Şimdi Ara

Japon ve Kore araçlarını mı tercih etmeliyiz? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
248
Cevap
1
Favori
12.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Mutluyum, mesudum,tavsiye ederim.

    Mazda 3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Shepard -- 17 Ocak 2012; 14:26:40 >
  • Aldım dost ülke aracını biniyorum 3yıldır.Ayrıca kesinlikle bp,total,shell den yakıt almam.
  • Kulağa çok hoş geliyor gerçekten ama bundan öteye geçmez diye düşünüyorum.Biliyorsunuz bizde bir hastalık var ; toplum olarak hep birlikte tepki veremiyoruz hiçbir olaya.Basiretimiz bağlanmış sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERTERAK

    Kore malı Hyundai den gayet memnunum tekrardan tercih etmemem içinde hiçbir sebep yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    Mutluyum, mesudum,tavsiye ederim.

    Mazda 3

    Neden düzenlediniz mesajınızı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    Mutluyum, mesudum,tavsiye ederim.

    Mazda 3

    Neden düzenlediniz mesajınızı...

    Alıntı yaptığım mesajı tekrar okudum, bir şeyler anlatmaya çalışmanın boşa yorgunluk olacağına karar verdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutu22

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    arkadaşlar neyin mücadelesini yapıyorsunuz zaten dünyanın en sağlam ve en sorunsuz araçları uzakdoğu arabalarıdır.isteyen internette şöyle bir araştırma yapsın.Türkiyede insanlar otomobilden anlamadığı için satılmıyor olabilirler, ikinci el değeri düşük olabilir ama gerçekler acıdır. japonlar ve şimdi yeni yeni koreliler her araştırmada,her testte,her yarışmada eziyor geçiyor.avrupadan ilk 10 a sadece 3 marka girer oda mercedes,bmw,audi dir.gerisi tırı vırı.

    milliyetçilik boyutuda mantıklı ama ama uzakdoğu arabası almak için milliyetçilik yapmaya gerek yok.azıcık kafayı çalıştırmak yeterli.

    bu arada bu avrupalıların adiliğide yetti artık özellikle fiatın teşvik almak için albeanın adını Türkçe yapmak istemesi tepemin tasını attırdı

    Sevgili arkadaşım; amacım sana sataşmak değil ama yanlışım varsa biri çıkıp düzeltsin...

    - Dünyada en çok fabrikasyon hataya sahip araç üreten firma bir Japon markası değil midir ? hani şu bizde sorunsuz diye bilinen toyota... ?
    - Almanlar Mercedes-bmw-Audi 'den ibaret başka araçları mı var diyorsun da .... zaten alman aracı dediklerimiz bunlar değil mi ? Bentley-Porsche-Bugatti 'den tut Mercedes-BMW-Audi 'den çık... VW'yi de en alta konumlandır... Opel zaten Amerikan ortaklığı onu geç... Bu yazdığımız markalarınin kalite anlayışıyla, tutup bir Hyundai-kia-Honda-Toyota'yı bir tutmak mantık çerçevesine sığmaz diye düşünüyorum...

    Ayrıca şöyle bir örneği de japonların sorunsuzluğuyla ilgili yazmak istiyorum:

    Ben ve Japoncu arkadaşımız aynı gün gidip birer tane C sınıfı araç satın aldık diyelim... Ben yeni teknoloji seven ve Alman meraklısıyım diyelim, arkadaş da aracında sorunsuzluk arayan birisi olsun...

    Japoncu arkadaş : 50.000 tl ödeyerek Hond Civic Full - 5 ileri otomatik satın alsın...
    Ben de : 55.000 tl ödeyerek Golf 1.4 Tsi-DSG alayım - 7 ileri dsg ( genel kanıya uyup sorunlu bir şanzuman olduğunu ve ileride arıza çıkaracağını farzedelim )

    Ben ve Japoncu arkadaşım araçlarımızı 5 sene kullanacağız, her senede ortalama 25.000 km yol yapacağız... ( 25.000km rakamı senelik olarak borusan'ın 2.el bölümünün standart saydığı rakamdır)
    Ben heran bozulabilecek ve sorunlu şanzumanımla şehiriçi 7.5 litre yakıt tüketiyorum ( katalog verileri esas alınmıştır)
    Japoncu arkadaş da 10 litre yakıt tüketiyor (katalog verisi )

    benzinin litresi : 4.40 TL olarak sabit diye düşünelim...

    Ben km'de 33 kr yakıyorum... Senede de 8,250 TL yakıt parası veriyorum..
    Japoncu arkadaş km'de 44 kr yakıyor... Senede de 11,000 TL yakıt parası veriyor... Her sene benden 2,750 TL fazla benzin parası veriyor..


    Japoncu arkadaşın aracı sorunsuzluk abidesi olduğundan ötürü hiçbir arıza çıkartmıyor, 5 sene boyunca sadece bakımını yapıyor ve hiç extra masrafa girmiyor... Ben ise aracım sorunlu olduğundan 2 kere turbo patlatıyorum, 1 kere de şanzuman değiştiriyorum... üstelik aracımın garantisi varken hiç sorun çıkartmıyor, benim şanssızlığıma da garantisi bitince arıza çıkartıyor diyelim..

