Şimdi Ara

MERCEDES IKI YENI MOTOR TANITTI : OM654M ve M254

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MERCEDES IKI YENI MOTOR TANITTI : OM654M ve M254

    Mercedes dizel motorunu güncelledi ve yeni 4 silindirli benzinli motorunu tanıttı.

    Yeni OM654M Dizel motorun hacmi yeni krank miliyle 1950cc den 1993cc ye çıktı. Motor 265 hp güç ve 550 Nm tork sunuyor. ikinci nesil ISG entegre marş jeneratörü ile 48V mild-hibrid sistemle geliyor.
    Enjeksiyon basıncı 2.500'den 2.700 bar'a yükseldi. Özellikle hızlı tepki ve eşit güç dağıtımı için, her ikisi de artık değişken bir türbin geometrisine sahip olan su soğutmalı iki aşamalı turboşarjla geliyor.

    Yeni M254 benzinli motor da ikinci nesil ISG ve 48V mild-hibrid sistemle geliyor. Motorun gücü 272 hp, torku 400 Nm.
    M 254'ün tamamen yeniden geliştirilmiş turboşarjı, Mercedes-Benz turboşarj geliştirme ve Mercedes-AMG Petronas Formula 1 ekibinin işbirliğiyle geliştirildi. İlave bir elektrikli kompresör gerektiğinde, özellikle düşük motor devirlerinde hızlı bir şekilde takviye basıncı oluşturur ve çok daha dinamik bir tepkimeye katkıda bulunur. Hassas kontrol teknolojisi ve M 254'teki verimli çift şarj konseptinin kombinasyonu, motor gücünün 30 saniye süreyle 41 hp artırılmasını sağlıyor.

    Yeni motorlarda EQ boost hibrid sistem ek olarak 20 hp güç ve 200 Nm tork sağlıyor.

    Ayrıca 9G-Tronic şanzıman da güncellendi. Elektrik motoru, güç elektroniği ve şanzıman soğutucusu şanzımana taşındı. Bu, daha önce gerekli olan kablolardan vazgeçilebileceği, alan ve ağırlık avantajlarına neden olacağı anlamına gelir. Şanzımanın verimliliği de artar. Örnek: Elektrikli yardımcı yağ pompası ile geliştirilmiş etkileşim, mekanik pompanın iletim hacmini yüzde 30 azaltır. Çok çekirdekli işlemci ve yeni montaj ve bağlantı teknolojisi ile yeni nesil tam entegre şanzıman kontrolü de verimliliğin artırılmasına katkıda bulunur. Artan hesaplama gücüne rağmen, elektrik arayüzlerinin sayısı büyük ölçüde azaldı ve iletim kontrolünün ağırlığı yüzde 30 azaltıldı.

    MERCEDES IKI YENI MOTOR TANITTI : OM654M ve M254
    MERCEDES IKI YENI MOTOR TANITTI : OM654M ve M254



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Mayıs 2020; 9:40:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sakin ol champ...Bahsettiğin firma Mercedes. Ne demek yatırım zor geliyor.

    5 yıl önce söylenen şu cep telefonu kafasından çıkın. Ne dünya aynı dünya ne sektör aynı sektör. Cebine her sene koyduğun altyapı sıkıntısı olmayan telefon ile 40 saatte dolmayan EV'leri nası aynı kefeye koyabiliyorsun hayret.

    Herkeste Tesla silip süpürecek düşüncesi vardı. Daha bu yıldan patlamış durumda. Avrupa'da EV satışlarında Audi birinci durumda. Hem de tek model ile.

    İçten yanmalı motora halen ciddi alıcı varken, altyapılar Avrupa'da bile yetersizken ne yapılması gerekliydi.

    Büyük üreticiler şu an en doğrusunu yapıyor. İki alanda da var olabilecek güce sahipler. İsteyen elektrikli alsın, isteyen içten yanmalı.

