DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Sivilce lekeleri nasıl geçer?
72
Cevap
4
Favori
219.085
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> Sivilce lekeleri nasıl geçer?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      4048 Mesaj
      31 Aralık 2007 21:53:03
      Sivilceler öyle ya da böyle çıkıyor. Yüzü temiz tuttukça kontrol altına alabiliyorsun sivilceleri ama yüzümün bir kısmında sivilce lekeleri oluştu. Bu kırmızımsı lekeleri nasıl kaldırabilirim? Özellikle 2 tane büyük leke var ve baya belli oluyor. Solaryuma filan gitsem, en azından kamufle olurlar mı? Bildiğiniz işe yarar krem vs. var mı? Bilgisi olan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1335 Mesaj
      31 Aralık 2007 21:59:30
      Yıllardır uğraşıyorum ama hala kurtulmuş değilim lekelerin geçmesi çok uzun zaman alır helede benim gibi süt beyazsan


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      31 Aralık 2007 21:59:46
      lekeler kahverengiyse acneylse-expigment-locoid

      kırmızıysa differin-locoid

      sakın solaryuma gidip lekenin rengini daha fazla koyulaştırma..


      acnelyse & differin cilt soyma özelligi taşır

      expigment leke açar

      locoid oluşan tahrişi giderir


      _____________________________

      En tehlikeli insanlar en dindar görünenlerdir. Bir de organize olup güç kazanmışlarsa her türlü Allahsızca girişimi bekleyebilirsiniz.
      Alberto Rivera
    • Binbaşı
      1350 Mesaj
      31 Aralık 2007 22:01:11
      Söylersem benim 3 uyarı puanımı kaldırırmısın


      (şaka yapıyorum bilseydim söylerdim:)Ama cildiyeye gidin bence doktora yani faydası olur )


      _____________________________

    • Yarbay
      4048 Mesaj
      31 Aralık 2007 22:12:56
      Du4L!Ty yok öyle çok süt beyaz değilim. Ama tenimin rengi koyu değil. Yani normal beyaz tenimin rengi :)

      Jijimm differin-locoid ikilisini eczacıya bi sorup kullanayım teşekkürler.,

      DaRkFoX [tHu] Ehehe bi kolaylık yaparız :) Cildiyiceye gitmeye üşeniyorum birazda


      _____________________________

    • Binbaşı
      1350 Mesaj
      31 Aralık 2007 22:19:05
      Hocam sağlık işi ihmale gelmez aman dikkat


      _____________________________

    • Yarbay
      3372 Mesaj
      31 Aralık 2007 22:21:43
      Bunu hafife almayın dostlar..
      Cilt Sorunu Büyük bir sorundur.ilerledikçe daha kötü piskolojik sorunlara dönüşebilir..
      Allaha şükür öyle bir sorunum yok ama çevremde olan bir kaç arkadaş biliyorum..

      Bir uzmana görünmekte fayda var


      _____________________________

    • Binbaşı
      1025 Mesaj
      01 Ocak 2008 01:00:18
      Benim bir sorum var,bende sivilceler geçti de ; burnumda birkaç tane siyah nokta var bi türlü sıkıpta çıkaramıyorum,bayadır var...Bunun bir çözümü var mı ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2221 Mesaj
      01 Ocak 2008 01:05:51
      GreenFlose kullan ben aldım 2 kutu 40 ytl'ye kullanmaya başladım 2 günde 1 yüzüne maske yapıyorsun 20 dk durduktan sonra yıkıyorsun 1 ayda bayaa değişim oldu bende.Özellikle çenemde bi kırmızılık vardı onlar gitti birde yanaklarında ki küçük küçük sivilceden arta kalan çöküntüler kapanıyor tavsiye ederim


      _____________________________

      İlginç Siteler
      Clio | W805 | M8 | H6410 | RX90 |
    • Onbaşı
      36 Mesaj
      01 Ocak 2008 13:28:39
      isotrexin jel al kullan


      _____________________________

      Lacivertin kirlettiği sarıyı, ancak Kırmızı temizler...
    • Yarbay
      12153 Mesaj
      01 Ocak 2008 13:31:59
      sinirlenmiycen
      kepçap çikolaya yemiycen
      her gördüğün losyonu ilacı kullanmıycan
      yüzüne cok fazla mudale etmiycen
      aşırı güneşte kalmıycan ama denize gidip yazın hafif pişire bilirdin yüzünü onun etkisi oluyor deri yenilendikçe .
      ayrıca deden kalma yontemler kullanma sakın sakın yani

      bi cildiye doktoruna git ? bayan olmasına dikkat et onlar daha iyi ilgileniyorlar adam akılla bi ilaç iste yüzü tahriş etmiycek onlar vericeklerdir bence düzelte bilirsin sorun olmaz


