Şimdi Ara

Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Team Racing Pack yayinlandi (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.351
Cevap
1
Favori
413.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya herkes grid gibi olamaz diyor zaten olmasında anlamıyorum gerçekten siz nasıl bu kadar kontrol özürlü bir oyunu yere göre sığdıramıyorsunuz.Tamam grafikleri harika ma oynanılabilirlik olmadıktan sonra.Direksiyonum yok ama gamepad kullanıyorum illa bir oyun için G25 mi almamız lazım.Şahsen şimdiye kadar araba yarışı denilince ben hep Need For Speed serilerinde eğlendim ama son zamanlarda ben de hayal kırıklığına uğramadım değil ama yine de Grid ten iyidir benim için sonuçta oynanabilir.Son zamanlarda Test Drive Unlimited tutkunu oldum bence şu anda en iyisi o.Saygılar...
  • undercover oynuyorum konuyu hala çözemedim onun dışında fena deil tam anlamıylada fiyasko sayılmaz pro streetten sonra böyle bi oyun arkasından da shift çıkınca ea düzelicek gibi gözüküyor ayrıca oyunu ea yapmaması bi yandanda güzel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: -dehşet-

    Ya herkes grid gibi olamaz diyor zaten olmasında anlamıyorum gerçekten siz nasıl bu kadar kontrol özürlü bir oyunu yere göre sığdıramıyorsunuz.Tamam grafikleri harika ma oynanılabilirlik olmadıktan sonra.Direksiyonum yok ama gamepad kullanıyorum illa bir oyun için G25 mi almamız lazım.Şahsen şimdiye kadar araba yarışı denilince ben hep Need For Speed serilerinde eğlendim ama son zamanlarda ben de hayal kırıklığına uğramadım değil ama yine de Grid ten iyidir benim için sonuçta oynanabilir.Son zamanlarda Test Drive Unlimited tutkunu oldum bence şu anda en iyisi o.Saygılar...

    Bir konuda haklısın grid oyununu gamepadle oynamak pekte zevkli olmuyor, fakat direksiyonla oynanabilirlik inanılmaz değişiyor hele direksiyonla drift yapmak çok eğlenceli

    zaten yarış oyunları için iyi bir direksiyon gerekiyor




  • Arka sayfada 1.resimdeki araba uzay aracına benziyor
  • hersene bi nfs oyunu çıkar ve hersene birileri çıkıp ümitliym der veya fanatiklik yapıp çok güzel olacak der.. hersenede oyun fos çıkar bu senede öyle olucak bana göre..ayrıca dirt 2 ve fuel 'le kapışamaz gbi geliyor bana .
  • İşin daha acayibi, NFS : Shift diye bir arama yaptıgım zaman, hiçbir Resmi oyun sitesinden (Gametrailers.com,gamespot.com,ign.com vb.) bir link ya da ön izleme bile çıkmıyor.

    Varsa yoksa "Teraziye tıkırdatılan" şu abuk subuk forumların adresleri geliyor.

    Yani bazı fanboylar yine safsatalar ortaya koymuşlar.

    Ama şunu da bilsinler ki, yeni standardlar ortaya koyamayan, istekleri yerine getiremeyen, piyasadan çekilir gider, bu bu kadar basittir.

    (Tıpkı zmaanında Dünyayı ayaklarınıza sermeyi vaadeden ama sonra "yeter be, bu rekabette tek başına amele gibi karşılık beklemeden kod yaz yaz yaz, sona da ürünün çalışmasın, çalışsa da satamasın, sen de kuruş kazanama, ancak gözleri boz, kafayı kır, pc eskit, nereye kadar diye coderları istifa eden zilyon tane linux dağıtımı gibi)
  • kendini iyice batırdı.ayrıca hani devam etmeyecekti ?
  • Şehir yarışlarında efsane olan Nfs serisinin neden başarısız bir denemeden sonra yeniden pist yarışlarına dönmeye çalıştığını bende anlayamıyorum gerçi Nfs serisinden ne çıksa oynarız o ayrı konu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Acharad

    İşin daha acayibi, NFS : Shift diye bir arama yaptıgım zaman, hiçbir Resmi oyun sitesinden (Gametrailers.com,gamespot.com,ign.com vb.) bir link ya da ön izleme bile çıkmıyor.

    Varsa yoksa "Teraziye tıkırdatılan" şu abuk subuk forumların adresleri geliyor.

    Yani bazı fanboylar yine safsatalar ortaya koymuşlar.

