|
Geçen ay başımdan bi kaza geçti ve arabayı yaptırdıktan sonra değer kaybı başvurusu yaptım. Bugün ödemeyi alınca, böyle bir konu açıp bilmeyenler için işlemleri anlatmak istedim. Benim kazamda karşı tarafa %100 suç verdiler. Sadece boya ve göçük düzeltme yapıldı. 18 bin tl masraf çıktı. Masrafı zaten sigorta karşıladı. Değer kaybı başvurumda ise ayrıca 26 bin tl ödeme aldım. Başta devamlı birileri aramaya başladı, vekalet verin değer kaybı alalım vs diye. Güvenemedim araştırıp kendim başvurdum. Başvuru aşamaları ise şöyle; Karşı tarafın sigortasını arayıp, değer kaybı başvurusu yapmak istiyorum dedim. Bana bi mail adresi verdi. (Telefonda neler istediklerini söylüyorlar zaten) Bu mail adresine göndermek için; a4 kağıdına "xx plakalı aracım için değer kaybı başvurusunda bulunmak istiyorum." yazıp, isim soyisim imza atıp fotoğrafını çektim. Daha sonra kimliğimin arkalı önlü fotoğrafını da çektim. Mailin içeriğine yine benim plakamı ve karşı tarafın plakasını yazdım. Fotoğrafları ekleyip gönderdim. Ertesi gün (sigortaya başvurduğunuz günü kabul etmiyor) Sitesinden değer kaybı için eksper ataması yaptım. En son hasar fotosu, onarım fotosu vs. yükleyebilirsiniz ama ben hiçbir şey yüklemedim. Bu siteden işlemleri tamamladıktan sonra her şey tamam. Artık beklemeye geçtim. 4 gün sonra sigortadan mail geldi, hasar dosyanızdaki iban numaranıza 26 bin tl olarak 20.10.2023 tarihinde yatırılacaktır yazıyordu. Ben başvuruyu 12 Ekimde yaptım, 20 Ekimde parayı almış oldum. Bu arada 18 Ekimde sbm.org'tan sms geldi, eksper değer kaybınızın 19 bin tl olduğuna karar verdi diye ama sigorta yine de 26 bin tl yatırdı hesabıma. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zQrba -- 21 Ekim 2023; 22:23:14 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Birini hakîkatle yarala, fakat asla yalanla mutlu etme.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