      _____________________________

    • Yarbay
      3208 Mesaj
      01 Ocak 2008 13:38:10
      İz dediğinden kasıt çukurluklar ise ufak bir estetik operasyon vasıtası ile düzeltilebilir.Ben de roaccutane isimli bir ilaç kullanmıştım sivilceleri hallettik fakat yüzümde birkaç çukurluk kaldı o kadar da kusur olacak artık


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      524 Mesaj
      01 Ocak 2008 13:47:12
      ya bende de siyah nokta sorunu var burnumda 2 futbol takımından fazla siyah nokta var ne yapabilirim acaba?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1081 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:01:55
      quote:

      Orjinalden alıntı: Jijimm

      lekeler kahverengiyse acneylse-expigment-locoid

      kırmızıysa differin-locoid

      sakın solaryuma gidip lekenin rengini daha fazla koyulaştırma..


      acnelyse & differin cilt soyma özelligi taşır

      expigment leke açar

      locoid oluşan tahrişi giderir


      acneylse- dnn ilacı kullanımaya niyetli olan arkadaşlar yüzlerine cok hafif sürsün cok lanet bi ilaç yüz soyuluyo ve kızarıo fazla sürüldügünde

      roaccutane da güzel bi ilaç işe yarıyo kan tahlili yaptırıp ilacın dozajı ona gore ayarlanıyor ama biraz tuzlu bi ilaç :P


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dark_Frr3STylE -- 1 Ocak 2008; 14:04:17 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1680 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:03:09
      Hocam bu işler burda olmaz bence.. Git bir cildiyeye emanet et yüzünü. Onlar eviriyor çeviriyor sonunda fıstık gibi bir delikanlı oluyorsun.


      _____________________________

    • Yarbay
      8622 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:05:04
      Komik gelecek ama nar kabuğu kapanmayan yaraları, sivilce izlerini yokediyor. gerçekten



      _____________________________

    • Binbaşı
      1004 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:06:36
      peelingle yüz soyuluyo baya geçiyomuş. Yani yüzün tüm kısımları çukur kısımların seviyesine iniyo. Birkaç gün yüz kıpkırmızı oluyomuş.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccm* -- 1 Ocak 2008; 14:07:10 >
    • Yarbay
      6159 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:07:38
      Benimde yüzüm mayın tarlası gibi.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      826 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:07:55

      quote:

      Orjinalden alıntı: AppendiX

      Komik gelecek ama nar kabuğu kapanmayan yaraları, sivilce izlerini yokediyor. gerçekten



      Nar kabuğu derken neresi ?

      Bide nasıl sürcezki onu ?


      _____________________________

    • Yarbay
      8622 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:12:28

      quote:

      Orjinalden alıntı: RODEOMUSTAFA



      Alıntıları Göster



      Nar kabuğu derken neresi ?

      Bide nasıl sürcezki onu ?

      Mikser gibi bir alet varsa nar kabuğunu toz haline getirin, sürün izlere balla karıştırıp da kullanılabilir


      _____________________________

    • Yarbay
      2877 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:24:16

      quote:

      Orjinalden alıntı: isamel03

      ya bende de siyah nokta sorunu var burnumda 2 futbol takımından fazla siyah nokta var ne yapabilirim acaba?

      Evet bende bunu diyecektim bu siyah noktalar sıkılarak geçen türdende değil


      _____________________________

    • Binbaşı
      1004 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:26:00

      quote:

      Orjinalden alıntı: AppendiX



      Alıntıları Göster


      Mikser gibi bir alet varsa nar kabuğunu toz haline getirin, sürün izlere balla karıştırıp da kullanılabilir

      Nar kabuğu zehirli olması lazım dikkat edin ağzınıza gelmesin


    • Binbaşı
      1025 Mesaj
      01 Ocak 2008 14:47:27

      quote:

      Orjinalden alıntı: SharDDewiL



      Alıntıları Göster


      Evet bende bunu diyecektim bu siyah noktalar sıkılarak geçen türdende değil


      Aynen benimde,bi el atın çözüm yok mu buna ?


      _____________________________

    • Yarbay
      4048 Mesaj
      01 Ocak 2008 18:56:06

      quote:

      Orjinalden alıntı: OkyaNuS.