    Ama şunu da bilsinler ki, yeni standardlar ortaya koyamayan, istekleri yerine getiremeyen, piyasadan çekilir gider, bu bu kadar basittir.

    (Tıpkı zmaanında Dünyayı ayaklarınıza sermeyi vaadeden ama sonra "yeter be, bu rekabette tek başına amele gibi karşılık beklemeden kod yaz yaz yaz, sona da ürünün çalışmasın, çalışsa da satamasın, sen de kuruş kazanama, ancak gözleri boz, kafayı kır, pc eskit, nereye kadar diye coderları istifa eden zilyon tane linux dağıtımı gibi)

    Oyun yeni duyurulduğu için bahsettiğin sitelerde bir link vs. çıkmayabilir. Oyunu Slightly Mad Studios geliştiriyor, EA dağıtımcılığını üstlenecek büyük ihtimalle. Yani oyunu EA'ya ait bir stüdyo veya firma değil öncesinde GTR2 ve GT Legends (ayrıca BMW M3 simulasyonları da var) geliştiricisi bir stüdyo yapıyor. İnsanların da ısrarla anlamak istemediği şey bu. Biraz daha iyi araştırırsan bahsettiğim şeylerle ilgili, benzeri haberleri bulabilirsin. Yani EA, NFS serisini üçe ayırıp biri simulasyon, diğer ikisi arcade olarak bir oyun yapıp/yaptırıp öylece devam edecek. Linux dağıtımları ile kıyaslaman ise çok anlamsız. Hangi distro'yu kullanıyorsun bilemem ama bahsettiğin şeylere rağmen 'zilyon' tane distro var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cocker -- 23 Şubat 2009; 23:57:20 >




  • Ea Games de bi dikiş tutturamadı bu Need For Speed konusunda yapıp yapıp duruyolar birşeye benzemiyor acaba bu nasıl birşey olacak merakla bekleyeceğim gerçi daha Undercover ı bile oynamadım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Voilet

    Ea Games de bi dikiş tutturamadı bu Need For Speed konusunda yapıp yapıp duruyolar birşeye benzemiyor acaba bu nasıl birşey olacak merakla bekleyeceğim gerçi daha Undercover ı bile oynamadım.

    oynama bile zaten.bu kadar dandik bi oynanabilirlik olamaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nick:dunkoff


    quote:

    Orjinalden alıntı: Voilet

    Ea Games de bi dikiş tutturamadı bu Need For Speed konusunda yapıp yapıp duruyolar birşeye benzemiyor acaba bu nasıl birşey olacak merakla bekleyeceğim gerçi daha Undercover ı bile oynamadım.

    oynama bile zaten.bu kadar dandik bi oynanabilirlik olamaz.

    ProStreeti yarış oyunlarından pek hazetmesemde büyük bir heyecanla kurmuştum nede olsa bir Efsane oyunun devamıydı oyuna giripte yarışa başladıktan sonra oyundan hemen çıkıp silmiştim şuan ise Burnout u PS2 den sevdiğimden dolayı oynuyorum heyecan veren tek yarış oyunu diyebilirim(Grid farklı statüde paso kaza yaptığımdan)
  • quote:

    Imagine a racing game built by racers for racers and you'll have a good idea of what to expect with Need for Speed SHIFT. It’ll introduce gamers into a level of realism never before seen in a Need for Speed title, offering an incredible authentic and immersive driving experience.

    Need for Speed SHIFT has been designed to replicate the true feeling of racing high-end performance cars and features a stunningly realistic first-person cockpit viewpoint and an all-new crash engine which offers an unrivaled sensation of racing at high speed.

    The game is being developed using a collaborative model with some of the best racing game talent from around the world. Some key names behind the game are Michael Mann (executive producer at Black Box), Patrick Soderlund (senior vp of EA Games) and Slightly Mad Studios in London. SMS, or to give them their former name, Blimey, should be well-known to the racing crowd as the developers behind such classic racing games as GT Legends and GTR 2.

