuş dayanıksızmış demek saçmadır. Üreticiler araç güvenliği malzemelerin hasar almasına göre değil yaşam alanındaki insanların zarar görmesine göre değerlendirir. Ülkemizde araçlar insanlardan değerli görüldüğü için içindeki insanın neresi kırılmış, nasıl zarar görmüş buna bakılmıyor tartışılan mevzu abi araba pert olurmu kaç değişen kaç boya olacak konusu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: madmax50
Arkadaşlar artık şunu öğrenelim lütfen.
NCAP testlerinde yaya güvenliği araçların puanlamasında çok önemlidir. Aracın yayaya çarpması durumunda aracın değil yayanın en az hasar alması gerekir. Bu kapsamda otomobillerin ön bölümünde kullanılan çamurluk, tampon, panjur gibi malzemelerin çabuk dağılmasına ve çarpışma şiddetini sönümlemesine dikkat edilir. Önden çarpmalarda güvenliği şasi ve iç kısımdaki pasif karoser elemanları yapar.
Yeni nesil araçların ön bölümü küçük çarpışmalarda kolayca dağılır. Arka bölümde normal malzeme kullanıldığı için arkadan çarpmalarda çarpan araç her zaman daha fazla hasar alır.
Daha da önemlisi kaza sonrası fotoğraflara bakıp görüyormusun araç mahvolmuş dayanıksızmış demek saçmadır. Üreticiler araç güvenliği malzemelerin hasar almasına göre değil yaşam alanındaki insanların zarar görmesine göre değerlendirir. Ülkemizde araçlar insanlardan değerli görüldüğü için içindeki insanın neresi kırılmış, nasıl zarar görmüş buna bakılmıyor tartışılan mevzu abi araba pert olurmu kaç değişen kaç boya olacak konusu.
aa hocam bizim icin arac onemli. Icindekini bosver. Yapsalar demirden arac carpinca ic kanamadan olsek ama parca degistirmesek super olur.
-
Eskidendi volvonun sağlamlığı, şimdi çoğu aynı ayarda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: madmax50
Arkadaşlar artık şunu öğrenelim lütfen.
NCAP testlerinde yaya güvenliği araçların puanlamasında çok önemlidir. Aracın yayaya çarpması durumunda aracın değil yayanın en az hasar alması gerekir. Bu kapsamda otomobillerin ön bölümünde kullanılan çamurluk, tampon, panjur gibi malzemelerin çabuk dağılmasına ve çarpışma şiddetini sönümlemesine dikkat edilir. Önden çarpmalarda güvenliği şasi ve iç kısımdaki pasif karoser elemanları yapar.
Yeni nesil araçların ön bölümü küçük çarpışmalarda kolayca dağılır. Arka bölümde normal malzeme kullanıldığı için arkadan çarpmalarda çarpan araç her zaman daha fazla hasar alır.
Daha da önemlisi kaza sonrası fotoğraflara bakıp görüyormusun araç mahvolmuş dayanıksızmış demek saçmadır. Üreticiler araç güvenliği malzemelerin hasar almasına göre değil yaşam alanındaki insanların zarar görmesine göre değerlendirir. Ülkemizde araçlar insanlardan değerli görüldüğü için içindeki insanın neresi kırılmış, nasıl zarar görmüş buna bakılmıyor tartışılan mevzu abi araba pert olurmu kaç değişen kaç boya olacak konusu.
Buna bir örnekte, Pagani nin bir modelinde(ismini hatirlamiyorum) araç yandan ve arkadan aldigi darbelerde darbeyi emmek icin kokpitten sonrasi arka kisim aractan ayriliyordu. Bizim millete gostersek ona da teneke derler :)))
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Dün A3'e arkadan çarpan Focus gördüm. A3'ün plakası düşmüş, Focus bayağı bi hasar almıştı. -
Arka tamponda darbe sönümleyici özellik fazladır.. -
-
quote:
Orijinalden alıntı: DUSTER04
quote:
Orijinalden alıntı: madmax50
Arkadaşlar artık şunu öğrenelim lütfen.
NCAP testlerinde yaya güvenliği araçların puanlamasında çok önemlidir. Aracın yayaya çarpması durumunda aracın değil yayanın en az hasar alması gerekir. Bu kapsamda otomobillerin ön bölümünde kullanılan çamurluk, tampon, panjur gibi malzemelerin çabuk dağılmasına ve çarpışma şiddetini sönümlemesine dikkat edilir. Önden çarpmalarda güvenliği şasi ve iç kısımdaki pasif karoser elemanları yapar.
Yeni nesil araçların ön bölümü küçük çarpışmalarda kolayca dağılır. Arka bölümde normal malzeme kullanıldığı için arkadan çarpmalarda çarpan araç her zaman daha fazla hasar alır.
Daha da önemlisi kaza sonrası fotoğraflara bakıp görüyormusun araç mahvolmuş dayanıksızmış demek saçmadır. Üreticiler araç güvenliği malzemelerin hasar almasına göre değil yaşam alanındaki insanların zarar görmesine göre değerlendirir. Ülkemizde araçlar insanlardan değerli görüldüğü için içindeki insanın neresi kırılmış, nasıl zarar görmüş buna bakılmıyor tartışılan mevzu abi araba pert olurmu kaç değişen kaç boya olacak konusu.
Buna bir örnekte, Pagani nin bir modelinde(ismini hatirlamiyorum) araç yandan ve arkadan aldigi darbelerde darbeyi emmek icin kokpitten sonrasi arka kisim aractan ayriliyordu. Bizim millete gostersek ona da teneke derler :)))
şahinde o güvenlik önlemi senelerdir var zaten
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152847364047851&id=115966527850&_rdr
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X