      Alıntıları Göster



      Aynen benimde,bi el atın çözüm yok mu buna ?


      Siyah noktalar için burun, çene ve alın bantları var. 10 YTL filan. Onlar fazla derinde olmayanları çıkarır. Ayrıca yüzünüze buhar banyosu yaptırdıktan sonra çoğu siyah noktayı çıkarabilirsiniz.

      S.T.A.L.K.E.R vallahi hiç boğazımdan kısmıyorum. Hergün mutlaka hamburger yerim 2 tane ketçap, mayonezli... çikolatalar kolalar vs. yi saymıyorum bile okulda zaten fazla alternatif olmuyor :)

      kArpUz3 bahsettiğin ilacı araştıracağım :)


      _____________________________

    • Binbaşı
      1285 Mesaj
      01 Ocak 2008 19:17:38
      Benim de ağzımın kenarında vardı bi sivilce sürekli koparıyodum artık çıkmıyor ama iz kaldı. Yakında geçer inş. Geçmez ise tavsiyelerinizi denerim.


      _____________________________

      Böyle cacığa rakı mı dayanır?
    • Yarbay
      3318 Mesaj
      01 Ocak 2008 19:27:35

      quote:

      Orjinalden alıntı: OkyaNuS.



      Alıntıları Göster



      Aynen benimde,bi el atın çözüm yok mu buna ?

      Bende de var özellikle burnumda çok kötü bir görünüm oluşturuyorlar.

      Dip not:Bu gidişle burnunda siyah nokta olanlar fan club kurarız


      _____________________________

    • Yarbay
      6159 Mesaj
      01 Ocak 2008 19:36:08
      Ben gene sivilce ile bir konu açmıştım orda makinayı az çalıştır demişlerdi cidden işe yarıyorum benimkiler azalmaya başladım.


      _____________________________

    • Yarbay
      2783 Mesaj
      01 Ocak 2008 20:11:13
      Benimde mayın tarlası gibiydi ROACCUTANE kullandım önce sivilce kalmadı sonrada izleri çukurları kapattı.Nasıl kapattı diyecek olursanız soyulma tedavisiyle.Duştan sonra deri attım resmen ama şimdi cilalı gibi baby face


      http://www.aknenintedavisi.com/sub/galeri.php


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackblue -- 1 Ocak 2008; 20:13:26 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1335 Mesaj
      01 Ocak 2008 20:16:03

      quote:

      Orjinalden alıntı: Blackblue

      Benimde mayın tarlası gibiydi ROACCUTANE kullandım önce sivilce kalmadı sonrada izleri çukurları kapattı.Nasıl kapattı diyecek olursanız soyulma tedavisiyle.Duştan sonra deri attım resmen ama şimdi cilalı gibi baby face


      http://www.aknenintedavisi.com/sub/galeri.php

      Ne kadar fiyatı


      _____________________________

    • Yarbay
      2783 Mesaj
      01 Ocak 2008 20:20:27

      quote:

      Orjinalden alıntı: Du4L!Ty



      Alıntıları Göster


      Ne kadar fiyatı

      Sağlık karnen varsa 11 ytl.yoksa 55 ytl.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      511 Mesaj
      01 Ocak 2008 20:45:24
      Yaş durumunuzu bilemiyoruz ama eger 25 ve üstüyseniz hücre yenileme hızınız düşmüştür geçmesi bayağı zaman alacaktır yada sakal traşı olduğunuz bölgede ise her traşta biraz daha gerileyip kaybolur ayrıca kayısı yağı bitkisel malzeme satan yerlerde bulabilirsiniz sürünce bayağı geriler ayrıca kırışıkta yapmaz
      Geçmiş olsun dileklerimle


      _____________________________

      doğruların kaderidir yanlızlık oyüzden kargalar sürüyle kartallar yanlız gezer
    • Binbaşı
      1081 Mesaj
      01 Ocak 2008 21:04:27
      55 ytl 10 günlük ama önce cildiyeye başwurman gerekio öle alelade kullanılcak bi ilaç deil kan tahilili yaptırcan doktor ona gore kullancagın miktarı sölücek


      _____________________________

    • Yarbay
      3318 Mesaj
      01 Ocak 2008 22:27:54
      Sakal traşından sonra ne yapmayı önerirsiniz yüz çoğu kez tahriş oluyor ve sivilce baya artıyor bende.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      524 Mesaj
      01 Ocak 2008 22:34:25
      hakikaten bu pis siyahlar neden burunda çok oluo bid esiyah nokta bandı fayda etmedi fazla ben kullandım

      ya cildiyecinin yazdığı ilaçlar bağkur sigorta karşılıyor mu yoksa %100 ünü mü ödüyoruz


