Şimdi Ara

Kurulum ekipleri geldi ama dsl ışığı yanmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 17
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 35 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 11
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • dedemlililer (17 mesaj) TurkNetDestek (10 mesaj) isyancı2 (2 mesaj) Bay Robot (1 mesaj) Surfing with the Alien (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (18 mesaj) Mobil (13 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> Kurulum ekipleri geldi ama dsl ışığı yanmıyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Turknete başvurdum. Bugün kurulum ekipleri geldi kurulumu yapıp gittiler ama dsl ışığı hiç yanmıyor.

    Halbuki bana iki gün önce altyapıyı evinize kadar getirdik diye mesaj gelmişti.

    Sorunumum çözülmesini istiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Firma Yetkilisi
    20333 Mesaj
    Merhaba, kurulum sırasında dsl ışığının yanmaması durumunda arkadaşlarım arıza kaydınızı oluşturarak saha ekiplerine iletecektir. Arıza çözüm süreci 3 iş günüdür. Bu süre içerisinde sorunu çözümleyeceğiz. Sürecin uzaması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bugün kurulumun üzerinden 2 gün geçti. Daha gelen giden yok. Modeminizi açık bırakın diyorlar. Zaten direkten benim evime hat çekilmemiş. Bana altyapıyı evinize kadar ulaştırdık derken direkten eve kadar kablo da çektklerini sandım ama eve gelen bir kablo yok!!!

    Eve gelen bir kablo olmadan kurulum ekiplerini nasıl yollayabiliyorsunuz? Ben de kurulum ekipleri kabloyu döşeyecek sanmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedemlililer -- 16 Eylül 2020; 12:52:20 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20333 Mesaj

    Merhaba, ankastre kutusunda hattınız etiketlendikten sonra kurulum ekipleri geliyor ama hatta sinyal yoksa arıza kaydı oluşturuyorlar. Arıza kayıtlarının ortalama çözüm süresi 3 iş günüdür. Kontrolleri tamamlayarak size bilgi verirler.
    |
    |
    dedemlililer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Türk telekom ekiplerinin benim evime çekilen bir kablo olmadığından haberleri var mı? Evime kadar gelip kablo çekmemişler bizim sorunumuz değil. Internet servis sağlayıcınızla görüşün derlerse bir de onu mu bekleyeceğiz? Gelen ekipler kabloyu çekecek mi?

    Hatta belki saha dolabından direğe kadar olan kısımda da kablo çekilmedi? Bu durumda ne olacak. TT ekipleri bana hangi porttan kablo çekileceğini biliyor mu? Ya dolaptan eve kadar kablo çekmezlerse? Ya VDSL diyerek bana ADSL çekerlerse?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedemlililer -- 16 Eylül 2020; 16:42:43 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20333 Mesaj

    Ankastre kutusunda sinyal olduğu zaman kurulum ekipleri ankastre kutusundan eve kadar bağlantınızı yapıyor.
    |
    |
    dedemlililer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2672 Mesaj

    Kurulum yapıldıktan sonra interneti test etmeden neden adamları yolladınızki?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    dedemlililer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ankastre kutusundan kastınız nedir? Evimdeki kutudan bahsediyorsaniz eğer, benim evim müstakil. Ve şuan eve çekili kablo yok. Dolayısıyla ankastre kutusunda sinyal de yok. Sıkıntım bu zaten? Evdeki kutuya bağlı bir kablo yok. Dışarıdan sinyal almıyor kutu. Yani kablo bağlı ama dsl ışığı yanmıyor değil. Dsl ışığı yanmıyor çünkü ankastreye hiç bir kablo bağlı degil.

    Ankastre kutusundan kastınız başka bir şeyse eğer lütfen açıklayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedemlililer -- 16 Eylül 2020; 17:12:40 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Test etmedigimizi nereden çıkardınız? Dsl ışığı yanmayinca arıza kaydını kurulum yapan kişi bizzat kendisi açtı. Türk twlwkom ekipleri gelecek kabloya bakacaklar diye kendisi söyledi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedemlililer -- 16 Eylül 2020; 17:11:58 >
    |
    |
    Bay Robot kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    yandınız beyler bir ay sorunuz çözülmez
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bekleyelim bakalım. Eğer çözülmezse iptal dilekçemi veririm. Ücretsiz deneme kampanyasindayim şuan. Cebimden 5 kuruş para çıkmaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    isyancı2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sayın turknet yetkilisi, ben basvurali 1 hafta olacak. Turkneti 1 ay ücretsiz deneme kampanyası yüzünden secmiştim. Şimdi bu 30 günlük süre ne zaman başlıyor? Başvurudan itibaren 30 gün mü? Yoksa internete bağlandıktan itibaren 30 gün mü? Eğer iptal edersem kullanmadığım internet için kurulum ücreti ödemek istemiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7369 Mesaj

    Kurulum ekipleri ne zaman geldi? Benim 4. günüm 2-4 arasıydı sözde daha gelen, giden yok...
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben cuma akşamı başvurdum. Cumartesi randevu mesajı geldi. İstersem cumartesi gününe de alabiliyordum ama evde olmadığım için pazartesi seçtim. Pazartesi geldiler. Ama altyapı döşenmemiş onu bekliyorum. Yani kurulum ekiplerinin gelmesi pek bir işime yaramadı

    Edit: Ben Perşembe başvurdum cuma değil. Yanlis hatırlamışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedemlililer -- 17 Eylül 2020; 10:11:28 >
    |
    |
    Surfing with the Alien kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20333 Mesaj

    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz tamamlandıktan itibaren 30 gün içinde koşulsuz şartsız iptal edebilirsiniz.
    |
    |
    dedemlililer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Türk Telekom ekipleri ne durumda? Daha evime direkten kablo çekilecek. Yukarıdaki mesajımda belirttiğim gibi

    quote:

    . Ankastre kutusundan kastınız nedir? Evimdeki kutudan bahsediyorsaniz eğer, benim evim müstakil. Ve şuan eve çekili kablo yok. Dolayısıyla ankastre kutusunda sinyal de yok. Sıkıntım bu zaten? Evdeki kutuya bağlı bir kablo yok. Dışarıdan sinyal almıyor kutu. Yani kablo bağlı ama dsl ışığı yanmıyor değil. Dsl ışığı yanmıyor çünkü ankastreye hiç bir kablo bağlı degil.

    Ankastre kutusundan kastınız başka bir şeyse eğer lütfen açıklayın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20333 Mesaj

    Saha ekiplerinden bilgi istedik. Dönüş sağladıklarında gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
    |
    |
    dedemlililer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sonuç nedir? Ne zamana gelir ekipler? Evde çocuklar online derse girecekler ama giremiyorlar. Altı üstü bı kablo çekeceksiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20333 Mesaj

    Size tam bir süre bilgisi veremiyorum ama bilgi aldığımızda anlık olarak sizinle paylaşacağız.
    |
    |
    dedemlililer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
konkasör
En ucuz kedi maması fiyatları
anzer balı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.