Şimdi Ara

Navitech Ömür Boyu Harita Güncelleme(yenler) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
311
Cevap
3
Favori
88.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ücretli görünüyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    ücretli görünüyor..



    artık inandım ki bunlar bu güncelleme işini başaramayacaklar , sizin adınıza üzüldüm ama bu gidişle ilerde bizim adımıza da siz üzüleceksiniz gibi geliyor ,başka bir şeyler yazıp daha fazla moral bozmak istemiyorum ama ....
  • Ah Navitech. vah Navitech... Ne bundan sonra alırım, ne tavsiye ederim... Keşke alacak olan arkadaşlar ne tür ızdırabın içerine gireceklerini bilseler...
  • Herkese Merhaba,

    Arkadaşlar bende 11 aydır pxb-215f pnd sahibiyim.

    Şu ana kadar 1 kez güncelledim, güncellemeden sonra sesli yol tarifi gitti. Menüde ses falan açık ama kesinlikle çıkmıyor. Fabrika ayarlarına çevirdim, düzeldi ama her 15 günde bir tekrarlamaya başladı. Her seferinde fabrika ayarları.

    Hadi buna alıştım bir şekilde ama son 1 aydır da uydu bulamamaya başladı. En az 10 dk sürüyor uydu bulması ki ben zamanında işlemcisi hızlı olduğu ve uydu bulmada sorun yaşamadığı için tercih etmiştim bu cihazı.

    Bu arada saçma sapan yollara girmeleri, yarı fiyatına çin malı alan arkadaşlara rezil olmaları, yaktığım mazotu saymıyorum.

    Bugün dayanamayıp mail attım Navitech'e, hemen cevap döndüler, kargo ile göndermemi istiyorlar cihazı. Buraya kadar herşey iyi ama ben 11 ay önceki faturayı nerden bulayım?

    Aramızda bu sorunları yaşayan yada nasıl çözebileceğimi bilenler varsa yardımlarınızı bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers

    Herkese Merhaba,

    Arkadaşlar bende 11 aydır pxb-215f pnd sahibiyim.

    Şu ana kadar 1 kez güncelledim, güncellemeden sonra sesli yol tarifi gitti. Menüde ses falan açık ama kesinlikle çıkmıyor. Fabrika ayarlarına çevirdim, düzeldi ama her 15 günde bir tekrarlamaya başladı. Her seferinde fabrika ayarları.

    Hadi buna alıştım bir şekilde ama son 1 aydır da uydu bulamamaya başladı. En az 10 dk sürüyor uydu bulması ki ben zamanında işlemcisi hızlı olduğu ve uydu bulmada sorun yaşamadığı için tercih etmiştim bu cihazı.

    Bu arada saçma sapan yollara girmeleri, yarı fiyatına çin malı alan arkadaşlara rezil olmaları, yaktığım mazotu saymıyorum.

    Bugün dayanamayıp mail attım Navitech'e, hemen cevap döndüler, kargo ile göndermemi istiyorlar cihazı. Buraya kadar herşey iyi ama ben 11 ay önceki faturayı nerden bulayım?

    Aramızda bu sorunları yaşayan yada nasıl çözebileceğimi bilenler varsa yardımlarınızı bekliyorum.


    sevgili arkadaşım bazı konularda haklısınız bazılarında yanlışınız var , birincisi türkçe sesin kaybolması toolbox dan kaynaklanıyor ve bununla ilgili bir güncelleme verildi

    ikincisi saçma yollara gitmesi cihazdan değil haritadan veya cihazda yanlış seçim yapmaktan kaynaklanıyor ,ancak doğru seçim yaptığınız halde yanlış yönlendirme varsa bunu başarsoft firmasına bildirmeniz gerek çünkü haritayı onlar hazırlıyor

    ancak uydu bulma sorunu varsa evet o navitech servisini ilgilendiriyor , cihaza ait faturayı kaybettiğinizi aldığınız yere bildirip yenisini isteyebilirsiniz yine servise bu durumu bildirdiğinizde illa fatura isterim diye tuturuyorsa işte burada navitech in sürekli anlattığımız müşteri memnuniyet-sizliği ortaya çıkıyor demektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers

    Herkese Merhaba,

    Arkadaşlar bende 11 aydır pxb-215f pnd sahibiyim.

