Şimdi Ara

Neden ısrarla benzinli motor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar sizinde dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ancak kaç tane bayiye gittiysem hepsi de "dizel almayın benzinli çok daha iyi, bakımı kolay, konforlu, baya da az yakıyor" gibi nedenlerle benzinliye yönlendiriyorlar. Daha önce benzinli kullandım en az yakan tsi motorlar ama o bile bence fazla yakıyor. Tama konforlu ama dizelin rampa performansı benzinlide yok ayrıca dizelde ne kadar bassanda tüketim makası fazla açılmıyor benzinde biraz gaz vereyim desen hoppp 15-20lt havada uçuyor. Bilmiyorum bu sistematik yönlendirmenin başka sebebi mi var acaba diye düşünmeden edemiyorum.



  • "Dizelin rampa performansı benzinlide yok ? "Uzay madenciliğine başlayacağız geçelim artık bu düşünceleri lütfen

    Gerçi siz de haklısınız elin oğlu Biturbo- Twinturbo yapıyor ama ülkemizde daha göremedik tabii ki.


    Yakıt konusundaki makas olayına kesinlikle katılıyorum benzinli turbo cidden fazla yakıyor biraz eğleneyim dediğinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 14 Kasım 2018; 15:27:44 >
  • mahallenin_delisi kullanıcısına yanıt
    Seni kandırmaya çalışıyorlar. Sen 25bin fazla ver dizel al. Benzinli fazla yakarsa ne yaparsın, eyvah eyvah
  • Dizel candır
  • Uzun yolda dizel aracımla da 5-5.5 arası yakıyorum turbo benzinli aracımla da. Şehir içinde ise benzinli olan dizelden 1.5 litre daha fazla yakıyor.



    Şimdi şöyle bir husus var. Kendi araçlarım açısından hesap yaptığımda yılda 15 bin km yapan birisi olarak cebimden yaklaşık 2 bin lira daha fazla çıkıyor. Benzinli olan hacim avantajı az vergi verdiğim için makası daraltıyor. Üstüne daha fazla performans sunuyor, daha sessiz vs.
  • rampa performans olayına katılmıyorum motorların devir bantları verdikleri güçler farklı yerlerde.
    atmosferik motorla turbo dizeli karşılaştırırsan dizel performanslı diyebilirsin ki oda ilk kalkış için geçerli.atmosferikte olsa motor devrini 4 5 bin e getirdin mi yine dizel geride kalır.ama turbo benzinli turbo dizelde dizelin hiç bir kulvar da şansı yok.

    tüketim konusunda diyecek tartışacak birşey yok dizel her zaman daha uzun menzilli daha tasarruflu benzinliyi az yakar diye savunmak anlamsız.
  • Yakın zamanda benzine bir indirim daha gelebilir ve dizel benzin fiyatları eşitlenbilir.
  • Dizel,yılda yaklaşık 15 bin km. üzeri yol yapanlar için uygundur.
    Bayiideki görevliler,alıcı bilinçli değilse, doğal olarak elindeki stoğa göre yönlendirme yaparlar.
  • Hayatımız hep dik yokuş ve rampalarda geçtiği için dizel alınmalı oysa di mi hepimiz dağda bayırda yaşıyoruz .Güzel kafa
  • - Ülkemizi ilgilendirmese de bir sonraki Euro Emisyon Standardı koşulları epey ağırlaşacak. Otomobil üreticileri o standartları dizel motorlarda tutturabilmek için daha çok para ve zaman harcamaları gerekiyor. Bu yüzden bazı firmalar artık dizel ünite üretmiyor, bazıları ise dizel ünite geliştirmeyeceklerini açıkladılar.

    - Birçok ülke, insan sağlığı nedenlerinden dolayı özellikle ilk başta dizel araçları yasaklamak istiyorlar.

    - Yakın gelecekte bayilerde (otomobil olarak) artık dizel araç göremeyebilirsiniz, bunun ilk örneğini bir Japon otomobil firmasından göreceğiz.

    - Son zamanlarda dünyada motorin fiyatları çok arttı.

    - Trafikte dizel oranı epey yükseldi.

    - Dizel araç ile benzinli model arasında gereğinden fazla fiyat farkı oluştu.

    Bu gibi sebeplerden dolayı benzinli araçlara yönlendirme olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 14 Kasım 2018; 16:15:40 >
  • 20 bin TL ve üstü fark vererek dizel almak çok mantıksız geliyor... 1.2, 1.4 Turbo benzinliler dizellere nal toplatıyor... Yakıt konusunda evet biraz fazla yakıyor ama aradaki fiyat farkını düşününce benzinli mantıklı geliyor.
  • 20 litre havada uçuyor?
    kamyon mu sürüyosunuz 20 litre nedir?
  • Dizel aracı benzinliye göre daha fazla para vererek alırsın ve daha fazla alarak satarsın. Yılda 10 bin km üzeri kullanırsan avantaj sağlar.
  • Ben dizel araç kullanıyorum dizel iyi benzin kötü diyemem tercihimde araçtan araca göre değişir motorun türüne görede değişir mesela lpgsiz atmosferiğe binmezdim eğer benzinli araca bineceksem tsi tce ecoboost tarzı bi motora binerdim daha yeni teknoloji ile daha canlı sürüş olanı vede düşük hacimden dolayı girdiği alt vergi dilimi beni daha çok cezbediyor ha herkesin tercihi farklıdır hala turbolu araba masraflı bela diye düşünen insanlarda mevcut onlarada saygı duyarım kendilerine göre bildikleri vardır kendim c segmenti dizel araç sahibiyim 2012 model arada çok uçurum bi fiyat farkıda yok dizel ve benzinli olanı arasında 1 yıldır araç bende kışın sesli çalışan dizel motor ister istemez kabinde duyuluyor ama yakıt ekonomisi ile aradaki farkı azaltacam veya kâra geçecem vede satarken yine aradaki fiyat farkıyla satıcam ve türkiyede dizel motora olan rağbet sebebiyle daha hızlı satacam eğer benzinli araç alacak olursam evdeki az km yapan 2. Araç olur bana göre espiriside dizel parasına daha donanımlı veya üst modeline benzinli araç sahibi olmak olurdu herkese kazasız belasız sürüşler




  • Birdaha atmosferik araba almam açık ve net. (5 yıldır kullaniyorum atmosferik) Turbosuz arabaya binmem artık.
  • bence git gide benzin avantajlı bir hal alıyor gibi, ayağının ayarı olana ama bir dizel tutturmuşuz gidiyor
  • Dizel motora Avrupa çöp gözüyle bakıyor , rağbet edilecek bir yanı kalmadı.
  • III I II III I I kullanıcısına yanıt
    150 bin kilometre sonrası rektefe ister diyen piyasada zararına satarsın.
  • Satış temsilcisi mi öğrenci kaziklamaya çalışan esnaf amca mi belli değil.
  • Fark ettiği en fazla 4 litre dizelin pisliğiyle mi uğraşalım..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.