Şimdi Ara

Japon ve Kore araçlarını mı tercih etmeliyiz? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
248
Cevap
1
Favori
12.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Haluk abi soylediklerini tamamen destekliyorum fakat haddime dusmez ama yine de sormak istedigim ve anlamadigim bir sey var.

    Senin gibi bir japon ve Honda sever birisi gidip neden Fransiz(?) Megane'i alir? Anlam veremedigim bir celiski.

    Japonlarda doğru düzgün dizel-otomatik olmaması

    Haluk Ağabey'in almış olduğu 6-ileri çift kavramalı EDC şanzımanlı 1.5 litre 110hp/240nm'lik Megane HB'in Uzakdoğulu rakiplerine bakalım:

    - Kia C'eed 1.6 dizel 128hp 4-ileri otomatik.
    - Hyundai i30 1.6 dizel 115hp 4-ileri otomatik.
    -Toyota Auris 1.4 dizel 90hp 6-ileri MultiMode YARI otomatik..

    Eh, sonuç ortada Megane sever değilim ama Haluk Abi'nin doğru bir tercih yaptığına inanıyorum.. Kendisini yakın zamanda inşallah Accord'a terfi etmiş olarak göreceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Toyota AURIS 1.6 124hp 157nm / 4-ileri OTM. vites Elegant ---- 51.100 (kampanyalı fiyat)

    0-100km/s hızlanma: 11.9sn
    Max hız: 190
    Şehir içi tüketim: 9lt
    Ortalama tüketim: 7.1lt

    VW Golf 1.4 TSI 122hp 200nm / 7-ileri DSG Comfortline ---- 53.600 (arada 2.500 tl fark var)

    0-100km/s hızlanma: 9.5sn
    Max hız: 200
    Şehir içi tüketim: 7.7lt
    Ortalama tüketim 6.0lt

    Auris'in donanım avantajlarını birer birer yazıyorum:

    - Bluetooth kablosuz cep telefonu bağlantısı
    - USB girişi
    - Çift bölgeli otomatik klima
    - Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    - İç dikiz aynası içinde arka park kamerası monitörü
    - Otomatik yanan farlar
    - Akıllı giriş ve çalıştırma sistemi
    - Cruise Control
    - Elektrikli katlanır Aynalar
    - Yağmur Sensörü
    - Multireflektör mercekli halojen ön farlar

    Golf'ün donanım farklılıkları:

    + Alcantara / Dropmag koltuk döşemesi
    + Direksiyondan kumanda edilebilen tiptronik vites özelliği
    + Işıklı (aynı zamanda yalıtım malzemesi kaplı) Torpido Gözü
    + Yüksekliği ayarlanabilen ve ileri-geri gidebilen ön kol dayama
    + Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
    + entegre statik dönüş farları
    + Ön koltuklarda bel destek ayarı
    + Tam bağımsız ön/arka süspansiyonlar

    Zaten, Auris'teki ekstra donanımların her birini Golf'e ekletebiliyorsunuz yada daha da para verip Highline almak da mümkün. (sipariş usülü), Ama Auris'inize sonradan F1 vites modülü veya tam bağımsız arka süspansiyon ekletme gibi seçenekleriniz yok, malzeme kalitesi, konfor, sürüş keyfi, yol tutuş konularına girmiyorum bile... Bana göre benzinli Auris otomatik almak intahara eşdeğer, 2.5 milyar daha verip orta donanım Golf alabiliyorken.


    Auris 2007'den beri piyasada, Golf 2009. Ikisi de kasa değiştirmek üzere olan modeller (Golf'ün kasası 2013 bahar gibi gelcek sanırım).

    Tercih, forum halkının, gözümden kaçmış olabilecek detayları eklerseniz sevinirim, herkese iyi geceler



    Yakit konusunu bir yana biraktim, Golf'un alcantara-dropmag koltuk dosemeleri yeter diyorum. Bu karsilastirmada Golf'un tek gercek eksigi hiz sabitleyici...geri kalani benim kullanim ozellklerime gore eftipuften seyler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Sorunsuz ama nereye kadar?

