Şimdi Ara

NGK LPG LaserLine Buji

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
2
Favori
40.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar NGK LPG li araçlar için yeni bir ürün çıkarmış. Kullanan arkadaşlarımızdan ve forum ustalarımızdan görüşlerini alabilirmiyiz.

    http://www.ngk.com.tr/LPG_LaserLine.4668.0.html



  • bunu aramıştım bulamadım ancak bosch ta lpg için buji çıkarmış dediler ve double platinium buji diye bişey onu aldım fiyat olarak 60tl normal buji 17tl ancak ömür olarak daha uzun gidiyor platinler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratezcan

    Arkadaşlar NGK LPG li araçlar için yeni bir ürün çıkarmış. Kullanan arkadaşlarımızdan ve forum ustalarımızdan görüşlerini alabilirmiyiz.

    http://www.ngk.com.tr/LPG_LaserLine.4668.0.html





    Alıp kullanmak gerekir.
    Bilemiyorum, sizler kullanım raporlarınızı buradan paylaşırsanız hepimiz için referans olmuş olur.
    (Sadece 7 ürün gamıyla tüm piyasayanın %95 ine hitabetmesi biraz yoruma açık ?)


    Petroyağ firmalarıda LPG piyasası için ÖZEL yağ çıkarttık deyip daha pahallıya satmaya çalışmıştı bir zamanlar. Sonra bir yağ toplantısına gittiğimde iğrenç gerçeği öğrenmiş ve burada herkesle paylaşmıştım. Geçmiş yazılarımı okuyanlar hatırlayacaktır :)

    Zaten LPG kullanıcısının bujisinin ömrü 2.5 kat daha artıyor. Niye daha uzun ömürlü olsun diye daha fazla para versinki ?
    Daha az yakar yada daha performanslı yapar gibi bir iddiaları yok, öyle bir slogan yazmamışlar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratezcan

    Arkadaşlar NGK LPG li araçlar için yeni bir ürün çıkarmış. Kullanan arkadaşlarımızdan ve forum ustalarımızdan görüşlerini alabilirmiyiz.

    http://www.ngk.com.tr/LPG_LaserLine.4668.0.html





    Alıp kullanmak gerekir.
    Bilemiyorum, sizler kullanım raporlarınızı buradan paylaşırsanız hepimiz için referans olmuş olur.
    (Sadece 7 ürün gamıyla tüm piyasayanın %95 ine hitabetmesi biraz yoruma açık ?)


    Petroyağ firmalarıda LPG piyasası için ÖZEL yağ çıkarttık deyip daha pahallıya satmaya çalışmıştı bir zamanlar. Sonra bir yağ toplantısına gittiğimde iğrenç gerçeği öğrenmiş ve burada herkesle paylaşmıştım. Geçmiş yazılarımı okuyanlar hatırlayacaktır :)

    Zaten LPG kullanıcısının bujisinin ömrü 2.5 kat daha artıyor. Niye daha uzun ömürlü olsun diye daha fazla para versinki ?
    Daha az yakar yada daha performanslı yapar gibi bir iddiaları yok, öyle bir slogan yazmamışlar ?




    Zaten LPG kullanıcısının bujisinin ömrü 2.5 kat daha artıyor. Niye daha uzun ömürlü olsun diye daha fazla para versinki ?
    Daha az yakar yada daha performanslı yapar gibi bir iddiaları yok, öyle bir slogan yazmamışlar ?


    faruk usata lpg kullanırken bujinin ömrü 2,5 kat artar yazmışsınız.
    lpg kullanırken bujinin ömrü azalır demişlerdi bana yoksa bir yalan dahamı var ortada buji yıranıyor diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auzun99





    Zaten LPG kullanıcısının bujisinin ömrü 2.5 kat daha artıyor. Niye daha uzun ömürlü olsun diye daha fazla para versinki ?
    Daha az yakar yada daha performanslı yapar gibi bir iddiaları yok, öyle bir slogan yazmamışlar ?


    faruk usata lpg kullanırken bujinin ömrü 2,5 kat artar yazmışsınız.
    lpg kullanırken bujinin ömrü azalır demişlerdi bana yoksa bir yalan dahamı var ortada buji yıranıyor diye

    Alıntıları Göster
    @sayın sevgili hocam ;

    Ben bilimsel bir kaynağa göre yazmıyorum sadece gördüğümü yazacağım.

