Şimdi Ara

Nano Bor Power'ı test eden var mı? TEST EDİLDİ... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
246
Cevap
3
Favori
103.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi birde "NNT bor Fuel " diye bi ürün çıkmış. Ürün motora değil yakıt deposuna dökülüyor. Anlamaıdğım nokta BOR METAL dir. Yani yanmazzzz. bir yakıt değildir. Ne iş bu iş sahibi TGRT habere çıkıp anlattı ama benim mantığım bi türlü almadı. Anlayan varsa bi anlatsa????
  • yakıt deposuna konan herşey markası ne olursa olsun (würth,sonax, ya da mahmut marka), depodaki pisliği kaldırıp motora gönderiyor. bu da ilk olarak enjektörlerde tıkama yapıyor. özellikle enjektör temizleyicilerde bu durum var.


    gerçekten de bazı arkadaşların dediği gibi motor katkılarını bırakın gidin tam sentetik yağ alın. sesi kesiyor diyorlar, 10w40 yarı sentetik yağ kullanan arabada elf moligraf, 5w30 ya da 0w40 tarzı yağ kullanan tam sentetik mobil 1 ya da castrol edge alın, sesin ne kadar kesildiğine hayretler içinde kalırsınız. bunları sadece toplumda marka hevesi var diye söylüyorum, yağ değişimi başlı başına gürültü kesicidir zaten.

    50 tl bor power a vermektense 10000 de değiştirdiğim yağı 5000 civarında değiştiririm, hem her seferinde temiz yağ olur, hem de aynı para.

    carbon clean de saçmalık geliyor, ama kaliteli bir kurum temizleme ülkemizde 4 haneli ücrete yapıltığından malesef başka çözüm kalmıyor. yakıtınızı temiz yerden alın, bakımlarınızda km yi kaçırmayın, kaliteli parça ve yağ kullanın, bu kadar masrafa hiç gerek kalmaz. sadece bir hava filtresinin bile yan sanayisi ve kalitelisi arasında yağı ne kadar kararttığını gözlemleyebilirsiniz.

    bir seferde geri dönüşü gider olan yatırımlardansa, ufak iyileştirmeleri sık sık yaparak daha çok verim elde edersiniz. (bkz. Kaizen) endüstri mühendisliğinde bir kavramdır...




  • Merhaba Arkadaşlar;

    Piyasa birçok xenon kit satılmakta.Benim şuanda düşündüğüm 2 kit var.Aracım mercekli fara sahip.Ampül tipi ise H1

    Düşündüğüm ve arasında kararsız kaldığım kit'lerden Birincisi Mtec R1 Type 6000k...Diğeri ise Philips 6000k.

    Ancak her iki markada da 4300k bulamadım.Aslında benim istediğim 4300k xenon onlar da çin mallarında var.

    Ancak ben çin mallarına güvenmiyorum.Uzun yıllar sorunsuz kullanacağım bir xenon kit almayı düşünüyorum.

    Bu iki kit ile ilgili düşünceleriniz nelerdir?Sizce aracıma hangi xenon kit'i almalıyım?Philips'in dönüşüm kiti var mı?

    Görüşlerinizi bekliyorum....

    Çok teşekkür ederim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat_Bravo

    Merhaba Arkadaşlar;

    Piyasa birçok xenon kit satılmakta.Benim şuanda düşündüğüm 2 kit var.Aracım mercekli fara sahip.Ampül tipi ise H1

    Düşündüğüm ve arasında kararsız kaldığım kit'lerden Birincisi Mtec R1 Type 6000k...Diğeri ise Philips 6000k.

    Ancak her iki markada da 4300k bulamadım.Aslında benim istediğim 4300k xenon onlar da çin mallarında var.

    Ancak ben çin mallarına güvenmiyorum.Uzun yıllar sorunsuz kullanacağım bir xenon kit almayı düşünüyorum.

    Bu iki kit ile ilgili düşünceleriniz nelerdir?Sizce aracıma hangi xenon kit'i almalıyım?Philips'in dönüşüm kiti var mı?

    Görüşlerinizi bekliyorum....

    Çok teşekkür ederim....




    pardon ama bu sorunun bu başlıkta ne işi var acaba????