    In addition to his credentials as the head of DICE, Patrick Soderlund is also part of a racing team that recently competed in the fourth edition of the TOYO TIRES 24H Dubai 2009, the first major race event of the year where his team ranked fifth. Soderlund and the SHIFT development team is committed to bringing the on-the-track experience to players across the world.


    nfs shift'ten beklentileriniz için fikir edinmek istiyorsanız , yarışçılar tarafından yapılmış bir yarış oyununu hayal edin .
    oyuncuları daha önce nfs adı altında görülmemiş bir gerçekçilik ile tanıştıracak, otantik görüntülerle ve gerçekçi sürüş fiziğiyle.
    nfs shift, gerçek yarış hissini yüksek performanslı araçlarla taklit etmek için tasarlanıyor, şok edici kokpit kamerasıyla ve yepyeni hasar motoruyla, rakipsiz yüksek hızda yarış hissi sunmayı vaat ediyor .

    ikinci paragraf oyunu yapan şirketi övüyor, gtr ekibi oyunun yapımcısı.
    üçüncü paragraf da oyunun pistteki gerçekçiliği hissettirebilmesi amacıyla patrick soderlund'in ekipte olmasından bahsediyor.

    kaynakhttp://www.needforspeed.com/portal/site/nfs/news/details/?contentId=813d3b692862f110VgnVCM100000100d2c0aRCRD

    nfs sonunda hardcore racer'lara birşeyler sunacak anlaşılan.
    daha önce grid başlığında iki ss koymuştum, simbin similasyonu ve grid arasında aynı pistte aynı araçla 20 saniye kadar fark oluyordu, yani gridden daha gerçekçi bir similasyon olacak gibi bu shift.

    kısacası konu fake değil, içinde olduğumuz araç pagani zonda , virajı da 190la falan dönüyoruz
     Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Team Racing Pack yayinlandi

    edit : imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falco911 -- 26 Şubat 2009; 18:55:50 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: falco911

    quote:

    Imagine a racing game built by racers for racers and you'll have a good idea of what to expect with Need for Speed SHIFT. It’ll introduce gamers into a level of realism never before seen in a Need for Speed title, offering an incredible authentic and immersive driving experience.

    Need for Speed SHIFT has been designed to replicate the true feeling of racing high-end performance cars and features a stunningly realistic first-person cockpit viewpoint and an all-new crash engine which offers an unrivaled sensation of racing at high speed.

    The game is being developed using a collaborative model with some of the best racing game talent from around the world. Some key names behind the game are Michael Mann (executive producer at Black Box), Patrick Soderlund (senior vp of EA Games) and Slightly Mad Studios in London. SMS, or to give them their former name, Blimey, should be well-known to the racing crowd as the developers behind such classic racing games as GT Legends and GTR 2.

    In addition to his credentials as the head of DICE, Patrick Soderlund is also part of a racing team that recently competed in the fourth edition of the TOYO TIRES 24H Dubai 2009, the first major race event of the year where his team ranked fifth. Soderlund and the SHIFT development team is committed to bringing the on-the-track experience to players across the world.


    nfs shift'ten beklentileriniz için fikir edinmek istiyorsanız , yarışçılar tarafından yapılmış bir yarış oyununu hayal edin .
    oyuncuları daha önce nfs adı altında görülmemiş bir gerçekçilik ile tanıştıracak, otantik görüntülerle ve gerçekçi sürüş fiziğiyle.
    nfs shift, gerçek yarış hissini yüksek performanslı araçlarla taklit etmek için tasarlanıyor, şok edici kokpit kamerasıyla ve yepyeni hasar motoruyla, rakipsiz yüksek hızda yarış hissi sunmayı vaat ediyor .

    ikinci paragraf oyunu yapan şirketi övüyor, gtr ekibi oyunun yapımcısı.
    üçüncü paragraf da oyunun pistteki gerçekçiliği hissettirebilmesi amacıyla patrick soderlund'in ekipte olmasından bahsediyor.

    kaynakhttp://www.needforspeed.com/portal/site/nfs/news/details/?contentId=813d3b692862f110VgnVCM100000100d2c0aRCRD

    nfs sonunda hardcore racer'lara birşeyler sunacak anlaşılan.
    daha önce grid başlığında iki ss koymuştum, simbin similasyonu ve grid arasında aynı pistte aynı araçla 20 saniye kadar fark oluyordu, yani gridden daha gerçekçi bir similasyon olacak gibi bu shift.

    kısacası konu fake değil, içinde olduğumuz araç pagani zonda , virajı da 190la falan dönüyoruz
     Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Team Racing Pack yayinlandi

    edit : imla


    Dostum bilgi için çok teşekkürler. Bu oyuna çok fazla ön yargıyla yaklaşanlar oldu hatta hala arcade ile simülasyonu ayırt edemeyenler bile var EA games yaptığı değilde yaptırdığı oyunlar genelde kalite oluyor. Zaten arkasında ki isim gtr ekibi olunca ve gerçekten profesyonel biriyle çalışıyor ve onun bilgisi ışığında oyunu geliştiriyorlarsa oyun süper olur hiç şüphem yok. Düşünsene bu görüntülere fake diyenler bile oldu EA games böyle birşey yapar mı diye hiç düşünmeden bide. Oyun bir çıksın beklediğimiz gibi olursa 180 derece dönüş yapacaklar bu sefer