    Şu ana kadar 1 kez güncelledim, güncellemeden sonra sesli yol tarifi gitti. Menüde ses falan açık ama kesinlikle çıkmıyor. Fabrika ayarlarına çevirdim, düzeldi ama her 15 günde bir tekrarlamaya başladı. Her seferinde fabrika ayarları.

    Hadi buna alıştım bir şekilde ama son 1 aydır da uydu bulamamaya başladı. En az 10 dk sürüyor uydu bulması ki ben zamanında işlemcisi hızlı olduğu ve uydu bulmada sorun yaşamadığı için tercih etmiştim bu cihazı.

    Bu arada saçma sapan yollara girmeleri, yarı fiyatına çin malı alan arkadaşlara rezil olmaları, yaktığım mazotu saymıyorum.

    Bugün dayanamayıp mail attım Navitech'e, hemen cevap döndüler, kargo ile göndermemi istiyorlar cihazı. Buraya kadar herşey iyi ama ben 11 ay önceki faturayı nerden bulayım?

    Aramızda bu sorunları yaşayan yada nasıl çözebileceğimi bilenler varsa yardımlarınızı bekliyorum.


    sevgili arkadaşım bazı konularda haklısınız bazılarında yanlışınız var , birincisi türkçe sesin kaybolması toolbox dan kaynaklanıyor ve bununla ilgili bir güncelleme verildi

    ikincisi saçma yollara gitmesi cihazdan değil haritadan veya cihazda yanlış seçim yapmaktan kaynaklanıyor ,ancak doğru seçim yaptığınız halde yanlış yönlendirme varsa bunu başarsoft firmasına bildirmeniz gerek çünkü haritayı onlar hazırlıyor

    ancak uydu bulma sorunu varsa evet o navitech servisini ilgilendiriyor , cihaza ait faturayı kaybettiğinizi aldığınız yere bildirip yenisini isteyebilirsiniz yine servise bu durumu bildirdiğinizde illa fatura isterim diye tuturuyorsa işte burada navitech in sürekli anlattığımız müşteri memnuniyet-sizliği ortaya çıkıyor demektir


    alptuğ56, cevabınız için teşekkürler öncelikle. Toolbox dediğiniz nedir? Güncellemesini nereden yapabilirim?




  • vah navitech vah.. her platforumda konuyu acalim kimsenin agzi yanmasin.ben zamaninda alirken aldigim fiyat az buz degildi..keske 20 lira daha verip insani enayi yerine koymayan bir markadan tercihimi kullansaydim..
  • Bilginize arkadaşlar; Telefunken 250-350 konusu altında gördüm; aynen alıntılıyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    firma ömür boyu ücretsiz harita güncellemeyi taahhüt etmiş mi? etmiş.
    cihazın yasal ömrü ne kadardır?


    SANAYİ MALLARININ SATIŞ SONRASI HİZMETLERİ HAKKINDA YÖNETMELİK
    Yayımlandığı R. Gazete Tarihi: 14/6/2003 - Sayı: 25138
    madde 4:
    f) Kullanım Ömrü: Malın, tüketiciye teslimi tarihinden başlayan ve bu Yönetmeliğe ekli listede her mal grubu için tespit edilen süreleri,
    Y-GPS ve benzeri uydu yardımıyla konum belirleme cihazları 7 yıl kullanım ömrüne sahiptir.

    yasal olarak 7 yıl boyunca firma güncelleme yapmak zorunda o kadar. bunun lamı cimi yok.

    aksi durumda yanıltıcı reklam tanıtım uygulaması olur cezalarıda çok ağırdır.
    bu şekilde davranan firmaları sanayi ve ticaret bakanlığına şikayet edersiniz olur biter.
    inanın canlarına okurlar. o yüzden nefesinizi boşa harcamayın.