    Bence gittiği yere kadar hocam. Ben sizin gibi oyuncak aramıyorum.

    Bana görev adamı lazım. Gözümü tek tuş camla, aydınlatmayla falan boyamasın. 4 vites otomatik ama 230.000 kmdir sorunsuz kullanıyorum. Dsg gibi aman garantisi bitecek gibi korkusu yok. Yada 2 aylık Seat Leonda şanzıman değişimi gibi...

    Bunlara harcayacak ne zamanım var ne de param. Var mı adam gibi işini yapacak beni yıllarca sorunsuz taşıyacak.

    Var kardeşim forever Japon

    Dediklerinizde haklısınız ancak, konu paralelinde düşünmeniz lazım değil mi? konu, tercihini Avrupalı üreticilerden yana kullananlara hitaben açılmış (yanlışsam düzeltiniz), eh, bizde niye Avrupalı'ları tercih ettiğimizi, fanatiklik sınırlarına girmeden olabildiğince açıklıyoruz. (en azından şimdiye kadar böyle). Buna rağmen bu sert tepkiler, yok dsg garantisi bitecek falan çamur atmalar ister istemez seviyeyi düşürmek olmuyor mu?

    Ayrıca, forumda herkesin diline bir DSG dolanmış gitti, hayatınızda kaçınız daha DSG'li arabayı bırak kullanmayı, showroom'da bile içine oturdu ki? Yüzde 5'i geçmez.

    Faydalı donanımlara, ince düşünülmüş, MÜŞTERİYİ gözeten ayrıntılara "oyuncak" gözüyle bakmanıza sevindim. Fakat burda sorun şu: Eskiden uzakdoğulu üreticiler uygun fiyatlıydı, artık pek çoğu öyle değil. Bu durumda, japonlardan da "oyuncak" talep etme hakkımız doğmaz mı?

    Toyota Auris 1.6 124hp 4-ileri otomatik vs. VW Golf 1.4 tsi 122hp 7-ileri DSG. Yaklaşık aynı fiyattalar, şimdi bu Toyota'nın sorunsuzluk dışında avantajı var mıdır? Tek bir kriterde bile yoktur. Ama bu Auris alırken de ucuz değil!?? Ee ben bu noktada niye japon alayım? (gibi) ama alana saygı duydugum gibi, sizin de bize saygı duymanız gerekir. Malesef gerçek dünyada, her DSG yada her Alman aracı havaya uçmuyor, tek bir dayanağa bağlı kalmayın. Sandıgınız sorunlu şanzıman tam olarak 9 SENEDİR üretiliyor ve bütün digerleri tarafından da taklit ediliyor... demek ki sandıgınız kadar basarısız degilmis.

    Yada bkz: Jazz fiyatları (kesinlikle ucuz degil), Civic HB fiyatları, Kia Rio, Hyundai elantra fiyatlarına bakın. sonra gelip oyuncak tartışması yaparız.


    auris otomatik ile golf tsi dsg yaklaşık aynı fiyattalar!!! hocam bu konuda bir yanlışlığın var. aurisin dijital klimalı, katlanır aynalı, 16 jantlı, en azından direksiyon üzerinde radyo tuşları olan modeli bile golften 2bin lira ucuz. (boş modelinden) yaklaşık aynı özelliklere sahip modelleri arasında ise 6-7 bin lira fark var.

