Şimdi Ara

majezik ağrı kesici hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
259.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar duyduğuma göre majezik diye adlandırılan ağrı kesici (tam olarak bilmiyorum ama) testesteronlarla ilgili bir zararı varmış. ben kullanırım bu ilacı. bu işin aslı var mıdır?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxelll

    agrı kesici ilacları seker gibi surekli kullanmayın yani cok zor durumda kalmadıkca icmeyin ta ki dayanamayacak duruma gelirde kafanızı duvarlara vurursunuz o zaman bir ihtimal kullanın . cunku her ilac gibi agrı kesiciler de bir takım katkı maddeleri ile satılıyor ve yan etkilerinin ileride neler yapabilecegini tahmin bile edemezsiniz hele ki nanoteknolojik boyar madde olan titanyum dioksit vb varsa. diger konuda her insanın belli bir agrı esigi vardır .

    herhangi bir yeriniz agrıdınızda beynizdeki agrı esigi merkezi harekete gecer ve siz kendiniz artık o esigi dusurup dayanamayacak hale gelirsiniz ve agrıyı surekli hissetmeye baslarsınız. agrı kesici denilen ilaclarda bu esik degerini dusurur eski hale getirir. aslında agrıyı tamamen kesmez yalnızca eski durumunuza getirir. eger surekli ilac icmeye baslarsanızda olagan durumunuzdaki agrı esik degeri artık yukselir ve bagısıklık kazanmıs gibi surekli ilac icmeye zorlar sizi cunku eski degeriniz yukselmistir artık. ve bu durumda cok daha kolay agrı cekmeye baslar ve ilac icmeye zorlarsınız kendinizi, ilacı kesmeye kalkarsanızda yoksunluk cekmeye baslarsınız daha vahim bir durum. simdi diyeceksiniz ben yillardır iciyorum bana bi sey olmadı hemen agrım gecip gidiyor. onlarada placebo etkisini bilirsiniz zaten ictiginiz seker bile olsa bilmiyorsanız agrınız gecer. bilim henuz acıklayamıyor bunu ki daha farklı konu.
    burada esas amac cenabı hak bizi yarattıgı sekilde vucudumuz kendi bagısıklık sistemi ile agrıları kendisi tedavi edebilir. yani bagısıklık sisteminiz cokmediyse dısarıdan herhangi bir mudaheleye gerek kalmadan kendinizi tedavi edebilirsiniz. bir cok alternatik tıp metotları var. aclık tedavileri, hacamat vs.. ilacsız olarak tedavi yontemlerindendir.. eskiden ilac yoktu hastalıklar bu tur yollarla tedavi edilir ve son care eczahanelerde havanda ilaclar hazırlanır verilirdi. bu kadarda hastalık olmadan daha kaliteli uzun omurlu yasıyordu insanlar. simdi ise hastalıklar cok ilaclar da cok. tıpta ilerledi peki bu kadar teknoloji tıp ilerlemesine ragmen hastalıkların azalması gerekmezmiydi sizce. yani bu tedavi ettigi sanılan ilaclar aslında daha da hasta ediyor olmasın insanları... daha dogmadan anne karninda alinan ilaclar ve dogduktan hemen sonra alinan asilar vs ile surup gidiyor...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar merhaba ben majezik'i üreten firma yani sanovel kimya mühendisiyim. gerek üretimi gerekse laboratuarda ki kalite kontrolünde uzmanım. (doktor değilim ama) majezik genel olarak mükemmel bir ağrı kesicidir. ve miğdesi problemli olmayanlar ve ayrıca 15 yaşından küçükler hariç diğer bireylerde yan etkisi yok denecek kadar azdır. bir arkadaş majezik 200 mg kapsülü annesinin aldığını ve eczacının tavsiye ettiğini söylemiş !!!! arkadaşlar majezik sr uzun salınımlıdır. yani uzun sürede kana karışır ve etkisi uzun sürer bu yüzden genelde ameliyat sonrası ağrılar ve benzeri için üretilir. o eczacı arkadaş bu işi bıraksın eğer baş ağrısı için bunu veriyorsa. gelelim ağızda eriterek içilmesine... değil majezik hiç bir ilaç ağızda eritilerek içilmez çok sakıncalıdır. çünkü ilaç genel yapısı itibariyle 2 yapıdan oluşur. etken madde(yani rahatsızlığı tedavi eden kısım) ve placebo yani yardımcı madde. placebo kullanılmasının sebeblerinden biri üretim kolaylığı sağlamak olduğu gibi diğer ve en önemli sebebi ise kana kontrollü bir şekilde karışmasını ve miğdede düzgün ve kontrollü bir şekilde erimesini sağlamaktır. anti parantez her ilaç miğdede erimez bazıları bağırsakta emilir örnek arkadaşın fotoğrafını koyduğu majezik sr kapsül. yani ilaç üreticileri ilacın ağızda erimesini istemez. öyle olsaydı etken madde piyasaya toz olarak verilirdi. demem o ki herkesin dediğine kanmayın ve İLAÇLARI BOL SU İLE HIZLI BİR ŞEKİLDE YUTARAK TÜKETİNİZ!!!

