Şimdi Ara

Mercedes c200d mi BMW 320d mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
3.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2016 model 61 binde c200d aracım var. Takasa bmw 320d almayı düşünüyorum. 2015_2016 model 190hplik olan. Sizce geçilir mi?


    Takas düşünme sebebim c200d çok fazla kronik sensör hatası olması. Bir kaç ustaya sorduğum da bmw kullandığı parça kalitesi bakımından mercedese göre döküntü olduğunu iletmekte. Ne kadar doğrudur bilemiyorum. Yorumlarınız nedir?




  • Mercedes'in parça uretim kalitesi bmw f30 dan net daha iyi bunu sadece interior için değil yürüyen aksam içinde gecerli , mercedesin w205 te kullandığı bağlantı kollari ondeki suspansiyonun double wishbone olmasi bile yeter ayrica f30 ile kullanim kalitesi çok farkli degil ama makyajsiz kasalari aşırı sert suspansiyon damping oranlarina sahip c katsayilarida düşük ama facelift modellerle helezonlar degistirilebilir , güç yüzunden karşılaştırmak doğru degil ama bmw f30 da kullanilan motor daha hevesli motoru karşılaştırmaya katmazsak w205 daha mantikli
  • Daha performanslı ve sürüşü daha keyifli bir araca geçmiş olursun diye düşünüyorum. Bence geçilebilir. Hem yeni bir araç yeni bir heyecan da olur.
  • Araçların donanımı, iki araç arasındaki parasal fark ve mtv düşünülmeli. Eğer mantıklı geliyorsa değiştirilebilir, 3.20 d çok güzel bir araç çünkü.
  • Performans alacaksınız kalite vereceksiniz. Siz bilirsiniz. Alacaginiz araba zarar ettirmez eger kazıklanmazsaniz.
  • bence kal mercoda keza ben merco için para biriktirmeye başladım
  • NurullahHormanci kullanıcısına yanıt

    Açıkçası öyle olucak. Cam tavan olsun, iç tasarım olsun Mercedes daha güzel fakat 320d de arizalarla karşılaşır miyim masraf açar mı korkum o açıkçası.

  • yelloha kullanıcısına yanıt
    Geçen 3 serisi kullanan bir elemana sordum memnun olmadığını söyledi aklım olsa c200 alırdım dedi bende o sıralar bmw düşünüyordum ama sonra c200 gerçekten de 10 numara olduğunu gördüm mercedesle devam et çünkü kimse içine bile oturamıyor kıymetini bil bence :)
  • Mercedes'in parça uretim kalitesi bmw f30 dan net daha iyi bunu sadece interior için değil yürüyen aksam içinde gecerli , mercedesin w205 te kullandığı bağlantı kollari ondeki suspansiyonun double wishbone olmasi bile yeter ayrica f30 ile kullanim kalitesi çok farkli degil ama makyajsiz kasalari aşırı sert suspansiyon damping oranlarina sahip c katsayilarida düşük ama facelift modellerle helezonlar degistirilebilir , güç yüzunden karşılaştırmak doğru degil ama bmw f30 da kullanilan motor daha hevesli motoru karşılaştırmaya katmazsak w205 daha mantikli
  • ustalarını dinle. ben de aynı fikirdeyim.

    ayrıca; almanlar bmw’yi gençler, mercedes’i patronlar için yapmıştır
  • C180 kullanıyor olsanız belki ancak c200d ciddi problemli bir araç.Donanım km gibi detaylar belirtmediğiniz için kesin net bir şey söylenemez ancak bu kronik sorun durumu uykularınızı kaçırıyorsa değiştirin.Premium araçlar keyif için var.
  • Reno motoru bela
    F30 bela
    İki çare var
    A4 a5 quattro (önden çekişli alma söversin)
    S60 t3 yada d4
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Aynen, benim arkadaşım sıfır km aldığı 2018 3.20 D yi satıp yerine 2. el 2016 Audi Quatro S3 Sedan aldı, 190 hp den 300 hp ye geçiş yaptı ayrıca 4 çeker. Ama konu sahibinin yerinde olsam performans çok öncelikli değilse Mercedes C kasayı değişmem, F30 da tamam sürüş makinesi ama öyle çok problemsiz bir araç değil bana göre ve devrini kapadı.

  • Tartışmasız 320d. Biz de ikiside var ikiside 2017 model. Yalnız dikkat edin 320 makyajlı kasa olsun. Makyajsız olanlarda bir takım problemler vardı.
  • sizdeki kasada reno'nun sorunlu R9M kodlu 1.6dci ünitesi var. temiz olmak kaydıyla bence kesinlikle 3.20d 'ye geçilir (MTV dert değilse)

