Şimdi Ara

NEDEN VOLVO MARKA ARAÇ TERCİH EDELİM Kİ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
3
Favori
14.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volvoya laf eden mazda 3 e biniyodur. Volvo gibi yakışıklı donanımlı sağlam arabamı var be. En eskisinin bile kapısının eni yarım metreden fazla. Volvo yaşlı işiymiş bu kişinin her konuya yorumu farklı bu neyin kafası bilmem. Volvo kraldır tırdada daf. Olay bitmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yarakidis

    Cok fazla degisik markalar odugundan elbette her marka bir imaj yaratma zorunda.

    MErcedesi herkes lüks ve daha cok yasli arabasi olarak tanidi.

    BMW Mercedesin imaji lüks ve yaslilar oldugu icin lüks sportif ve biraz daha genc imajini yaratti....

    Audi cok saglam ve öncelerde yasli orta kisim imajindaydi, son senelerde daha cok lüks ve sportif imajina gecti.....

    aynen bunlar gibi volvo da bir imaj yaratmak farklilik yaratmak zorunda.


    Volvonun imaji her zaman lüks ve cok güvenilir koruyucu olmasi idi, bu senelerden beri degismedi.

    Nekadar imaj nekadar gercektir, bence pek inandirici degil, bu zamanda arabalarin bir cogu esit degerde saglamdir

    Mercedes BMW AUdi VW varken Volvo gerekmez.

    Bir önceki arkadas dedigi gibi, egitim ve emniyet kemeri daha önemli, TR de trafik degismedikce seni Volvoda kurtarmaz.

    markalari yasli arabasi genc arabasi diye siniflandirmissiniz ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • V40 bence en iyi c sınıfı araç , fiyat performans olarak bile çok iyi . V40 ı test ettikden sonra markaya sempatim çok arttı

    Edit : Otomatik manuel farkı 1500 tl civarın da , diğer markalar gibi tecavüz etmiyorlar .

     NEDEN VOLVO MARKA ARAÇ TERCİH EDELİM Kİ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ACG3 -- 2 Ekim 2014; 13:12:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    volvo yu premiumlarla kıyaslamak ..

    Neyle kıyaslıcaksın ? Hiç bindin mi sürdün mü ? Bedava konuşuyorsunuz.Ayrıca şu konuda bedava konuşanların hepsinde VW amblemi olması ve tescilli fanboy olmaları da çok ilginç..Çapınız yetmez bu arabaya başka kapıya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 2 Ekim 2014; 3:02:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Şu an 1.6 dizel otomatik s60 102 bin bayiyi aradım 98 bine kadar düştü.

    Şimdi bakalım

    yeni 508 110 bin
    Mevcut passat 110 bin yeni kasa Allah bilir
    Daha sonra 320d 160 bin belki daha yüksek fiyatı bakmadım


    Şimdi varsın piyasa aracı olmasın varsın arkadan itiş olmasın çok ama çok mantıklı bir araç

    Güvenlik meselesi bir durum dizel otomatik kombinasyonu bir diğer durun


    artı s60 konfor açısından hepsine fark atar. sakin rahat kullanım aracıdır volvo.

    performans isteyen bmw alsın tabi, şahsen benim için rahatlık çok daha önemli.

