ARKADAŞLAR ARABANIN HER YERİ PASLI BOYAYI KAZITIP BOYA YAPTIRICAM AMA HER YERDE PAS VAR NASIL OLUCAK PASLI YERİN ÜSTÜNE BOYA NASIL OLUCK PASLI YERLER ARABADA COGUNLUKTA B,LGİSİ OLAN BİZİ AYDINLATSIN
walla kaportacı değelim ama bildiğm kadarıyla eğerçok paslıysa yani artık arabanın sacı delinmiş çürümüşse eksik olan yerlere sac kaynatacaklar üstüne macun(böyle yerlece taşmacun dedikler bi malzeme kullanıyolr)sonna astar yapıldıktan sonna boya atılıp fırınlanacak.tam annamıyla ölme eşşeğm ölme.bi ustadan duyduğma göre arabanın durumuna bağlı olarak sırf boyası 500liradan 10000evet onbin yannış yazmadım liraya kadar çıkabiliyomuş...
kullanıcı adın güzel olmuş ama güncellemek gerekir.
evet ben de boyacı sayılırm. eger pas sacı delmısse ya parca atılır ya da deısır amaa sadece pas war sa paslı yerler tas makınasıyla taslanır zımpara yapılıp macun cekılır astar atılır ve boya atılır ama boyacıyı en fazla ugrastıran ıs bu pass ısı sayılır kı fıyatı yukselır bız mesela sıfır arabaları taxı yapmak ıcın ( sadece sarı renk deısımı) 300 kagıt alıoruz . ama baba 1 boya ıstersen yerlı markalarda 1 yabancılarda ıse 1.500 e kadar cıkar
Kardeş araban doan şain gibi parçası ucuz bişeyse paslanan yeri sök at gitsin, gerekiyosa komple karoser değiştir, uzun süre kafan rahat olur...
kıymetli ve parçası bulunmayan bi araçsa işin bayağı zor, her yeri en ince detayına kadar taşlanmalı ki ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar aralarda biyerlerde mutlaka pas kalıyor, dünyanın parasını verip taşlatıp boyatırsın, 2-3 sene sonra dediğim yerlerden pas çıkınca fena olursun, o yüzden kendi malı gibi uğraşacak tanıdık bi usta lazım sana...