  • ben passat aracımda kullandım. bosh car servisinde maslakta ahmet kaya usta da teste tabi tuttum.passat 2007 model. aldığım sonuç şu oldu. önce motor sesi hemen azaldı ve daha sessiz çalıştı. sonra performansı arttı ve bunu hissettim. dyno testine sokunca yüzde 12 fark gördüm.dynt testi için 50 tl alınıyor.ve yol yaparken sürüşte biraz rahatlık gördüm. kendi aracını iyi bile bariz fark görüyor.
    ama sizin dediğiniz ürünmü bilemem.benim kullandığım nanoteknoloji ile üretilen bor power ürünü. süt gibi ve motora ilave edilen ürün.
    yakıt konusunda ise performansı arttığı için zaten gaza basmaya gerek olmuyor. ğedala daha az dokunuyorum.bundan dolayı yakıt tasarrufu görüyorum.yüzde 15 civarı bir tasarruf gördüm.
    ama memnun kaldım gerçekten.çok iyi sonuç bence..
    2.000.000 avro ya kadar sigortası varmış ürünün yani birazda güvendim açıkçası.




  • Herkese merhaba.

    Öncelikle, insanlarımızın bu kadar nasıl önyargılı olabildiklerine akıl sır ermiyor desem yeridir. (Hele farklı topiclerde, farklı konularda forum üyelerine gayet yardımları dokunan ve otomobil konusunda bilgisi derya deniz olan insanların at gözlüğü takmada bu kadar ısrar etmeleri gerçekten inanılmaz)

    Bor motor yağı katkılarının insanları soymak amacı ile üretildiğini düşünen arkadaşlar, hiç mi net.te araştırma yapmazsınız? Bu ürünler 2005'den bu yana başta deniz araçları olmak üzere Avrupa ve ABD'de kullanılmaktadır. NNT Türk firmasının bir çok ülkede bayilikleri var. Mesela İngiltere'ye bu firma girdiğinde ürün tanıtım konferansı olmuş, İngiliz asıllı bir F-1 pilotu ürünü çok beğenmiş, basın açıklaması yapılmış (Sallama dergiler değil) ülkenin otomotiv otoriteleri ürünü çok beğenmiş fln.. Şu anda aklıma bu ülke geldiği için yazıyorum.

    İkincisi, tüm dünya bulamamış da biz mi bulmuşuz diyen arkadaşlar var. Bu arkadaşlar dilerse Ever Green markasının ürettiği Motor Silk adlı BOR katkılı ürünü de kullanabilir. Mantık aynı, kimyasal anlamda bor madeninin üstün özelliklerinden faydalanmak... Hatta net.sitesinden de göreceğiniz üzere bu ekipte meşhur triobolojist (sürtünme bilimci) Ali Özdemir var. Ve bu şirketin ürettiği ürünleri Nasa destekliyor hatta kullanıyor! Nasa'ya da inanmam derseniz siz bilirsiniz...

    Ülkemize gelirsek, NNT, yapılan yüzlerce testte görüldüğü üzere (Bir kısmını okudum, çok etkilendim) bu işi hakkınca yapıyor. Hem de %100 kendi AR-GE'leri ile. Kaldı ki otomotiv sektörü ürünleri, 20'den fazla projelerinden sadece biri imiş. Adamlar gelecek için bor katkılı yakıt üzerinde çalışıyorlar. Çelik yelek ve tekstil üzerindeki testleri okuyunca (büyük tirajlı gazetelerde bu haberler var) bu ürünün işe yaradığını anlayabilirsiniz.

    Lütfen araştırarak konuşalım.




  • Ayrıca, ben bu ürünü 1997 marka Renault Clio marka/model aracımda kullandım. (Aracım 86.000 km'de) Ürünü kullanalı 300 km kadar oldu. Motorda sessizleşme oldu. Ayrıca yakıt tüketiminde azalma var fakat ben bunu bordan ziyade motor yağı, hava filtresi ve bujilerin değişimine bağlıyorum. Ürünün etkisini göstermesi için daha 500 km kadar daha yol gitmem lazım. Fakat motorun sessizleşmesi konusunda ilk izlenimim olumlu. (Belirgin değişim var.)
  • kullandım 300 km oldu
    ses de fark yok
    çekiş az miktar ama yağla birlikte oluyodu zaten
    hareret sorunum yoktu. küçük bir şehir ama fan açmazdı kolay kolay açmaya başladı
    koyduktan sonra 50 km yaptım stop ettm araba çalışmadı ustaya sordum motor basıncı yükseldiği için boğulmuştur düzelir ded, düzeldi
    yine koyduktan sonra rölanti kafayı yedi 3000 rpm gibi takılmaya başladı