    1x Şanzuman değişimi : 6,000 tl ( özel servis fiyatı mekatronik ünitesi )
    2x Turbo değişimi : 1.500 tl x 2 = 3.000 tl harcıyorum
    Toplamda turbo değişimleri ve şanzuman mekatroniği değişimi için 9,000 TL harcıyorum..


    5 sene sonunda masraflarımızı kıyaslıyoruz:

    Ben Senede 8,250 tl yakıt harcadım , dolayısıyla 5 senede : 41,250 TL yakıt parası verdim... Ayrıca sorunlu aracımın arızaları için de fazladan 9.000 tl harcadım... Toplam 50,250 TL para harcadım...
    Japoncu arkadaş senede 11.000 tl yakıt parası verdi, aracı da hiç masraf çıkartmadı diyelim... 5 sene x 11.000 tl ödedi ... Toplam : 55,000 TL para harcadı...Sonuç: Ben 4,750 tl daha az masraf yaptım... Üstelik turbo benzinli bir araç kullandım, üstelik DSG gibi bir şanzuman kullandım... Yalıtımım tamdı, rüzgar sesi ve yol sesi şikayetlerim olmadı.. Aracım 2 kere turbo patlattı ve 1 kere de şanzuman değiştirmek zorunda kaldım...

    Şimdi bu hesapla ben ne anladım sorunsuzluktan? hala sorunsuz olsun 2 litre fazla yaksın diyen çıkacak mı çok merak ediyorum doğrusu...


    Eski bir golf sahibi olarak vw ne lanet edıyorum...Arkadas bır aracın benzın kapagını acan dugmeye kadar herseyde arıza mı cıkar?Ogun hastam vardı ve ben benzın kapagı acılmadıgı ıcın arabamla deıl taksı ıle hastaneye gıtmek zorunda kaldım.Buna ne dıyeceksın?Hani senin hesabınla bır cıvıc 5 bin tl daha pahalıya geliyor ya benım ıcın onemlı olan da su 2010 model arabamın benzın kapagını acmayıp benım hasteneye taksı ıle gıtmem gerekicekse o araba ıstedıgı kadar konforlu olsun farketmez..Alırım bır cıvıc pasa pasa bıner gıderım en azından yolda rezıl etmez benı...Almanlar kotu demıyorum belkı herkes sımdı saldırıya gececek ama ben vw nın rezıllıgınden bahsedıyorum.Alman aracı Mercedes tir Bmw dir Audı dır gerısı hıkayedır!

    Valla kardeşim ben senin kadar zengin değilim demek ki, daha kötü arabaya daha fazla para veriyim de bozulmama riski artsın demek gibi bir lüksüm yok...

    Ayrıca bozulmama riski daha yüksek dediğiniz araçta bozulacak birşey de pek yok hani, motor atmosferik, şanzuman tork konvertörlü, aşırı besleme yok, turbo yok, extreme hiçbir donanım yok... Zaten bu kadar eski teknolojiyle de bozulup yolda bırakırsa sanırım yakmak gerekir aracı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    Polo 1.6 tdi + dsg 46.500 tl evet yanlis okumadiniz 46.500 tl esp yok donanimlarda eksik. Bu fiyata manuel agzina kadar cakili civic var. Varsin sert plastik olsun.





    Aynı paraya neler alınabiliyormuş bir bakalım;



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-mazda-6-mazda-6-2-0-tiptronic-full-34337187/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-boya-dahi-yok-sigara-icilmemis-58123818/detay





    Manuel isteyenler şu aracı pazarlıkla 39bine kapatıp doğru atikerin yolunu tutarak 39.900tl ye sıfırı 100.000tl olan bir aracın keyfini sürebilirler.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-gorulmeye-deger-66325173/detay


    Yine bu da manuel,


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-neskar-nilufer-subeden-mazda-6-2-0-mid-duz-vites-67644331/detay



    Not: Araçlar gırtlaktır ve lpg ile full uyumludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 17 Ocak 2012; 16:17:59 >




  • Mecburiyetten pederin corollayı kullanıyoruz ama, almanlardan şaşmam ileride, civice bakıyosun abidik gubidik hız göstergesi orta panel, corolla hadi biraz daha oturaklı, almanlar gibi soğuk ve düzgün bi iç dış tasarımı yapamıyorlar. Yalıtım kötü oluyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    Mutluyum, mesudum,tavsiye ederim.

    Mazda 3

    Neden düzenlediniz mesajınızı...

    Alıntı yaptığım mesajı tekrar okudum, bir şeyler anlatmaya çalışmanın boşa yorgunluk olacağına karar verdim.