    Toyota AURIS 1.6 124hp 157nm / 4-ileri OTM. vites Elegant ---- 51.100 (kampanyalı fiyat)

    0-100km/s hızlanma: 11.9sn
    Max hız: 190
    Şehir içi tüketim: 9lt
    Ortalama tüketim: 7.1lt

    VW Golf 1.4 TSI 122hp 200nm / 7-ileri DSG Comfortline ---- 53.600 (arada 2.500 tl fark var)

    0-100km/s hızlanma: 9.5sn
    Max hız: 200
    Şehir içi tüketim: 7.7lt
    Ortalama tüketim 6.0lt

    Auris'in donanım avantajlarını birer birer yazıyorum:

    - Bluetooth kablosuz cep telefonu bağlantısı
    - USB girişi
    - Çift bölgeli otomatik klima
    - Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    - İç dikiz aynası içinde arka park kamerası monitörü
    - Otomatik yanan farlar
    - Akıllı giriş ve çalıştırma sistemi
    - Cruise Control
    - Elektrikli katlanır Aynalar
    - Yağmur Sensörü
    - Multireflektör mercekli halojen ön farlar

    Golf'ün donanım farklılıkları:

    + Alcantara / Dropmag koltuk döşemesi
    + Direksiyondan kumanda edilebilen tiptronik vites özelliği
    + Işıklı (aynı zamanda yalıtım malzemesi kaplı) Torpido Gözü
    + Yüksekliği ayarlanabilen ve ileri-geri gidebilen ön kol dayama
    + Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
    + entegre statik dönüş farları
    + Ön koltuklarda bel destek ayarı
    + Tam bağımsız ön/arka süspansiyonlar

    Zaten, Auris'teki ekstra donanımların her birini Golf'e ekletebiliyorsunuz yada daha da para verip Highline almak da mümkün. (sipariş usülü), Ama Auris'inize sonradan F1 vites modülü veya tam bağımsız arka süspansiyon ekletme gibi seçenekleriniz yok, malzeme kalitesi, konfor, sürüş keyfi, yol tutuş konularına girmiyorum bile... Bana göre benzinli Auris otomatik almak intahara eşdeğer, 2.5 milyar daha verip orta donanım Golf alabiliyorken.

    Auris 2007'den beri piyasada, Golf 2009. Ikisi de kasa değiştirmek üzere olan modeller (Golf'ün kasası 2013 bahar gibi gelcek sanırım).

    Tercih, forum halkının, gözümden kaçmış olabilecek detayları eklerseniz sevinirim, herkese iyi geceler



    hocam bu yazdığınız donanım farkları zaten önemli farklar. her iki modelin avantajları birbirine yakın bile değil. tam otomatik şanzımanda direksiyondan kontrol olmayacağını sizde biliyorsunuz. tam bağımsız süspansiyon dışında hiçbir donanım yok golfte. cc yokken ışıklı torpido gözü olsa ne olmasa ne. mesela aurisin arka koltuklarında 2 kademe bel ayarı olduğu gibi şeyler yazmayacağım.

    donanım olarak elegant aurisin muadili comfortline golf değildir.

    golfün donanım olarak tek artısı bağımsız süspansiyondur.

    Aurisin avantajlarıda.

    çift bölgeli dijital klima
    kararan ayna
    geri görüş kamerası
    far ve yağmur sensörü
    anahtarsız giriş ve çalıştırma
    hız sabitleme ve sınırlama katlanır ayna
    diz hava yastığı

    ve sizin yazmayı unuttuğunuz en önemli faktörlerden biri olan ESP.

    Şimdi objektif olarak düşünün donanımlar arası uçurum yokmu?

    Bu arada 2012 yılında 4 ileri şanzıman olayınada kızanlardan biriyim. 6 ileri 132 hp kullanmak varken 4 ileri 124 hp ve tam otomatik kullanmak bana göre değil. bana göre değil ama kullananlara ve tercih edenlerede saygı duymak lazım. ne yazıkki biz insanlara ve tercihlerine saygı duyma vasfımızı çoktan kaybettik. Aralık ayında 1500 adet satmış aurise berbat, iğrenç gibi kelimeleri kullanmaktan çekinmiyoruz.




