B

Yüzbaşı
30 Mart 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 39 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Selamlar,

Türknet müşterisiyim Türk telekom evde nete geçicem benden türk telekom ısrarla transfer için türknet hizmet no istiyor 17-18-88 numaraları ile başlamalıymış. Öyle bir numara yok fatura üzerinde.

Deliricem bilgisi olan var mı kurtulmak istiyorum türknetten.@TurkNetDestek
Apple alışılmışın dışında davranarak alt sürüme ( İOS 6 ) ait yeni bir güncelleme yayınladı.
İOS 6.1.5 isimli güncellenmiş sürüm kullanımdadır indirebilirsiniz.

Bu güncelleme sadece iPod Touch ( 4.Nesil ) için yayınlandı arkadaşlar bir yanlış anlaşma olmasın iPhone,iPod vs. ürünler için yok güncelleme.


Bayram olduğu hafta tatil sonlarına doğru cumartesi günü başlayan bir akşam-gece kopmaları sorunu baş gösterdi.
üzerinden 1.5 hafta geçti hala sorunum çözülemedi.

Kaç arıza kaydı bıraktım bilmiyorum.

En son bu geçen cuma günü kalktım Telekom müdürlüğüne gittim.

Modemimi kontrol ettiler modemsel bir sorun yok dediler bunun üzerine hattımın hız değerini 8190/799 değerinden 5989/799 değerine çektiler böyle bi kullanın dediler
1 gün sonra hala kopma sorunu devam ediyorsa şebeke birimimizde Alper bey var ona gidiceksiniz bunlar bunlar yapıldı ama hala kopma sorunu var port değişkliği yapmanız gerekiyor diyeceksiniz o yetkiliye dediler.

Bu port nedir neden değiştirilir. değişince nasıl benim sorunum düzelecek anlayamadım bilgisi olan bir arkadaşımız aydınlatabilir mi acaba.

Ve zor bir işlem mi ve ücreti varmı acaba ?
Saygıdeğer forum sakinleri,



Hepinizin bildiği gibi BTK aracılığı ile ülkemizde bulunan 3 büyük GSM operatöründe
şahsımız üzerine kayıtlı hatların var olup olmadığını kontrol edebileceğimiz sistem hayata geçti.


Ve bir çok insanın '' evrak sahtekarlığı '' suçu olarak sayılan ilgili suç ile kimlik fotokopileri çoğaltılarak üzerlerine hat çıkartıldı.


Bu başlık altında bu mağduriyeti yaşayan tüm insanları izledikleri yollar, başvurdukları kanallar ve yöntemleri paylaşıma sunalım istedim.

Birbirimize yol göstermiş olur ve yaşadığımız, yaşayacağımız süreçleri ve sorunları önceden bilmiş olmanın verdiği rahatlıkla birbirimize yardımcı olacağımızı düşündüm.

Değerli paylaşımlarınızı bekliyorum.


Bu konuda mağdurlardan biriside benim.

3 GSM Operatöründe T.C. Kimlik numaram ile şahsım adına kayıtlı hatları tek tek sorgulattım.

BTK'dan yaptığım sorgulamada AVEA, VODAFONE kurumlarında sorun ile karşılaşmadım fakat TURKCELL kurumunda adıma kayıtlı tanımadığım 1 hat olduğunu gördüm.

Akabinde ilgili operatörü aradım 444 0 532 üzerinden ve görüşmeye başladım durumu izah ettim güvenlik teyidinden sonra hattın 2008 yılında açıldığını ve şuan halen daha aktif olduğunu belirtti. Bende konu ile ilgili şikayetçi olduğumu ve ilgili hat ile alakalı hiç bir yasal ve hukuksal sorumluluğu kabul etmediğimi beyan ettim.

Bu sırada kontrolleri ve incelemeleri yapan ilgili temsilci XXXXX bey bu arada bu hatların dışında iptal konumda olan 11 farklı hat mevcut üzerinize dedi.

Ve ben şok oldum emin misiniz dedim evet dedi.