    O arkadaş öyle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: mutu22

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    arkadaşlar neyin mücadelesini yapıyorsunuz zaten dünyanın en sağlam ve en sorunsuz araçları uzakdoğu arabalarıdır.isteyen internette şöyle bir araştırma yapsın.Türkiyede insanlar otomobilden anlamadığı için satılmıyor olabilirler, ikinci el değeri düşük olabilir ama gerçekler acıdır. japonlar ve şimdi yeni yeni koreliler her araştırmada,her testte,her yarışmada eziyor geçiyor.avrupadan ilk 10 a sadece 3 marka girer oda mercedes,bmw,audi dir.gerisi tırı vırı.

    milliyetçilik boyutuda mantıklı ama ama uzakdoğu arabası almak için milliyetçilik yapmaya gerek yok.azıcık kafayı çalıştırmak yeterli.

    bu arada bu avrupalıların adiliğide yetti artık özellikle fiatın teşvik almak için albeanın adını Türkçe yapmak istemesi tepemin tasını attırdı

    Sevgili arkadaşım; amacım sana sataşmak değil ama yanlışım varsa biri çıkıp düzeltsin...

    - Dünyada en çok fabrikasyon hataya sahip araç üreten firma bir Japon markası değil midir ? hani şu bizde sorunsuz diye bilinen toyota... ?
    - Almanlar Mercedes-bmw-Audi 'den ibaret başka araçları mı var diyorsun da .... zaten alman aracı dediklerimiz bunlar değil mi ? Bentley-Porsche-Bugatti 'den tut Mercedes-BMW-Audi 'den çık... VW'yi de en alta konumlandır... Opel zaten Amerikan ortaklığı onu geç... Bu yazdığımız markalarınin kalite anlayışıyla, tutup bir Hyundai-kia-Honda-Toyota'yı bir tutmak mantık çerçevesine sığmaz diye düşünüyorum...

    Ayrıca şöyle bir örneği de japonların sorunsuzluğuyla ilgili yazmak istiyorum:

    Ben ve Japoncu arkadaşımız aynı gün gidip birer tane C sınıfı araç satın aldık diyelim... Ben yeni teknoloji seven ve Alman meraklısıyım diyelim, arkadaş da aracında sorunsuzluk arayan birisi olsun...

    Japoncu arkadaş : 50.000 tl ödeyerek Hond Civic Full - 5 ileri otomatik satın alsın...
    Ben de : 55.000 tl ödeyerek Golf 1.4 Tsi-DSG alayım - 7 ileri dsg ( genel kanıya uyup sorunlu bir şanzuman olduğunu ve ileride arıza çıkaracağını farzedelim )

    Ben ve Japoncu arkadaşım araçlarımızı 5 sene kullanacağız, her senede ortalama 25.000 km yol yapacağız... ( 25.000km rakamı senelik olarak borusan'ın 2.el bölümünün standart saydığı rakamdır)
    Ben heran bozulabilecek ve sorunlu şanzumanımla şehiriçi 7.5 litre yakıt tüketiyorum ( katalog verileri esas alınmıştır)
    Japoncu arkadaş da 10 litre yakıt tüketiyor (katalog verisi )

    benzinin litresi : 4.40 TL olarak sabit diye düşünelim...

    Ben km'de 33 kr yakıyorum... Senede de 8,250 TL yakıt parası veriyorum..
    Japoncu arkadaş km'de 44 kr yakıyor... Senede de 11,000 TL yakıt parası veriyor... Her sene benden 2,750 TL fazla benzin parası veriyor..


    Japoncu arkadaşın aracı sorunsuzluk abidesi olduğundan ötürü hiçbir arıza çıkartmıyor, 5 sene boyunca sadece bakımını yapıyor ve hiç extra masrafa girmiyor... Ben ise aracım sorunlu olduğundan 2 kere turbo patlatıyorum, 1 kere de şanzuman değiştiriyorum... üstelik aracımın garantisi varken hiç sorun çıkartmıyor, benim şanssızlığıma da garantisi bitince arıza çıkartıyor diyelim..

    1x Şanzuman değişimi : 6,000 tl ( özel servis fiyatı mekatronik ünitesi )
    2x Turbo değişimi : 1.500 tl x 2 = 3.000 tl harcıyorum
    Toplamda turbo değişimleri ve şanzuman mekatroniği değişimi için 9,000 TL harcıyorum..


    5 sene sonunda masraflarımızı kıyaslıyoruz:

    Ben Senede 8,250 tl yakıt harcadım , dolayısıyla 5 senede : 41,250 TL yakıt parası verdim... Ayrıca sorunlu aracımın arızaları için de fazladan 9.000 tl harcadım... Toplam 50,250 TL para harcadım...
    Japoncu arkadaş senede 11.000 tl yakıt parası verdi, aracı da hiç masraf çıkartmadı diyelim... 5 sene x 11.000 tl ödedi ... Toplam : 55,000 TL para harcadı...Sonuç: Ben 4,750 tl daha az masraf yaptım... Üstelik turbo benzinli bir araç kullandım, üstelik DSG gibi bir şanzuman kullandım... Yalıtımım tamdı, rüzgar sesi ve yol sesi şikayetlerim olmadı.. Aracım 2 kere turbo patlattı ve 1 kere de şanzuman değiştirmek zorunda kaldım...

    Şimdi bu hesapla ben ne anladım sorunsuzluktan? hala sorunsuz olsun 2 litre fazla yaksın diyen çıkacak mı çok merak ediyorum doğrusu...


