Binbaşı
24 Eylül 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
27 üye
Görüntülenme
Toplam: 98 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba arkadaşlar.

2010 model Insignia 1.6 Turbo 180bg sahibiyim. Araç 130bin kmde. Aracımda kendi kendine dengesiz ivmelenme sorunu var ve kimse anlayamıyor. Servisler anormallik görmediklerini söylüyorlar. Bazısı yapabilecek birşey yok orjinal GM yazılımına bağladık bir terslik gözükmüyor diyor. Anlayamadım gitti.

Bujiler + bobin + MAP sensörü değişti. MAF ve boğaz kelebeği temizlendi, kalibrasyon/adaptasyon GM programı ile yapıldı. İyileşme var, düzelme yok. Kompresyon testi yapıldı. Subaplarda erime yok.

Yyarım gaza basarken birden tam gaza basmışım gibi ivmelenip sonra normal yarım gaz hızlanmaya devam ediyor. Bazen sonra tekrar tam gaz yapıp bırakıyor falan. Kararsız performans durumu söz konusu. 1,2,3,4,5 her viteste yapıyor.

EGR ve O2 sensörlerini de temizlemeyi düşünüyorum. Sizce nedendir bu problem?

Saygılar.
Merhaba arkadaşlar.

-- 1.6 Ti-VCT benzinli motorlu Focus 2 , Focus 2.5 için orjinal motor takozu. Parça kodu : 3M51-6F012-CG. Herhangi bir deformasyon ve yırtığı yoktur. Keyfi değiştirmiştim kenarda duruyor. Yenisinin fiyatı 300 TL. Fiyat : 60TL.



-- Focus araçtan çıkma olan orjinal Bosch marka montaj bobini. Tamamen sağlam ve çalışmaktadır. en ufak sorunu yoktur. Uyumlu olduğu motorlar : Ford 1.6i , 1.6 Ti-VCT. Parça kodu fotoğraflarında bulunmakta. Fiyat: 60 TL.



-- Opel Insignia 1.6 Turbo A16LET araçtan çıkma Double Platinum-Iridium bujiler. 2500km kullanıldı. Kendi aracımın bujileri. GM marka olanlarıyla değiştirdiğim için boşa çıktı. Opel ve VW araçlara uygundur. Parça kodu: 0 242 236 564 Fiyat: 30 TL.



-- Focus'tan çıkma FoMoCo orjinal fren balataları. 4 adet takım. Ömrü fotoğraflarda gözükmekte. Kalınlığı mevcut, 20bin KM gider. Fiyat : 25TL.



Kargolar alıcıya aittir. İstenilen kargoyla gönderebilirim. Ekonomik olması isteniyorsa PTT ile de karşı ödemeli gönderebilirim. Özel mesajla ulaşabilirsiniz.

Saygılar.
Merhaba.

BRC LPG'li Ford Focus aracımı satınca kablo boşa çıktı. Mscsi.net'ten almıştım. Her türlü ayarın orjinal programıyla çok kolay bir şekilde yapılabildiği bir kablo. BRC kitli arkadaşların çok işine yarar, her türlü ayarı çok basit bir şekilde yapabiliyorsunuz. Birkaç defa kullandım, sıfır gibi kondüsyonda.

Fiyat : 30TL.

Merhabalar.

Çoğu direkt enjeksiyonlu araçlar için uygun fiyata sıvı sistem kitleri çıkmış iken bu THP motorlar hala netliğe kavuşmuş değil. THP motorlu araç almak isteyenlerin aklında hep aynı soru: LPG takılabiliyor mu, hangi sistem oluyor, ne kadara mal oluyor, ne kadar randımanlı/mantıklı?

Soruşturmalarıma göre BRC cephesinde karma çalışan BRC SDi sistemi var. Bu sistem ile rolantide ve motor sürekli mevcut yakıtın %25ini benzinli kullanım şeklinde kullanıyor. Yani rolantide %100 benzin, yolda giderken 10 litre yakıt yakıyorsanız 2.5 litresini benzin olarak tüketiyorsunuz. Fiyatı da 3500 lira civarı. Bu haliyle bu sistem hiç mantıklı gelmiyor.

Daha uygun fiyata veya daha verimli çalışan, farklı marka cephelerinde çözümler mevcutmudur?

Forumdaki LPG montajcılarını bekliyoruz merakla.
@faruksevgili @mehmet_usta @murataycicek @....ŞAFAK OTOGAZ....
Merhaba arkadaşlar.

Araç Focus 2. Aracı defalarca rot ayarına soktum düzelmedi. Şöyle bir durum var, tek başına gittiğim bir yolda direksiyonun düzlüğüne dikkat ediyorum. Direksiyon düz. Ancak araca 4-5 kişi binince işler değişiyor. Düz giderken direksiyon sola doğru duruyor. Araçta herhangi bir sola sağa çekme yok. Sadece direksiyon yamuluyor. Lastikçilere gidiyorum, anlam veremiyorlar.