    Benim aracımda orjinal bujiler 5000-6000km lpg de buji tertemiz ama ateşleme güm.

    Nasıl saglam buji 0 ohm değer veriyor 5000km. giden buji 5~8 ohm değer veriyor.

    Bende neden 2,5 kat daha dayanmıyor. Bir hatırlatma yapmalıyım sizin aracın orjinal bujisi iridyum

    yani şuan lpgli araçlar için buji denilen adı geçen LPG laser line.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafacec

    @sayın sevgili hocam ;

    Ben bilimsel bir kaynağa göre yazmıyorum sadece gördüğümü yazacağım.

    Benim aracımda orjinal bujiler 5000-6000km lpg de buji tertemiz ama ateşleme güm.

    Nasıl saglam buji 0 ohm değer veriyor 5000km. giden buji 5~8 ohm değer veriyor.

    Bende neden 2,5 kat daha dayanmıyor. Bir hatırlatma yapmalıyım sizin aracın orjinal bujisi iridyum

    yani şuan lpgli araçlar için buji denilen adı geçen LPG laser line.

    Alıntıları Göster
    bu ngk bujilerini ankarada nerden temin edebiliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    bu ngk bujilerini ankarada nerden temin edebiliyoruz

    Alıntıları Göster
    bende ankarada arıyorum satılan yeri bilen varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    bende ankarada arıyorum satılan yeri bilen varmı

    Alıntıları Göster
    konuyu hortlatıyorum ancak parça aldığım yerde bu bujileri çok övdüler hatta adam 100bin km buji değiştirmene gerek kalmaz diğerleri 10binde gider dedi bende yahu ben 50 bin kmdir kullanıyorum diğerlerini bir fark hissetmedim halen dedim neyse sonuçta dürttü bişey 150 kağıt verdik 4 üne fark olursa objektif yorum yapamayacağım çunki aynı anda baskı balatayıda değiştirdim.

    daha önce kullanmış ve fark görmüş olan var mı?

    gerçekten iddia edildiği gibi 100bin km gider mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    konuyu hortlatıyorum ancak parça aldığım yerde bu bujileri çok övdüler hatta adam 100bin km buji değiştirmene gerek kalmaz diğerleri 10binde gider dedi bende yahu ben 50 bin kmdir kullanıyorum diğerlerini bir fark hissetmedim halen dedim neyse sonuçta dürttü bişey 150 kağıt verdik 4 üne fark olursa objektif yorum yapamayacağım çunki aynı anda baskı balatayıda değiştirdim.

    daha önce kullanmış ve fark görmüş olan var mı?

    gerçekten iddia edildiği gibi 100bin km gider mi?

    Alıntıları Göster
    ngk nın sitesinde pdf formatındaki kataloglarda birşeyler buldum sizinle paylaşayım, fakat bunca yazıdan benim anladığım sadece diğer bujilere göre daha dayanıklı olması yanlışsam düzeltin lütfen:

    NGK LPG LaserLine Buji
    Gaz (LPG/CNG) ile çalışan motorlara özgü
    bir buji ürün yelpazesi bugüne kadar piyasada
    yoktu. Bu boşluk şimdi NGK Spark Plug
    Europe şirketi tarafından dolduruldu.

    l Gazla çalışan motorlar için: LPG ve CNG
    l Çift asil metal tipi: Lazer kaynaklı
    l Özel kaplama: Bujiyi koruyor ve sökülmesini kolaylaştırıyor
    l Sorunsuz montaj: Elektrot aralığı önceden hassasiyetle ayarlanmıştır
    l Sadece 8 buji tipi ile pazarın %95 oranında ihtiyacının karşılanması

