Şimdi Ara

Nissan Qashqai yeni motor seçenekleriyle satışta: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
15.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Türkiye’deki SUV segmentinin iddialı ismi Nissan Qashqai, yeni 1.3 litre DIG-T benzinli motoru ve daha düşük yakıt tüketimiyle yenilenen 1.5 litre dCi dizel motorları ile satışa sunuldu. Bunun yanı sıra Nissan Qashqai’ye yeni otomatik şanzıman seçeneği ve Apple CarPlay ile Android Auto desteğine sahip multimedya sistemi eklendi.

    Nissan Qashqai’ye yeni eklenen 1.3 litre DIG-T benzinli motorun 160 beygir gücüne rağmen düşük yakıt tüketimi ve düşük karbondioksit emisyonuna sahip olduğu söyleniyor. Renault-Nissan-Mitsubishi ittifakı ve Daimler işbirliği ile geliştirilen ünite 6 ileri manuel veya yeni geliştirilen 7 ileri DCT şanzıman seçeneklerine sahip.

     
     

    Benzinli Nissan Qashqai’nin manuel vitesli versiyon 260 Nm, çift kavramalı otomatik vitesli versiyonu ise 270 Nm tork üretiyor. Bir Nissan modelinde ilk kez sunulan çift kavramalı şanzımanın geliştirilmiş dur-kalk performansı ve yumuşak güç dağıtımı ile dikkat çektiği de gelen bilgiler arasında.

     

    Nissan Qashqai’nin yeni benzinli motoruna yenilenen 1.5 litre dCi motor eşlik ediyor. Artık 115 beygir güce sahip olan dizel motorda çift kavramalı şanzıman (DCT) seçeneği de sunuluyor.

    Nissan Qashqai fiyat listesi şu şekilde:








  • O zaman 1.2 lt motor kullanıcısı olarak ben açıklığa kavuşturayım bazı konuları. Evet servis ücretleri çok pahalı en basit örneğini vermek gerekirse 30000 km bakımı için geçen ay 1200 TL para ödedim ki geçen gün gittiğimde gördüm biraz daha zam gelmişti. Muadili olarak gördüğüm Renault firmasında servisten maksimum 900 TL gibi bir fiyata çıkabiliyorken bu fiyat çok. Bu kadar çok tutulmasına gelincede tamamen balon reklam. Bizde bunlara kanarak, etrafta gördüğümüz araç çokluğundan aldık fakat bin pişmanım. Aracın kullandığı 1.2 lt motor Renault üretimi motor ve aynı motoru Renault kendi araçlarında da kullanıyor. Bu motor İngiltere menşeili ve sorunlu bir motor. Yağ yakma problemi çıkartıyor ve aynı şekilde Clio'larda kullanıldı onlarda da aynı sorun var. Bu yüzden şimdi 1.3 lt motor çıkartıp 1.2 motoru kaldırdılar. Aldığım günden bugüne kadar ise; yağ yakma problemi oldu motoru rektifiye ettiler. Akü 2 kez arıza çıkarttı değiştirdiler. Aracın havalandırma kazanı çatladı, yolcu bölümü göl oldu değiştirdiler. Elektronik park freni sürekli arıza yapıyor, beyniyle alakalı bir sorunu var. Radyatör'ü su kaçırdı radyatör değişti. Start Stop mümkün değil stabil çalışmıyor. Bende daha önceden Clio 1.0 motor olandan vardı onda bile start stop çok ama çok daha iyiydi... Yani 15 yıldır bir çok araç kullandım ve tecrübe ettim ama bu kadar kötü bir araç hayatımda görmedim. Şuanda kendileri ile davalığız. Bir daha Nissan'ın kapısının önünden bile geçmem. Mütemadiyen 2 ayda bir servise uğruyorum, mutlaka ama mutlaka bir sorun çıkartıyor ve etrafımdan kullananlardan çok fazla şikayet duyuyorum. Yani kısa ve öz tamamen reklamlarla göz boyuyorlar. Bu kadar çok alınmasının tek sebebi de muadillerinden daha uygun fiyata satılıyor olması. Qashqai'yi lütfen gözünüzde büyütmeyin çünkü gerçekten sorunlu bir araç.
    Abicim bu nedir, bu nasıl bir fiyattır arkadaş. Avrupa'daki insanların 20-30 bin birim paraya aldıkları araçların bizdeki fiyatlarına bak kafayı yememek elde değil. Gurbette çalıştım geldim ona rağmen bırak sıfır aracı ikinci el bile eli yüzü düzgün araç alamadım. Fiyatlar aldı başını gitti, 17 yıldır aynı aracı kullanıyorum artık eldekinin kıymetini bileceğiz bu ülkede yapacak başka birşey yok. Bırakın ev araba almayı millet telefon alırken bile bin türlü takla atıyor. Bizleri bu hale getiren, böyle şeyleri müstehak gören herkesin şu mübarek cuma günü Allah belasını versin. Yatacak yerleri yok...!
    1.3 turbo benzinlisini kullanma sansim oldu, isvecte kiraladim ve norvecide kapsayan 3000 km lik bir tur yaptik.Ozellikle norvecte hiz sinirinin 70-80 arasi degistigini dusunursek o hizlarda 4,6-4,7 ile gezebiliyor.Performansi yeterli ara hizlanmalari cok iyi 270 tork yuksek vites dusuk devirde bile iddiali.3000 km ortalamasi 5,4 ile bitirdim.Ben bu motoru cok basarili buldum.Tabi 120-125 km (isvecte) ile seyredinde 6,5 -7 lt civarina cikmasi benzinli motorun neden dizel karsisinda cok cekici olmadigini hatirlatiyor
  • Arabalardan anlayanlara sorayım. 1.3 160hp mi? 1.5 115hp mi güçlü? Normalde 1.5 daha iyi olması gerekir diye biliyorum ama 115 beygir çok düşmemiş mi? Yani 160 beygire nazaran? Bilgilendirme için şimdiden teşekkürler.