  • Bu yazının ceza olarak bir faydası yoktur,firma bu süreyi "ömür boyu" neyse belirtmek zorundadır.Aksi durumda malın ömrü boyuncadır diye bir ibare yok,yani vatandaş bunu nasıl anlıyor ? Aldımmı oğlumda kullanır,nesilden nesile benim için geçerli olanı budur.Yani kullanıcı bunu bilmek zorunda değil ama satıcı bunu BEYAN ETMEK ZORUNDA.

    Sonuç.....Kimse şikayette bulunmadığı için hala bu şekilde satanlar haksız rekabet yapıyorlar.Sözel bir açıklama falan hikaye,ister sahibi olsun ister bilmemnesi.Olması gereken durum bu aldığınız üründe yazıyormu,yazmıyormu ? Ben ütü aldım "ömür boyu" ibaresi var.Ama firma kırmızı yazı ile bunun sanayi bakanlığınca belirlenen ömrü olduğunu ve bunun 10 yıl olduğunu yazmış.
  • Ömür boyu bende 1 yıllıkmış. Aslında harita süresi bitince ben yıllık 30 dolara güncelleme almaya hazırdım. Ama böyle bir olay çıkarıp insanı umutlandırdılar. Gel gör ki cihazı bağladığımda bana 2011.Q1 i satmaya çalışıyor, güncelleme vermiyor.

    Ha bu arada ömür boyu güncelleme var hakkını yemeyelim, building güncellemesi veriyor ömür boyu... allah razı olsun ne diyeyim.
    Yaptığım etik değil ama maillere bile cevap vermeyen firmayı ne yapayım ben...




    edit:illagal tavsiye niteliğinde olan kısım editlendi
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers


    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers

    Herkese Merhaba,

    Arkadaşlar bende 11 aydır pxb-215f pnd sahibiyim.

    Şu ana kadar 1 kez güncelledim, güncellemeden sonra sesli yol tarifi gitti. Menüde ses falan açık ama kesinlikle çıkmıyor. Fabrika ayarlarına çevirdim, düzeldi ama her 15 günde bir tekrarlamaya başladı. Her seferinde fabrika ayarları.

    Hadi buna alıştım bir şekilde ama son 1 aydır da uydu bulamamaya başladı. En az 10 dk sürüyor uydu bulması ki ben zamanında işlemcisi hızlı olduğu ve uydu bulmada sorun yaşamadığı için tercih etmiştim bu cihazı.

    Bu arada saçma sapan yollara girmeleri, yarı fiyatına çin malı alan arkadaşlara rezil olmaları, yaktığım mazotu saymıyorum.

    Bugün dayanamayıp mail attım Navitech'e, hemen cevap döndüler, kargo ile göndermemi istiyorlar cihazı. Buraya kadar herşey iyi ama ben 11 ay önceki faturayı nerden bulayım?

    Aramızda bu sorunları yaşayan yada nasıl çözebileceğimi bilenler varsa yardımlarınızı bekliyorum.


    sevgili arkadaşım bazı konularda haklısınız bazılarında yanlışınız var , birincisi türkçe sesin kaybolması toolbox dan kaynaklanıyor ve bununla ilgili bir güncelleme verildi

    ikincisi saçma yollara gitmesi cihazdan değil haritadan veya cihazda yanlış seçim yapmaktan kaynaklanıyor ,ancak doğru seçim yaptığınız halde yanlış yönlendirme varsa bunu başarsoft firmasına bildirmeniz gerek çünkü haritayı onlar hazırlıyor

    ancak uydu bulma sorunu varsa evet o navitech servisini ilgilendiriyor , cihaza ait faturayı kaybettiğinizi aldığınız yere bildirip yenisini isteyebilirsiniz yine servise bu durumu bildirdiğinizde illa fatura isterim diye tuturuyorsa işte burada navitech in sürekli anlattığımız müşteri memnuniyet-sizliği ortaya çıkıyor demektir


    alptuğ56, cevabınız için teşekkürler öncelikle. Toolbox dediğiniz nedir? Güncellemesini nereden yapabilirim?