    LPG LaserLine –
    Gazla çalışan motorlar için en iyisi
    Yedek parça bayilerine ve oto
    servislerine ilk defa özel olarak
    gazlı çalıştırma için geliştirilen
    bujilerden oluşan bir ürün
    yelpazesi sunuluyor: LPG
    LaserLine. Bu da bayilere ve
    servislere hem dönüşüm hem
    de servis işlemlerinde büyük
    kolaylık ve güvence getiriyor.
    Otomobillerini gazlı çalıştırmaya
    dönüştürenler, tüm Avrupa’da
    otogazın vergi oranı ve dolayısıyla
    fiyatı daha düşük olduğundan
    yakıt giderlerinden önemli ölçüde
    tasarruf edebiliyor. Tam da bu
    nedenle, dönüştürülen araçların
    sayısı yıldan yıla artış gösteriyor.
    Gerek yedek parça bayileri
    gerekse oto servisleri bu
    gelişmeden fayda sağlayabilir.
    Ancak, doğru bujiyi seçerken
    şimdiye kadar birçok etkeni göz
    önünde bulundurmak gerekiyordu
    – ve bu da sıklıkla iş yükünü
    artırıyordu. Zira gazın yanma
    süreciyle benzinin yanma süreci
    arasında belirgin bir fark var: Gazhava karışımını tutuşturmak daha
    zordur.
    Ateşleme voltajı gereksinimindeki
    artış (bkz. şekil) ile birlikte
    ateşleme bobinlerinin arıza
    yapma riski de artar.
    Ayrıca gaz-hava karışımı daha
    yüksek sıcaklıkta yanar.
    Elektrot ve gövde için yaygın
    olarak kullanılan malzemeler gazlı
    çalıştırmadaki zorlu ortamda daha
    hızlı korozyona uğruyor. Kaldı ki
    bujinin daha fazla ısı iletmesi
    gerekiyor. Eskiden, standart
    bujiler yerine farklı bir ısı değerine
    sahip asil metal bujileri kullanmak
    ve belirli durumlarda elektrot
    aralığını da değiştirmek bu
    problem için en iyi çözüm olarak
    görülüyordu.
    Fakat şimdi, LPG LaserLine ürün
    yelpazesinin özel bujileri ile daha
    iyi bir seçenek var. Mevcut ürün
    çeşitleri, Avrupa’daki gazlı
    çalıştırmaya dönüştürülebilen
    araçların yüzde 90’ından
    fazlasına, hatta kimi ülkelerde
    97’sine yakın bir bölümüne
    uygundur. Sonuçta LPG
    LaserLine, Avrupa çapında
    dönüştürülen otomobillerin
    neredeyse tümü için ideal olan bir
    buji tipi içeriyor.

    LPG LaserLine –
    Gazlı çalıştırma için üstün teknoloji

    1. İleri teknoloji ürünü
    elektrotlar
    LPG LaserLine bujileri iridyum
    uçlu bir orta elektroda ve de bir
    platin çiple donatılmış topraklama
    elektroduna sahiptir. Söz konusu
    asil metal komponentleri son
    derece gelişmiş, patenti NGK’ya
    ait olan özel bir işlemle lazer
    vasıtasıyla bujiye uygulanıyor. Asil
    metal malzemenin üstünlüğü,
    gazlı çalıştırmadaki zorlu şartlara
    dayanıklılığından ileri geliyor.
    Elektrot aralığı bujinin tüm çalışma
    ömrü boyunca hemen hemen
    sabit kalıyor.
    2. İhtiyaca göre ayarlanmış
    elektrot aralığı
    Tüm LPG LaserLine tipi bujilerde,
    orta elektrot ile topraklama
    elektrodu arasındaki mesafe
    fabrikadan gazlı çalıştırma için
    en uygun olan ölçüye ayarlıdır.
    Bu sayede manuel bir ayara gerek
    kalmıyor.
    3. Optimum sıcaklık özellikleri
    Tüm LPG LaserLine bujilerinin
    topraklama elektrotları bakır bir
    çekirdekle donatılmıştır. Bu da
    ısının atılmasını kolaylaştırarak
    gazın yanmasında oluşan yüksek
    sıcaklığı en iyi şekilde kontrol
    edilmesine yardımcı oluyor.
    Söz konusu bujiler ayrıca kurum
    oluşumunu daha da zorlaştıran bir
    tasarıma sahiptir.
    4. Buji gövdesi için ısı kalkanı
    Tüm LPG LaserLine bujilerinin
    gövdeleri, bujiyi gazlı çalıştırmada
    daha yüksek olan sıcaklıklardan ve
    daha fazla olan korozyon riskinden
    koruyan özel alaşımlı bir malzeme
    ile kaplıdır. Piyasada halen benzer
    niteliklere sahip bir kaplamayı
    sunabilen başka bir üretici yoktur.
    5. Ateşleme bobinlerine binen
    yükün azaltılması
    NGK tarafından yürütülen
    araştırmalar, gazlı çalıştırmada
    ihtiyaç duyulan ateşleme voltajının
    7.000 Volt’a kadar çıkabildiğini
    göstermiştir– yani ateşleme
    bobinlerine aşırı bir yük biniyor.
    LPG LaserLine bujilerinin sadece
    0,6 mm kalınlığındaki iridyum orta
    elektrodunun ateşleme voltajı
    gereksiniminin son derece düşük
    olması bu yükü azaltıyor. Orta
    elektrodun ince tasarımı ayrıca
    alev cephesinin her tarafa en iyi
    şekilde yayılmasını sağlar.
    Her ikisi lazer kaynaklı olan orta elektrodun
    iridyum ucu ve topraklama elektrodundaki platin
    çipi, bujinin tüm çalışma ömrü boyunca en
    yüksek düzeyde dayanıklılığını ve ateşleme
    güvenliğini garantiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    ngk nın sitesinde pdf formatındaki kataloglarda birşeyler buldum sizinle paylaşayım, fakat bunca yazıdan benim anladığım sadece diğer bujilere göre daha dayanıklı olması yanlışsam düzeltin lütfen:

    NGK LPG LaserLine Buji
    Gaz (LPG/CNG) ile çalışan motorlara özgü
    bir buji ürün yelpazesi bugüne kadar piyasada
    yoktu. Bu boşluk şimdi NGK Spark Plug
    Europe şirketi tarafından dolduruldu.

    l Gazla çalışan motorlar için: LPG ve CNG
    l Çift asil metal tipi: Lazer kaynaklı
    l Özel kaplama: Bujiyi koruyor ve sökülmesini kolaylaştırıyor
    l Sorunsuz montaj: Elektrot aralığı önceden hassasiyetle ayarlanmıştır
    l Sadece 8 buji tipi ile pazarın %95 oranında ihtiyacının karşılanması

    LPG LaserLine –
    Gazla çalışan motorlar için en iyisi
    Yedek parça bayilerine ve oto
    servislerine ilk defa özel olarak
    gazlı çalıştırma için geliştirilen
    bujilerden oluşan bir ürün
    yelpazesi sunuluyor: LPG
    LaserLine. Bu da bayilere ve
    servislere hem dönüşüm hem
    de servis işlemlerinde büyük
    kolaylık ve güvence getiriyor.
    Otomobillerini gazlı çalıştırmaya
    dönüştürenler, tüm Avrupa’da
    otogazın vergi oranı ve dolayısıyla
    fiyatı daha düşük olduğundan
    yakıt giderlerinden önemli ölçüde
    tasarruf edebiliyor. Tam da bu
    nedenle, dönüştürülen araçların
    sayısı yıldan yıla artış gösteriyor.
    Gerek yedek parça bayileri
    gerekse oto servisleri bu
    gelişmeden fayda sağlayabilir.
    Ancak, doğru bujiyi seçerken
    şimdiye kadar birçok etkeni göz
    önünde bulundurmak gerekiyordu
    – ve bu da sıklıkla iş yükünü
    artırıyordu. Zira gazın yanma
    süreciyle benzinin yanma süreci
    arasında belirgin bir fark var: Gazhava karışımını tutuşturmak daha
    zordur.
    Ateşleme voltajı gereksinimindeki
    artış (bkz. şekil) ile birlikte
    ateşleme bobinlerinin arıza
    yapma riski de artar.
    Ayrıca gaz-hava karışımı daha
    yüksek sıcaklıkta yanar.
    Elektrot ve gövde için yaygın
    olarak kullanılan malzemeler gazlı
    çalıştırmadaki zorlu ortamda daha
    hızlı korozyona uğruyor. Kaldı ki
    bujinin daha fazla ısı iletmesi
    gerekiyor. Eskiden, standart
    bujiler yerine farklı bir ısı değerine
    sahip asil metal bujileri kullanmak
    ve belirli durumlarda elektrot
    aralığını da değiştirmek bu
    problem için en iyi çözüm olarak
    görülüyordu.
    Fakat şimdi, LPG LaserLine ürün
    yelpazesinin özel bujileri ile daha
    iyi bir seçenek var. Mevcut ürün
    çeşitleri, Avrupa’daki gazlı
    çalıştırmaya dönüştürülebilen
    araçların yüzde 90’ından
    fazlasına, hatta kimi ülkelerde
    97’sine yakın bir bölümüne
    uygundur. Sonuçta LPG
    LaserLine, Avrupa çapında
    dönüştürülen otomobillerin
    neredeyse tümü için ideal olan bir
    buji tipi içeriyor.