    Mercedes C de Bmw 3 de konfor ve sürüş kalitesi, hissiyatı ve süspansiyon kalitesi olarak S60'ın asla yanaşamayacağı araçlar. alıcı olarak hepsini uzun süre test ettim, iki markanın aracını da kendi aracım olarak kullandım, Volvo'nun asla bu taraklarda bezi yoktur.
    Güvenlik vurgusu ile araç satıp, servisten çılgın seviyede vurgun yapan bir marka.
    İsteyen istediği gibi görebilir, ancak gerçekler bunlar malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kullanan da yazmış kullanmayada.. Dsg2li araçlarının fan boylarıda gelmiş alaman bu alaman diyen bmw'ci forumdaşlar da. Kusura bakmayında sizin bahsettiğiniz araçları bende kullandım hani kendim de s60 sahibiyim 2012 model. Öyle bi anlatmışsınız ki volvoyu s60 ları falan.. sanki bizim popomuz anlamıyo rahattan konfordan. Volvo'ya kötü diyen arkadaşlar sabah uyandıklarında araçlarına bakıp amblemi emniyet kemeri olmayan bi araca binmedikleri için içten içe kahroluyorlar eminim. Kedi-ciğer misali işte yada çamur at izi kalsın mantığı. Size alaman malı wv ve bmw araçlarınız ile mutluluklaar mümkünse volvo ya binmeyin almayında biz de kendi kendimize geçinip gidelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    Kullanan da yazmış kullanmayada.. Dsg2li araçlarının fan boylarıda gelmiş alaman bu alaman diyen bmw'ci forumdaşlar da. Kusura bakmayında sizin bahsettiğiniz araçları bende kullandım hani kendim de s60 sahibiyim 2012 model. Öyle bi anlatmışsınız ki volvoyu s60 ları falan.. sanki bizim popomuz anlamıyo rahattan konfordan. Volvo'ya kötü diyen arkadaşlar sabah uyandıklarında araçlarına bakıp amblemi emniyet kemeri olmayan bi araca binmedikleri için içten içe kahroluyorlar eminim. Kedi-ciğer misali işte yada çamur at izi kalsın mantığı. Size alaman malı wv ve bmw araçlarınız ile mutluluklaar mümkünse volvo ya binmeyin almayında biz de kendi kendimize geçinip gidelim.

    Arkadaşım bana diyorsan, teknik yazmak istemedim ama,
    oyuncak gibi elektrikli hissiz direksiyonundan mı, dozajlaması kaba saba pedal hassasiyeti Bmw milimlik hassasiyet ve algı hissettirken S60 ın odun kıvamında freninden mi, sportif desen değil, ham, kalitesiz süspansiyonundan mı bahsetseydik ayrı ayrı.

    Siz S60 ı F30, ya da Merc C ye rakip görüyorsanız o sizi bağlar, ama 100 kişiden 5 kişi bulamazsınız sizin gibi düşünen. Aynı fiyat olsunlar 1 tane S60 satamazsınız, siz dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yarakidis

    Cok fazla degisik markalar odugundan elbette her marka bir imaj yaratma zorunda.

    MErcedesi herkes lüks ve daha cok yasli arabasi olarak tanidi.

    BMW Mercedesin imaji lüks ve yaslilar oldugu icin lüks sportif ve biraz daha genc imajini yaratti....

    Audi cok saglam ve öncelerde yasli orta kisim imajindaydi, son senelerde daha cok lüks ve sportif imajina gecti.....

    aynen bunlar gibi volvo da bir imaj yaratmak farklilik yaratmak zorunda.


    Volvonun imaji her zaman lüks ve cok güvenilir koruyucu olmasi idi, bu senelerden beri degismedi.

    Nekadar imaj nekadar gercektir, bence pek inandirici degil, bu zamanda arabalarin bir cogu esit degerde saglamdir

    Mercedes BMW AUdi VW varken Volvo gerekmez.

    Bir önceki arkadas dedigi gibi, egitim ve emniyet kemeri daha önemli, TR de trafik degismedikce seni Volvoda kurtarmaz.

    Volvo dediğiniz marka imaj yaratmak için güvenliği ön plana çıkarsaydı, XC60 ve XC90 gibi yüksek modellerinin alt kısmına ikinci bir tampon demiri koymazdı. Böylece normal otomobillerle çarpışan XC90 ve XC60, bu tür binek araçları altına alacağı için (Volvo'nun tampon demiri diğer aracın tampon demiri ile çarpışmayıp, üstten biçtiği için) neredeyse hiç ciddi hasar almayan Volvo "Tank" imajı oluşturabilecekti. Ancak Volvo ne yaptı? Volvo'nun SUV'ları ile çarpışan binek arabalar altına girmesin, o arabalardaki canların kurtulma ihtimali olsun diye, araca ikinci bir tampon demiri daha ekliyor. Böylece kazada Volvo'da fazlaca hasar alıyor ancak karşıdaki sürücüyü de kurtarabiliyor. Sadece imaj düşünen bir marka bunu koymazdı. İmaj kaygısı güdüyorsa, koduğunu oturtan, her kazada diğer araçları haşat eden bir araç üretebilirdi ki zor bir şey değil.
     NEDEN VOLVO MARKA ARAÇ TERCİH EDELİM Kİ?