    Eski bir golf sahibi olarak vw ne lanet edıyorum...Arkadas bır aracın benzın kapagını acan dugmeye kadar herseyde arıza mı cıkar?Ogun hastam vardı ve ben benzın kapagı acılmadıgı ıcın arabamla deıl taksı ıle hastaneye gıtmek zorunda kaldım.Buna ne dıyeceksın?Hani senin hesabınla bır cıvıc 5 bin tl daha pahalıya geliyor ya benım ıcın onemlı olan da su 2010 model arabamın benzın kapagını acmayıp benım hasteneye taksı ıle gıtmem gerekicekse o araba ıstedıgı kadar konforlu olsun farketmez..Alırım bır cıvıc pasa pasa bıner gıderım en azından yolda rezıl etmez benı...Almanlar kotu demıyorum belkı herkes sımdı saldırıya gececek ama ben vw nın rezıllıgınden bahsedıyorum.Alman aracı Mercedes tir Bmw dir Audı dır gerısı hıkayedır!

    Valla kardeşim ben senin kadar zengin değilim demek ki, daha kötü arabaya daha fazla para veriyim de bozulmama riski artsın demek gibi bir lüksüm yok...

    Ayrıca bozulmama riski daha yüksek dediğiniz araçta bozulacak birşey de pek yok hani, motor atmosferik, şanzuman tork konvertörlü, aşırı besleme yok, turbo yok, extreme hiçbir donanım yok... Zaten bu kadar eski teknolojiyle de bozulup yolda bırakırsa sanırım yakmak gerekir aracı...

    1. si sunu solemek ıstıyorum bence cıvıc golften daha kotu bır araba deıl. 2. sıde paramla rezıl olmaktansa bıraz daha verırım vezir olurum ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutu22

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: mutu22

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    arkadaşlar neyin mücadelesini yapıyorsunuz zaten dünyanın en sağlam ve en sorunsuz araçları uzakdoğu arabalarıdır.isteyen internette şöyle bir araştırma yapsın.Türkiyede insanlar otomobilden anlamadığı için satılmıyor olabilirler, ikinci el değeri düşük olabilir ama gerçekler acıdır. japonlar ve şimdi yeni yeni koreliler her araştırmada,her testte,her yarışmada eziyor geçiyor.avrupadan ilk 10 a sadece 3 marka girer oda mercedes,bmw,audi dir.gerisi tırı vırı.

    milliyetçilik boyutuda mantıklı ama ama uzakdoğu arabası almak için milliyetçilik yapmaya gerek yok.azıcık kafayı çalıştırmak yeterli.

    bu arada bu avrupalıların adiliğide yetti artık özellikle fiatın teşvik almak için albeanın adını Türkçe yapmak istemesi tepemin tasını attırdı

    Sevgili arkadaşım; amacım sana sataşmak değil ama yanlışım varsa biri çıkıp düzeltsin...

    - Dünyada en çok fabrikasyon hataya sahip araç üreten firma bir Japon markası değil midir ? hani şu bizde sorunsuz diye bilinen toyota... ?
    - Almanlar Mercedes-bmw-Audi 'den ibaret başka araçları mı var diyorsun da .... zaten alman aracı dediklerimiz bunlar değil mi ? Bentley-Porsche-Bugatti 'den tut Mercedes-BMW-Audi 'den çık... VW'yi de en alta konumlandır... Opel zaten Amerikan ortaklığı onu geç... Bu yazdığımız markalarınin kalite anlayışıyla, tutup bir Hyundai-kia-Honda-Toyota'yı bir tutmak mantık çerçevesine sığmaz diye düşünüyorum...

    Ayrıca şöyle bir örneği de japonların sorunsuzluğuyla ilgili yazmak istiyorum:

    Ben ve Japoncu arkadaşımız aynı gün gidip birer tane C sınıfı araç satın aldık diyelim... Ben yeni teknoloji seven ve Alman meraklısıyım diyelim, arkadaş da aracında sorunsuzluk arayan birisi olsun...

    Japoncu arkadaş : 50.000 tl ödeyerek Hond Civic Full - 5 ileri otomatik satın alsın...
    Ben de : 55.000 tl ödeyerek Golf 1.4 Tsi-DSG alayım - 7 ileri dsg ( genel kanıya uyup sorunlu bir şanzuman olduğunu ve ileride arıza çıkaracağını farzedelim )

    Ben ve Japoncu arkadaşım araçlarımızı 5 sene kullanacağız, her senede ortalama 25.000 km yol yapacağız... ( 25.000km rakamı senelik olarak borusan'ın 2.el bölümünün standart saydığı rakamdır)
    Ben heran bozulabilecek ve sorunlu şanzumanımla şehiriçi 7.5 litre yakıt tüketiyorum ( katalog verileri esas alınmıştır)
    Japoncu arkadaş da 10 litre yakıt tüketiyor (katalog verisi )

    benzinin litresi : 4.40 TL olarak sabit diye düşünelim...

    Ben km'de 33 kr yakıyorum... Senede de 8,250 TL yakıt parası veriyorum..
    Japoncu arkadaş km'de 44 kr yakıyor... Senede de 11,000 TL yakıt parası veriyor... Her sene benden 2,750 TL fazla benzin parası veriyor..