    ilk olarak yedek almanız konusunda uyarmam gerek, cihazınızın yedeklemesini yapmamanız durumunda sonradan oluşacak sizinde yaşadığınız türkçe sesin gitmesi ,yanlışlıkla dosya silme gibi durumlarda cihazı servise gönderme mecburiyetinde kalabilirsiniz,yedeklemeyi toolbox ile yapabilme olmasına rağmen arkadaşlar cihazın yazılım bölümünü açıp buradan kopyala yapıştır ile almanın daha sağlıklı olduğunu daha önceleri anlatmışlardı

    bu siteden her türlü işlemini yapabilirsiniz , cihaz kayıt , sss ,toolbox indirme ,kendi forum bölümü ,

    https://www.naviextras.com/shop/portal

    ancak yeni çıkarttıkları toolbox bir hayli karışık ancak epey bir kurcalamayla öğreniliyor ,birde DH navigasyon bölümünde üst konu olarak toolbox kullanımı ve güncellemenin nasıl yapılacağını DD252Admin arkadaş sağolsun teferruatlı olarak anlatmış oradan okuyarak sorunsuz güncelleme yapmayı halledersiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1414 -- 16 Haziran 2011; 20:52:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers


    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers

    Herkese Merhaba,

    Arkadaşlar bende 11 aydır pxb-215f pnd sahibiyim.

    Şu ana kadar 1 kez güncelledim, güncellemeden sonra sesli yol tarifi gitti. Menüde ses falan açık ama kesinlikle çıkmıyor. Fabrika ayarlarına çevirdim, düzeldi ama her 15 günde bir tekrarlamaya başladı. Her seferinde fabrika ayarları.

    Hadi buna alıştım bir şekilde ama son 1 aydır da uydu bulamamaya başladı. En az 10 dk sürüyor uydu bulması ki ben zamanında işlemcisi hızlı olduğu ve uydu bulmada sorun yaşamadığı için tercih etmiştim bu cihazı.

    Bu arada saçma sapan yollara girmeleri, yarı fiyatına çin malı alan arkadaşlara rezil olmaları, yaktığım mazotu saymıyorum.

    Bugün dayanamayıp mail attım Navitech'e, hemen cevap döndüler, kargo ile göndermemi istiyorlar cihazı. Buraya kadar herşey iyi ama ben 11 ay önceki faturayı nerden bulayım?

    Aramızda bu sorunları yaşayan yada nasıl çözebileceğimi bilenler varsa yardımlarınızı bekliyorum.


    sevgili arkadaşım bazı konularda haklısınız bazılarında yanlışınız var , birincisi türkçe sesin kaybolması toolbox dan kaynaklanıyor ve bununla ilgili bir güncelleme verildi

    ikincisi saçma yollara gitmesi cihazdan değil haritadan veya cihazda yanlış seçim yapmaktan kaynaklanıyor ,ancak doğru seçim yaptığınız halde yanlış yönlendirme varsa bunu başarsoft firmasına bildirmeniz gerek çünkü haritayı onlar hazırlıyor

    ancak uydu bulma sorunu varsa evet o navitech servisini ilgilendiriyor , cihaza ait faturayı kaybettiğinizi aldığınız yere bildirip yenisini isteyebilirsiniz yine servise bu durumu bildirdiğinizde illa fatura isterim diye tuturuyorsa işte burada navitech in sürekli anlattığımız müşteri memnuniyet-sizliği ortaya çıkıyor demektir


    alptuğ56, cevabınız için teşekkürler öncelikle. Toolbox dediğiniz nedir? Güncellemesini nereden yapabilirim?