Bunun üzerine ben TURKCELL firmasında geçmişte kendim kullandığım ve iptal ettirdiğim hatları söyledim kontrolleri yaptık ve bana ait olan hatların dışında şahsım adına 7 tane sahtekarlık yapılarak çıkartılmış hat olduğunu tespit ettik ve numaraları tek tek teyit ettik hiç biri hakkında bilgim ve onayım yok ve 3 tanesi seri numara olarak çıkartılmış.

Şikayet kaydını ilettim.

Ertesi gün dönüş yaptılar kimlik fotokopimi talep ettiler kesinlikle kabul etmiyorum sizlere güvenmiyorum bakın zamanında üzerime hat alırken size verdiğim kimlik fotokopisini ne güzel harika emelleriniz için kullanmışsınız kurum olarak ve 7 tanımadığım hattı açıp insanlara kullandırtmışsınız dedim işte temsilci kurumunu savunmaya ve bizlere güvenin biz genel müdürlüğüz bizlere güvenerek fotokopinizi fax'layabilirsiniz dedi.

Bende kapattım telefonu.

Şimdi hafta başı dilekçemi yazıp Savcılığa Suç Duyurusunda bulunacağım.


Benim şuanlık yaşadıklarım bunlar.

Üzerinize BTK sitesinde sorgulattığınızda hat çıkmadı diye sevinmeyin bakın yaşamış olduğum gibi ilgili kurumda 7 bilgim dışı hat açılmış kullandırılmış ve iptal olmuş hatlar.

Sizlere tavsiyem 3 operatörle tek tek görüşün bizzat telefonda sorgulattırın ilgili personellerin sicil numaralarını ve görüşme yaptığınız tarihi saati not alın.

İlerde bir sorun olduğıunu şu tarihte şu sicilli kişi ile görüştüğümde bana bu bilgiyi verdi dersiniz.

VODAFONE ve AVEA kurumları ile bizzat görüştüm telefonda ve temiz çıktı ilgili firmalar.
Merhaba arkadaşlar,

Vodafone abonesi olarak hattımı faturalı Avea ya taşımak istiyorum.
Fakat köyde yaşıyorum ve aveanın iyi çekip çekmediğini bilmiyorum köyde tam 1 sene önce hat almıştım aveadan çekmediği için 3.gün iptal ettirdim.
1 sene geçti durum ne bilmiyorum.

Numaramı taşısam avea ya baktım çekmiyor ve sorun var geri gelemezmiyim hemen ?

bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. 90 günlük bekleme olduğu söyleniyor ama hattı kullanamıyorsam yani operatör kaynaklı şebeke çekimi yüzünden erkekn geri taşıma durumu olamaz mı.
Arkadaşlar mega upload sitesinden acilen indirme yapmam lazım

ama malesef internetin altını üstüne getirdim bir çok şey denedim paylaşılan ama hala giremiyorum

Sistemim Vista Home Premium SP2

yardımcı olur sanız memnun olurum çok acil çünkü
VODAFONE AVANTAJLI SMS PAKETLERİ...

31 Ocak 2011 Tarihinde mevcut paketler güncellenmiştir...


FATURALI VE FATURASIZ ABONELER İÇİN...

PAKET SEÇENEKLERİ:

- Her Yöne Mini Her Yöne 50 SMS = 3 TL
- Her Yöne Midi Her Yöne 500 SMS = 6 TL
- Vodafone'lularla Maksi Vodafone'lularla 5000 SMS = 6 TL


* 12.000 SMS PAKETİ...

'' Hayatınız mesaj olacak ''


Vodafone'dan 9 TL'ye 12.000 SMS!

10.000 Vodafone'lularla, 2.000 diğer yönlere!

7999'a ONIKIBIN yaz gönder, binlerce SMS senin olsun!


