Şimdi Ara

Navitech Ömür Boyu Harita Güncelleme(yenler) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
312
Cevap
3
Favori
88.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertanx


    quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin


    quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    ....
    hala güncelleyemiyorsanız ürünü Aras kargo ile karşı ödemeli olarak merkez servisimize gönderebilirsiniz.


    Arkadaşlar, insanlar yapamıyorsanız gönderin cihazınızı yapıp geri gönderelim diyorlar; bunun Türkçe'si bu. Kargo da ödemeyin diyorlar.

    3-4 gün cihazınızdan ayrı mı kalamıyorsunuz? Laf olsun diye forumlara yazmayın ya, Allah aşkına. Bilgi kirliliği bu olsa gerek...




    Sayın DD252Admin malum yaz mevsimi herkes günübirlik olsa dahi kaçacak yer arıyor cihazları lazım oluyor (navigasyona alışmış birinin adres sorduğu kişiden yarım yamalak adres tarif alması sonucu içine girdiği psikolojiyi düşünün) ve insanlar buna para verdi ve karşılığını almak istiyorlar. Servise gönderince 3-4 gün garanti değil ne zaman gönderecekleri belli değil. Herkesin sıkıntısı bu. Anlayamadığım o zaman yazsınlar sitelerine
    quote:

    yapamıyorsanız gönderin cihazınızı yapıp geri gönderelim
    diye.. Serviste yapılacak cihazın içini tornavida ile sökeceklerini zannetmiyorum bunu lisans e mail desteği vb ile yapamazlar mı? Emin olun şu sıcakta kimse uğraşmaz cihazı göndermekle neden çünkü cihaz bozuk değil :) tıkır tıkır çalışıyor.. Garantisi bitmiş fakat ÖBG hakkına sahip cihazlarda da bunu yapabilecekler mi, bunlar hep soru işareti?

    Ben samimi söylüyorum firmanın sahibi olsam böyle bir desteği verecek olsam ve insanlar mağdur olsa; sitede açık açık yazar özür diler ve tek tek sorun yaşayan müşterilerle ilgilenirdim oturduğum yerden cihazı gönderin yapalım demezdim En basitinden sitemde form açar kullanıcı bilgilerini alır size en yakın servisimize bilgileriniz ulaştı oraya gidin sorununuz en kısa zamanda giderilecektir derdim. Hiç olmadı e mail ile destek verirdim. Kullanıcı olarak firmanın desteğinin yanımda olduğunu anlardım. ama yapılanlar "cihazı gönderin yapalım" mantığından ibaret olduğu için insanların güveni firmaya karşı zedelendi.


    yapamadıysanız gönderin bence sadece kutusuna koyun aras kargoda poşetliyorlar siz delco elektronik diyince adres otomatik zaten çıkıyor anlaşmalılar çünkü 2 günde varsa 2 günde dönse 1 gün orda kalsa 5 gün eder birşey olmaz insanın gönderesi gelmiyor ama kafayı sıyırmaktansa bu daha iyi




  • QX-B513'ü arkadaşım almak üzere ama bu güncelleme konusu biraz kafamızı karıştırdı.Şimdi Q serisi ömür boyu güncelleme avantajıyla satılıyor ama ileride px serisi gibi desteksiz kalma ihtimali doğabilir mi?Bu ömür boyu güncellemenin ömrü ne kadar ve inanmalı mıyız;yoksa tlf-350'ye mi yönelmeliyiz?
  • x20 hd cihazını yeni aldım. ancak harita güncellemsi içni gerekli programları kurduktan sonra en son güncelleme kısmına gelip güncelle yi tıkladığımda hata diye bir kutucuk çıkıyor. arka planda da eski haritalar silinirken bir sorun çıktı yazıyor. daha şimdiden soğudum cihazadan gerimi versem acaba
  • Navitech servisi güncelleme sorununun win7 kullanmaktan kaynaklandığını, win XP'de denersek güncelleyebileceğimizi söylüyor. Bunu deneyen var mı arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnumara

    Navitech servisi güncelleme sorununun win7 kullanmaktan kaynaklandığını, win XP'de denersek güncelleyebileceğimizi söylüyor. Bunu deneyen var mı arkadaşlar?


    Ben win7 kullanıyorum ve toolbox ile güncelleme yapabiliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_


    quote:

    Orijinalden alıntı: onnumara

    Navitech servisi güncelleme sorununun win7 kullanmaktan kaynaklandığını, win XP'de denersek güncelleyebileceğimizi söylüyor. Bunu deneyen var mı arkadaşlar?


    Ben win7 kullanıyorum ve toolbox ile güncelleme yapabiliyorum


    Ben de; Primo ve iGO8 güncellemesinde sorun yaşamıyorum.
  • Bilgisiz bir bilgiçe denk gelmişim öyleyse. Az daha PC'ye format atıp XP yükleyecektim bu yüzden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnumara

    Bilgisiz bir bilgiçe denk gelmişim öyleyse. Az daha PC'ye format atıp XP yükleyecektim bu yüzden.


    Firmaya gidip baksanız belkide bunu size söyleyende win7 kullanıyor.
  • ben salı günü aldım qx-432. çarşamba sabah windows7 de toolbaxı kurup güncelledim. herhangi bir sıkıntı da yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberta12

    ben salı günü aldım qx-432. çarşamba sabah windows7 de toolbaxı kurup güncelledim. herhangi bir sıkıntı da yaşamadım.



