Şimdi Ara

LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7] (492. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.829
Cevap
85
Favori
411.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 488489490491492
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    En önemlisi eve servis çağırıp tamir masrafını belirlemek sonrası thh dahilinde çözülmesi yada lg nin itiraz edip konuyu mahkeme taşıması olarak devam ediyor. Ben başvurumu paylaşıyım belki faydası olur

    17/09/2018 yılında satın almış olduğum (Ek1) LG Türkiye garantili olan ve özellikle 5 yıl panel garantili olarak pazarlanan OLED65B7V televizyonum arızalanmıştır. Arıza televizyonun panelinden kaynaklanmakta olup bu teknolojideki bir televizyonda en önemli parçanın panel olması nedeniyle tamirinin gerektirdiği ücretle yeni bir televizyon dahi alınabilmektedir. Bilgili ve araştırmacı bir tüketici olamam sebebiyle oled televizyonumu kullanırken oled ışığını 60 değerin altında tutmaktayım ve haber kanalı gibi sabit görüntüler içeren yayınları izlemiyorum. Kapattığımda dahi fişten çekmiyorum ki panel pixel temizlemesini otomatik yapsın. İlginçtir ki oled televizyonumu aldıktan bir süre sonra, oled panelde oluşabilecek arızaların önüne geçmek adına görüntü sabit kaldığında panel ışığını otomatik olarak azaltan bir güncelleme LG Electronics tarafından verilmiştir. Yani satışı yapılırken oled televizyonda olmayan bir özelliğin sonradan güncelleme adı altında oled televizyona yüklenmesi, üretici firma tarafından oled televizyonun tam olarak geliştirmeden tüketicilere satılmış olduğunu kanıtlar niteliktedir. Oled teknolojisinin yeni olması sebebiyle (oled teknolojisi halen geliştirilme aşamasındadır) biz tüketicilerin tespit edemediği gizli ve ayıplı bir ürün olduğu internet ortamında paylaşımlardan da görülmektedir. Ekte sunduğum diğer kanıtlardan görüleceği üzere donanımhaber forumunda garantisi bitmiş arızalı oled televizyonların LG Türkiye tarafından kusurlu olduğunu kabul edilerek ücretsiz panel değişimi sağlamıştır. Bu davranışı ile Kusurlu / Ayıplı ürün sattığını alenen kabul eden LG Türkiye (LG Türkiye Paneller eğitim Müdürü .... Bey ilgilenmiştir.)(Ek5) , tüketicisini memnun etme yoluna gitmiştir. Ben maalesef bu oluşuma yetişemedim ve başka arızalı oled televizyonlar için ilave panel değişim talebi gelince LG Türkiye tüketici memnuniyeti eyleminden sebebsiz yere vazgeçmiştir. Şikayetvar.com sitesine Oled yanığı (Burn in) yazıldığında birçok şikayetçi tüketici olduğunu görebilirsiniz. Ürün ayıplı/kusurlu bir üründür. Dikkatli ve özenli kullanmama rağmen ürün arızalanmıştır. Kullanım hatası olmaksızın üretim hatasından kaynaklanan bir arıza olduğu hususunda Yetkili Servis tarafından tespit edilmiştir.(Ek3) Ayrıca OLED65B7V modelinin belli serilerinde ki kronik bir sorundan ötürü Mart 2021 yılında televizyonumun güç kartı yetkili servis tarafından talebim ve şikayetim olmamasına ve garantisi bitmesine rağmen değiştirildi.(Ek2) Yangın tehlikesi içermesi sebebiyle güç kartı değişimi gerçekleşmiş olup televizyonum kronik sorunlu bir seriye dahil olan bir televizyondur.
    5 yıl panel garantili olarak pazarlanan ve ileri derecede teknik ve detaylı bir analizi gerektirecek kadar gizli ayıbı bünyesinde barındıran kusurlu cihazın mevcudiyeti halinde üreticilerin 818 Sayılı Borçlar Kanunu'nun 96. maddesi çerçevesinde ve on yıllık zaman aşımına tabi şekilde sorumlulukları bulunmaktadır. Cihaza ödenen (2018 eylül ayı yaklaşık ~2030 ABD dolar=~59.000,00 TL.) (Ek4) ücret göz önüne alındığında beklenen kalite sağlanamamış ve cihazın lüzumlu vasfında ortaya çıkan esaslı kusurun kullanım özelliklerini kısıtlamakta ve büyük meblağlar ödenerek alınan üst düzey bir cihazın kullanım ömrünün hemen başında arızalanması kabul edilebilir olmadığından 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanununun kapsamında 8 inci maddede belirtilen AYIPLI MAL tanımına uygun olan ürünümden dolayı yine aynı kanunun 11.Maddesi gereğince firma tarafından istenen 29.320,00 TL (güncel rakam farklı olabilir) panel değişim ücretinin alınmayarak ücretsiz onarım/panel değişimi yapılmasını yada sorunsuz bir panel bulunamıyorsa ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini talep ediyorum. Saygılarımla,

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • sagol , ayni tarih ayni tv ayni boyut

  • 55b7v var 8-9 yıldır kullanıyorum. İlk çıktığında tanıtım kampanyasından aldıydım. Ledler ölmeye başladı. aynı zamanda TV tamircisi olan bayime fiyat aldırdım. 35k tl ye paneli alışı varmış. Hadi bana işçilik bedava eyw ama yinede 35k tl vereceğime yenisini alırım dedim ledler ölene kadar kullanıyorum.


    Bu bilgi köşede dursun birinin işine yarar diye yazdım. Konuyu okumadım.


    İyi forumlar.

  • Herkese merhabalar
    Bugün tv yi açtığımda 06.10.60
    Güncellemesi gelmiş emektar 55C7 ye.
    Güncelleme içeriği ile ilgili bilgi var mıdır?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Artık tv miladini öldürüyor işletim sistemi olarak, tarayici cag disi kaldi, menülerin gecisi yavasladi. Ancak hakkini veren Netflix tarzi platformlarda görüntü kalitesi hala cok iyi. Yeter ki hdr ya da dolby tarzi teknoljiler aktif olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkese iyi bayramlar, tv ye büyük bir güncelleme geldi. Büyük supriz bu kadar zaman sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silveraction -- 6 Haziran 2025; 21:54:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • RFKGRSN R kullanıcısına yanıt

    Ne yaptın hocam ücretsiz değişim yaptırabildin mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silveraction kullanıcısına yanıt
    Güncelleme içeriği ile ilgili bilgi var mıdır?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • scorpman kullanıcısına yanıt
    Menude bir iki farklı ekleme gördüm ama içeriğini inanin bilmiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 488489490491492
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.