12.000 SMS PAKETİ ESASLARI:

Mevcut ve yeni tüm aktif Vodafone aboneleri paketten yararlanabilir.
SMS'ler sadece yurt içindeki şebeke içi ve diğer operatörlere gönderimler için geçerlidir, özel servis kullanımları için geçerli değildir.
Pakette belirtilen 2.000 diğer yönlere, diğer operatörler ve sabit hatları kapsamaktadır. 10.000 Vodafonelulara ise, Vodafone abonelerini kapsamaktadır. Kullanılmayan SMS'ler 30 gün sonunda bir sonraki aya devretmez ve silinir.
Şebeke içi geçiş, iptal, dondurma, devir, numara taşıma ile başka bir operatöre geçiş durumlarında, eğer varsa, kalan SMS hakkı silinir.
Paket aşımındaki kullanımlar abonenin mevcut tarifesinin SMS fiyatı üzerinden ücretlendirilir.
Mesaj paketleri otomatik olarak her dönem sonunda faturasız abonenin hesabında yeterli TL bakiyesi olduğunda hesabından düşülerek yenilenir.
Faturalı aboneliklerde ise her fatura döneminde yansıtılır.
İlk satın almada kampanyaya katılım mesajını takiben aylık abonelik bedeli faturasız aboneler için yeterli TL bakiye olması durumunda anında düşer. Faturalı abonelikler için paket ücreti faturaya tam yansıtılır.
Mesaj paketleri ile ilgili işlemler 7999 servisi üzerinden yapılacaktır ve 7999’a gonderilen SMS'ler ücretsizdir.
Mesaj paketini iptal etmek için abone "IPTAL PAKET ISMI veya MIKTARI" yazıp 7999'a SMS atabilir. Ör: IPTAL HYMAKSI, IPTAL ONIKIBIN.
Mesaj Paketi iptal edilmemesi durumunda olarak her ay yenilenir.
Avantajlı Mesaj paketinden yararlananlar başka bir Mesaj paketinden aynı anda yararlanamazlar.
Her abonelik döneminde sadece 1 adet Vodafone Avantajlı Mesaj Paketi'ne sahip olunabilir.
Başka bir Vodafone Avantajlı Mesaj Paketi satın almak için öncelikle iptal işlemi yaptırılmalı ve dönem sonuna kadar beklenmelidir.
Standart SMS kullanımına gore harcama önceliği SMS paketlerindedir. Eğer, abonenin kendi tarifesinden kaynaklanan SMS avantajları varsa (ör: Cep Aile Grup içi ücretsiz sms), bu avantajlar Mesaj paketlerinden düşmeyecektir.
Vodafone Avantajlı Mesaj Paketi'ndeki SMS'ler Cep Özgür'deki günlük 1. ücretli SMS yerine kullanılamaz.
Kalan bakiyenizi öğrenmek için "BAKIYE PAKET ISMI veya PAKET MIKTARI " yazıp 7999'a sms gönderilmelidir. Ör: BAKIYE HYMAKSI; BAKIYE ONIKIBIN.
Kurumsal veya bireysel hatlarda bir müşteri en çok 50 hata kadar SMS paketi alabilmektedir.
SMS paketlerinin FCT cihazlarında ve ticari amaçlı olarak kullanılmaması gerekmektedir.Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.





* Paketi önceden, Eski adıyla ( HERYÖNE MAKSİ ) şeklinde satın almış aboneler ( 5000 Şebeke içi 500 şebeke dışı şeklindekiler ) ise yeni paket SMS Hakları mevcut SMS'lerin üzerine ekleme yapılarak güncellenmiştir.


PAKET SATIN ALMA İŞLEMİ:

Her Yöne Mini paketi için "MINI" yazıp 7999'a kısa mesaj gönderebilirsiniz...
Her Yöne Midi paketi için "MIDI" yazıp 7999'a kısa mesaj gönderebilirsiniz...
Vodafone'lularla Maksi paketi için "VFMAKSI" yazıp 7999'a kısa mesaj gönderebilirsiniz...

BAKİYE SORGULAMA:

Kalan bakiyenizi öğrenmek için "BAKIYE PAKET ISMI veya PAKET MIKTARI " yazıp 7999'a sms gönderilmelidir.
Örnek: BAKIYE MIDI yada BAKIYE BESYUZ

12.000 SMS PAKETİ SORGULAMA: BAKIYE ONIKIBIN yaz 7999 'a gönder.


PAKET İPTAL İŞLEMİ:

Mesaj paketini iptal etmek için abone "IPTAL PAKET ISMI veya MIKTARI" yazıp 7999'a SMS atabilir.
Örnek: IPTAL MINI yada IPTAL ELLI