  • 2009 yilinda guney kore ulsan sehrinde gemiye gelen koreli bir muhendis ile nerdeyse 6 saat bakim icin beraber takilmistik. Adam nerdeyse her dakika bana tessekkur etti. Atalariniz bizler icin savasti ve sehit oldu diye. Hatta goruntulu olarak evini aradi esi ve cocuguyla tanistirdi.
  • Aslı Aslına nesli nesline Huuuu!!!!....
  • arabaya ayiracak bütçem geniş olsa hiç düsünmeden alman alırım. şimdi kore aracı kullanıyorum ve memnunum. herkese de tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    arabaya ayiracak bütçem geniş olsa hiç düsünmeden alman alırım. şimdi kore aracı kullanıyorum ve memnunum. herkese de tavsiye ederim.



    Arkadaşım tebrik ediyorum sizi, sözlerinizden samimi olduğunuz anlaşılıyor, en önemlisi de bu konuda gocunmamanız...teşekkürler.

    ben de sizin gibiyim, zamanında param yoktu, renom aldım, memnunum da, yeterli bütcem olsa hiç düşünmeden mercedes-bmw alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 17 Ocak 2012; 8:51:02 >
  • Üzerinde türk markası olupta Türkiye'ye Türkiye'de üretilen Albea'dan daha fazla artısı olmayacak arabalar nasıl satılacak bu koşullarda, ben bilmiyorum... Bu cari açık nasıl kapanacak hiç bir fikrim yok... Bu nasıl bir tüketim anlayışı ben anlamadım, adam yılda 5.000 Km ya yapar ya yapmaz, takıldığı noktalara bak sen...

    Hala beygirlerden bahsediliyor, 124 beygir ile 170 beygir kıyaslanıyor. Tamam bu bir tercih meselesi ama bu arabaları fonksiyonel olarak kullanmıyormusunuz siz! Mesela düz yolda işe gitmek için veya hafta sonu ailesi ile gezme maksatlı araba kullanan bir şahıs neden beygir seçenekleri arasında takılı kalsın- ki kıyasladığınız beygirlerin tamamı 100 beygir üstü... Bu memlekette ticari araç kullanıp yük taşıyanlar insanlar 80-90 beygir arabalar kullanıyor...

    Yeni üretilen arabaların - ki buna ucuz ve kalitesiz dediğiniz çin arabaları da dahil 3.000 devire ulaşmadan önce içeriye ses almıyor. Neden bir insan yalıtımı bu kadar dert edinsin ki kendine yoksa arabayı 5.000 devirde mi kullanıyor.

    Şehir içinde araç kullanan veya yılda en fazla bir kez uzun yola çıkan bir kişi neden cruise kontrolü bu kadar dert edinsin kendine.

    Sonuç olarak arkadaşlar, üst düzey gelir grubunda bulanan arkadaşlar galiba bu kıyaslamaları yaparak kalite peşinde koşmaya hakları var eleştirme hakkını kimse kendinde bulmamalıdır. Maddi imkanlarını zorlayarak - ödeyemeceği tutarda kredi alarak - olmayan parasını harcayarak bu kalitenin peşinde ısrarla koşan çoğunluğu eleştirmekten kendimi alamıyorum. Hele ki hangi gelir düzeyinde olursa olsun bu konu başlığı altında veya diğer konularda bir kişinin aldığı arabayı eleştirenleri "onu değilde bunu alsaydın", "o araba da şu yok bu yok" gibi pişman edici diyenleri eleştirmekten öte kınıyorum.

    Bazı arkadaşların düşüncelerimin başlık ile alakasız olduğunu düşünebilirler. Ancak avrupalı olsun uzakdoğlu olsun bu arabalara milli gelirimizi akıttığımızı unutmayalım. Yılda belki bir kere kullanacağımız yada sadece varlığı bizi mutlu edecek olan donanımlar, beygir güçleri nedeniyle kendimizi fazla zorlamayalım.

    NOT: Bu yazı özellikle, "sol cam otomatik yukarıya kadar kalkıyor ama sağ camın otomatiğine basılı tutmak gerekiyor" bile diyebilen arkadaşlara ithaf edilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Avrupa özelliklede Alman araçlarının tüm modellerinin birbirine benzediğini düşünüyorum bende.
    Audi mesela A4 A6'nın küçüğü A6 A8'in küçüğü. Q1,Q3,Q7 hepsi birbirinin aynısı gibi .BMW'de öyle 3,5,7 serisi birbirini biraz daha yuvarlanmış hali. Paran varsa az daha büyüğünü alıyorsun. Farklı birşey vaad etmiyor araç.