    LPG LaserLine –
    Gazlı çalıştırma için üstün teknoloji

    1. İleri teknoloji ürünü
    elektrotlar
    LPG LaserLine bujileri iridyum
    uçlu bir orta elektroda ve de bir
    platin çiple donatılmış topraklama
    elektroduna sahiptir. Söz konusu
    asil metal komponentleri son
    derece gelişmiş, patenti NGK’ya
    ait olan özel bir işlemle lazer
    vasıtasıyla bujiye uygulanıyor. Asil
    metal malzemenin üstünlüğü,
    gazlı çalıştırmadaki zorlu şartlara
    dayanıklılığından ileri geliyor.
    Elektrot aralığı bujinin tüm çalışma
    ömrü boyunca hemen hemen
    sabit kalıyor.
    2. İhtiyaca göre ayarlanmış
    elektrot aralığı
    Tüm LPG LaserLine tipi bujilerde,
    orta elektrot ile topraklama
    elektrodu arasındaki mesafe
    fabrikadan gazlı çalıştırma için
    en uygun olan ölçüye ayarlıdır.
    Bu sayede manuel bir ayara gerek
    kalmıyor.
    3. Optimum sıcaklık özellikleri
    Tüm LPG LaserLine bujilerinin
    topraklama elektrotları bakır bir
    çekirdekle donatılmıştır. Bu da
    ısının atılmasını kolaylaştırarak
    gazın yanmasında oluşan yüksek
    sıcaklığı en iyi şekilde kontrol
    edilmesine yardımcı oluyor.
    Söz konusu bujiler ayrıca kurum
    oluşumunu daha da zorlaştıran bir
    tasarıma sahiptir.
    4. Buji gövdesi için ısı kalkanı
    Tüm LPG LaserLine bujilerinin
    gövdeleri, bujiyi gazlı çalıştırmada
    daha yüksek olan sıcaklıklardan ve
    daha fazla olan korozyon riskinden
    koruyan özel alaşımlı bir malzeme
    ile kaplıdır. Piyasada halen benzer
    niteliklere sahip bir kaplamayı
    sunabilen başka bir üretici yoktur.
    5. Ateşleme bobinlerine binen
    yükün azaltılması
    NGK tarafından yürütülen
    araştırmalar, gazlı çalıştırmada
    ihtiyaç duyulan ateşleme voltajının
    7.000 Volt’a kadar çıkabildiğini
    göstermiştir– yani ateşleme
    bobinlerine aşırı bir yük biniyor.
    LPG LaserLine bujilerinin sadece
    0,6 mm kalınlığındaki iridyum orta
    elektrodunun ateşleme voltajı
    gereksiniminin son derece düşük
    olması bu yükü azaltıyor. Orta
    elektrodun ince tasarımı ayrıca
    alev cephesinin her tarafa en iyi
    şekilde yayılmasını sağlar.
    Her ikisi lazer kaynaklı olan orta elektrodun
    iridyum ucu ve topraklama elektrodundaki platin
    çipi, bujinin tüm çalışma ömrü boyunca en
    yüksek düzeyde dayanıklılığını ve ateşleme
    güvenliğini garantiliyor.

    Alıntıları Göster
    buji konusunda bir iki şey yazmak istiyorum. yaklaşık 6 yıldır küçük arabamda lpg kullanmaktayım.bu süreç içerisinde aracım benzinle kullanırken vermiş olduğu performansı vermiyordu bende tuttum buji tırnak aralığını 1mm den 0.75 mm ye değiştirdim.araçta bariz bir performans artışı oldu ancak 10000km de buji kontrolünde bujinin tırnağı sağlam ancak orta elektrotun kaynak çubuğu erimiş gibi ucunun eridiğini gördüm.yeni buji taktığımda çok pahalı olmadığından önemsemedim.yeni taktığım bujileride 0.75 e ayarlayarak taktım.bir süre sonra ngk avrupa lpg bujisi adı altında bir buji çıkardı. bende 10000km yi beklemeden bujileri değiştirmeye karar verdim. söktüğümde 4000 km de aynı aşınma olmuştu yani sanki buji lazım olduğu kadar elektrotun başkısmını eritiyordu.velhasıl o tarihte bujinin tanesi 25 euro gibi birşeydi. taktık ve yolumuza devam ettik bujileri bir daha 25000 kmde sil.kap.contası değiştiğinde söktük bujilerde hiç bir deformasyon yoktu sadece lpg hararetinden dolayı buji tırnağının çevresi menevişlenmişti. ve otonun çekişi normal benzinli performansı gibi netice almıştım. kısaca bu bujilerin performansı ve ömrü çok uzun yani normal standart buji masrafından daha az bir rakkama geliyor. aynı iridyum gibi ilk başta pahalı ancak ömrü ile ucuza geliyor. ve hala o bujilerle devam ediyorum. 70000 km yol yapmıştır.bu bujiyi ben ataturk sanayi sitesi yanında nazmi akbacı iş merkezi var iş merkezinin ortalarında bir yerinde yedek parçacı bir dükkan var sanırım ngk distirbütörü ben oradan satın almıştım. sanırım ngk nın sitesinde adres ve telefonu vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şekerci