    98 marea 150.000 km de
  • Ben yağ değişiminde BorPower koydurdum aracıma. Ne bir faydasını ne de bir sıkıntısını gördüm. Sadece para vermiş oldum o kadar. Gelecek sefere zannetmiyorum tekrardan alacağımı.
  • Bu tip şeyleri aracınıza koymadan önce şunları bir okuyun:


    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/613/f/18064/g/NNT+Bor+Power
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mastor1

    Bu tip şeyleri aracınıza koymadan önce şunları bir okuyun:


    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/613/f/18064/g/NNT+Bor+Power


    Verilen bu link başka bir konu başlığı altında verilmişti merak edip girdim ve tüm şikayetleri okudum ama şikayetlere verilen cevapları da okudum. Cevaplara bakılırsa bunları şikayet olarak kabul etmek mümkün değil. Verilen cevaplar oldukça bilimsel ve tatminkar geldi bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mastor1

    Bu tip şeyleri aracınıza koymadan önce şunları bir okuyun:


    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/613/f/18064/g/NNT+Bor+Power


    Merhaba. Muadilleri ile kıyaslayınca şikayet sayısı az gibi geldi bana. Hatta bir tane adamın arabasına koyduğu Borpower'ın kapağı açıkmış. Firma adresine yenisini göndermiş.




  • Bu arada, Borpower tek nano yağlayıcı değil. Motor silk de aynı nano teknoloji ile üretiliyor. Hatta kullanışı, motora faydaları, içeriği fln çok çok benzer.. (İnternet sitesinden okuduğum kadarı ile)
    İsteyen ABD üretimi olduğu ve Nasa tarafından da desteklenen bir proje olduğu için Motor Silk'i kullanabilir.
    Fakat Türk üretimi olduğu için ve bana daha fazla güven verdiği için ben Bor Power'ı seçtim.

    Yalnız anlamadığım bir şey var: Bor Power'un dünyada ilk olduğu söyleniyor sitesinde fln.. Fakat bu Motor Silk 2005'den beri satılmıyor mu? Hangisi ilk acaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: AcarBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: asaslann

    bor power ile bormax aynımıdır ?? veya hangisi daha iidr bilen varmı??


    Piyasada Bormax adıyla satılan 2 ürün var, birisi konyada bir firmanın ürettiği kimysal bir katkı maddesi, diğeri ise konyadaki firmanın sahip olduğu isim hakkını izinsiz kullanan ve ayrıca BorPower'ı taklit eden sahte bir ürün. Ayrıca bu firmaya dava açılınca, bu adı kullanmayı bırakıp aynı şişeyi Bor Plus adında ve bu sefer taklit olayını bir adım daha öte götürerek, Bor Power'ın patentli logosunu taklit edip piyasaya çıkmış taklit bir üründür.

    BorPower ise içeriğinde hiçbir kimyasal katkı maddesi olmayan, tamamen fiziksel olarak görev yapan ve dolgu malzemesi olmadığı için motora hiçbir zarar vermeyen Dünyadaki nanoteknoloji ile üretilen tek nano yağlayıcıdır.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurnugea

    Bu arada, Borpower tek nano yağlayıcı değil. Motor silk de aynı nano teknoloji ile üretiliyor. Hatta kullanışı, motora faydaları, içeriği fln çok çok benzer.. (İnternet sitesinden okuduğum kadarı ile)
    İsteyen ABD üretimi olduğu ve Nasa tarafından da desteklenen bir proje olduğu için Motor Silk'i kullanabilir.
    Fakat Türk üretimi olduğu için ve bana daha fazla güven verdiği için ben Bor Power'ı seçtim.