  • Grid deki gibi sarımtrak hdr kullanılmaması isabet olacaktır, gerçi grid çıkmadan önceki resimlerde sarımtrak hdr yoktu sonra oyuniçinde olduğunu gördük, bunda olmaz umarım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: venomtrk

    Grid deki gibi sarımtrak hdr kullanılmaması isabet olacaktır, gerçi grid çıkmadan önceki resimlerde sarımtrak hdr yoktu sonra oyuniçinde olduğunu gördük, bunda olmaz umarım.

    sarımtrak hdr olsada sen kaldıracak bir ayar çekersin yine bizim için
  • yalnız her ne kadar kötüde yapsa NFS serileri piyasanın araba yarışı ihtiyacını karşılıyor gibi...

    Sanırım daha önceleri EA nin planlar most wanted sonra yeni seneryolar ile eski oyunlara benzer oyunlar çıkartmakta ama tutturamadılar...

    NFS de yapsama kaç tane ciddi oynanabilecek oyun varki...GRID GTR2 ?
  • sitesindeki yazıda en başında nediyorr en nın büyük planı aynı yazı sanki bundan öceki hüsranlar içinde yazıyordu degişik formatlar
    yine bizi koca bi hüsran bekliyor gibeme geliorr most wanted dan sonrası yalan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: falco911

    quote:

    Imagine a racing game built by racers for racers and you'll have a good idea of what to expect with Need for Speed SHIFT. It�ll introduce gamers into a level of realism never before seen in a Need for Speed title, offering an incredible authentic and immersive driving experience.

    Need for Speed SHIFT has been designed to replicate the true feeling of racing high-end performance cars and features a stunningly realistic first-person cockpit viewpoint and an all-new crash engine which offers an unrivaled sensation of racing at high speed.

    The game is being developed using a collaborative model with some of the best racing game talent from around the world. Some key names behind the game are Michael Mann (executive producer at Black Box), Patrick Soderlund (senior vp of EA Games) and Slightly Mad Studios in London. SMS, or to give them their former name, Blimey, should be well-known to the racing crowd as the developers behind such classic racing games as GT Legends and GTR 2.

    In addition to his credentials as the head of DICE, Patrick Soderlund is also part of a racing team that recently competed in the fourth edition of the TOYO TIRES 24H Dubai 2009, the first major race event of the year where his team ranked fifth. Soderlund and the SHIFT development team is committed to bringing the on-the-track experience to players across the world.


    nfs shift'ten beklentileriniz için fikir edinmek istiyorsanız , yarışçılar tarafından yapılmış bir yarış oyununu hayal edin .
    oyuncuları daha önce nfs adı altında görülmemiş bir gerçekçilik ile tanıştıracak, otantik görüntülerle ve gerçekçi sürüş fiziğiyle.
    nfs shift, gerçek yarış hissini yüksek performanslı araçlarla taklit etmek için tasarlanıyor, şok edici kokpit kamerasıyla ve yepyeni hasar motoruyla, rakipsiz yüksek hızda yarış hissi sunmayı vaat ediyor .

    ikinci paragraf oyunu yapan şirketi övüyor, gtr ekibi oyunun yapımcısı.
    üçüncü paragraf da oyunun pistteki gerçekçiliği hissettirebilmesi amacıyla patrick soderlund'in ekipte olmasından bahsediyor.

    kaynakhttp://www.needforspeed.com/portal/site/nfs/news/details/?contentId=813d3b692862f110VgnVCM100000100d2c0aRCRD

    nfs sonunda hardcore racer'lara birşeyler sunacak anlaşılan.
    daha önce grid başlığında iki ss koymuştum, simbin similasyonu ve grid arasında aynı pistte aynı araçla 20 saniye kadar fark oluyordu, yani gridden daha gerçekçi bir similasyon olacak gibi bu shift.

    kısacası konu fake değil, içinde olduğumuz araç pagani zonda , virajı da 190la falan dönüyoruz
     Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Team Racing Pack yayinlandi

    edit : imla



    Bende diyorum bu kokpiti nerden hatırlıyorum ben? Hayran olduğum arabanın kokpitini unutmuşum :(




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.