'' TEK KELİME İLE SÜPERSİN V.O.D.A.F.O.N.E ''
13 OCAK 2011 tarihinde Hsbc bankasından mobil imza ön başvurusu yaptım ve onaylandı
Ertesi gün kimliğimi elime aldım turkcell merkezine gittim...
İşlemlere başladık fakat işlemimi yapan kişi doğum yeri bilginiz bizdeki bilgi ile uyuşmuyor dedi yani bankadaki bilgi ile turkcell deki bilgi farklı daha doğrusu eksik

Kimliğimde '' BRÜHL/ALMANYA '' olan doğum yerim hsbc bankta sadece ALMANYA olarak geçtiği için başvurum reddediliyor.
Sinirleniyorum ve buna istinaden pazar günü / dün turkcell mh arayıp ön başvurumu iptal ettirmek istediğimi belirtiyorum.

Telefondaki beyefendi adı ramazan beye diyorum ki ben Hsbc bank aracılığı ile ypmş oldum turkcl mobil imz ön bşrç iptal ettirmek istiyorum
gerekçem ise şudur..... iptal ettirip fakrlı bir bankadan başvurcağım diyorum

b sözlerimin ardındn 17 dakikalık karşı tarafında beni anlamaya çalışması benim defalarca konuyu anlatmam ramazan beyin anlayamaması ile geçiyor...

form oluşturuyor koyula ilgili ve kapatıyorum telefonu 15 dakika soınra gene kendisi beni arıyor

işleminiz gerçekleştirildi diyor ve teşekkürederip kapatıyorum telefonu ve hemen finansbank internet şubeme giriyorum ve ordan ön bşvuru yapmaya başlıyorum..
ama gelin görünki olmuyor mevcut başvurum olduğu için

tekrar arıyorum farklı bir bayan çıkıyor ve durumu aktarıyorum bayan çok şükür algılayabiliyor ve ilk seferde anlıyor anlattığımı ve verdiği cevap malesef başvuru iptalini aracılık eden kurum yapabilir yani başvurduğunuz banka diyor...

bunun üzerine neden bir önceki görüşmemde ramazan isimli temsilci bana yanlış bilgi veriyor dedim şikayetçiyim dedim ve şikayetimi iletti ve kapattım.

bankayı aradım hsbc yi anlattım durumu sağolsunlar kayıt aldılar ama hafta sonu olduğu için hafta içi çözülecek dediler kapattım

ve ertesi gün tekrar turkcelli aradım ( 17.01.20111 )de sabah hsbc aracılığıo ile yapmış olduğum ön başvuru iptal etmek istiyorum dedim ve beni 1 dakika bekletti ve iptal işlemini onaylıyormusunuz dedi efet dedim şuan itibari ile farklı kanal aracılığı ile başvurabilirsiniz dedi okey dedim kapattım.

koştum finansbank net şubeye :D :D denedim gene olmadı :D:D:D

tekrar turkcell denen 1 NUMARA lider operatörü aradım. sil baştan anlattım bana iptal ettik diyorsunuz ama etmiyorsunuz dedim adamakıllı bağırdım ağzıma geleni söyledim size böyle mi bilgi verdiler dedi efet dedim iptal ettik başvurabilirsiniz tekrarden dediler dedim anlıyorum dedi tekrar kayıt aldı sil baştan ayrıca o yanlış bilgilendiren temsilciyide şikayet kaydı ile iletti ilgili birime...

kapattım 15 dakka sonra ayça hanım aradı mobil imza önb başvurunuzu iptal ediyorum onaylıyormusunz dedi efet dedim kapattım..