    AMACIMIZ REKLAM DEĞİL BİLGİLENDİRME!! HERKESE TEŞEKKÜRLER
  • Geçende Apranax ın öldürdüğü yazılmıştı.
    Sırada ne var?

    Sanırım Novalgin de kısırlık yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Geçende Apranax ın öldürdüğü yazılmıştı.
    Sırada ne var?

    Sanırım Novalgin de kısırlık yapıyor
    aman hoca ne yaptın ya ben hep o ilacı kullanırım korkutma beni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    aman hoca ne yaptın ya ben hep o ilacı kullanırım korkutma beni

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    aman hoca ne yaptın ya ben hep o ilacı kullanırım korkutma beni


    hocam imzan çok güzel

    edit: çaldım hemen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pisiko__ -- 12 Şubat 2008; 21:07:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    aman hoca ne yaptın ya ben hep o ilacı kullanırım korkutma beni

    Alıntıları Göster
    bende o ilacı kullanırım acaba varmıdır zararı iyi olalım derken hepten gitmeyelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kararsız_ım

    bende o ilacı kullanırım acaba varmıdır zararı iyi olalım derken hepten gitmeyelim

    Alıntıları Göster
    valla arkadaşlar ben de duyduğumu söylüyorum ve size soruyorum yok mudur bilen? bir eczacı veya bir doktor aramızda yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Geçende Apranax ın öldürdüğü yazılmıştı.
    Sırada ne var?

    Sanırım Novalgin de kısırlık yapıyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: TuVNeRa

    Geçende Apranax ın öldürdüğü yazılmıştı.
    Sırada ne var?

    Sanırım Novalgin de kısırlık yapıyor

    nerde cinsel bişi olsa çıkıyosun sana mail falanmi geliyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemgc

    valla arkadaşlar ben de duyduğumu söylüyorum ve size soruyorum yok mudur bilen? bir eczacı veya bir doktor aramızda yok mu?

    Alıntıları Göster
    yok öyle bişey hocam olurmu hiç

    majezik genelde hamıle bayanlara ağrı kesıcı olarak verılıyor. ilacın etkisi çok güçlü olmamakla birlikte gelişebilecek semptomlara karşıda etkili

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kararsız_ım

    bende o ilacı kullanırım acaba varmıdır zararı iyi olalım derken hepten gitmeyelim

    Alıntıları Göster
    Majezik diş ağrısı için oldukça iyi diye biliyorum ben ama mideye zarar verdiğini duymuştum. Ne kadar doğrudur bilemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kararsız_ım

    bende o ilacı kullanırım acaba varmıdır zararı iyi olalım derken hepten gitmeyelim