    Yalnız anlamadığım bir şey var: Bor Power'un dünyada ilk olduğu söyleniyor sitesinde fln.. Fakat bu Motor Silk 2005'den beri satılmıyor mu? Hangisi ilk acaba




    Ben uzun yıllar otomotiv sektöründe çalışan teknik biri olarak her iki ürünü de karşılaştırdım. İnternette bile ciddi bir araştırma yapıldığında birçok bilgiye ulaşmak mümkün. MotorSilk saygı duyduğum bir bilim adamımız Sn. Ali Erdemir tarafından 90'lı yıllarda icat edilmiş bir ürün olup aşınmaları önleme konusunda zamanının en iyisiydi. MotorSilk, borik asit içerikli bir kimyasal üründür, içeriğinde başka katkı maddeleri de vardır, kutusu üzerinde de yazdığına göre yapısındaki partiküllerin boyutları 200 ila 400 nanometredir. Motor içerisinde parçalar üzerine yapışıp aşınan yüzeylerde dolgu yaparak görev yapan kimyasal bir üründür. Zaten kendileri de Nanoteknoloji olduklarını hiçbir zaman iddia etmemiştir.

    BorPower ise, sitesindeki sertifika ve testlerde de kanıtlanmış Nanoteknoloji ile üretilmiş ve yapısında 4,5 nanometre boyutunda herbiri birbirinden bağımsız bilye tanecikleri gibi bor kristallerinden meydana gelen fiziksel bir ürün, içeriğinde de motora zararlı hiçbir kimyasal madde yok. Ben 2 yıldır kendi aracımda bile kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcarBey -- 3 Nisan 2010; 10:05:30 >




  • bende bor power kullanmayı düşünüyorum ama kararsızım kaliteli motor yağlarının hiçbiri katkı maddesi kullanmayı tavsiye etmiyor ondan dolayı kararsız kaldım yada sadece mobil 1 0w40 veya castrol edge 5w40 sadece kullanmak yeterli olurmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    yakıt deposuna konan herşey markası ne olursa olsun (würth,sonax, ya da mahmut marka), depodaki pisliği kaldırıp motora gönderiyor. bu da ilk olarak enjektörlerde tıkama yapıyor. özellikle enjektör temizleyicilerde bu durum var.


    gerçekten de bazı arkadaşların dediği gibi motor katkılarını bırakın gidin tam sentetik yağ alın. sesi kesiyor diyorlar, 10w40 yarı sentetik yağ kullanan arabada elf moligraf, 5w30 ya da 0w40 tarzı yağ kullanan tam sentetik mobil 1 ya da castrol edge alın, sesin ne kadar kesildiğine hayretler içinde kalırsınız. bunları sadece toplumda marka hevesi var diye söylüyorum, yağ değişimi başlı başına gürültü kesicidir zaten.

    50 tl bor power a vermektense 10000 de değiştirdiğim yağı 5000 civarında değiştiririm, hem her seferinde temiz yağ olur, hem de aynı para.

    carbon clean de saçmalık geliyor, ama kaliteli bir kurum temizleme ülkemizde 4 haneli ücrete yapıltığından malesef başka çözüm kalmıyor. yakıtınızı temiz yerden alın, bakımlarınızda km yi kaçırmayın, kaliteli parça ve yağ kullanın, bu kadar masrafa hiç gerek kalmaz. sadece bir hava filtresinin bile yan sanayisi ve kalitelisi arasında yağı ne kadar kararttığını gözlemleyebilirsiniz.

    bir seferde geri dönüşü gider olan yatırımlardansa, ufak iyileştirmeleri sık sık yaparak daha çok verim elde edersiniz. (bkz. Kaizen) endüstri mühendisliğinde bir kavramdır...

    size katılıyorum elinize sağlık anlattığnız gibi bir uygulama yapmakyatım kendi aracım için




  • Bor Power

    2000 model volvo s40 LPG'li araçta çok farkettirdi. Bor Power'sız kullanmak hata.
  • en kötü karar kararsızlıktan iyidir
  • Tek sorum var, tatmin olursam kullanacağım...

    Neden motor yağı üreticileri bu ürünü kesinlikle tavsiye etmiyor?...

    İşte, yanıt aradığım soru bu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Tek sorum var, tatmin olursam kullanacağım...

    Neden motor yağı üreticileri bu ürünü kesinlikle tavsiye etmiyor?...

    İşte, yanıt aradığım soru bu...

    Hala tartışılmakla beraber iki cevabı var:

    1- Motor yağının ömrünü uzattığı için yağ üreticilerinin karı azalır.

    2- Piyasada yağ katkısı olarak satılan ürünlerin çoğu para işe yaramaz ve yağın kalitesini bozan şeylerdir.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.