    Üst şase direklerinin yanında alttaki şaseyi de görebilirsiniz.



    Bununla beraber sadece marka imajı düşünen bir marka, bugün dünyada tüm otomobillerde kullanılan bir teknoloji olan emniyet kemerini hiç bir patent talebi olmadan herkese "Alın kullanın, kazalarda insanlar ölmesin" diyen bir politika gütmezdi, buradan dünya para kaldırabilirdi.

    Yine aynı mantığı güden marka tüm otomobillerine 18-36 kg arası çocukların kullanımı için uygun dahili çocuk koltuğunu iki adet olmak üzere koymazdı.

    Yine sadece imaj kaygısı güden bir marka, "Yaya için Airbag" projesi geliştirmezdi.


    Daha bir sürü detay var mesela;
    Arka cama 3. stop lambası. Kimsenin kafasında "Volvo güvenliymiş, tank gibi arabaymış" imajı oluşturmaz ancak kazaları önemli ölçüde azaltır, arkadan takip eden sürücüyü uyarmada yan stoplardan daha başarılıdır.

    Wiki'deki maddeler:

    quote:

    1944 Güvenlik kafesi
    1944 Lamine edilmiş ön cam
    1954 Ön camdan buzlanmayı engelleyeci
    1956 Cam silecekleri
    1957 Önde 2 noktalı emniyet kemeri
    1958 Arkada 2 noktalı emniyet kemeri
    1959 Önde 3 noktalı emniyet kemeri
    1960 Doldurulmuş ön panel
    1964 İlk arkaya dönük duran çocuk koltuğu denendi
    1966 Ön ve arkada ezilme bölgeleri
    1966 Güvenli kapı kilitleri
    1967 Arka koltuğa emniyet kemeri
    1969 Etkileşimli çarklı emniyet kemeri
    1971 Emniyet kemeri hatırlatcısı
    1972 Arka koltuğa 3-noktalı emniyet kemeri
    1972 Arka dönük duran çocuk koltuğu kullanılmaya başlandı
    1972 Arka kapılara çocuk emniyet kilidi
    1974 Çok-basamaklı darbe emici direksiyon
    1974 Ampul sensörü
    1975 Ana silindirli basamaklı fren sistemi
    1978 Çocuk güvenlik artırıcı minder
    1982 "Anti–sualtı" koruma
    1986 Arka orta koltuğa üç noktalı emniyet kemeri
    1990 Arka orta koltuğa dahili çocuk güvenlik minderi
    1991 SIPS – Yan Darbe Koruma Sistemi
    1991 Yüksekliği ayarlanabilir otomatik emniyet kemeri
    1992 Station modellerde güçlendirilmiş arka koltuklar
    1995 Arka dış koltuklarda dahili çocuk koruma minderi
    1997 ROPS – Ters Dönme Koruma Sistemi (C70)
    1998 WHIPS – Omurga Koruma Sistemi
    1998 IC – Hava Perdeleri
    2001 SCC – Volvo Güvenlik Konsept Arabası
    2002 RSC – Ters Dönme Sabitleme Kontrolü
    2003 Yen Ön Yapı (Volvo Intelligent Vehicle Architecture (VIVA)) (S40, V50)
    2003 Arka koltuk emniyet kemeri hatırlatıcı (S40 ve V50)
    2003 IDIS – Akıllı Sürücü Bilgi Sistemi (S40 ve V50)
    2003 Volvo'nun Trafik Kaza Araştırma Timi'nin Bangkok'da açılışı
    2004 BLIS – Kr Nokta Bilgilendirme Sistemi (S40 ve V50)
    2005 DMIC (Kapılara Monte Edilmiş Hava Perdeleri) (yeni Volvo C70)
    2006 PCC - Kişisel Arama İletişimcisi (S80)
    2006 CWBS - Fren Destekli Çarpma Uyarısı (S80)
    2007 PPB - Power Park Freni (S80)
    2007 DAC - Sürücü Dikkati Kontrolü (V70, XC70)
    2009 City Safety - Saate 19 milin altında gidiyorsa, önde bir arabanın belirmesi durumunda arabayı otomatik durduran sistem (XC60)


