|
Bildirim
|
Havayı soğuttuğunuzda tek başına performans artışı pek alamazsınız. Soğuk hava daha yoğun olduğu için daha çok oksijen molekülü içerir ve daha çok yakıtı yakabilir ancak;
siz performans artışı istiyorsanız havayı soğutacaksınız + yanma odasına giren yakıtı da artıracaksınız, bu sayede performans artışı elde edersiniz. Tek başına havayı soğutursanız fakir karışım olur, yanma verimi düşer. Yani performans alacağınıza performans kaybedersiniz. Günümüz araçları zaten sensörlerle donatılmış vaziyette, kaç birim yakıta ne kadar hava girmesi gerektiğini konrol ediyor sürekli. Ha diyeceksiniz ki o zaman niye intercooler veya cold air intake sistemleri var..Bu sistemler normalin üzerinde sıcaklığa çıkan havayı, normal şartlara çekmek için var. Havayı normalin de altına iyice soğutmak için değil. Havayı N2O gibi sistemlerle ciddi manada soğutup, yoğunlaştırıp, giren yakıt miktarını da artırırsanız o zaman güç artışı elde edersiniz, ancak stock haliyle motor bu gücü sürekli olarak kaldıramaz. |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 8 Ağustos 2018; 19:0:16 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antor -- 9 Ağustos 2018; 10:40:50 > |
|