    Japoncu arkadaşın aracı sorunsuzluk abidesi olduğundan ötürü hiçbir arıza çıkartmıyor, 5 sene boyunca sadece bakımını yapıyor ve hiç extra masrafa girmiyor... Ben ise aracım sorunlu olduğundan 2 kere turbo patlatıyorum, 1 kere de şanzuman değiştiriyorum... üstelik aracımın garantisi varken hiç sorun çıkartmıyor, benim şanssızlığıma da garantisi bitince arıza çıkartıyor diyelim..

    1x Şanzuman değişimi : 6,000 tl ( özel servis fiyatı mekatronik ünitesi )
    2x Turbo değişimi : 1.500 tl x 2 = 3.000 tl harcıyorum
    Toplamda turbo değişimleri ve şanzuman mekatroniği değişimi için 9,000 TL harcıyorum..


    5 sene sonunda masraflarımızı kıyaslıyoruz:

    Ben Senede 8,250 tl yakıt harcadım , dolayısıyla 5 senede : 41,250 TL yakıt parası verdim... Ayrıca sorunlu aracımın arızaları için de fazladan 9.000 tl harcadım... Toplam 50,250 TL para harcadım...
    Japoncu arkadaş senede 11.000 tl yakıt parası verdi, aracı da hiç masraf çıkartmadı diyelim... 5 sene x 11.000 tl ödedi ... Toplam : 55,000 TL para harcadı...Sonuç: Ben 4,750 tl daha az masraf yaptım... Üstelik turbo benzinli bir araç kullandım, üstelik DSG gibi bir şanzuman kullandım... Yalıtımım tamdı, rüzgar sesi ve yol sesi şikayetlerim olmadı.. Aracım 2 kere turbo patlattı ve 1 kere de şanzuman değiştirmek zorunda kaldım...

    Şimdi bu hesapla ben ne anladım sorunsuzluktan? hala sorunsuz olsun 2 litre fazla yaksın diyen çıkacak mı çok merak ediyorum doğrusu...


    Eski bir golf sahibi olarak vw ne lanet edıyorum...Arkadas bır aracın benzın kapagını acan dugmeye kadar herseyde arıza mı cıkar?Ogun hastam vardı ve ben benzın kapagı acılmadıgı ıcın arabamla deıl taksı ıle hastaneye gıtmek zorunda kaldım.Buna ne dıyeceksın?Hani senin hesabınla bır cıvıc 5 bin tl daha pahalıya geliyor ya benım ıcın onemlı olan da su 2010 model arabamın benzın kapagını acmayıp benım hasteneye taksı ıle gıtmem gerekicekse o araba ıstedıgı kadar konforlu olsun farketmez..Alırım bır cıvıc pasa pasa bıner gıderım en azından yolda rezıl etmez benı...Almanlar kotu demıyorum belkı herkes sımdı saldırıya gececek ama ben vw nın rezıllıgınden bahsedıyorum.Alman aracı Mercedes tir Bmw dir Audı dır gerısı hıkayedır!

    Valla kardeşim ben senin kadar zengin değilim demek ki, daha kötü arabaya daha fazla para veriyim de bozulmama riski artsın demek gibi bir lüksüm yok...

    Ayrıca bozulmama riski daha yüksek dediğiniz araçta bozulacak birşey de pek yok hani, motor atmosferik, şanzuman tork konvertörlü, aşırı besleme yok, turbo yok, extreme hiçbir donanım yok... Zaten bu kadar eski teknolojiyle de bozulup yolda bırakırsa sanırım yakmak gerekir aracı...

    1. si sunu solemek ıstıyorum bence cıvıc golften daha kotu bır araba deıl. 2. sıde paramla rezıl olmaktansa bıraz daha verırım vezir olurum ;)

    Golf teki benzin dugmesi turbo beslemelı mı oluyor anlamadım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Bugun vw polo fiyatlarina bakiyim dedim bi. Cok yakinimiza b sinifi otomatik lazim direk jazz dememe ragmen yinede poloyu es gecmek istemedim.


    Polo 1.6 tdi + dsg 46.500 tl evet yanlis okumadiniz 46.500 tl esp yok donanimlarda eksik. Bu fiyata manuel agzina kadar cakili civic var. Varsin sert plastik olsun.

    Yine 1.4 85 hp + dsg 42.700 tl yine donanim olarak tatmin edici degil. Ya kardesim o motorda cift kavrama sanzumanin ne isi var ? O sanzuman yerine daha az maliyetli guzel bi sanzuman koyup donanim getirsene. B sinifi arac alacak kisiler genelde esine , cocuklarina yada annesine kullanmasi icin aliyor genelde yada calisan bayanlar kendilerine b sinifi arac bakiniyorlar.

    Neyse kimsenin ben b sinifinda cift kavrama sanzuman var diye polo tercih ettigini dusunmuyorum. Bu sinifta ic hacim konfor birazda donanim gerekli bana gore cunku bu sinifinda artik fiyatlari tavan yapti. Bugun arac bulabilirsek 3 jazzimizida aldiracagiz kismetse donanim ve ic hacimiyle bu sinifta bence vazgecilmezim.