    Ama Japonlar farklı Corolla, Avensis ve Carmy mesela birbiriyle alakası yok. Yada Nissan 'ın SUV'ları Juke, Qasqai, X.trail, Patfinder,Patrol tamamen farklı tasarımlar içleride dışlarıda. Her aracın farklı ruhu var.

    Birde Japonlar farklı segmentte araç konusunda Avrupalıların taklit ettiği bir ülkedir. Özellikle Crossover ve SUV. Daha 10-15 yıla kadar hiç bir Avrupalı bu segmentte yokken şimdi tüm Avrupalı firmalarda bu segmentte araçlar var. Hatta pick up bile. VW Amarok.
    Eğer Japonlar olmasa sedan ve hatcback araçlara binmeye mahkum olacaktık.




  • Japonlarla olan dostluğumuz kadim ve daimidir. Kore halkıyla da Kore Savaşı'nda yakınlaştık. Her iki milletin de vefa duygusu güçlüdür. Devletin, yerli üretim araçlarda olduğu gibi Japon ve Kore malı otomobillerde de vergileri düşük tutması lazım aslında hatta Japonların da Türkiye'ye yatırım yapması. Türkiye'de Toyota ile Honda dışında Japon markalarının üretimi yok. Mazda ve Mitsubishi de Türkiye'ye girerse haçlılara karşı boyun eğmek zorunda kalmayız.
    Yalnız olayın bir de siyasi yönü var.
  • elalemin bisikletiyle erdeğe gidiyoruz ve bize neden "istediğimiz gibi arabalar satmıyorlar" ı tartışıyoruz.
    Yazık bize.
  • Off off off şu Auris yorumlarına bakın :) Golfün yanında ne olmuşuz biz ya. Ben 2010 kasım ayından beri Auris kullanıyorum da neymiş benim aracım böyle. Biz nasıl insanlarımışız böyle keşke golf alsaymışız. Bu kadarda olmaz be arkadaşım, tamam yorumlara saygımız varda b.kunuda çıkartmayın. Ben aracımı 43 bin TL ye almıştım 55 bin TL verilen Golfe laf etmiyorum. Otomobil tercihleri tamamen kişiseldir, kimisi A markasını beğenir kimisi B markasını. Her aracın kendine göre artıları ve eksileri vardır. Kimseninde kimseye aldığı araç için laf etme hakkı yok.
  • Haluk hocam, bu başlığı senin açtığını görünce bir miktar şaşırdım diyebilirim :)

    Marka önyargısı olmayan, objektif birer tüketici olsak da milliyetçi duygular işin içine girince
    ülke-marka ayrımı yapabiliyormuşuz demek ki :) (en önemlisi bir de birbirimize düşman olmayı bırakabilsek, ülke içerisinde bu kadar saflara ayrılmasak daha güzel olacak, birbirimize duyduğumuz saygıyı bu forum ölçeğinde bile gözlemleyebiliyorum ve üzülüyorum)

    Konu başlığına gelecek olursak, hatırlarsan ben Kia Ceed SW dizel otomatik sahibiyim ve aracımızdan ailecek memnunuz.
    Zaten aracı çoğunlukla eşim kullanıyor, o da seçimimden ötürü memnun olduğunu her sorduğumda ifade ediyor. Bir sonraki aracım yine Kia
    ya da Hyundai olur mu? Öncelik Kia olurdu, ancak yeni gelen ve gelecek Hyundai tasarımları bıçkın gibi. Kia ölçeğinde ise özellikle yeni Ceed'e merakla bekliyorum.

    Japon araçları içerisinde Honda tasarım anlamında ben tek etkileyen Japon markası sanırım, bir miktar da Mazda.

