Bildirim
MAZDA CX3 GEYIK TESTI
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
rezalet... mazda'ya yakışmadı bu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 8 Şubat 2019; 18:26:14 > -
1.44 de ceylan gıbı sekıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu testin daha çok ESP performansı üstüne olduğunu biliyorum yani buna bakarak yol tutuş çıkarımı yapılması doğru değil ama bu araç çok acayip davranıyor. Bunu hiç mi test etmemiş mazda. -
Vw’e sektirenler cx3 sekince ne diyecekler merak ediyorum.
Son zamanlarda gördüğüm en rezil performans diyebilirim...mazdaya
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 8 Şubat 2019; 19:17:8 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam arabayı esp yolda tutamamış, virajda kim tutacak. Sonuç olarak iyi yol tutsaydı göbek atar gibi bir o yana bir bu yana atmazdı arkası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece geyik testinde değil yalıtımda da çuvallamış bir araç kendileri. B sınıfı gibi ses alıyor. -
B Suv denen tarihe geçecek kadar saçma bir segment işte.
Hoplaya Hoplaya gelin çocuklar olmuş bu resmen. B sınıfı araç altyapısı ile suv olmaz, olursa da böyle olur işte.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
B suv zaten bu araç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyatları c suv olduğu için insan daha iyisini bekliyor. Ayrıca rakipleri daha iyi bu konuda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi white without pressure -- 8 Şubat 2019; 19:23:42 > -
Klasik Japon işi yalıtım
İç mekan kalitesi segment lideri ama yalıtım daha iyi olmalıydı evet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
süspansiyon sıkıntılı gibi aşırı zıplıyor, tekerdeki yükün sürekli değişmesi de tutuşu kararsız yapmış... -
Bizim şahinleri soksak daha iyi performans verir bu ne ya
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
ESP kontrolcüsüne ayar çekilecektir. Geri çağırma olur büyük ihtimalle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 8 Şubat 2019; 21:20:12 > -
Arabayı zaten hiç beğenmemiştim. İç hacmi bana i10 dan dar gelmişti. Bu yüzden testinin kötü çıkması beni sevindirdi bile diyebilirim.
Ama bazı şeyleri merak ettim. Bu testlerde lastik standardını nasıl sağlıyorlar acaba. Fabrika çıkışı standart lastik bile olsa dış sıcaklık, lastik sıcaklığı, lastik basınçları, lastiğin marka ve modeli çok önemli ayrıntılar. Keşke lastik meselesi de mümkün olduğunca standart hale getirilse. Gerçi kasıtlı bir farklılık yapacaklarını düşünmüyorum.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Vay be. Normal bir sürücü bu hızda bu durumda takla atar muhtemelen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hemen favori mazdama baktım. O fena değilmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kanalda Clio IV izlemiştim gerçekten çok başarılıydı.Mazda sanırım Jeep markasına özeniyor -
bunu alacağına aynı paraya C HB al. -
Kocaman jantlara rağmen seke seke dönüyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Vw’e sektirenler cx3 sekince ne diyecekler merak ediyorum.
![]() Son zamanlarda gördüğüm en rezil performans diyebilirim...mazdaya ![]() |
1.44 de ceylan gıbı sekıyor
|
Audi TT Rs,A7,BMW M5. Aynen en kötülerini seçmişim
![]() ![]() |
Bizim şahinleri soksak daha iyi performans verir bu ne ya
![]() |
Benzer içerikler
- peugeot 207 kronik sorunları
- d1 ehliyet yenileme
- ankara trafik denetleme şube müdürlüğü detsis no
- 80 km ne kadar benzin yakar
- far terlemesi nasıl önlenir
- peugeot fiyat listesi 2025
- range rover 2024
- id4 yorumlar
- togg 4x4 ne zaman çıkacak
- citroen hibrit
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X