aradan 2 saat geçti fainanbanka taker girdim denedim olmadı hadi dedim başka bankadan deniyeyim dedim yapı kredi üzerinden denedim

ordada şöyle bir hata oluştu BRÜHL/ALMANYA olduğu için doğum yeri bilgim başvuru ekranında arada / işaretini kabul etmiyor ykb sistemi şimdi buyrun burdan yakın :D:D

hazırlandım kalktım çıktım Yapı kredi şubnesine gittim bilgi güncelletirmek için neyse BRÜHL ALMANYA şeklinde güncellediler net şubesine hemen şubeden girdim ve çok şükür başvurumu yaptımm onaylandıı

hemen 2 daka içinde turkcell iletişim merkezine gittim neyse kimliğimi verdim başladık işleme ama malesef olmuyor dedi neden dedim bakın dedi ekranı gösterdi
bankadan gelen doğum yeri bilgim BRÜHL ALMANYA ama turkcelldeki bilgi BRHÜL/ALMANYA arada / yok dedi o yüzden reddediyor sistem dedi

sinirim tepeme geldii inanılmaz bir tartışmaya girdik orda ağzıma geleni saydım çıktım turkcell i aradım tekrar sil baştan anlattım kayıt alındı ve 30 dakka sonra geri arandım konuştuk bayan dediki sizin bu 3 gündür süren mağduriyetinizi anlıyorum ve özür diliyorum dedi güvenlik teyiti yaptı bana ve sizin işlemlerinizi olduğu gibi olacak şekilde onaylanmasını sağlıyarak mobil imza başvurunuzu aldırtacağım dedi lütfn hemen en yakın turkcell merkezine gidin dedi ve benimi çin yaşadığım durumla ilgili form oluşturuldu genel merkezden deyip başvuru işlemine turkcell genelmerke onayı ile devam edilecek deyin ve işlemleri tamamlatın dediler teşekkür ettim kapattım

Hemen o ekstreye geri gittim yine o bayan sıra bana geldi anlattım açtı ekranı inceledi kaydı ve tamam dedi işlemlerimi yaptı halletti imzalarımı verdim çıktım geldim.


İŞTE TÜRKİYENİN TURKCELL^'in farklı

şimdi soruyorum size benim suçum YURT DIŞINDA DOĞMAK MI ?
YOKSA

TÜRKİYE de yaşıyor olmak mı ?

diyecek sözüm yok türkiye bu kafa ile çok çok güzel yerlere gelecek TURKCELL denen lanet firmaya diyecek sözüm yok aslında yapılabilecek şeyi günlerce yapmayıp
beni deli etti en sonunda hiç bi şey yokmuş gibi takır takır tamamlattı başvuruyu

lanet olsun diyecek sözüm yok...

Sabırla okuyacak olanlara teşekkürler...
Her yöne 500 SMS Paketimi Vodafone'nin geç bilgilendirmesi sonucu aştım 10.55 TL 'lik aşım oldu

23.12.2010 Tarihinde E-Mail attım 10 dakika sonra dönüş oldu.

Anında fatura iadem yapıldı...

İnanamadım hemen my vodafone a girdim 54.30 TL ye düştü iade sonucu :D:D

çok şaşırdım anında iade yapmalarına
Merhaba arkadaşlar,

Faturalı bir abone olarak 500 SMS Diğer yön bana yetmiyor gerçekten. Bunun arttırılması için birlikte bir çalışma yapsak diyorum.

Avea bölümünde dikkat ettim organize çalışarak bir şeyleri başarıyor arkadaşlar.

Bizlerde organize olsak şu 500 SMS i 1000 SMS yaptırsak olmaz mı arkadaşlar

Birlikten kuvvet doğar


musterihizmetleri@vodafone.com atacağınız tek bir mail bu konu hakkında yardımcı olacaktır.


ÖRNEK :


Sayın Vodafone Türkiye,

05xx xxx xx xx numaralı aboneniz olarak

500 SMS Her yöne olan SMS paketin 1000 SMS olacak şekilde güncellenmesini talep ediyorum.

Gereğinin yapılmasını rica ederim.

Saygılarımla,
XXXXX XXXXX




LÜTFEN SİZLERDE BİR MAİL ATIN ARKADAŞLAR ABONE OLAN OLMAYAN HERKES BU ÖRNEK MAİLLI ATSIN...

Destek veren,verecek olan herkese şimdiden teşekkürler.
Hakkında
Konum: İstanbul,Bahçelievler
Meslek: Çağrı Merkezi Hizmet Kalitesi Uzmanı
Forum İmzası:
Zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar hiç bir zaman.
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Mobil cihaz
Apple
TV
Sony
Ses Sistemi
Ses Sistemi
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 11 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 858
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 917
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 241.365 (Bu ay: 216)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.