    Milli duygularla yaklaştığımda ise Güney Kore araçları daha yakın geliyor. Rahmetli Barış Manço açısından yaklaşınca Japon araçları :)
    Bu işin şakası tabi. Ha bu arada rahmetli Barış Manço yanlış hatırlamıyorsam, Daewoo reklamlarında oynamıştı.




  • Mitsubishi L300 vardi bir bucuk yil kadar bizde servis cekiyorduk

    Araba 250.000 km ye gelmisti sadece ufak yag kacaklari vardi o kadar saglam motoru vardi

    Birdaha uretseler bir daha alirdim hic dusunmeden sadece parcalari biraz pahaliydi

    Genel olarak sorunsuz araclari var kullananlar hep ayni seyleri soyluyor motor ve yuruyen aksamda en ufak problem gormedik diyorlar

    2000 dizel otomatik bir honda accord sahibi olmak isterdim cok ovuyorlar ::))
  • Her zaman fiyat/fayda endeksine göre araç bakarım, bu almanda olur japonda, korede, duygusal ve politik olarak bir mal alımı beni etkilemez etkilememelide benim zevk,güvenlik,performans ve konforumu karşılamadıktan sonra niye bu saydığım kıstasları göz ardı edeyim. Bu demek değildir japon ve kore arabaları kötüdür, veya alman, ama o anki şartlara ve elimdeki paraya bakarım bu çoğu kişi için öyledir. mesala şuan premium markalar işin içine katmazsak 1dk düşünmem d sıfında accord alırım, çünkü bana o hitap ediyor ve beklentimi karşılıyor, yani bu tamamen ihtiyaç ve zevk işi

    Bence japon ve kore halkına olan şükran ve dostluğumuzu aşağıdaki video'da olduğu şekilde geliştirmeliyiz, lütfen sonuna kadar izleyin hele o japon liderin Bariş Mançoya sarılışı, bayrağımız tüm japonların elinde sallaması

    eğer iş duygusallık ise böyle olmalı




  • Bu işler bir bir iki kişinin ordan almayalım burdan alalımdemesiyle olmaz..
    Bu tamamen devletin önlem alması , yaptırımlar yapması ve genel olarak bu politikalara uygun hareket etmesiyle mümkün olur..
    "van münit" cü delikanlı Erdoğan'ı fransız mallarına vergi yüklemeye ya da kore mallarına vergi indirimine bekliyorum..
    Ama daha çok beklerim.. Çünkü çoğu siyasetçi gibi o da sözde delikanlı..
  • kore :)
    neden mi son dönemde kore çok atakta.
    Türkiyede bile bir çok alanda pazarların yarısı ellerinde.
    sürekli gelişim içindeler
  • Ben çalışkanlık ve disipline hayran bir insanım her ne kadar bunu kendi hayatıma tam anlamıyla entegre edemesem de aklımın bir köşesinde sürekli "Çalışssak aslında yaparız" kelimesi bulunur. Bu durum hayatın her alanında geçerli.

    Japonlar hepinizin bildiği gibi üzerine 2 tane atom bombası yemiş, deyim yerindeyse ülkenin 4 te 1 inin kullanılamaz hale geldiği bir dönemden kurtulup bugünlere gelmişlerdir. Her bir japonun gece yatarken "1 yen 1 dolardan daha üstün olacak" diye azimle uykuya daldığını okumuştum o dönemlerde.

    Sonuç mu? Sonuç bugün dünyanın en çalışkan ve en zeki milletlerinden biri haline geldiler. Üretemedikleri bir şey yok. Gelişemedikleri alan göremiyorum. Endüstri'de dünyaya her yerde hizmetini verebilen markalar var. Onu geçtim bugün hepimizin eline bir japon ürünü Bir kez bile olsun değmiştir. Casio saat-hesap makinası, Sony PS, Toyota otomobil, Mitsubishi kalem, Toshiba TV aklınıza gelebilecek her şeyde onların markalaştırıp kendisini kanıtladığı bir ismi mutlaka vardır.