      _____________________________

    • Binbaşı
      1081 Mesaj
      01 Ocak 2008 22:40:32

      quote:

      Orjinalden alıntı: Millennium

      Sakal traşından sonra ne yapmayı önerirsiniz yüz çoğu kez tahriş oluyor ve sivilce baya artıyor bende.

      sakalını tersten alma bide cildini ger alırken özellikle boyun bölgesinde problem oluyor (şahsen)


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      511 Mesaj
      01 Ocak 2008 23:18:59

      quote:

      Orjinalden alıntı: Millennium

      Sakal traşından sonra ne yapmayı önerirsiniz yüz çoğu kez tahriş oluyor ve sivilce baya artıyor bende.


      Kaliteli balsam denen ürünler var onları kulanın hiç bir zaman kolonya yada after shave kullanmayın onlar tahribatı korkunç artırır Eğer makine ile oluyorsanız jilet kullanın


      _____________________________

      doğruların kaderidir yanlızlık oyüzden kargalar sürüyle kartallar yanlız gezer
    • Yarbay
      3655 Mesaj
      01 Ocak 2008 23:36:45
      bendede sivilce,siyah nokta felan hepsinden var.bu yaşıma geldim daha cildiyeye hiç gitmedim.yüzümde yağlanma oluyor.sivilcelerde bariz ondan oluyor..şimdi düşünüyorum gitsemmi doktora e gittik diyelim sivilceler felan kötü olmuş diyecek bu zamana kadar nerdeydin vs vs canım sıkılcak onun için gitmek istemiyorum..oldukça yağsız yemek vs vs sivilceye neden olabilcek şeyler tüketmiyorum ama yinede çıkıyor.başım belada yani...ilaç felanda kullanmadım hiç öyle böyle gidiyoruz bakalım sonumuz nereye varıcak


      _____________________________

      Sükut-u hayale uğramaktan korkan çiçeklerin derdiyle hem derd olmuşum nicedir… Nicedir dizginsiz binerim sevdâ atına! Yoksa ne mümkün ermek… Mecnunların, Keremlerin, Yusufların katına! Süflî melekelerden sıyrılarak kanat çırpmaktayım, kendimin dahi fark eylemediği kesif bir bâtına… Ve kaderin kûfî yazan kalemi usulca iliştirmekte hayatımı, hayatına…
    • Yarbay
      3318 Mesaj
      02 Ocak 2008 00:04:51
      Hayır bir de yaşıtlarımdan tanıdıklarım var kelimenin tam anlamıyla baby face nasıl olabiliyor anlamıyorum ben o kadar pürüzsüz bir cilt hayal edemiyorum.


      _____________________________

    • Yarbay
      3971 Mesaj
      02 Ocak 2008 23:22:55
      Ben cildiyeye gittim suratımdaki sivilceleri kanattılar pıt pıt diye,cımbız gibi bişeyle çok acıdı gözümden yaş geldi yani.1 hafta sonra yüzümde bişey kalmadı.İlaç olarak bi karışım verdi.Adı felan yok kapta verdi.Yatarken onu sürüyom hala izler var biraz geçsin diye sürüyom.Yavaş yavaş gidiyor.


      _____________________________

    • Teğmen
      124 Mesaj
      02 Ocak 2008 23:41:30
      Öncelıkle kafanıza asla takmayacaksınız. Yuzunuzu temız tutacaksınız .Bol suyla yıkayın. Cok fazla urun kullanmamaya gayret edın (denedım ıse yaramıyor). Ayrıca cılt uzmanları yedıklerınızle alkalı olan bırsey olmadıgını soyluyorlar .Sabırlı olmanız gerektıgını akne tadavısının uzun surelı oldugunu belırtıyorlar


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      01 Mayıs 2010 00:07:02
      aktarcılardan arapkızı kremi alın hem lekelere hem sivilcelere hemde siyah noktalara çok faydalı daha ilk kullanımda etkisi var hemde çok uygun fiyatı


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      31 Mayıs 2010 16:29:09
      Bi tane limonu ikiye kesin ve bi yarıaını alıp yüzünüze veya sivilceli bölgeye sürün (sıkın).. Limon suyu falan değil direkt limon kullanın.. Limondaki asiteler aknelerin (sivilcelerin) hızlı kuruyup yok olmasını sağlıyor.. Ben denedim işe yaradı.. Tavsiyemdir..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      612 Mesaj
      30 Haziran 2010 04:08:01

      quote:

      Orijinalden alıntı: sadretdin

      Bi tane limonu ikiye kesin ve bi yarıaını alıp yüzünüze veya sivilceli bölgeye sürün (sıkın).. Limon suyu falan değil direkt limon kullanın.. Limondaki asiteler aknelerin (sivilcelerin) hızlı kuruyup yok olmasını sağlıyor.. Ben denedim işe yaradı.. Tavsiyemdir..



      limonu herkes tavsiye ediyor gercekten etkili galiba peki sivilceden sonra kalan lekelride temizliyormu ?


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Haziran 2010 04:17:43

      quote:

      Orijinalden alıntı: Millennium

      Hayır bir de yaşıtlarımdan tanıdıklarım var kelimenin tam anlamıyla baby face nasıl olabiliyor anlamıyorum ben o kadar pürüzsüz bir cilt hayal edemiyorum.

      benim bildiğim, bayb face yüzü :yaşından küçük gösteren ,yakışıklılık yerine biraz daha sevimli yüzü olanlar kategorisine giriyor. Yani yüzü temiz olanlar demek değil


      _____________________________

      2006
    • Yarbay
      9069 Mesaj
      30 Haziran 2010 05:19:18
      Sivilce veya izleri olana tavsiyem

      Bendede ufak bir iz vardı kırmızı olandan. Arada bir düzeliyo tekrar kırmızılaşıyordu buna neyin sebep olduğunu öğrenmek için sırayla yediklerimi kesip teste başladım şu alman tipi büyük turşulardan hergün 6-7 tane yiyordum bi kestim kırmızılık gitti ve vivatinell acnecinamide diye bir krem kullandım tek kelimeyle mucizevi bir krem. Bu kremi kullanmadan önce neredeyse tüm sabun - kremleri test etmiştim fakat bu abartmıyorum 1 haftada iz miz bırakmadı gerçi benim yaş 21 ergenlik sivilcelerinde ne kadar etkili olur bilemem fakat o kırmızı izlere 1 e 1.


      _____________________________

      "All right sweethearts, you heard the man and you know the drill. Assholes and elbows! Hudson, come here! Come *here*! "
    • Yarbay
      3554 Mesaj
      30 Haziran 2010 05:41:04

      quote:

      Orijinalden alıntı: REM1903

      Bunu hafife almayın dostlar..
      Cilt Sorunu Büyük bir sorundur.ilerledikçe daha kötü piskolojik sorunlara dönüşebilir..
      Allaha şükür öyle bir sorunum yok ama çevremde olan bir kaç arkadaş biliyorum..

      Bir uzmana görünmekte fayda var



      ( bkz: şarkıcı izel )


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      612 Mesaj
      04 Temmuz 2010 15:04:04
      bu ,acnelyse soyma özelliği taşıyorsa soyduğu yer vucut renginimi alıyor yoksa beyazlaşıyormu arkadaşlar bu da önemli.kullanan varsa bilgildendirsin lütfen bende kullanıcam..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1351 Mesaj
      21 Ağustos 2010 23:18:51
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      963 Mesaj
      02 Eylül 2010 16:25:28
      >>>konu güncel...


      _____________________________

    • Yarbay
      4381 Mesaj
      02 Eylül 2010 16:29:25

      quote:

      Orijinalden alıntı: cuneytoz

      Sivilce izleri nasıl geçer?

      Linkmiş meğer.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      392 Mesaj
      25 Mart 2011 18:59:27
      cilt soyuluyor beyazlaşmıyor cildi çok kurutuyor yani ilk kullandığın günlerde pul pul soyulan bir cilt oluyor uzun süre kullanmak gerekiyor tüp bitene kadar hatta bittiği zaman bile 2-3 günde bir sürersen cilt çok düzeliyor ama kullanıldığı sürede güneşe maruz kalmamak gerekiyor hatta gündüz çok güneşe çıkacaksan g.kremi kullanmak gerekiyor. ama sivilcenin kesin çözümlerinden biri bu akneliys krem


      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      28 Aralık 2012 01:03:17
      SELAM ARKADAŞLAR!

      Sivilcelerden nasıl kurtulursunuz?