    Ayıp etmşsin Anıl Başkan DSG olmasa Polo'nun yüzüne bakmazdım ben ;) Abi, birde 42.700'lük Polo'nun nesi kesmedi ben anlamadım.... Önemli eksiklikler havayastıkları ve ESP, bunu heryerde söylüyoruz zaten Bunun dışında fan edition donanımlı aracı inceledinmi hiç? trendline ile karıştırıyor olmayasın? dokunmatik ekran-cd changer-ıvır zıvır sensörü-16 inç jant-lastik basınc ölcer-cruise control vs. standart fan edition'larda.

    Comfortline fiyatı da 38.800.

    Sakın bana yarı-otomatik şanzımanları savunma düşük maliyetli diye, bak Honda bile nasıl büyük bir hataya imza attıgını anladı, i-shift'leri kaldırdı

    Ama genel olarak, haklılık payın da var, bu aracı DSG'si için alan fazla insan oldugunu sanmıyorum... özellikle bayanlar açısından, ben Polo'yu alırken Jazz'da CVT şanzıman olsa herşey farklı olabilirdi zaten diye heryerde söylüyorum, ailecek şanzımanı dışında çok içimize sinmiştim...

    Ama yalıtım ve konforu Polo'dan düşük ;) O arabaya 16' jant olmuyor ya... 15'e çevirtmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Sorunsuz ama nereye kadar?

    Bence gittiği yere kadar hocam. Ben sizin gibi oyuncak aramıyorum.

    Bana görev adamı lazım. Gözümü tek tuş camla, aydınlatmayla falan boyamasın. 4 vites otomatik ama 230.000 kmdir sorunsuz kullanıyorum. Dsg gibi aman garantisi bitecek gibi korkusu yok. Yada 2 aylık Seat Leonda şanzıman değişimi gibi...

    Bunlara harcayacak ne zamanım var ne de param. Var mı adam gibi işini yapacak beni yıllarca sorunsuz taşıyacak.

    Var kardeşim forever Japon

    Dediklerinizde haklısınız ancak, konu paralelinde düşünmeniz lazım değil mi? konu, tercihini Avrupalı üreticilerden yana kullananlara hitaben açılmış (yanlışsam düzeltiniz), eh, bizde niye Avrupalı'ları tercih ettiğimizi, fanatiklik sınırlarına girmeden olabildiğince açıklıyoruz. (en azından şimdiye kadar böyle). Buna rağmen bu sert tepkiler, yok dsg garantisi bitecek falan çamur atmalar ister istemez seviyeyi düşürmek olmuyor mu?

    Ayrıca, forumda herkesin diline bir DSG dolanmış gitti, hayatınızda kaçınız daha DSG'li arabayı bırak kullanmayı, showroom'da bile içine oturdu ki? Yüzde 5'i geçmez.

    Faydalı donanımlara, ince düşünülmüş, MÜŞTERİYİ gözeten ayrıntılara "oyuncak" gözüyle bakmanıza sevindim. Fakat burda sorun şu: Eskiden uzakdoğulu üreticiler uygun fiyatlıydı, artık pek çoğu öyle değil. Bu durumda, japonlardan da "oyuncak" talep etme hakkımız doğmaz mı?

    Toyota Auris 1.6 124hp 4-ileri otomatik vs. VW Golf 1.4 tsi 122hp 7-ileri DSG. Yaklaşık aynı fiyattalar, şimdi bu Toyota'nın sorunsuzluk dışında avantajı var mıdır? Tek bir kriterde bile yoktur. Ama bu Auris alırken de ucuz değil!?? Ee ben bu noktada niye japon alayım? (gibi) ama alana saygı duydugum gibi, sizin de bize saygı duymanız gerekir. Malesef gerçek dünyada, her DSG yada her Alman aracı havaya uçmuyor, tek bir dayanağa bağlı kalmayın. Sandıgınız sorunlu şanzıman tam olarak 9 SENEDİR üretiliyor ve bütün digerleri tarafından da taklit ediliyor... demek ki sandıgınız kadar basarısız degilmis.

    Yada bkz: Jazz fiyatları (kesinlikle ucuz degil), Civic HB fiyatları, Kia Rio, Hyundai elantra fiyatlarına bakın. sonra gelip oyuncak tartışması yaparız.


    auris otomatik ile golf tsi dsg yaklaşık aynı fiyattalar!!! hocam bu konuda bir yanlışlığın var. aurisin dijital klimalı, katlanır aynalı, 16 jantlı, en azından direksiyon üzerinde radyo tuşları olan modeli bile golften 2bin lira ucuz. (boş modelinden) yaklaşık aynı özelliklere sahip modelleri arasında ise 6-7 bin lira fark var.