    Kısaca Volvo, sadece marka imajı oluşturmak için değil, güvenli araba yapmak için güvenliği ön plana çıkarır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    Kullanan da yazmış kullanmayada.. Dsg2li araçlarının fan boylarıda gelmiş alaman bu alaman diyen bmw'ci forumdaşlar da. Kusura bakmayında sizin bahsettiğiniz araçları bende kullandım hani kendim de s60 sahibiyim 2012 model. Öyle bi anlatmışsınız ki volvoyu s60 ları falan.. sanki bizim popomuz anlamıyo rahattan konfordan. Volvo'ya kötü diyen arkadaşlar sabah uyandıklarında araçlarına bakıp amblemi emniyet kemeri olmayan bi araca binmedikleri için içten içe kahroluyorlar eminim. Kedi-ciğer misali işte yada çamur at izi kalsın mantığı. Size alaman malı wv ve bmw araçlarınız ile mutluluklaar mümkünse volvo ya binmeyin almayında biz de kendi kendimize geçinip gidelim.


    dozajlaması kaba saba pedal hassasiyeti Bmw milimlik hassasiyet ve algı hissettirken S60 ın odun kıvamında freninden mi

    Herşey tamam ama S60'ın freninin ne kadar hisli ve kademeleri belli başarılı bir sistem olduğunu kendim kullanmasam size inanacağım.

    Bence sizin Volvo antipatiniz var. BMW'de Volvo'dan üstün özellikler var ama vur deyince öldürmüşsünüz.

    Bu forumda x marka y markadan (veya model) iyidir tartışmasına giren herkes y markanın gerçekten 1 lira bile verilmeyi hak etmeyecek kadar kötü olduğunu savunma yanlışına giriyor.

    3 serisinide yakından biliyorum S60'ı kendim kullanıyorum. BMW'nin Volvo'ya Volvo'nun BMW'ye karşı bariz üstün olduğu noktalar var ( bu modeller üzerinde)

    Sizi daha objektif olmaya davet ediyorum.

    Not: S60 sahibi olup 3 serisinin kümüle olarak daha üstün bir araç olduğunu düşünen biri olarak söylüyorum.




  • Tabiki de volvo güvenlik acisindan en öndedir acik net. Ama sadece güvenlik degil kalite,konfor yonunden de volvo premium siniftadir. Bu demek olmuyoki bmw,mercedes güvenliksiz volvo kadar olmasada güvenlik konusunda onlarda epey iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    passat nasıl s60 dan az yakabilio aklım almıo.

    bide şu araba logolarını koyup fanatik değilim diyen yok mu bni bnden alıo biride merco bmw vw varken volvo ya gerek yok demiş cahil diorum

    Aklının almaması senin sorunun.

    Passat tabi ki S60'dan daha az yakıyor, bunu bilmeyecek ne var, al kullan ikisini gör.
  • Kimse de kral çıplak diyememiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sacramental

    Güvenlik artısından başka Volvo'nun ne artısı var Allah aşkına ?

    Tasarımı desen rezalet,yaşlı işi piyasası Bmw,Mercedes gibi değil.

    Sırf daha güvenli diye millet onu mu seçsin.

