Şimdi Ara

MAZDA CX3 GEYIK TESTI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lastiklerin havası çok düşük gibi. lastiklerin havası doğru ayarlansa bu kadar sekmezdi. ayrıca konforlu crossover isteyenler için cx3 iyi bir secim gibi.bu testi captur sert süspansiyonlar ile tren gibi gecmişti. benim konfor önceliğim olduğu için ben cx3 tercih ederdim.
  • Geyik testinde gördüğüm en iyiler:

    1.Ford Focus 2018 (83km/h)



    2.Ford Focus 2016 (82km/h)


    3.Peugeot 308 2017 (82km/h)


    Görüldüğü gibi hiç bir alman arabası yok en iyilerde.

    Alman araçlarından bir kaçı:

    Golf 2017



    Audi TT Rs


    Audi A7 2018


    Mercedes-Benz Clase C Coupé 2016


    Mercedes-Benz Clase A 2018


    BMW 116d 2017


    BMW M5 2018



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 10 Şubat 2019; 11:2:6 >




  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    Gitmis en kotulerini secmis alman diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabah baktım yeni crv de baya çuvallamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    lastiklerin havası çok düşük gibi. lastiklerin havası doğru ayarlansa bu kadar sekmezdi. ayrıca konforlu crossover isteyenler için cx3 iyi bir secim gibi.bu testi captur sert süspansiyonlar ile tren gibi gecmişti. benim konfor önceliğim olduğu için ben cx3 tercih ederdim.
    Ben gerçekten çok sinirleniyorum ya artık.
    Şu mesaja bak, he lastik havasına bakmıyorlar he.
    Yav o test dünyaya standart oldu, ölçüleri, hızı ile. Lastik havasına mı bakılmayacak. Bahaneye gerek yok, kötüye kötü demeti öğrenin.
    Üreten toplum olsa hadi markasını savunuyor diyeceğim, sen kimi savunuyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlardan dolayı kötü olacağını tahmin ettim. Ama testi izleyince kötüye hakaret olmuş. Araç yolda duramıyor sekiyor sürekli. Mübarek çekirge gibi zıplıyor. Alacak kişilerin de moose testini izleyipte vazgeçeceğini sanmıyorum.Insan canı ucuz değil.Yazik gerçekten bir suv crossover sevdası yüzünden böyle yol tutuşu zayıf araçlar iyi satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_Devils_ -- 10 Şubat 2019; 12:1:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Ben gerçekten çok sinirleniyorum ya artık.
    Şu mesaja bak, he lastik havasına bakmıyorlar he.
    Yav o test dünyaya standart oldu, ölçüleri, hızı ile. Lastik havasına mı bakılmayacak. Bahaneye gerek yok, kötüye kötü demeti öğrenin.
    Üreten toplum olsa hadi markasını savunuyor diyeceğim, sen kimi savunuyorsun?

    Alıntıları Göster
    Birader ne dünya standartından bahsediyorsun Allah aşkına, IHSS ve NCAP gibi robot ekipmanlarla yapılmıyor. Lastikler her araç için standart mı sanıyorsun? Şoförün en ufak gecikmesi f1 aracını bile labutlara çarpar.

    Çok fazla bu videoları izleyen biri olarak şoförü hiç beğenmedim. Resmen ikinci hamleyi çok geç yapıyor. Hamleyi çok geç yaptığı için toparlamak için sert kırıyor doğal olarak merkez kaç kuvveti artınca araç zıplıyor. Videoda best attemp dediği denemede az daha erken hamle yapsa sorunsuz dönüyormuş.

    Diğer başarılı modeller gibi olmasa da bu kadar kötü bir sonuç alması normal değil. CX-5 gibi geyik testi efsane olan aracı üreten,g-vectoring adı altında konforlu ve güvenli viraj kabiliyeti sunan firma hiç test yapmamış mıdır sanıyorsunuz? Yeni bir model geliştirene kadar binlerce Arge çalışma yapıyorlar.