    Alıntıları Göster
    yıllardır apranax kullanıcısyım. ne zaman başım dişim ağrısa o ilaca yöneliyordum ve kesin sonuç aldığım için bu ilaçtan 10 dkk içinde tüm ağrı sızılarınızdan kurtuluyordunuz..
    fakat bu ilacın böbreklere ve mideye zararı var diye çok duyum aldığım için kendisini bıraktım majezik kullanmaya başladım
    bu ilaçtanda çok memnunum yan etkileri Apranax kadar değilmiş kesinlikle
    ve Apnanax kadar tehlikeli değil!

    ama apranaxı yanlış içme yöntemiyle yani ağızda şeker gibi eriterek içerseniz 15 dkk içinde beyninizdeki kılcal damarlara basınç uygulanıyor ve belli saatler sonra beyin kanaması geçirmeye başlıyrosunuz ki bunun sen bile farkına varamıyorsun sonra mefta oluyorsun tabi mucize gibi bir şansın varsa kurtulursun...

    apranax kesinlikle doğru kullanım çerçevesinde içilirse aslaabir sakıncası yoktur
    apranaxı özellikle bol suyla içilmesi tavsiye ediliyorki bu majezik içinde geçerli
    kesinlikle bu tür ilaçlar azınızda şeker gibi eritilerek keisnlikle içiğnemeyn emmeyin!!!
    çünkü ağız yoluyla alınan bu ilaç dilinizde eritildiği zaman direk beyine telafuz ediyoz
    ve kılcal damarlar o an can çekişmeye baslıyor ve sonucunda beyin kanaması!
    majeziğin tam yan etkileir hakkında pek şikayet duymadığım içinde bilemiyorum gibi bir tehlikesi varmı tam emin degilim
    ama majezik gene apranaxdan daha güvenilir bir ağru kesici olduğu biliniyor
    ama bu yüzden yıllardır içtiğim apranaxdan asla şikayetçi olmadığım halde apranaxı bıraktım ve majezik kullanıyorum artık

    yalnız dikkat edin bu tür ilaçları bol suyla hatta 2 -3 su bardagı bol suyla içerek işinizi garantiye alın
    keisnliklede alkol ile almayın

    hatta Apranax ve Majezik kullanan kişilerin bazı yorumları tavsiyeleri var aşağıda





  • quote:

    Orijinalden alıntı: SkYNeT-06

    yıllardır apranax kullanıcısyım. ne zaman başım dişim ağrısa o ilaca yöneliyordum ve kesin sonuç aldığım için bu ilaçtan 10 dkk içinde tüm ağrı sızılarınızdan kurtuluyordunuz..
    fakat bu ilacın böbreklere ve mideye zararı var diye çok duyum aldığım için kendisini bıraktım majezik kullanmaya başladım
    bu ilaçtanda çok memnunum yan etkileri Apranax kadar değilmiş kesinlikle
    ve Apnanax kadar tehlikeli değil!

    ama apranaxı yanlış içme yöntemiyle yani ağızda şeker gibi eriterek içerseniz 15 dkk içinde beyninizdeki kılcal damarlara basınç uygulanıyor ve belli saatler sonra beyin kanaması geçirmeye başlıyrosunuz ki bunun sen bile farkına varamıyorsun sonra mefta oluyorsun tabi mucize gibi bir şansın varsa kurtulursun...

    apranax kesinlikle doğru kullanım çerçevesinde içilirse aslaabir sakıncası yoktur
    apranaxı özellikle bol suyla içilmesi tavsiye ediliyorki bu majezik içinde geçerli
    kesinlikle bu tür ilaçlar azınızda şeker gibi eritilerek keisnlikle içiğnemeyn emmeyin!!!
    çünkü ağız yoluyla alınan bu ilaç dilinizde eritildiği zaman direk beyine telafuz ediyoz
    ve kılcal damarlar o an can çekişmeye baslıyor ve sonucunda beyin kanaması!
    majeziğin tam yan etkileir hakkında pek şikayet duymadığım içinde bilemiyorum gibi bir tehlikesi varmı tam emin degilim
    ama majezik gene apranaxdan daha güvenilir bir ağru kesici olduğu biliniyor
    ama bu yüzden yıllardır içtiğim apranaxdan asla şikayetçi olmadığım halde apranaxı bıraktım ve majezik kullanıyorum artık

    yalnız dikkat edin bu tür ilaçları bol suyla hatta 2 -3 su bardagı bol suyla içerek işinizi garantiye alın
    keisnliklede alkol ile almayın

    hatta Apranax ve Majezik kullanan kişilerin bazı yorumları tavsiyeleri var aşağıda



