Bildirim
NEDEN VOLVO MARKA ARAÇ TERCİH EDELİM Kİ?
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
8 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Volvonun asıl takdir edilmesi gereken nokta daha bu test çıkmadan bu testten geçecek kadar sağlam araçlar yapmış olması bknz. xc90 ..
Yoksa şimdi tüm firmalar teste uyum sağlıyor , son modeller başarılı oluyor .
Volvo ve Geely ikilisinin gelecekte oldukça başarılı olacağına inanıyorum -
Volvo för livet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Volvo iyidir. Sağlamdır. Hiç kullanmadım ama bu forumdan fikir edindim. İnsanlar ne kullanırsa kullansın, Volvo'yu övüyorlar. Demek ki var bir şeyler. -
Biz önce emniyet kemerinin önemini anlamaliyiz. Emniyet kemerini takmadigimiz zaman bu güvenlik önlemlerinin ve sağlamliğin pek birşey ifade ettiğini düşünmuyorum(esp gibi güvenlik sistemlerini kastetmiyorum).
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cok fazla degisik markalar odugundan elbette her marka bir imaj yaratma zorunda.
MErcedesi herkes lüks ve daha cok yasli arabasi olarak tanidi.
BMW Mercedesin imaji lüks ve yaslilar oldugu icin lüks sportif ve biraz daha genc imajini yaratti....
Audi cok saglam ve öncelerde yasli orta kisim imajindaydi, son senelerde daha cok lüks ve sportif imajina gecti.....
aynen bunlar gibi volvo da bir imaj yaratmak farklilik yaratmak zorunda.
Volvonun imaji her zaman lüks ve cok güvenilir koruyucu olmasi idi, bu senelerden beri degismedi.
Nekadar imaj nekadar gercektir, bence pek inandirici degil, bu zamanda arabalarin bir cogu esit degerde saglamdir
Mercedes BMW AUdi VW varken Volvo gerekmez.
Bir önceki arkadas dedigi gibi, egitim ve emniyet kemeri daha önemli, TR de trafik degismedikce seni Volvoda kurtarmaz. -
quote:
... VW varken Volvo gerekmez.
-
Volvo özelinde konuşmuyorum.
Bunları kullanan
Ya da kemeri arkadan takan,
Güvenliğe mi bakar ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 1 Ekim 2014; 11:44:22 > -
Güvenlik artısından başka Volvo'nun ne artısı var Allah aşkına ?
Tasarımı desen rezalet,yaşlı işi piyasası Bmw,Mercedes gibi değil.
Sırf daha güvenli diye millet onu mu seçsin.
Ayrıca kaza durumunda bir tık daha korumayı versin.Bmw'nin koruması yeter diye de düşünülebilir.
Zaten ölüp gideceksiniz,anı yaşayın,beğendiğiniz aracı alın.
Bmw 3 serisi,5 serisi dururken,Mercedes C serisi dururken S60'ı millet napsın..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Volvo 940 Renault modusle kafa kafaya çarpışma testi
Güvenlik seneler içinde gelişti, güvenilir araca binecem diye de gidip 10-20 senelik 1,5 2 tonluk volvolar almayın akıbetiniz linkteki gibi olur.... -
Volvo özellikle güvenlik konusunda testlere gerek duymadan yıllar öncesinden önlemlerini alan, sürekli araştırma geliştirme yapan bir marka olması nedeniyle çok takdir ediyorum ve umarım bir gün Volvo aracım olur. Ancak özellikle iç tasarımı yüzünden 40-45 yaşından sonra Volvo almak isterim. Volvo daha genç kesime yönelik tasarımlar da yapsa muhtemelen daha çok tercih edilir. Servis, yedek parça fiyatları çok önemli değil. Önemli olan yeterli güvenliği sağladıktan sonra içinde ve kullanırken kendini iyi hissedebileceğin bir otomobil almak. Şu anki durumda bu kriterlere 40-45 yaşlarıma geldiğimde uyacak Volvo ve inşallah bir tane alabilirim o zamana kadar yaşarsak. -
Forumdaki tartışma meselesi Volvo'nun güvenliğinin irdelenmesi üzerine kurulu değil, aslına bakarsak bu markanın Türkiye'de doğru düzgün pazarlama yönetimi ile satılmaya çalışıldığını görmüş değilim. Mercedes ve BMW tercih eden insanların en büyük sebebi prestij ve akabinde de rahat bir şekilde araçlarını değerinde satabilmek istemeleridir. Volvo modellerinin ikinci ellerini bakarsak BMW ve Mercedes'e göre daha uygun fiyata alındığını görüyoruz, bu da ikinci elde Volvo almanın mantıklı olduğunu ama sıfır otomobil konusunda biraz daha düşünülmesi gerektiğine insanı sevk ediyor. Neticede kimse sokaktan para toplamıyor, aldığı gibi sattığı arabanın kendi değerini koruması da bir o kadar önemli bir konu.