Bunun çözümü nedir?
Merhabalar.

Bugün 2.el bir Xperia Z alarak camiaya katıldım. Ancak ayarlarda şu klavye çıktığında otomatik büyük harf ile başlamayı kapatmanın ayarını bulamadım. Whatsapp'ta yazarken otomatik olarak büyük harfle başlıyor, çok çirkin bir görüntü, bunun çözümü nedir?
Merhaba.

Focus 2 Titanium sahibiyim, motor 115ps'lik 1.6 Ti-VCT motor , 77.000 kilometrede, 7000kmdir BRC MY11 Pipolu montaj LPG takılı.

Aracı kullanırken 2.viteste özellikle hızlanırken aracın sanki titreyerek öne çektiğini hissediyorum, stabil bi çekiş yok ve aracın kullanım zevkini son derece azaltan bir durum. Araç benzinden gaza geçerken bir silkiniyor titriyor bu da çok rahatsız edici. Araba boştayken de gaza sabit basmama rağmen devir göstergesi hafif hafif dalgalanıyor. Rolantide herhangi bir dalgalanma yok.

Bazen sabahları araba zor marş alıyor tekrar tekrar marş etmek zorunda kalıyorum, bir kere çalıştıktan sonra sorun yok ancak. Kaputu açtığımda enjektör hortumlarının eşit uzunlukta olmadığını farkettim ancak herhangi bir arıza lambası yanmıyor.

Taktırdığım yere (Bursa Nira Mühendislik) gittiğimde aracın bujilerini ve buji kablolarını değiştirmemi söylediler ve değiştirdim. Orjinal Motorcraft buji kabloları ve aracın orjinal bujilerini aldım. Ancak sorun düzelmedi. Şu an sırasıyla bobinden, boğaz kelebeğinden, BRC sistemin enjektörleri ve hortumlarının eşit olmamasından şüpheleniyorum. Bobin pahalı, eğer bobin arızalı değilse değiştirmek sitemiyorum açıkçası.

Araç boştayken gaza sabit basınca yaşadığım dalgalanma durumunun videoya kaydettim :


Aracın enjektörlerinin konumu ve hortumların uzunluğu :


Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Araçtan gün geçtikçe bu sebeplerden soğuyorum.
Merhaba.

PS3'ü HDMI ile televizyonuma bağlıyorum. 1080p çözünürlükte görüntüde ve seste kesik kesik cızırtı oluşuyor. 1080i'ye çektiğim zaman düzeliyor ancak onda da bazen yapıyor, HDMI kablosunu çıkarıp takınca düzeliyor. Veya Televizyondan farklı bir çıkışa alıp 4-5 saniye bekleyip tekrar çıkışı PS3'ün bağlı olduğu HDMI porta alınca düzeliyor. 2 tane HDMI kablosu değiştirdim, sorun kablodan değil. Acaba bu sorundan yaşayan var mı? Çözümü nedir?

Saygılar.
Merhaba arkadaşlar.

Ford Focus Titanium 1.6 Benzinli araç sahibiyim. Aracım 70800kmde. Aracı aldığımdan beri debriyajına alışamadım. Çok yukarıda kavrıyor ve çok kısa bir noktada kavrıyor, 1 den 2 ye geçerken özellikle araç sarsma yapıyor. 2 viteste asıldığımda da sanki araç sarsılarak hızlanıyor. Yeni gaz sistemi takıldı ondan şüphelenerek aracı benzinde de denedim. Aynı durum geçerli. Bunu araç neden yapar?

Saygılar.
Merhaba arkadaşlar.

Ford Focus Titanium 1.6 Benzinli araç sahibiyim. Aracı aldığımdan beri debriyajına alışamadım. Çok yukarıda kavrıyor ve çok kısa bir noktada kavrıyor, 1 den 2 ye geçerken özellikle araç sarsma yapıyor. 2 viteste asıldığımda da sanki araç sarsılarak hızlanıyor. Bunu araç neden yapar?

Saygılar.
Hakkında
Konum: Bursa
Meslek: Computer Technician / Economist
Forum İmzası:
Hakkımda:
Republik Kosovo | Kosovo République | Kosova Cumhuriyeti | Republika e Kosovës | Kosova Republic | Република Косово
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
iMac
Oyun Platformu
Xbox One S All Digital
Fotoğraf Ekipmanları
Nikon
İşlemci
AMD
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 6 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 1.960
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 7.757
İkinci El Bölümü Mesajları: 134
Konularının görüntülenme sayısı: 29.674 (Bu ay: 723)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 957 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.