    Ayrıca kaza durumunda bir tık daha korumayı versin.Bmw'nin koruması yeter diye de düşünülebilir.

    Zaten ölüp gideceksiniz,anı yaşayın,beğendiğiniz aracı alın.

    Bmw 3 serisi,5 serisi dururken,Mercedes C serisi dururken S60'ı millet napsın..

    Şuan güncel volvo tasarımlarını beğenmeyen birisinin hangi araca bindiğini merakettim
  • Neden mi Volvo ?

    Golf alacağım yerde, R-Design D2 v40 siparişi veren biri olarak çok mutluyum.

    Araç tasarım olarak güzel beğenilmemesi diye birşey yok. Donanım olarak Golf veya rakiplerinden iyi durumda. Motor/Şanzıman kombinasyonuda en iyisi değil ama fena da değil. Güvenlik açısından Golf denen kazığı geride bırakır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sacramental

    Güvenlik artısından başka Volvo'nun ne artısı var Allah aşkına ?

    Tasarımı desen rezalet,yaşlı işi piyasası Bmw,Mercedes gibi değil.

    Sırf daha güvenli diye millet onu mu seçsin.

    Ayrıca kaza durumunda bir tık daha korumayı versin.Bmw'nin koruması yeter diye de düşünülebilir.

    Zaten ölüp gideceksiniz,anı yaşayın,beğendiğiniz aracı alın.

    Bmw 3 serisi,5 serisi dururken,Mercedes C serisi dururken S60'ı millet napsın..

    Şuan güncel volvo tasarımlarını beğenmeyen birisinin hangi araca bindiğini merakettim

    Honda Civic M5 Vtec'ten çok daha iyisine binebiliyor,fazla meraklanma sen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Şu an 1.6 dizel otomatik s60 102 bin bayiyi aradım 98 bine kadar düştü.

    Şimdi bakalım

    yeni 508 110 bin
    Mevcut passat 110 bin yeni kasa Allah bilir
    Daha sonra 320d 160 bin belki daha yüksek fiyatı bakmadım


    Şimdi varsın piyasa aracı olmasın varsın arkadan itiş olmasın çok ama çok mantıklı bir araç

    Güvenlik meselesi bir durum dizel otomatik kombinasyonu bir diğer durun


    artı s60 konfor açısından hepsine fark atar. sakin rahat kullanım aracıdır volvo.

    performans isteyen bmw alsın tabi, şahsen benim için rahatlık çok daha önemli.

    Mercedes C de Bmw 3 de konfor ve sürüş kalitesi, hissiyatı ve süspansiyon kalitesi olarak S60'ın asla yanaşamayacağı araçlar. alıcı olarak hepsini uzun süre test ettim, iki markanın aracını da kendi aracım olarak kullandım, Volvo'nun asla bu taraklarda bezi yoktur.
    Güvenlik vurgusu ile araç satıp, servisten çılgın seviyede vurgun yapan bir marka.
    İsteyen istediği gibi görebilir, ancak gerçekler bunlar malesef

    sürüş hissi olarak evet volvo bunlara yaklaşamaz.

    lakin konfor diyorsak özellikle süspansiyon kalitesi olarak 3.20'den de c serisinden de üstündür s60. hele c serisi bu konuda volvo'ya yaklaşamaz bile.

    bana inanmıyorsanız buyrun otopark testine bakabilirsiniz.




  • birini överken diğerini yerin dibine sokmak ülkemizin genel sorunu zaten. Futbol muhabbetinden araba muhabbetine , siyasete hep aynıyız.

    Konu sahibi arkadaş bir paylaşımda bulunmuş , teşekkür ederim kendi adıma. Önemli bir konuya dikkat çekmiş. Güvenlik en önemli kriterlerden biri bence de otomobilde. Kendimizin haricinde bebeğimizi çocuğumuzu ailemizi taşıyoruz yeri geliyor.