Çocuk yetiştirmenin, ev geçindirmenin ve hayat mücadelesinin çok zor olduğu bir ülkede insanların Volvo tercih etmemesini anlayabiliyorum ancak bu konu Volvo'nun olumsuz bir marka olduğunu göstermez, sistem utansın.
-
Şu an 1.6 dizel otomatik s60 102 bin bayiyi aradım 98 bine kadar düştü.
Şimdi bakalım
yeni 508 110 bin
Mevcut passat 110 bin yeni kasa Allah bilir
Daha sonra 320d 160 bin belki daha yüksek fiyatı bakmadım
Şimdi varsın piyasa aracı olmasın varsın arkadan itiş olmasın çok ama çok mantıklı bir araç
Güvenlik meselesi bir durum dizel otomatik kombinasyonu bir diğer durun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullanan da yorum yazmış kullanmayan da..
Volvo iyi arabadir.uzun süre binmek nasip olmadı ama kısa sürede bile kalitesini hissetmek mümkün .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 1 Ekim 2014; 12:12:01 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Sacramental
Güvenlik artısından başka Volvo'nun ne artısı var Allah aşkına ?
Tasarımı desen rezalet,yaşlı işi piyasası Bmw,Mercedes gibi değil.
Sırf daha güvenli diye millet onu mu seçsin.
Ayrıca kaza durumunda bir tık daha korumayı versin.Bmw'nin koruması yeter diye de düşünülebilir.
Zaten ölüp gideceksiniz,anı yaşayın,beğendiğiniz aracı alın.
Bmw 3 serisi,5 serisi dururken,Mercedes C serisi dururken S60'ı millet napsın..
5 ile s60 ı karşılaştırmak. anı yaşayım derken geberip gitmek güzel düşünceler. -
Emeğimize sağlik fakat boşuna konu açmissiniz.ben güvenli araçlar ve güvensiz araçlarla ilgili konu açmistim hic ilgi gormedi bu konumunda göreceğini sanmam umarim görür.Volvo,Subaru,mazda bin güvenli olduğuna dair iihs testini koydum BMW Audi mercedesinde güvensiz olduğuna dair resim koydum bana hala BMW mercedes audi'nin daha sağlam olduğunu söylediler.açikcasi bizim halkimiz için önemli olan amblemdir.BMW olsun içinde gebereyim,ama insanlara hava atayim zihniyeti ile çalışan beyinden bu konuları anlamasini beklemiyorum.yinede emeğimize sağlık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu da benim konum= http://forum.donanimhaber.com/m_97192669/mpage_0/tm.htm -
-
-
v40 yaşlı arabasıysa versinler bana yaşlı olmaya razıyım
|
Trafikte makas atan Volvo kolay kolay göremezsin. Çakma xenon lu volvo da kolay kolay göremezsin. Parayı sonradan görmüş, şehir hayatına uyum sağlıyamamış bu ülkenin sırtında kambur olan insanların altında da pek volvo göremezsin. Volvo nun müşterileri genelde Doktor, Üniversite hocası, v.b eğitimli insanlardır. Ben volvo fanatiği değilim, ama volvo ya laf atan insan zaten o zihniyeti itibari ile hiç bir zaman volvo müşterisi olamaz. İnceden tık
|