      Sivilcenizi kalıcı bir şekilde tedavi etmek istiyorsanız, sağlığınızı ve zindeliğinizi ilaç kullanmadan,
      tipik sivilce tedavilerine başvurmadan ve yan etkilerle karşı karşıya gelmeden geri kazanmak istiyorsanız,
      o zaman bu şimdiye dek okuduğunuz en önemli belgedir.
      Size bu sonuçlara ulaşacağınızı kanıtlayacak belgeler sunabilir ve başarınızı garanti edebiliriz!
      http://tinyurl.com/cm53mjg


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      26 Ocak 2013 02:58:31
      Selam,

      15 Yaşindayim 14 Yaşına kadar babyface yüzüm vardi gerçekten çok iyiydi ama 8.sınıf bitti yaz tatiline girdik o ara başladi şuan lise 1'in ortasi oldu bundan 9 gün öncesine kadar çıkmaya devam ediyordu taki canıma tak etti doktora gittim Bana Benzamycin ve Nilera Limonlu sabun verdi.

      9 gündür geceleri Benzamycin i sürüyorum 3-4 saat bekletip sıcak suyla yıkıyorum gerçekten yüzüm berbattı ama inan ki artık yüzümde bişey yok anlımda var biraz oda geçiyor bu krem sayesinde yüzünüzü yıkadıkdan sonra bide Nilera sabun ile yıkıyorsunuz oh mis gibi oluyor ,

      Gerçekten ilaç süper makalelere baktıgımda ilaci kullananlardan 21. günde etki aldiğini söylüyorlar ama bende öyle olmadi birde yüzüm karma.


      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      08 Mart 2013 11:00:24
      Arkadaşlar Acnemax diye bir ürün var. Benden başka kullanan, deneyen yok mu bu ürünü. valla sivilce yok etme konusunda acnemax tan başkasını tanımam, resmen bir kaç saatte etkisini gösteriyor


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      23 Mart 2014 22:01:13
      Merhabalar…

      Yıllardır akne(sivilce) problemi yaşayan birisi ve bir diyetisyen olarak tükettiğimiz besinler ile akne şiddeti arasında ilişki olup olmadığını araştırdım. Sonuç olarak tükettiğimiz besinler ile akne şiddeti arasında yapılan çalışmalar çelişkili sonuçlar vermiş bazı besinlerin akneyi artırdığı bazılarının ise azalttığı tespit edilmiş… Fakat aralarındaki ilişkiyi kesin olarak kanıtlayan yeterli sayıda araştırma olmadığı için malesef şuanda akne ile tükettiğimiz besinlerin ilgisi olmadığı kabul ediliyor… Biz bu ilişkinin varlığına ve kanıtlanması gerektiğine inandığımız için çalışmalarımızda bu alana yönelmeyi uygun bulduk…

      Akne şiddeti ile besin tüketimi arasındaki korelasyonu(bağıntıyı) ortaya koymak için diyetisyenler ve dermatologlar olarak ortak bir bilimsel çalışma yürütüyoruz. Akne şikayeti olan kişilerin vereceğim mail adresi aracılığıyla bizimle irtibata geçerek araştırmamıza katkıda bulunmalarını rica ediyoruz… Ayrıntılı bilgi almak için mail ile sorularınızı iletebilirsiniz.

      İletişim: seyityavuz@diyetisyeniz.org

      Sağlıklı Günler Dilerim.
      Dyt. Seyit Yavuz



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dyt.Syt.Yvz -- 23 Mart 2014; 22:02:05 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      24 Mart 2014 15:16:03
      deniz suyu , ilaç olarak cleocin-t


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      24 Aralık 2014 13:10:49
      SİVİLCE SORUNU OLANLARA 1 GECEDE KESİN ÇÖZÜM
      'ACNEMAX SİVİLCE KREMİ'

      http://enetkilisivilcekremi.blogspot.com.tr/


    • Teğmen
      118 Mesaj
      06 Ocak 2015 03:32:11
      Arkadaşlar sicilce lekelerini geçirmek için yüzünüze maske uygulayın. Mesela muz kabuğu maskesi, tarçın ve bal maskesi, elma sirkesi maskesi bal ve yoğurt maskesi. Bunların iyi geldiğini duymuştum belki sizdede işe yarar. Maskelerin tarifi burada yazıyor okuyabilirsiniz http://bilgibahcem.blog...-maskesi-nasl-yaplr.html inşallah sizlerde kurtulursunuz. Kolay gelsin


      _____________________________

    • Onbaşı
      27 Mesaj
      05 Şubat 2015 03:10:14
      _____________________________

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> Sivilce lekeleri nasıl geçer?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.