  • Konsoldaki o uyuz multimedyayı değiştirmişlermi acaba.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarı otomatik şanzımana geçmeleri talihsizlik olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spider_hip kullanıcısına yanıt
    emisyon tutmuyor. Hile de yapamayınca böyle oluyor :) Mazda yıllarca eleştiri yedi güçsüz motor diye. Emisyonda hile yapamayınca hepsi yola geldiler :)

  • Spider_hip kullanıcısına yanıt
    o beygir güçlerinden ziyade tork değerleri önem kazandı son yıllarda.iki motor da turbolu olduğundan ikisi de son kullanıcıyı üzmez.benzinli seçenek büyük ihtimalle biturbo yani ikiz turbo teknolojisini kullanıyor.dizel ise eski tip turbo teknolojisi kullanıyor.benzin satın alma derdi olmayanların benzinli modeli tercih etmesi birçok farklı açıdan avantajlı bence.
  • Geçen kiralık olarak kaşkay kullandım 10 gün kadar. Amortisörleri bu kadar sert araç uzun yıllardır kullanmamıştım. Şahin'den hallice.
  • Spider_hip kullanıcısına yanıt
    tork mu beygir mi? sorusuna cevap arıyorsun.https://forum.donanimhaber.com/tork-mu-beygir-mi--27125529 konusu da var forumda.
  • Bu 7 ileri dct olayı yaygınlaşmaya başladı. Hyundai, nissan sonrasında Toyota da kullanırsa şaşırmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spider_hip kullanıcısına yanıt
    Aşırılı beslemeli turbo ya da kompresörlü olmadan 1.3'te 160 beygir ve 1.5'te 115 beygir yakalamak çok güç. 1.3 motora daha büyük bir turbo takılmıştır. 1.5 olanda nispeteden daha küçük turbo takılmıştır. Ayrıca 1.3 olan benzinli, 1.5 olan dizel motorlar. Bunlar teknolojileri ve çalışma presipleri biribirinden farklı.

  • 1.3 dıgt de güzelmiş. Motor işi iyice atağa kalktı.

  • Eski bir qashqai kullanıcısı olarak şunu diyebilirim ki, bu paralar bu araca verilmez. 2. el premium dizel SUV almak daha mantıklı.

  • Konu Nissan olunca 1.3 ve 160 hp hiç güven vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boş paket 166 mı anlıyorum hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayınOzi

    Konu Nissan olunca 1.3 ve 160 hp hiç güven vermiyor.
    Ne yasadiniz yada ne biliyorsunuz anlatin bizde bilelim yoksa icerigi okumadiniz mi daimler nissan renault birlikteligyle dogmus motor benim icin oldukca guvenilir referanslar, en azindan wag grubundan daha cok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık fiyatlara herkes o kadar alışmış ki kimse eleştirmemiş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_prince60

    Eski bir qashqai kullanıcısı olarak şunu diyebilirim ki, bu paralar bu araca verilmez. 2. el premium dizel SUV almak daha mantıklı.
    Bu paralara full donanım d sınıfı araba alınıyor c suv almaya gerek yok ama seveni çok satışları ıyi olunca yapacak birşey yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu paralar bu paralar deniyor da C-SUV için en uygun fiyatlar bunlar. bunlar bile çok geliyorsa zaten ikinci el bakıyorsunuz demektir.
  • Buyuk kucuk ikiz yada dual turbo olarak dusunmeyin illaki sabit turbodan da degisken gucler alinabiliyorken yakit tipinin maruz kaldigi basinc karsisinda yanma karakteristigide degisebiliyor. Benzinle dizelin ayni kosullarda basinc altinda degiskenligi gibi yada turbo bar basinci gibi. Misal ikisinde de ayni turbo kullanilip benzinli olanda bar daha yuksek olabilir daha yuksek beygir gucu icin. Kullanilan egzoz sistemi bile etkiler. degisken cok esasen
  • 1.6 turbo dizelden 120 ile 136 arası beygir gücü alınıyor. Firmaya göre değişiyor.

    1.6 turbo benzinliden 170 ile 184 arası beygir alınıyor.

    Yani 1.3 benzin turbo normal turbo.
    1.2 t ur Bo benzin 140 beygir ise normal. Vw grubunda var bu motor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.