Volvo dediğiniz marka imaj yaratmak için güvenliği ön plana çıkarsaydı, XC60 ve XC90 gibi yüksek modellerinin alt kısmına ikinci bir tampon demiri koymazdı. Böylece normal otomobillerle çarpışan XC90 ve XC60, bu tür binek araçları altına alacağı için (Volvo'nun tampon demiri diğer aracın tampon demiri ile çarpışmayıp, üstten biçtiği için) neredeyse hiç ciddi hasar almayan Volvo "Tank" imajı oluşturabilecekti. Ancak Volvo ne yaptı? Volvo'nun SUV'ları ile çarpışan binek arabalar altına girmesin, o arabalardaki canların kurtulma ihtimali olsun diye, araca ikinci bir tampon demiri daha ekliyor. Böylece kazada Volvo'da fazlaca hasar alıyor ancak karşıdaki sürücüyü de kurtarabiliyor. Sadece imaj düşünen bir marka bunu koymazdı. İmaj kaygısı güdüyorsa, koduğunu oturtan, her kazada diğer araçları haşat eden bir araç üretebilirdi ki zor bir şey değil.
Üst şase direklerinin yanında alttaki şaseyi de görebilirsiniz. Bununla beraber sadece marka imajı düşünen bir marka, bugün dünyada tüm otomobillerde kullanılan bir teknoloji olan emniyet kemerini hiç bir patent talebi olmadan herkese "Alın kullanın, kazalarda insanlar ölmesin" diyen bir politika gütmezdi, buradan dünya para kaldırabilirdi. Yine aynı mantığı güden marka tüm otomobillerine 18-36 kg arası çocukların kullanımı için uygun dahili çocuk koltuğunu iki adet olmak üzere koymazdı. Yine sadece imaj kaygısı güden bir marka, "Yaya için Airbag" projesi geliştirmezdi. Daha bir sürü detay var mesela; Arka cama 3. stop lambası. Kimsenin kafasında "Volvo güvenliymiş, tank gibi arabaymış" imajı oluşturmaz ancak kazaları önemli ölçüde azaltır, arkadan takip eden sürücüyü uyarmada yan stoplardan daha başarılıdır. Wiki'deki maddeler: Kısaca Volvo, sadece marka imajı oluşturmak için değil, güvenli araba yapmak için güvenliği ön plana çıkarır. |
VOLVOYU BEĞENMEYEN ÖLSÜN ARACINIZA BAKARSANIZ SIZI ÜZMEZ VOLVO S80 2.8 T6 + Turbo pallerin büyütülmesi + İntake kit + Down pipe +İşin ehlinden bir yazılım 365 Hp 510 Tork 220 Km hızla giderken kick down yaptığımda kaçtane Mercedes bmw range rover tokatladım sayısını unuttum 180 Km sonra volvo konuşur sol şerit boşaltılır 220 Km de giderken size yol vermeyen öküzlere kapak olsun diye makasa yatılır önüne geçilir volvo bu başka araçta yemez, çekemeyen kına yaksın sizin gibi tipleri iyi bilirim 6 litre mazot yaksın 300 hp olsun masraf açmasın yok öyle dünya sellektörümü çakar yoluma devam ederim.
|
Benzer içerikler
- sarı dişli içinde ünlem işareti
- rektefiyeden sonra dikkat edilmesi gerekenler
- yakalamalı aracı saklamak suç mu
- 16 jant ile 17 jant arasındaki fark
- gece araba kullanırken göremiyorum
- hidrojenle çalışan araba
- mazda cx 50
- nissan gtr r36
- peugeot fiyat listesi 2024
- 2008 peugeot 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X