    Yalnız hakkını yemeyeyim, servisteki görevli bu sorunun PX serisi için geçerli olduğunu söylemişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnumara


    quote:

    Orijinalden alıntı: liberta12

    ben salı günü aldım qx-432. çarşamba sabah windows7 de toolbaxı kurup güncelledim. herhangi bir sıkıntı da yaşamadım.



    Yalnız hakkını yemeyeyim, servisteki görevli bu sorunun PX serisi için geçerli olduğunu söylemişti.


    Zaten px serilerinde güncelleme sorunları var bazı cihazlar güncellene biliyor bazıları güncellenemiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_


    quote:

    Orijinalden alıntı: onnumara


    quote:

    Orijinalden alıntı: liberta12

    ben salı günü aldım qx-432. çarşamba sabah windows7 de toolbaxı kurup güncelledim. herhangi bir sıkıntı da yaşamadım.



    Yalnız hakkını yemeyeyim, servisteki görevli bu sorunun PX serisi için geçerli olduğunu söylemişti.


    Zaten px serilerinde güncelleme sorunları var bazı cihazlar güncellene biliyor bazıları güncellenemiyor..


    İşte ben de bu durumu sorduğumda işletim sisteminden kaynaklandığına ilişkin yukarıdaki cevabı aldım.




  • Benim PX-120 de de halen tık yok. Şimdi tekrar denedim, ücretsiz güncelleme görmüyor. 29.95$ istiyor..

    Ey navitech. Gönderiyorum pazartesi günü paketleyip. ARtık firmware mi değiştirirsiniz ne yaparsınız, her yeni haritada size göndermeyelim..

    Şu anlaşıldı ki güncelleyemeyeceğiz bu haliyle bu cihazları..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    Benim PX-120 de de halen tık yok. Şimdi tekrar denedim, ücretsiz güncelleme görmüyor. 29.95$ istiyor..

    Ey navitech. Gönderiyorum pazartesi günü paketleyip. ARtık firmware mi değiştirirsiniz ne yaparsınız, her yeni haritada size göndermeyelim..

    Şu anlaşıldı ki güncelleyemeyeceğiz bu haliyle bu cihazları..




    sonucu buraya yazarsan sevinirim.
  • ben 14 temmuzda amcamın cihazını güncelleme yaptım ama 18 temmuzda kendi cihazımı yapamadım anlamadım gitti win7 kullanıyorum görünmüyor güncelleme felan
  • toolbox programı windows 7 de düzgün çalışmıyor windows xp ile deneyiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    toolbox programı windows 7 de düzgün çalışmıyor windows xp ile deneyiniz


    Forumda bu kadar spekülasyon dönerken, bir çok insan sıkıntı yaşarken siz biraz daha detaylı bir açıklama yapsanız daha iyi olmaz mı? En azından "WinXP'de güncellemeleri sorunsuz yapabilirsiniz" şeklinde bir ifade kullanamaz mısınız? Sırf bir ihtimal üzerine sistemlerimize format atıp XP yüklememiz şart mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnumara


    quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    toolbox programı windows 7 de düzgün çalışmıyor windows xp ile deneyiniz


    Forumda bu kadar spekülasyon dönerken, bir çok insan sıkıntı yaşarken siz biraz daha detaylı bir açıklama yapsanız daha iyi olmaz mı? En azından "WinXP'de güncellemeleri sorunsuz yapabilirsiniz" şeklinde bir ifade kullanamaz mısınız? Sırf bir ihtimal üzerine sistemlerimize format atıp XP yüklememiz şart mıdır?


    Yukarıdaki mesajlarımda da belirttim; Windows 7 ile sorunsuz yapabilmeniz lazım. İşletim sisteminiz Legal ve Tüm güncellemelerin yapılmış olması gereklidir.

    Windows 7 üzerinde bir cihaz güncellediyseniz, o cihazı asıl kabul eder ve o kullanıcı kayıtlarını arar. Eğer Login olup güncelleme yaptıysanız o demektir; login olmadan deneyin.

    Eğer Login olmadan yaptıysanız tam tersini deneyin...

    Burada detay mevcut; farklı sorularınız olursa da sormaktan çekinmeyiniz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_48248201/tm.htm

    Sevgiler, saygılar...




  • İlginiz için teşekkür ederim. Verdiğiniz linkteki talimata göre güncellemeyi deneyeceğim.
    Yalnız, şöyle bir durum var: Mart ayına kadar Win Vista kurulu dizüstü bilgisayarım vardı. Navigasyon cihazını ilk aldığımdan itibaren tüm güncellemeleri bu pc'de ve login olarak yapmıştım. Şimdi ise elimde Win7 kurulu bir masaüstü bilgisayar var. Bunda ise birçok girişimde başarısız oldum. Başlangıçta vista ile sorunsuz güncelleme yapabiliyordum. Şu anda cihazdaki harita 2010.12 benzeri birşey.
    Tüm bunları bir kenara bırakalım. Buradaki asıl mesele, ithalatçının cihaz güncellemesini engelleyen sorunu tespit etmiş olmasına rağmen buna ilişkin bir çözüm üretmemesi. Ayrıca, güncellemeyi illede XP'de yapacaksınız şeklinde bir dayatma en hafif deyimle komiklik oluyor.
    İlk fırsatta linkte yazılanlara göre bir deneme daha yapacağım. O da olmazsa hemen yeni bir cihaz alacağım. Ama bu kesinlikle navitech olmayacak.




  • Bende vaz geçtim artık yoruldum.Her kulvarda bunu anlatacağım ama...Yazıklar olsun.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.