    ilk olarak yedek almanız konusunda uyarmam gerek, cihazınızın yedeklemesini yapmamanız durumunda sonradan oluşacak sizinde yaşadığınız türkçe sesin gitmesi ,yanlışlıkla dosya silme gibi durumlarda cihazı servise gönderme mecburiyetinde kalabilirsiniz,yedeklemeyi toolbox ile yapabilme olmasına rağmen arkadaşlar cihazın yazılım bölümünü açıp buradan kopyala yapıştır ile almanın daha sağlıklı olduğunu daha önceleri anlatmışlardı

    bu siteden her türlü işlemini yapabilirsiniz , cihaz kayıt , sss ,toolbox indirme ,kendi forum bölümü ,

    https://www.naviextras.com/shop/portal

    ancak yeni çıkarttıkları toolbox bir hayli karışık ancak epey bir kurcalamayla öğreniliyor ,birde DH navigasyon bölümünde üst konu olarak toolbox kullanımı ve güncellemenin nasıl yapılacağını DD252Admin arkadaş sağolsun teferruatlı olarak anlatmış oradan okuyarak sorunsuz güncelleme yapmayı halledersiniz



    Teşekkürler.
    Yalnız aklıma birşey takıldı, daha önce güncelleme yapmıştım naviextras'dan ama bahsettiğiniz toolbox cihaza yüklenen birşey değildi sanki, onu bilgisayara indirip cep telefonlarının pc suite programları gibi arayüz olarak kullanmıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers


    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers


    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kingofsnipers

    Herkese Merhaba,

    Arkadaşlar bende 11 aydır pxb-215f pnd sahibiyim.

    Şu ana kadar 1 kez güncelledim, güncellemeden sonra sesli yol tarifi gitti. Menüde ses falan açık ama kesinlikle çıkmıyor. Fabrika ayarlarına çevirdim, düzeldi ama her 15 günde bir tekrarlamaya başladı. Her seferinde fabrika ayarları.

    Hadi buna alıştım bir şekilde ama son 1 aydır da uydu bulamamaya başladı. En az 10 dk sürüyor uydu bulması ki ben zamanında işlemcisi hızlı olduğu ve uydu bulmada sorun yaşamadığı için tercih etmiştim bu cihazı.

    Bu arada saçma sapan yollara girmeleri, yarı fiyatına çin malı alan arkadaşlara rezil olmaları, yaktığım mazotu saymıyorum.

    Bugün dayanamayıp mail attım Navitech'e, hemen cevap döndüler, kargo ile göndermemi istiyorlar cihazı. Buraya kadar herşey iyi ama ben 11 ay önceki faturayı nerden bulayım?

    Aramızda bu sorunları yaşayan yada nasıl çözebileceğimi bilenler varsa yardımlarınızı bekliyorum.


    sevgili arkadaşım bazı konularda haklısınız bazılarında yanlışınız var , birincisi türkçe sesin kaybolması toolbox dan kaynaklanıyor ve bununla ilgili bir güncelleme verildi

    ikincisi saçma yollara gitmesi cihazdan değil haritadan veya cihazda yanlış seçim yapmaktan kaynaklanıyor ,ancak doğru seçim yaptığınız halde yanlış yönlendirme varsa bunu başarsoft firmasına bildirmeniz gerek çünkü haritayı onlar hazırlıyor

    ancak uydu bulma sorunu varsa evet o navitech servisini ilgilendiriyor , cihaza ait faturayı kaybettiğinizi aldığınız yere bildirip yenisini isteyebilirsiniz yine servise bu durumu bildirdiğinizde illa fatura isterim diye tuturuyorsa işte burada navitech in sürekli anlattığımız müşteri memnuniyet-sizliği ortaya çıkıyor demektir


    alptuğ56, cevabınız için teşekkürler öncelikle. Toolbox dediğiniz nedir? Güncellemesini nereden yapabilirim?