    Toyota AURIS 1.6 124hp 157nm / 4-ileri OTM. vites Elegant ---- 51.100 (kampanyalı fiyat)

    0-100km/s hızlanma: 11.9sn
    Max hız: 190
    Şehir içi tüketim: 9lt
    Ortalama tüketim: 7.1lt

    VW Golf 1.4 TSI 122hp 200nm / 7-ileri DSG Comfortline ---- 53.600 (arada 2.500 tl fark var)

    0-100km/s hızlanma: 9.5sn
    Max hız: 200
    Şehir içi tüketim: 7.7lt
    Ortalama tüketim 6.0lt

    Auris'in donanım avantajlarını birer birer yazıyorum:

    - Bluetooth kablosuz cep telefonu bağlantısı
    - USB girişi
    - Çift bölgeli otomatik klima
    - Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    - İç dikiz aynası içinde arka park kamerası monitörü
    - Otomatik yanan farlar
    - Akıllı giriş ve çalıştırma sistemi
    - Cruise Control
    - Elektrikli katlanır Aynalar
    - Yağmur Sensörü
    - Multireflektör mercekli halojen ön farlar

    Golf'ün donanım farklılıkları:

    + Alcantara / Dropmag koltuk döşemesi
    + Direksiyondan kumanda edilebilen tiptronik vites özelliği
    + Işıklı (aynı zamanda yalıtım malzemesi kaplı) Torpido Gözü
    + Yüksekliği ayarlanabilen ve ileri-geri gidebilen ön kol dayama
    + Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
    + entegre statik dönüş farları
    + Ön koltuklarda bel destek ayarı
    + Tam bağımsız ön/arka süspansiyonlar

    Zaten, Auris'teki ekstra donanımların her birini Golf'e ekletebiliyorsunuz yada daha da para verip Highline almak da mümkün. (sipariş usülü), Ama Auris'inize sonradan F1 vites modülü veya tam bağımsız arka süspansiyon ekletme gibi seçenekleriniz yok, malzeme kalitesi, konfor, sürüş keyfi, yol tutuş konularına girmiyorum bile... Bana göre benzinli Auris otomatik almak intahara eşdeğer, 2.5 milyar daha verip orta donanım Golf alabiliyorken.

    Auris 2007'den beri piyasada, Golf 2009. Ikisi de kasa değiştirmek üzere olan modeller (Golf'ün kasası 2013 bahar gibi gelcek sanırım).

    Tercih, forum halkının, gözümden kaçmış olabilecek detayları eklerseniz sevinirim, herkese iyi geceler



    hocam bu yazdığınız donanım farkları zaten önemli farklar. her iki modelin avantajları birbirine yakın bile değil. tam otomatik şanzımanda direksiyondan kontrol olmayacağını sizde biliyorsunuz. tam bağımsız süspansiyon dışında hiçbir donanım yok golfte. cc yokken ışıklı torpido gözü olsa ne olmasa ne. mesela aurisin arka koltuklarında 2 kademe bel ayarı olduğu gibi şeyler yazmayacağım.

    donanım olarak elegant aurisin muadili comfortline golf değildir.

    golfün donanım olarak tek artısı bağımsız süspansiyondur.

    Aurisin avantajlarıda.

    çift bölgeli dijital klima
    kararan ayna
    geri görüş kamerası
    far ve yağmur sensörü
    anahtarsız giriş ve çalıştırma
    hız sabitleme ve sınırlama katlanır ayna
    diz hava yastığı

    ve sizin yazmayı unuttuğunuz en önemli faktörlerden biri olan ESP.

    Şimdi objektif olarak düşünün donanımlar arası uçurum yokmu?

    Bu arada 2012 yılında 4 ileri şanzıman olayınada kızanlardan biriyim. 6 ileri 132 hp kullanmak varken 4 ileri 124 hp ve tam otomatik kullanmak bana göre değil. bana göre değil ama kullananlara ve tercih edenlerede saygı duymak lazım. ne yazıkki biz insanlara ve tercihlerine saygı duyma vasfımızı çoktan kaybettik. Aralık ayında 1500 adet satmış aurise berbat, iğrenç gibi kelimeleri kullanmaktan çekinmiyoruz.

    Alıntıları Göster

    hocam bu yazdığınız donanım farkları zaten önemli farklar. her iki modelin avantajları birbirine yakın bile değil. tam otomatik şanzımanda direksiyondan kontrol olmayacağını sizde biliyorsunuz. tam bağımsız süspansiyon dışında hiçbir donanım yok golfte. cc yokken ışıklı torpido gözü olsa ne olmasa ne. mesela aurisin arka koltuklarında 2 kademe bel ayarı olduğu gibi şeyler yazmayacağım.

    donanım olarak elegant aurisin muadili comfortline golf değildir.

    golfün donanım olarak tek artısı bağımsız süspansiyondur.

    Aurisin avantajlarıda.

    çift bölgeli dijital klima
    kararan ayna
    geri görüş kamerası
    far ve yağmur sensörü
    anahtarsız giriş ve çalıştırma
    hız sabitleme ve sınırlama katlanır ayna
    diz hava yastığı

    ve sizin yazmayı unuttuğunuz en önemli faktörlerden biri olan ESP.

    Şimdi objektif olarak düşünün donanımlar arası uçurum yokmu?