    @Konu Sahibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 14 Aralık 2020; 16:26:57 >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, ben aftermarket süspansiyon ve direksiyon parçaları üreten bir firmanın ürün yönetiminde çalışıyorum. Yani orjinal oem parça alıp aftermarkette satış yapan firmalar için geliştirip satıyoruz. Bahsi geçen 2 aracın da aftermarket için salıncak ve rot parçalarını üretiyoruz.İki aracın da alt takım parçalarını iyi biliyorum diyebilirim. Hem 3 serisinde hem de c class ta kullanılan rotilli kollar oldukça sağlam ve uzun ömürlü diyebilirim. Yurtdışına yaptığımız ihracatlarda (Özellikler Avrupa) her iki aracın da bu bahsettiğim parçaları hemen hemen aynı oranda sipariş alıyor. Aldığımız feedback’lere göre bu parçaların kaza ve istisnai durumlar dışında aşınma ve değişim ihtiyacı hemen hemen aynı. Tabi bu iç pazarda Türkiye de biraz daha farklı. Bunun nedeni şahsi düşüncem biraz sürücü profili ile alakalı. Double wishbone olarak bahsettiğiniz konuya gelince,mersedes c nin ön aksında lower rotilli kollara ek olarak bir sağ-bir sol olmak üzere 2 adet upper control arm (wishbone-salıncak)var. Bu pratikte yani günlük kullanımda mercedes c yi ne daha konforlu ne de daha uzun ömürlü bağlantı kollarına sahip yapıyor. Benim öğrendiğim ve bildiğim kadarıyla mersedeste hem lower hem de upper kolların olması adaptif süspansiyon donanımına sahip araçlar için yapılmış. Tr de adaptif süspansiyonlu c serisi var mı bilmiyorum. Çok detaylı ve uzun oldu kusura bakmayın. Söylemek istediğim uzun ömürlülük ve kullanım kalitesinin double wishbone la pek ilgisi yok. 2 aracı da kullandıysanız C nin 3 ten daha sert, özellikle bozulan asfaltta daha rahatsız edici bir kabin titreşimi olduğunu fark etmişsinizdir. Bunun dışında mersedesler tabi mekanik ve elektronik bazı konularda üstün olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canefew -- 14 Aralık 2020; 19:8:56 >




  • Senin ihtiyacın A4 , bide Quattro olursa süper ..
  • 164 bin kmde motor yiyen ve güncel kur ile 220.000 tl masraf çıkaran C200d'yi gördükten sonra, o motorlu W205 kasalara epey soğudum bu yüzden, bence F30'a geçilir, F30 da gayet kaliteli bir otomobil, 2.0 dizelin performansı çok iyi, ve yakıt ekonomisinde C200d'yi hiç aratmayacak bir motora sahip, ayrıca multimedya sisteminin arayüzü de Mercedes'e göre çok daha kullanışlı.

  • 320d 190 lık makine sağlam kimsenin lafına bakma hayatında 1.3 dizelden başka araca binmeyen adamlar sorunlu diye yorumlar yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canefew

    Merhabalar, ben aftermarket süspansiyon ve direksiyon parçaları üreten bir firmanın ürün yönetiminde çalışıyorum. Yani orjinal oem parça alıp aftermarkette satış yapan firmalar için geliştirip satıyoruz. Bahsi geçen 2 aracın da aftermarket için salıncak ve rot parçalarını üretiyoruz.İki aracın da alt takım parçalarını iyi biliyorum diyebilirim. Hem 3 serisinde hem de c class ta kullanılan rotilli kollar oldukça sağlam ve uzun ömürlü diyebilirim. Yurtdışına yaptığımız ihracatlarda (Özellikler Avrupa) her iki aracın da bu bahsettiğim parçaları hemen hemen aynı oranda sipariş alıyor. Aldığımız feedback’lere göre bu parçaların kaza ve istisnai durumlar dışında aşınma ve değişim ihtiyacı hemen hemen aynı. Tabi bu iç pazarda Türkiye de biraz daha farklı. Bunun nedeni şahsi düşüncem biraz sürücü profili ile alakalı. Double wishbone olarak bahsettiğiniz konuya gelince,mersedes c nin ön aksında lower rotilli kollara ek olarak bir sağ-bir sol olmak üzere 2 adet upper control arm (wishbone-salıncak)var. Bu pratikte yani günlük kullanımda mercedes c yi ne daha konforlu ne de daha uzun ömürlü bağlantı kollarına sahip yapıyor. Benim öğrendiğim ve bildiğim kadarıyla mersedeste hem lower hem de upper kolların olması adaptif süspansiyon donanımına sahip araçlar için yapılmış. Tr de adaptif süspansiyonlu c serisi var mı bilmiyorum. Çok detaylı ve uzun oldu kusura bakmayın. Söylemek istediğim uzun ömürlülük ve kullanım kalitesinin double wishbone la pek ilgisi yok. 2 aracı da kullandıysanız C nin 3 ten daha sert, özellikle bozulan asfaltta daha rahatsız edici bir kabin titreşimi olduğunu fark etmişsinizdir. Bunun dışında mersedesler tabi mekanik ve elektronik bazı konularda üstün olabilir.

    Merhabalar tahmin ettiğim firmada calisyorsunuz muhtemelen böyle teknik cevaplar görmek güzel aslında aynı şeyleri farklı açıdan söylemişiz, ben sürüş kalitesinin çok yakin olduğunu soyledim evet f30 daha yumuşak facelift öncesi w205 ten ama double wishbone ve bağlantı kollari ozellikle araci limitlerde kullandiginizda suspansiyon geometrisini koruması açısından bariz avantajlidir mc phersona göre. Bildiğim kadariyla lower control arm( salincak) zaten asil titreşimi ve kismi darbeleri absorbe ediyor upper control arm ise suspansiyon geometrisini korumak için kullanılıyor. Evet belki günlük kullanimda büyük bir avantaji yok ama limitlerin üstünde bariz avantaj sağlıyor. F30 un direksiyonu cok daha hisli ve net w205 e göre ama w205 in rijidite olarak limitlerinin daha yüksek olduğuna neredeyse eminim. Günün sonunda muhendislik olarak Mercedes daha pahali bir çözüm sunmuş belki maliyet/fayda açısından fakat ben bunu daha başarılı buluyorum.





  • Abstraction kullanıcısına yanıt

    2 ayda 2 sensor değiştim. 12 bin tl bana maliyeti.Turbo sorunlu, 140binde motor yiyen c200d gördüm tanıdık ustada

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.