    Not: Mazda sahibi değilim Captur kullanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Gitmis en kotulerini secmis alman diye
    Audi TT Rs,A7,BMW M5. Aynen en kötülerini seçmişim . Zaten bunlar alt seviye ucuz arabalar değil mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 10 Şubat 2019; 22:13:23 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Vw’e sektirenler cx3 sekince ne diyecekler merak ediyorum.
    Son zamanlarda gördüğüm en rezil performans diyebilirim...mazdaya
    Dacialari izle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NaBeg

    Birader ne dünya standartından bahsediyorsun Allah aşkına, IHSS ve NCAP gibi robot ekipmanlarla yapılmıyor. Lastikler her araç için standart mı sanıyorsun? Şoförün en ufak gecikmesi f1 aracını bile labutlara çarpar.

    Çok fazla bu videoları izleyen biri olarak şoförü hiç beğenmedim. Resmen ikinci hamleyi çok geç yapıyor. Hamleyi çok geç yaptığı için toparlamak için sert kırıyor doğal olarak merkez kaç kuvveti artınca araç zıplıyor. Videoda best attemp dediği denemede az daha erken hamle yapsa sorunsuz dönüyormuş.

    Diğer başarılı modeller gibi olmasa da bu kadar kötü bir sonuç alması normal değil. CX-5 gibi geyik testi efsane olan aracı üreten,g-vectoring adı altında konforlu ve güvenli viraj kabiliyeti sunan firma hiç test yapmamış mıdır sanıyorsunuz? Yeni bir model geliştirene kadar binlerce Arge çalışma yapıyorlar.

    Not: Mazda sahibi değilim Captur kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Bu konu 1500 kere konuşuldu. Bu testi robotla yapamazsın. Yapsan bir işe yaramaz. Araba zaten robotla bile limitlerinin üstüne çıkamaz. Boş fanatikliğe gerek yok. Direksiyona robot mu oturtuyorsun yolda giderken ? İnsan refleksleriyle bu testin yapılması en doğrusu. Ayrıca zannediyor musun ki tek seferde yapılıyor. Adamlar onlarca deneme yapmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 10 Şubat 2019; 22:37:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Vw’e sektirenler cx3 sekince ne diyecekler merak ediyorum.
    Son zamanlarda gördüğüm en rezil performans diyebilirim...mazdaya
    Forumdakiler sektirmiyor ki testi yapan adam sektiriyor, ona soralım.
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    Yani diyorsunuz ki forumun göz bebeği mazda ile reno grubunun 2. sınıf markası daciayı aynı kefeye mi koyalım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Yani diyorsunuz ki forumun göz bebeği mazda ile reno grubunun 2. sınıf markası daciayı aynı kefeye mi koyalım?
    Aynı kefeye koy demedim en rezil dediğin için onu örnek gösterdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    Aynı kefeye koy demedim en rezil dediğin için onu örnek gösterdim.

    Alıntıları Göster
    Ha, o zaman sorun yok. Dacia testlerini kaçırmışım demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Honda jazz'da rekor sayılabilecek bir şekilde geçmişti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda hayraniyim ama bu b suv lari kim uretirse uretsin , hep bir guvensiz gözüküyor
    araclar. Bu test de sasirtmadi beni bu yüzden

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Niye iyiye iyi, köyüye kötü denmez anlamam. Kötü işte. Rezil bir sonuç.
  • Cx3 ü İzmir Antalya arası kullandım, güvensizlik yaratan bi durum olmadı, tabiki bu testteki gibi ani manevra yapmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redloves

    Yeni Honda jazz'da rekor sayılabilecek bir şekilde geçmişti.
    jazzın iyi olduğunu bilmiyordum. 9 sene 1. kasa kullanım ve yol tutuşu çok kötüydü. son 2 senedir de 3. nesil kullanıyorum ve arada bariz fark var.
  • Resmen cuvallamis hic bahaneye gerek yok , Mazda 6 yilan gibi girip cikarken bu tarz el arabasindan bozma suvlarin kaderi boyle maalesef
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.