    buji konusunda bir iki şey yazmak istiyorum. yaklaşık 6 yıldır küçük arabamda lpg kullanmaktayım.bu süreç içerisinde aracım benzinle kullanırken vermiş olduğu performansı vermiyordu bende tuttum buji tırnak aralığını 1mm den 0.75 mm ye değiştirdim.araçta bariz bir performans artışı oldu ancak 10000km de buji kontrolünde bujinin tırnağı sağlam ancak orta elektrotun kaynak çubuğu erimiş gibi ucunun eridiğini gördüm.yeni buji taktığımda çok pahalı olmadığından önemsemedim.yeni taktığım bujileride 0.75 e ayarlayarak taktım.bir süre sonra ngk avrupa lpg bujisi adı altında bir buji çıkardı. bende 10000km yi beklemeden bujileri değiştirmeye karar verdim. söktüğümde 4000 km de aynı aşınma olmuştu yani sanki buji lazım olduğu kadar elektrotun başkısmını eritiyordu.velhasıl o tarihte bujinin tanesi 25 euro gibi birşeydi. taktık ve yolumuza devam ettik bujileri bir daha 25000 kmde sil.kap.contası değiştiğinde söktük bujilerde hiç bir deformasyon yoktu sadece lpg hararetinden dolayı buji tırnağının çevresi menevişlenmişti. ve otonun çekişi normal benzinli performansı gibi netice almıştım. kısaca bu bujilerin performansı ve ömrü çok uzun yani normal standart buji masrafından daha az bir rakkama geliyor. aynı iridyum gibi ilk başta pahalı ancak ömrü ile ucuza geliyor. ve hala o bujilerle devam ediyorum. 70000 km yol yapmıştır.bu bujiyi ben ataturk sanayi sitesi yanında nazmi akbacı iş merkezi var iş merkezinin ortalarında bir yerinde yedek parçacı bir dükkan var sanırım ngk distirbütörü ben oradan satın almıştım. sanırım ngk nın sitesinde adres ve telefonu vardır.

    Alıntıları Göster
    NGK belkide en ini buji markasıdır.

    Lakin malını satmak için böyle doldur boşalt yapması üzücü...


    Bujilerin tırnak aralarını küçültürseniz, çıkacak olan kıvılcım daha küçük olacaktır. Buda daha zayıf ateşleme demektir. LPG daha zor yanan bir yakıttır. ikisi birleşine yakıtın tamamını yakamama gibi bir durum oluşur.

    Geniş aralıklı bujiler daha büyük kıvılcım oluştururlar lakin eğer yeterli kapasitede ateşleme tertibatınız yoksa özellikle yüksek devirde çakmama durumu olabilir.

    Haticenin neticesi.

    LPG için buji almadan önce ateşlemenizin ne kadar sağlam olduğunu kontrol edin.

    Benzinde, 1 mm tırnak aralıklı bujiler. 8:1 sıkıştırma oranında 10kv güç ister. Ordan pay biçin artık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    NGK belkide en ini buji markasıdır.

    Lakin malını satmak için böyle doldur boşalt yapması üzücü...


    Bujilerin tırnak aralarını küçültürseniz, çıkacak olan kıvılcım daha küçük olacaktır. Buda daha zayıf ateşleme demektir. LPG daha zor yanan bir yakıttır. ikisi birleşine yakıtın tamamını yakamama gibi bir durum oluşur.

    Geniş aralıklı bujiler daha büyük kıvılcım oluştururlar lakin eğer yeterli kapasitede ateşleme tertibatınız yoksa özellikle yüksek devirde çakmama durumu olabilir.

    Haticenin neticesi.