    Bitti dediğin şeyin de en az 20 yılı var.
  • bıdı bıdı bıdı. Bitti kardeşim bitti. Fosil yakıtın ekmeğini yediniz bitti. Süslü kelimelerle milleti kandırmayın artık. Bi teknoloji gelişimi falan yok. Elektrikli araçlara yatırım yapmak zor geliyor. Klasik özel sektör taktikleri. Dibine kadar sömürme peşindeler. Piyasaya yen oyuncular giriyor. Aklını çalıştırmayan çok şey kaybedecek ileride. Cep telefonlarında olduğu gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DooD_Rox

    bıdı bıdı bıdı. Bitti kardeşim bitti. Fosil yakıtın ekmeğini yediniz bitti. Süslü kelimelerle milleti kandırmayın artık. Bi teknoloji gelişimi falan yok. Elektrikli araçlara yatırım yapmak zor geliyor. Klasik özel sektör taktikleri. Dibine kadar sömürme peşindeler. Piyasaya yen oyuncular giriyor. Aklını çalıştırmayan çok şey kaybedecek ileride. Cep telefonlarında olduğu gibi.
    Fazla gaza gelmişsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: white without pressure

    Fazla gaza gelmişsin

    Alıntıları Göster
    Sen eski kafada yaşamaya devam et. Yataklı araç projeleri yapılıyor. işin içindeyim .
  • Değerlere göre verimli motorlara benziyor. E kasayı uçurur bu iki motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DooD_Rox D kullanıcısına yanıt
    Sömürme dediğin olayda anormal bi durum yok
    Ticari firma elbette kar etmek için yapacak
    Alıcısı var mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DooD_Rox

    bıdı bıdı bıdı. Bitti kardeşim bitti. Fosil yakıtın ekmeğini yediniz bitti. Süslü kelimelerle milleti kandırmayın artık. Bi teknoloji gelişimi falan yok. Elektrikli araçlara yatırım yapmak zor geliyor. Klasik özel sektör taktikleri. Dibine kadar sömürme peşindeler. Piyasaya yen oyuncular giriyor. Aklını çalıştırmayan çok şey kaybedecek ileride. Cep telefonlarında olduğu gibi.
    Sakin ol champ...Bahsettiğin firma Mercedes. Ne demek yatırım zor geliyor.

    5 yıl önce söylenen şu cep telefonu kafasından çıkın. Ne dünya aynı dünya ne sektör aynı sektör. Cebine her sene koyduğun altyapı sıkıntısı olmayan telefon ile 40 saatte dolmayan EV'leri nası aynı kefeye koyabiliyorsun hayret.

    Herkeste Tesla silip süpürecek düşüncesi vardı. Daha bu yıldan patlamış durumda. Avrupa'da EV satışlarında Audi birinci durumda. Hem de tek model ile.

    İçten yanmalı motora halen ciddi alıcı varken, altyapılar Avrupa'da bile yetersizken ne yapılması gerekliydi.

    Büyük üreticiler şu an en doğrusunu yapıyor. İki alanda da var olabilecek güce sahipler. İsteyen elektrikli alsın, isteyen içten yanmalı.

    Bitti dediğin şeyin de en az 20 yılı var.
  • Çok güzel değerler. Bu motorlar sadece E için değil, Yeni S serisi içinde gelebileceğini düşünüyorum.
  • DooD_Rox D kullanıcısına yanıt
    Mercedes e ilet şu yazdıklarını acil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Sakin ol champ...Bahsettiğin firma Mercedes. Ne demek yatırım zor geliyor.

    5 yıl önce söylenen şu cep telefonu kafasından çıkın. Ne dünya aynı dünya ne sektör aynı sektör. Cebine her sene koyduğun altyapı sıkıntısı olmayan telefon ile 40 saatte dolmayan EV'leri nası aynı kefeye koyabiliyorsun hayret.

    Herkeste Tesla silip süpürecek düşüncesi vardı. Daha bu yıldan patlamış durumda. Avrupa'da EV satışlarında Audi birinci durumda. Hem de tek model ile.

    İçten yanmalı motora halen ciddi alıcı varken, altyapılar Avrupa'da bile yetersizken ne yapılması gerekliydi.

    Büyük üreticiler şu an en doğrusunu yapıyor. İki alanda da var olabilecek güce sahipler. İsteyen elektrikli alsın, isteyen içten yanmalı.

    Bitti dediğin şeyin de en az 20 yılı var.