    Alıntıları Göster
    Majezik`i su almadan az miktarda kola ile aldığımı bilirim. Allah`A Şükür bir şey olmadı. Öğrenmiş oldum. Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oranos

    Majezik`i su almadan az miktarda kola ile aldığımı bilirim. Allah`A Şükür bir şey olmadı. Öğrenmiş oldum. Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    majezik dişim ağrıdığında hep içerim evde bulunması gereken bir ilaç 3 gündür dişim berbat ağrıyor doktora gitmek zor geldiğinden biraz da tırstığımdan içiyorum.
    bir yan etkisini görmedim

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fallofday -- 12 Şubat 2008; 22:00:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oranos

    Majezik`i su almadan az miktarda kola ile aldığımı bilirim. Allah`A Şükür bir şey olmadı. Öğrenmiş oldum. Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Herşeyin fazlası zarar azı yarar demişler. Abartmazsanız bişi olmaz. Zaten Siz o ilacı alınca bol su ile için her ilacı böyle için. Zararlı olan maddeleri vücud ayrıştırıp idrarla atar zaten. Ama Hergün içerseniz ozaman zararlı maddeler depolanmaya başlar vücudda. Bende içerim bu ilaçtan ama mümkün olduğunca baş ağrımın kendisinin dinmesini bekleirm biraz uzanırım yatarım, ilaç almış gibi kendimi telkin ederim. Baktım baş ağırı yorgunluktna değil kas tutulması falan ya da soğuktan ozaman ilaç alırım. En çok dorsilon ve naprasyon adlı ilacı kullanırım. Bu majezik adlı ilacıda yeni kullanmaya başladım 2 -3 kere kullandım.

    Nekadar az ilaç okadar çok yaşam Her ilacın mutlaka vücuda zararı vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Herşeyin fazlası zarar azı yarar demişler. Abartmazsanız bişi olmaz. Zaten Siz o ilacı alınca bol su ile için her ilacı böyle için. Zararlı olan maddeleri vücud ayrıştırıp idrarla atar zaten. Ama Hergün içerseniz ozaman zararlı maddeler depolanmaya başlar vücudda. Bende içerim bu ilaçtan ama mümkün olduğunca baş ağrımın kendisinin dinmesini bekleirm biraz uzanırım yatarım, ilaç almış gibi kendimi telkin ederim. Baktım baş ağırı yorgunluktna değil kas tutulması falan ya da soğuktan ozaman ilaç alırım. En çok dorsilon ve naprasyon adlı ilacı kullanırım. Bu majezik adlı ilacıda yeni kullanmaya başladım 2 -3 kere kullandım.

    Nekadar az ilaç okadar çok yaşam Her ilacın mutlaka vücuda zararı vardır.

    Alıntıları Göster
    walla kuzenim bi ara onu pazarlayan ilaç firmasında çalışıyordu.bana eşantiyon olarak habire gönderirdi.eger böyle bişey olsaydı söylerdi.böyle ileride zararı olan bişeyi göndermezdi güvenirim kuzene




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fallofday

    majezik dişim ağrıdığında hep içerim evde bulunması gereken bir ilaç 3 gündür dişim berbat ağrıyor doktora gitmek zor geldiğinden biraz da tırstığımdan içiyorum.
    bir yan etkisini görmedim

    edit:imla

    Alıntıları Göster
    Kadınlar arasında baya yaygın bu ağrı kesici. Ama hiç "agh testestoronlarım gitti" diyenine rastlamadım.

