Şimdi Ara

Kopma sorunum ve yaşadıklarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bayram olduğu hafta tatil sonlarına doğru cumartesi günü başlayan bir akşam-gece kopmaları sorunu baş gösterdi.
    üzerinden 1.5 hafta geçti hala sorunum çözülemedi.

    Kaç arıza kaydı bıraktım bilmiyorum.

    En son bu geçen cuma günü kalktım Telekom müdürlüğüne gittim.

    Modemimi kontrol ettiler modemsel bir sorun yok dediler bunun üzerine hattımın hız değerini 8190/799 değerinden 5989/799 değerine çektiler böyle bi kullanın dediler
    1 gün sonra hala kopma sorunu devam ediyorsa şebeke birimimizde Alper bey var ona gidiceksiniz bunlar bunlar yapıldı ama hala kopma sorunu var port değişkliği yapmanız gerekiyor diyeceksiniz o yetkiliye dediler.

    Bu port nedir neden değiştirilir. değişince nasıl benim sorunum düzelecek anlayamadım bilgisi olan bir arkadaşımız aydınlatabilir mi acaba.

    Ve zor bir işlem mi ve ücreti varmı acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Sen Olamam -- 27 Ekim 2013; 18:58:19 >







  • Hattınızı şuan bağlı olduğu yerden alıp başka bir porta aktaracaklar.
    ücret talep edilmeyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Port değişimi sonrası santralden hattın düzelmesi için teyit isteyin. Portu aktardık deyip içine edebildikleri oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modeme gelen telefon kablosunda sorun onu değiştir :)))) ''sağlam kablo,kopukluk yok '' felan deme başımıza geldi zamanında :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 27 Ekim 2013; 21:47:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Normandia_06

    Modeme gelen telefon kablosunda sorun onu değiştir :)))) ''sağlam kablo,kopukluk yok '' felan deme başımıza geldi zamanında :D

    Merak etmeyin sapa sağlam çünkü 2 sene önce ankastreden gelen kablodan tutun evin içinde tüm kablolar sıfırlandı 150 Lira masraf yaptım tertemiz düşettim o açıdan hiç sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Port değişimi sonrası santralden hattın düzelmesi için teyit isteyin. Portu aktardık deyip içine edebildikleri oluyor.

    Bunu nasıl yapacağım yarin direk bana dedikleri şebeke birimindeki yetkiliye gidiyorum ona port dğeişimi yapıcakmışsınız diyecekmişim o kişiye mi demeliyim bahsettiğiniz ifadeleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Friday The 13Th

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Port değişimi sonrası santralden hattın düzelmesi için teyit isteyin. Portu aktardık deyip içine edebildikleri oluyor.

    Bunu nasıl yapacağım yarin direk bana dedikleri şebeke birimindeki yetkiliye gidiyorum ona port dğeişimi yapıcakmışsınız diyecekmişim o kişiye mi demeliyim bahsettiğiniz ifadeleri

    Valla Telekom'da saçma bir hiyearşi olduğundan 'şebeke birimi' diye bir birim varsa o da yapabilir, 'santral teknik sorumlusu' gibi bir pozisyonda bulunan kişide yapabilir. Yalnız bence talebi eğer müdürlükte anlamamazlıktan gelir ve savsaklarlarsa Btk'ya yazın. Bu durumda port aktarımdan sorumlu kişi sizi buluyor, siz onu değil :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 28 Ekim 2013; 8:50:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hallettiler sorunum çözüldü 8mbt hızıma ve kopmayan internetime kavuştum :) :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.