    Alıntıları Göster
    ''Cebine her sene koyduğun altyapı sıkıntısı olmayan telefon ile '' şu cümleden sonrasını okumaya gerek bile yok. Altyapı sıkıntısı yok he.:) komiksiniz gerçekten.
    Daimler 2019 net karı:2,7 milyar avro
    Samsung 2019'un 3.çeyreğinde cep telefonundan 6,7 milyar dolar kar açıkladı. Diğerlerini yazmıyorum kendin araştır.
    şimdi aramco'ya bakalım. Fosil yakıt neden tatlı geliyormuş.
    https://haberglobal.com.tr/ekonomi/suudi-aramco-dunyanin-en-degerli-sirketi-olarak-apple-i-geride-birakti-17295 buyur kardeş petrol bu kadar değerliyken acaba birileri fosil yakıta mı? zorluyor. Alıcılar da aynen bu şekilde fosil yakıta maruz bırakılıyor. İçten yanmalı motorlar çok karmaşık ve komplike sistemler. Artık sonuna gelindi eklenti eklenti zıvanadan çıktılar. Eelektrikli araçlar ve otonom araçlara gelince. Otonom araçlarda İsrail 1 numara şuan. Gelecekte de değişmeyecek tekel olacaklar. Çok gelişmiş askeri kamera sistemlerini otonom araçlara entegre ettiler. Piyasada duyulmasa da savaş var şuan . Herkes koltuk kapma peşinde Mercedes eminim ki çok değişik ve gelişmiş sistemler üzerinde çalışıyor. Ama biyandan da içten yanmalı motorların suyunu sıkma peşinde. Temcit pilavı gibi ısıtıyor sürekli. Elektirkli araçlarda oyuncular çok tehlikeli hiç tahmin etmeyeceğin şirketler otonom ve elektrikli araçlarda aktif rol alıyor. İleride insanlar tahmin bile edemeyeceği bir saat markasıyla aynı ismi kullanan bir otomobil satın alacaklar. Neyse uzar gider...(Mercedes kolay kolay tabiki batmaz .Ama pastayı paylaşacak bunu kendileri de biliyor.) Bu arada bitti dediğim şeyin 20 yılı var he.. Petrol piyasasını iyi takip et.
  • DooD_Rox D kullanıcısına yanıt
    Hadi o zaman hemen elektrikli araçlara geçmeliyiz. Oynanan oyun büyükmüş.

    Samsung'la Daimler kıyasından sonrasını okumadım.


    Süpersin. Böyle devam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Hadi o zaman hemen elektrikli araçlara geçmeliyiz. Oynanan oyun büyükmüş.

    Samsung'la Daimler kıyasından sonrasını okumadım.


    Süpersin. Böyle devam...
    Sen de boyle boş goygoya devam et. Bu işlerde para konuşur her şey ortada. Bi zahmet biraz araştırver.
  • DooD_Rox D kullanıcısına yanıt
    Mercedes in elektrikli otomobiller için 40 milyar euro yatırım yaptığından haberin yok. Millete araştir diyeceğe kendin bilgilen biraz.

    https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=11108160

    https://www.reuters.com/article/us-daimler-batteries/daimler-to-buy-23-billion-of-battery-cells-for-electric-car-drive-idUSKBN1OA0OG



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 24 Mayıs 2020; 17:18:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pek ilgimi çekmedi. Kaderimde 1.2 veya 1.4 140 150hp den fazlası yok. Ölürem Türkiyem heyy hey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Mercedes in elektrikli otomobiller için 40 milyar euro yatırım yaptığından haberin yok. Millete araştir diyeceğe kendin bilgilen biraz.

    https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=11108160

    https://www.reuters.com/article/us-daimler-batteries/daimler-to-buy-23-billion-of-battery-cells-for-electric-car-drive-idUSKBN1OA0OG
    40 milyarı nerenden uydurdun acaba. 23 milyardan fazla pil hücresi satan alacak diyor (-ecek,-acak) .Okuman da yok herhalde senin. Verdiğin linkleri okudun mu acaba? Ben bu linklerde gelecekten üfürmeler görüyorum sadece.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt


    Çocuk ya bu.

    Avrupa Asya ve ABD de 20milyar€ geçmeyecek şekilde yatırım yapacaklar.
    40milyar€ bir arada gördü mü daimler.
    İlk hisselerine sahip çıksınlar Çinlilere sata sata bir hal oldular.
    Kurumsal yatırımcılar olmasa o yatırımı da yapamaz da neyse senin gibi ağır trol ve mercedesciyi şimdi başlatmayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizeller bitti yeaa diyenler nerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni bir motor yok aslında ortada mevcut motor, euro 6d ile birlikte 48 volt mildhybird ile donatılıyor. Bu sistemler yasal emisyon hilesinden başka bir şey değil açıkçası, kim kullanırsa kullansın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 24 Mayıs 2020; 19:10:20 >
  • 41gokhan41 kullanıcısına yanıt
    Haberde aksi ne gördünüz ki? Şu an dizel motor sıfırdan geliştirme yapan firma yok, mevcut dizel motora 6d emisyon seviyeleri ve yeni CO2 sınırı için mild hybrid eklenmiş durumda. Geçiş süreci için palyatif bir önlem sadece.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.