Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer Evolution XI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Yeni Evo hakkındaki bilgileri burada paylaşacağım.

    İlk olarak bir sonraki Lancer Megane platformu üzerine konumlandırılacak ancak Evo' nun ayrı bir platformu olacak.

    Plug-in Hybrid olacağı kesinleşen Evo' da 1.1 litrelik 3 silindirli dizel motor kullanılacak. Ön ve arka akslara yerleştirilecek elektrik motorlarlarıyla beraber 500 bhp ye kadar güç üretmesi planlanıyor. (Net güç çıkışı henüz belli değil.)

    Yeni Super All-Wheel-Control 4çeker sistemi ve 1.1 litrelik 3 silindirli dizel motor ise
    XR-PHEV concept aracında tanıtılmıştı.

     Mitsubishi Lancer Evolution XI







  • 1.1 litre ve plug in hybrit aynı zamanda 500hp.
    aynı zamanda otv ve mtv en alt dilimde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bişey demiyorum
  • wankel gıbı husran olur,1.1lt'den 500hp 50 bın de motor ındırttırır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    wankel gıbı husran olur,1.1lt'den 500hp 50 bın de motor ındırttırır..

    Wankelin neresi hüsran olmuş? Emisyon yasalarına takıldı onu da geliştiriyorlar.
    Ayrıca bu araç hybrid.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    wankel gıbı husran olur,1.1lt'den 500hp 50 bın de motor ındırttırır..

    1.1 litreden 500 hp alınmıyor
  • RX-8 sahıplerı ıle ırtıbat kurarsanız samımı olarak,gereken cevapları alırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Köpekbalığının üstüne böyle rezalet bi tasarım yaparlarsa çok ama çok yazık olur
  • gorkemuse kullanıcısına yanıt
    her ne kadar elektrık-hybırd unıte desteklerı de olsa 500hp cıddı bır guc.

    Tesla'nın boyle bır aracı var lakın nıkola tesla elektrık kımyasın da asmıs bır ısım oldugundan mırasının meyvaları daha yenı yenı topluyorlar keza her ne kadar da tesla group'un onune tas-engel ve sabotajlar yapılsa da hak ettıklerı degerlerı daha yenı yenı almaya baslıyorlar..

    Mıtsubıshı Motor Company'de faso fıso bır fırma degıl lakın bır tesla da degıl..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    wankel gıbı husran olur,1.1lt'den 500hp 50 bın de motor ındırttırır..

    ya arkadaş böle bi şeyi nasıl diosun 50 binde motor inermiş neye göre kime göre bırakın Allah aşkına 5 binde incek motor yapıp piyasaya sürerler mi??




  • Mitsubishi ve Renault-Nissan ortaklığından neler çıkacak bakalım... Konu ilginç takip edelim...
  • 26_____ kullanıcısına yanıt
    denemesı para ıle..

    Pıyasa dolu daha 10 bın km'lerını bıle doldurmamıs rx8'ler ıle,1 adet alıp deneyıp test edebılırsınız.

    5.000rpm'de surulen bır arac,17-21lt yakıt sarfıyatı,5 bın km de bır yag degısımı ve wankel motor'a uyumlu ozel motor yagı,her hangı bır yag motor omrunu yerle bır ederken performansı da yıyıp bıtırıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane'ı satmasaymışım Görkem'in Lancer ile üvey de olsa gardaş olacakmış.
  • Mitsubishi'yi güzel günler bekliyor ama megane platformunda Lancer benim için kocaman bir soru işareti...
  • Neden kendi platformlarinda uretmemisler? Renault gibi donanim yuklemesi mi yapacak acaba. Yani 53 bine Clio satabiliyosa Lancerde daha pahali olacak demektir. O koskoca Lancer' e 1.1 motor az gelmez mi? Cok fazla soru isareti var.
  • 1.1 ne abicim 1.1 ne ya? evo tarihinde yok böyle bişey

    ayrıca megane ne
  • SuperSantorelli kullanıcısına yanıt
    rotary günlük kullanım motoru değil ve amatörlere göre de değil...zevk işi...bu yüzden fazla yakıt sarfiyatı,devirli kullanım gerekliliği ve özel bakım şartları olması çok normal...özel bir kullanıcı kesimine hitap eden her ürünün özel kullanım şartları vardır...bugün plazma tv bile alsan özel kullanım şartları var bir kanalda çok fazla durursan kanal logosu yapışır kalır ekrana...dikkat etmen gerekir 1 saaten fazla duramazsın aynı görüntüde,led tv lerin 3 katı elektrik harcar...ama plazmadan alacağın renk kalitesini hiç bir led tv veremez...eğer sen 9k devir çevirmek istiyorsan küçük hacimli,atmosferik,hafif ve kompakt aynı zamanda senin aracın dışında hiç bir araçta olmayan türde bir motor istiyorsan dezavantajlarına katlanmak zorundasın rotary'nin...yok ben günlük binerim bakımla işim olmaz diyorsan rotary buna dayanmaz tabiki...


    ha ama şunu unutma işi bilmeyen arabasına doğru bakmayan adama hiç bir spor araç dayanmaz...biraz m3 sahipleriyle impreza evo sahipleriyle muhabbet et sürüyle 100k km ye gelmeden motor indiren şanzuman kıran insanla tanışırsın...daha geçen forumda toyota gt86 nın inen motorunun konusu vardı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    wankel gıbı husran olur,1.1lt'den 500hp 50 bın de motor ındırttırır..

    Mitsubishi Motors Engineer Sayın Kameko KAKAMİ

    Motoru nasıl indircez biraz bilgi verseniz 50.000 gitmeZ demişsiniz temsa motorları garanti dahilinde mi indirecek yoksa özel japon servisinde mi indiricez...

    Hey yarabbimm

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.