    Yanınızda çakmak sigara vs. gibi çapkınlık aparatları yerine bunu taşıyın , sıkıntılı gördüğünüz hatunlara sevecenlikle karışık babacan bir tavırla majezik ikram edin.Belki boynunuza sarılmayacaklar ama bir gün kazozuna uyku ilacı yada bayan azdırıcı damla atma ihtimalinizi göz ardı etmeyeceklerdir.


    Bu arada ben vermidoncuyum. Plasebo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlahi Morluk

    Kadınlar arasında baya yaygın bu ağrı kesici. Ama hiç "agh testestoronlarım gitti" diyenine rastlamadım.

    Yanınızda çakmak sigara vs. gibi çapkınlık aparatları yerine bunu taşıyın , sıkıntılı gördüğünüz hatunlara sevecenlikle karışık babacan bir tavırla majezik ikram edin.Belki boynunuza sarılmayacaklar ama bir gün kazozuna uyku ilacı yada bayan azdırıcı damla atma ihtimalinizi göz ardı etmeyeceklerdir.


    Bu arada ben vermidoncuyum. Plasebo.

    Alıntıları Göster
    bana da diş doktorum vermişti

    arda başım ağrınya felan içiyorum 5-10 dk sonra ne ağrı ne sızı (allaha şükür artık dişim için içmiyorum dişcine her aklıma geldiği zaman dua ederim )

    ama bildiğim kadarıyla kesinlikle miğde den sorunu olnalar içmemeli diye söylemişti doktor
    eczacıda aç karnına içme demişti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkosif -- 12 Şubat 2008; 22:33:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkosif

    bana da diş doktorum vermişti

    arda başım ağrınya felan içiyorum 5-10 dk sonra ne ağrı ne sızı (allaha şükür artık dişim için içmiyorum dişcine her aklıma geldiği zaman dua ederim )

    ama bildiğim kadarıyla kesinlikle miğde den sorunu olnalar içmemeli diye söylemişti doktor
    eczacıda aç karnına içme demişti

    Alıntıları Göster
    ben de sok kullanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acengiz42

    ben de sok kullanırım

    Alıntıları Göster
    bende majezik :D war durun bir ağzımda eritim bakim bişey oluyormu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angelsevda

    bende majezik :D war durun bir ağzımda eritim bakim bişey oluyormu

    Alıntıları Göster
    35 Yaşında dişlerine hiç bakmayan ve artık ağzında diş kalmayıp hala doktor korkusu çeken ben 2 yıl önce kanal tedavisi yaptırmış olduğum dişimin apse yaptığını ve yanağımın kocaman olmaya başladığını hissettim.Hemen 100 mg bir majezik ve 3 bardak su.10 Dk içersinde kesildi ağrılarım.Apranax Forte da kullandım zamanında çok ama arkadaşların dediği gibi sağlam mide gerekiyor zira.Daha sonra karın ağrısından kıvranmaya başlıyorsun.Benim gibi diş ağrısı olanlara Majezik i tavsiye ederim kesinlikle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calish

    35 Yaşında dişlerine hiç bakmayan ve artık ağzında diş kalmayıp hala doktor korkusu çeken ben 2 yıl önce kanal tedavisi yaptırmış olduğum dişimin apse yaptığını ve yanağımın kocaman olmaya başladığını hissettim.Hemen 100 mg bir majezik ve 3 bardak su.10 Dk içersinde kesildi ağrılarım.Apranax Forte da kullandım zamanında çok ama arkadaşların dediği gibi sağlam mide gerekiyor zira.Daha sonra karın ağrısından kıvranmaya başlıyorsun.Benim gibi diş ağrısı olanlara Majezik i tavsiye ederim kesinlikle.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar basta apranax olmak uzere majezıkte ıcınde bunlar etkılı agrı kesıcılerdır ! her agrı kesıcının oldugu gıbı bunlarında mıdeye zararı buyuk olcude vardır zor durumda kalmadıkca agrı eksıcı olark parol ! alın en hafıf agrı kesıcı paroldur eger kesmesse degısık yollara baswurun ne tur ılac alırsanız alın bol su ıle alın mıde emılım yaparken zorlanmasın saygılarımla !




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.