< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur_savas26 -- 20 Ocak 2023; 19:8:30 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RFKGRSN -- 25 Ocak 2023; 18:45:32 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
2018 yılında 55b7v modelini gürbüz elektronikten almıştım aldığımda +3 yıl ek garanti almıştım ek garanti haziran ayında bitiyor, geçen ay panel içinde tozlanmalar farkettim servisi aradım 13 gün önce tv yi aldılar, tozlanma olmadığını ama fazla sayıda ölü piksel olduğunu panelin değişmesi gerektiğini gürbüze bilgi verip bana döneceklerini söylediler umudum yoktu ama servis bugün arayıp değişim için panel sipariş edildiğini söyledi bekliyorum bakalım 🙂 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
www.garantimo.com diye bir site var, beta sürümünde. Garanti sürelerini takip edip, belgeleri arşivleyebilirsiniz. |