    ilk olarak yedek almanız konusunda uyarmam gerek, cihazınızın yedeklemesini yapmamanız durumunda sonradan oluşacak sizinde yaşadığınız türkçe sesin gitmesi ,yanlışlıkla dosya silme gibi durumlarda cihazı servise gönderme mecburiyetinde kalabilirsiniz,yedeklemeyi toolbox ile yapabilme olmasına rağmen arkadaşlar cihazın yazılım bölümünü açıp buradan kopyala yapıştır ile almanın daha sağlıklı olduğunu daha önceleri anlatmışlardı

    bu siteden her türlü işlemini yapabilirsiniz , cihaz kayıt , sss ,toolbox indirme ,kendi forum bölümü ,

    https://www.naviextras.com/shop/portal

    ancak yeni çıkarttıkları toolbox bir hayli karışık ancak epey bir kurcalamayla öğreniliyor ,birde DH navigasyon bölümünde üst konu olarak toolbox kullanımı ve güncellemenin nasıl yapılacağını DD252Admin arkadaş sağolsun teferruatlı olarak anlatmış oradan okuyarak sorunsuz güncelleme yapmayı halledersiniz



    Teşekkürler.
    Yalnız aklıma birşey takıldı, daha önce güncelleme yapmıştım naviextras'dan ama bahsettiğiniz toolbox cihaza yüklenen birşey değildi sanki, onu bilgisayara indirip cep telefonlarının pc suite programları gibi arayüz olarak kullanmıştım.



    zaten cihaza yüklenmiyor ben hiç bilmediğinizi zannettiğim için detaylı yazdım ,ancak eski toolbox dan yükleme yaptınız ise bu toolboxu hiç kullanmadınızsa biraz uğraştırıyor onun için söyledim yanlış anlaşılma olmasın




  • Arkadaşlar burası, cihazını güncelleyemeyenler için ayrılmış bir sayfa,
    Bu nedenle, cihaz nasıl güncellenir veya başka değişik soru cevap sıkıntısı olanlar ilgili sayfaları arayıp bulsunlar.

    Lütfen burada sadece, başlığından da anlaşılacağı üzere firma tarafından cihazına güncelleme hizmeti verilmeyen veya verilemeyenlerin sorunları paylaşılsın.

    Başlığı tekrar okumanızı rica ediyorum.
  • Ben de P200B modeli var, güncellemem normalde 01.01.2011 e kadardı.Şimdi,

    Son yaptığım güncellemede

    Building 2011.Q1 (ömür boyu güncelleme yazıyor)
    Map ve Poi 2010.Q3 (tek seferlik yazıyor yanında)

    lisanslar kısmında lisanslar olmasına rağmen haritaları güncellemiyor.tamam kardeşim QX lere Ve PX lere verdiğin güncellemeyi diyelimki vermiyorsun o zaman ben paramla alıyım diyorum onu da vermiyor.Ne yapmalıyım sizce?
  • Bekleyınız bıraz daha.
  • qx b413 daha dün aldım cıhazı ve hemen 2001 başarsoft
    hatitasını yükledim sorun yoktu
  • QX b432 kullanıyorum, 2011-1 güncellemesini başarıyla yaptı cihaz, bi sıkıntı görünmüyo şimdilik
  • Kendi Navitech p200b mi ne ücretli, ne ücretsiz güncelleyemedikten sonra (2010.Q3 te kaldı) arkadaşın pxb215f ini de denedim onuda ücretsiz güncelleyemedim (2010.Q4 te kaldı) ama onda ücretli güncelleme bölümleri açılıyor ilginç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 23 Haziran 2011; 18:32:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Kendi Navitech p200b mi ne ücretli, ne ücretsiz güncelleyemedikten sonra (2010.Q3 te kaldı) arkadaşın pxb215f ini de denedim onuda ücretsiz güncelleyemedim (2010.Q4 te kaldı) ama onda ücretsiz güncelleme bölümleri açılıyor ilginç.



    parayla bile güncelleme yaptırmadıktan sonra navitech veya naviextras hangisiyse iyice battı gözümde.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.