    Mütevazi zeki çalışkan disiplinli ve milliyetçilik-kardeşlik duygularını bence mükemmel ayarlamışlar. Bunun yanında yukarıdaki haberin de belirttiği gibi iyiliği asla unutmuyorlar.


    Otomobil konusuna gelirsek ben de aynı akımın otomobillerine de yansıdığını düşünüyorum. Benim için otomobilde olmazsa olmaz sorunsuzluktur. Yolda kaldığım zaman beni yumuşak plastik, rüzgar yalıtımı, opsiyon ekletebilme özelliği ya da 4 tuş otomatik cam açma düğmeleri kurtarmayacak. Tamam her arabnın bozulma ihtimali var ama ben de gider bozulma ihtimali en düşük olanı alırım. Bile bile lades demeye hiç gerek yok.

    Her zaman söylerim yine de söyleyeyim: 2-3 metre deri parçasına, 5-6 metrekare yalıtım malzemesine, 1-2 tane de krom düğmeye asla hiç bir japon otomobilini asla satmam.
    (Loto çıkarsa Lexus getirteceğim)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN

    Off off off şu Auris yorumlarına bakın :) Golfün yanında ne olmuşuz biz ya. Ben 2010 kasım ayından beri Auris kullanıyorum da neymiş benim aracım böyle. Biz nasıl insanlarımışız böyle keşke golf alsaymışız. Bu kadarda olmaz be arkadaşım, tamam yorumlara saygımız varda b.kunuda çıkartmayın. Ben aracımı 43 bin TL ye almıştım 55 bin TL verilen Golfe laf etmiyorum. Otomobil tercihleri tamamen kişiseldir, kimisi A markasını beğenir kimisi B markasını. Her aracın kendine göre artıları ve eksileri vardır. Kimseninde kimseye aldığı araç için laf etme hakkı yok.

    ne yazıkki bu formda böyle. auris mi şahin mi diye sorsan "aurisi hemen ele" derler. Bazı kişiler için tek araba vardır, oda kendi kullandıkları markadır. Hatta auris almayı intihara teşebbüs sayarak, bu modeli alan kişilere akılsızmış gibi, düşünmeden, hakaret etmeye varacak yorumlar bile yapılır. dünyada en fazla satan marka olan toyotadan nefret ettikleri için her türlü mantıksız yorumlara kadar gider bu durum. toyota modellerinin (özellikle en fazla satan model olan corollanın) tasarımını, özelliklerini, donanımını vs, berbat bulan insanlarda vardır burda. Bu tür yorumlar genellikle araçlarını çok seven ve araçlarına çok bağlı vw kullanıcıları tarafından yapılır (tüm vw kullanıcılarını alınmasınlar, sözüm bunu yapanlaradır) Şuan kendi yaptığım yorumu bile hoş bulmuyorum ama insanları buna zorluyorlar, "golf kullanıcıları çok akıllı ama auris kullanıcıları salak ki bu iğrenç, berbat, otomobil tarihinin yüz karası modeli almışlar. ya insaf artık arkadaşlar. Sevmeyebilirsiniz ama her fırsatta saçma sapan yorumlarada gerek yok. azda olsa objektif olun. biri comfortline nın muadili olarak elegant ı gösterir, başkası sırf alcantra döşeme yeter der, buda yetmez otomatik auris almak intihara teşebbüs etmek der. vw fanatikliği bu olsa gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram
    ... tam otomatik şanzımanda direksiyondan kontrol olmayacağını sizde biliyorsunuz....

    Arkadaşım merhaba,


    Çok çok güzel yazmış olduğun mesajında alıntı yaptığım kısımla ilgili bir düzeltme yapayım izninle:


    Mevcut ve bir önceki kasa Honda Civic Premium ve Elegance modellerinde ve 2008 yılından beri satılan Honda Accord modellerinde 5 ileri tam otomatikle birlikte direksiyondan vites değişim kulakçıkları standart.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.