    LPG için buji almadan önce ateşlemenizin ne kadar sağlam olduğunu kontrol edin.

    Benzinde, 1 mm tırnak aralıklı bujiler. 8:1 sıkıştırma oranında 10kv güç ister. Ordan pay biçin artık...

    Alıntıları Göster
    vallahi bujidenmi neyden bilemem ama geçenlerde hem baskı balatayı yeniledim (hiçbir kaçırmay yoktu pedal çok sertleşmişti) aynı anda bu bujilerden taktım araç zehir gibi oldu bu gidişle yakıt değerlerim 2 katına çıkacak basmadan duramıyorum cunki...




  • Arkadaşlar subaru impreza vrx lpg taktirdim bunun lpg buji

    numarasını bilen varmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    bu ngk bujilerini ankarada nerden temin edebiliyoruz



    ankarada temin edebilecegimiz neresi bilen var mı ngk lpg bujisini ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosverbe

    ankarada temin edebilecegimiz neresi bilen var mı ngk lpg bujisini ?


    http://www.ngkbujimarket.com/ sitesinden almıştım ben 6-7 ay önce. Bu siteden alabilirsiniz.
  • tesekkurler ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosverbe

    tesekkurler ;)
    Arkadaşlar daha öncede böyle bir konuyla ilgili öneri ve yorumları okumuştum ve yaptığım araştırmalarda Evet NGK kendi sitesinde laserline LPG bujileri üretiyor ve uygun fiyatlarda daha fazla yol yapacak bujiler üretmeyi ve daha yüksek performans sağlamayı başarmış. Türkiye'de birkaç sitede gördüm ve aldım kullnıyorum. Oldukça başarılı ürün çıkarmışlar.

    http://www.endogruparca.com/Buji,LA_2059-2.html adresinde bulabilirisniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysfzby -- 20 Kasım 2016; 23:0:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysfzby

    Arkadaşlar daha öncede böyle bir konuyla ilgili öneri ve yorumları okumuştum ve yaptığım araştırmalarda Evet NGK kendi sitesinde laserline LPG bujileri üretiyor ve uygun fiyatlarda daha fazla yol yapacak bujiler üretmeyi ve daha yüksek performans sağlamayı başarmış. Türkiye'de birkaç sitede gördüm ve aldım kullnıyorum. Oldukça başarılı ürün çıkarmışlar.

    http://www.endogruparca.com/Buji,LA_2059-2.html adresinde bulabilirisniz.

    Alıntıları Göster
    ngk iridyum aldım yurtdısından...golf 4 1.6 akl motor ıcın. bunun tırnak aralıgını degıstırmek performansı artırırmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumhurfatih

    ngk iridyum aldım yurtdısından...golf 4 1.6 akl motor ıcın. bunun tırnak aralıgını degıstırmek performansı artırırmı ?

    Alıntıları Göster
    ANKARADA ŞAŞMAZDA YEDEKÇİ OTO VAR NGK BUJİLERİ ORADA SATILIYOR

    312 278 57 00

    FİYATLARIDA GERÇEKTEN PİYASAYA GÖRE ÇOK UYGUN

    80.000 km dir gidiyorum çokta kafaya takarak test etmedim ama ilk başlarda araba atikleşti ilerleyen vakitlerde heralde ben alıştığım için sonradan sonraya normal gelmeye başladı.


    Bosch Platin-İridium bujisi kullanan varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xandel -- 9 Nisan 2015; 17:13:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xandel

    ANKARADA ŞAŞMAZDA YEDEKÇİ OTO VAR NGK BUJİLERİ ORADA SATILIYOR

    312 278 57 00

    FİYATLARIDA GERÇEKTEN PİYASAYA GÖRE ÇOK UYGUN

    80.000 km dir gidiyorum çokta kafaya takarak test etmedim ama ilk başlarda araba atikleşti ilerleyen vakitlerde heralde ben alıştığım için sonradan sonraya normal gelmeye başladı.


    Bosch Platin-İridium bujisi kullanan varmı ?

    Aracımda BOSCH'un özel üretmiş olduğu LPG bujilerini kullanıyorum. Platin-Iridium. Düşük devirlerdeki patlama verimliliği arttı, araç artık boğulmuyor ve daha güzel hızlanıyor. Bu yüzden dolayı araç kullanımım daha sakinleşti, daha düşük devirlerde daha rahat akıyor araç, yakıt tüketimim azaldı. Tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.