    Fakat güvenlik denince biraz geniş bakmak lazım. Yani çarpışma sonrası sonuçları zaten test kuruluşları veriyor. İlk sayfada detaylı sonuçlar resimler mevcut. Bir de kaza öncesi var. Yani rakiplerinin yanında 100 -0 hatta 160 - 0 fren mesafesinden , skid pad değerine, slalom hızına , direksyon hissi ve çevikliğine bakmak lazım . bence bunlar da en az kaza sonrası data kadar önemli , hatta daha önemli.
  • Şu efsane videoyu koymazsak olmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: yarakidis

    Cok fazla degisik markalar odugundan elbette her marka bir imaj yaratma zorunda.

    MErcedesi herkes lüks ve daha cok yasli arabasi olarak tanidi.

    BMW Mercedesin imaji lüks ve yaslilar oldugu icin lüks sportif ve biraz daha genc imajini yaratti....

    Audi cok saglam ve öncelerde yasli orta kisim imajindaydi, son senelerde daha cok lüks ve sportif imajina gecti.....

    aynen bunlar gibi volvo da bir imaj yaratmak farklilik yaratmak zorunda.


    Volvonun imaji her zaman lüks ve cok güvenilir koruyucu olmasi idi, bu senelerden beri degismedi.

    Nekadar imaj nekadar gercektir, bence pek inandirici degil, bu zamanda arabalarin bir cogu esit degerde saglamdir

    Mercedes BMW AUdi VW varken Volvo gerekmez.

    Bir önceki arkadas dedigi gibi, egitim ve emniyet kemeri daha önemli, TR de trafik degismedikce seni Volvoda kurtarmaz.

    Volvo dediğiniz marka imaj yaratmak için güvenliği ön plana çıkarsaydı, XC60 ve XC90 gibi yüksek modellerinin alt kısmına ikinci bir tampon demiri koymazdı. Böylece normal otomobillerle çarpışan XC90 ve XC60, bu tür binek araçları altına alacağı için (Volvo'nun tampon demiri diğer aracın tampon demiri ile çarpışmayıp, üstten biçtiği için) neredeyse hiç ciddi hasar almayan Volvo "Tank" imajı oluşturabilecekti. Ancak Volvo ne yaptı? Volvo'nun SUV'ları ile çarpışan binek arabalar altına girmesin, o arabalardaki canların kurtulma ihtimali olsun diye, araca ikinci bir tampon demiri daha ekliyor. Böylece kazada Volvo'da fazlaca hasar alıyor ancak karşıdaki sürücüyü de kurtarabiliyor. Sadece imaj düşünen bir marka bunu koymazdı. İmaj kaygısı güdüyorsa, koduğunu oturtan, her kazada diğer araçları haşat eden bir araç üretebilirdi ki zor bir şey değil.
     NEDEN VOLVO MARKA ARAÇ TERCİH EDELİM Kİ?

    Üst şase direklerinin yanında alttaki şaseyi de görebilirsiniz.



    Bununla beraber sadece marka imajı düşünen bir marka, bugün dünyada tüm otomobillerde kullanılan bir teknoloji olan emniyet kemerini hiç bir patent talebi olmadan herkese "Alın kullanın, kazalarda insanlar ölmesin" diyen bir politika gütmezdi, buradan dünya para kaldırabilirdi.

    Yine aynı mantığı güden marka tüm otomobillerine 18-36 kg arası çocukların kullanımı için uygun dahili çocuk koltuğunu iki adet olmak üzere koymazdı.

    Yine sadece imaj kaygısı güden bir marka, "Yaya için Airbag" projesi geliştirmezdi.


    Daha bir sürü detay var mesela;
    Arka cama 3. stop lambası. Kimsenin kafasında "Volvo güvenliymiş, tank gibi arabaymış" imajı oluşturmaz ancak kazaları önemli ölçüde azaltır, arkadan takip eden sürücüyü uyarmada yan stoplardan daha başarılıdır.

    Wiki'deki maddeler:

    quote:

    1944 Güvenlik kafesi
    1944 Lamine edilmiş ön cam
    1954 Ön camdan buzlanmayı engelleyeci
    1956 Cam silecekleri
    1957 Önde 2 noktalı emniyet kemeri
    1958 Arkada 2 noktalı emniyet kemeri
    1959 Önde 3 noktalı emniyet kemeri
    1960 Doldurulmuş ön panel
    1964 İlk arkaya dönük duran çocuk koltuğu denendi
    1966 Ön ve arkada ezilme bölgeleri
    1966 Güvenli kapı kilitleri
    1967 Arka koltuğa emniyet kemeri
    1969 Etkileşimli çarklı emniyet kemeri
    1971 Emniyet kemeri hatırlatcısı
    1972 Arka koltuğa 3-noktalı emniyet kemeri
    1972 Arka dönük duran çocuk koltuğu kullanılmaya başlandı
    1972 Arka kapılara çocuk emniyet kilidi
    1974 Çok-basamaklı darbe emici direksiyon
    1974 Ampul sensörü
    1975 Ana silindirli basamaklı fren sistemi
    1978 Çocuk güvenlik artırıcı minder
    1982 "Anti–sualtı" koruma
    1986 Arka orta koltuğa üç noktalı emniyet kemeri
    1990 Arka orta koltuğa dahili çocuk güvenlik minderi
    1991 SIPS – Yan Darbe Koruma Sistemi
    1991 Yüksekliği ayarlanabilir otomatik emniyet kemeri
    1992 Station modellerde güçlendirilmiş arka koltuklar
    1995 Arka dış koltuklarda dahili çocuk koruma minderi
    1997 ROPS – Ters Dönme Koruma Sistemi (C70)
    1998 WHIPS – Omurga Koruma Sistemi
    1998 IC – Hava Perdeleri
    2001 SCC – Volvo Güvenlik Konsept Arabası
    2002 RSC – Ters Dönme Sabitleme Kontrolü
    2003 Yen Ön Yapı (Volvo Intelligent Vehicle Architecture (VIVA)) (S40, V50)
    2003 Arka koltuk emniyet kemeri hatırlatıcı (S40 ve V50)
    2003 IDIS – Akıllı Sürücü Bilgi Sistemi (S40 ve V50)
    2003 Volvo'nun Trafik Kaza Araştırma Timi'nin Bangkok'da açılışı
    2004 BLIS – Kr Nokta Bilgilendirme Sistemi (S40 ve V50)
    2005 DMIC (Kapılara Monte Edilmiş Hava Perdeleri) (yeni Volvo C70)
    2006 PCC - Kişisel Arama İletişimcisi (S80)
    2006 CWBS - Fren Destekli Çarpma Uyarısı (S80)
    2007 PPB - Power Park Freni (S80)
    2007 DAC - Sürücü Dikkati Kontrolü (V70, XC70)
    2009 City Safety - Saate 19 milin altında gidiyorsa, önde bir arabanın belirmesi durumunda arabayı otomatik durduran sistem (XC60)


    Kısaca Volvo, sadece marka imajı oluşturmak için değil, güvenli araba yapmak için güvenliği ön plana çıkarır.

    Arkadaş yeterli cevabı vermiş zaten, biz hissiz pedallı spor olmayan tarzı ve sert süspansiyonlarımız ile volvo ailesi olarak mutluyuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Şu an 1.6 dizel otomatik s60 102 bin bayiyi aradım 98 bine kadar düştü.

    Şimdi bakalım

    yeni 508 110 bin
    Mevcut passat 110 bin yeni kasa Allah bilir
    Daha sonra 320d 160 bin belki daha yüksek fiyatı bakmadım


    Şimdi varsın piyasa aracı olmasın varsın arkadan itiş olmasın çok ama çok mantıklı bir araç

    Güvenlik meselesi bir durum dizel otomatik kombinasyonu bir diğer durun


    O 98 bine aldığın S60 bonboş leş bir araç.110 bir yazdığın 508 en dolusu yok yok araçta.Kıyaslama yaparken denk örnekler seçin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.