    Bu arada 2012 yılında 4 ileri şanzıman olayınada kızanlardan biriyim. 6 ileri 132 hp kullanmak varken 4 ileri 124 hp ve tam otomatik kullanmak bana göre değil. bana göre değil ama kullananlara ve tercih edenlerede saygı duymak lazım. ne yazıkki biz insanlara ve tercihlerine saygı duyma vasfımızı çoktan kaybettik. Aralık ayında 1500 adet satmış aurise berbat, iğrenç gibi kelimeleri kullanmaktan çekinmiyoruz.

    Bu yazdığım donanım farklı, kime göre-neye göre önemli farklar ? Bakın yukarıda biri hemen demiş CC dışındakiler önemli değil diye, mesela bana göre de ıvır zıvır donanımlar. Ya allah aşkına araba alırken, bluetooh kontrolüne, USB girişine baktıgınızı söylemeyin.

    Tam otomatik şanzımanda kontrol Civic ve Accord modellerinde mevcut, VW'in DSG'lerinde de mevcut. Kimseye yalan borcum yok, ahanda buyrun:www.vw.com.tr kendiniz inceleyin.

    Işıklı Torpido gözü olsa ne olur olmasa ne olur? Cam tuşları da aydınlatmalı olmayıversin? Malzemesi dandik olsa da olur? Kol dayama da ileri-geri gitmesin kullanmıyorum bile zaten? E herşeyi kısalım hocam arabadan, dikkatinizi çekerim aralarındaki fark 2.500 lira olan 2 araçtan bahsediyorum. 25 milyar degil.

    Valla, bende Highline Golf koymayı düşündüm ama o da Auris'e fazla kaçıyor dostum ;) Olay taraf tuttugumdan degil, mantıken 2 araç karşılaştırılırken fiyatları yakın olan modeller alınır ki hangisi fiyatına göre değer/değmez sonucuna varılsın. Yoksa Golf'ü ağzına kadar doldururuz adaptif süspansiyon, bi-xenon far, ısıtmalı deri döşeme bilmemne araba 70 milyar olur bu seferde Auris'le karşılaştırmanın anlamı kalmaz.

    Millet sayfalarca yazmış, alman araçlarının sürüşü, tokluğu ve bunun gibi showroom'da göremeyeceğiniz, hissedemeyceğiniz şeyler diye, hala donanım donanım diye tutturuyorsanız o sizin bileceğiniz iş.

    Golf'te diz havayastığı mevcuttur.http://binekarac.vw.com.tr/golf-donanim.aspx

    Golf DSG'lerde ESP ve Hill Holder standarttır, daha internet sitesini bile oturup incelememişsiniz burda bana ahkam kesiyor, en az 1 saatimi harcadığım mesajmdaki emeğe bile hakaret ediyorsunuz.

    Eksiklerim varsa düzeltin dedim, kendi kendinize birşeyler uydurun demedim.

    Ve evet, objektif olarak söylüyorum bu 2 araç arasında Auris'i almak için hiçbir sebebim yok. Zaten aradaki 2.5 milyar fark yakıt parasından bile çıkar

    Auris'in tasarımına söverim ben sadece, çünkü tasarımları gerçekten sade, özenilmemiş vede berbat.

    Haa, Golf'ün tasarımı da berbat bana göre yumurta kutusunun biraz hallicesi yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feelnatural

    Üzerinde türk markası olupta Türkiye'ye Türkiye'de üretilen Albea'dan daha fazla artısı olmayacak arabalar nasıl satılacak bu koşullarda, ben bilmiyorum... Bu cari açık nasıl kapanacak hiç bir fikrim yok... Bu nasıl bir tüketim anlayışı ben anlamadım, adam yılda 5.000 Km ya yapar ya yapmaz, takıldığı noktalara bak sen...

    Hala beygirlerden bahsediliyor, 124 beygir ile 170 beygir kıyaslanıyor. Tamam bu bir tercih meselesi ama bu arabaları fonksiyonel olarak kullanmıyormusunuz siz! Mesela düz yolda işe gitmek için veya hafta sonu ailesi ile gezme maksatlı araba kullanan bir şahıs neden beygir seçenekleri arasında takılı kalsın- ki kıyasladığınız beygirlerin tamamı 100 beygir üstü... Bu memlekette ticari araç kullanıp yük taşıyanlar insanlar 80-90 beygir arabalar kullanıyor...

    Yeni üretilen arabaların - ki buna ucuz ve kalitesiz dediğiniz çin arabaları da dahil 3.000 devire ulaşmadan önce içeriye ses almıyor. Neden bir insan yalıtımı bu kadar dert edinsin ki kendine yoksa arabayı 5.000 devirde mi kullanıyor.

    Şehir içinde araç kullanan veya yılda en fazla bir kez uzun yola çıkan bir kişi neden cruise kontrolü bu kadar dert edinsin kendine.

    Sonuç olarak arkadaşlar, üst düzey gelir grubunda bulanan arkadaşlar galiba bu kıyaslamaları yaparak kalite peşinde koşmaya hakları var eleştirme hakkını kimse kendinde bulmamalıdır. Maddi imkanlarını zorlayarak - ödeyemeceği tutarda kredi alarak - olmayan parasını harcayarak bu kalitenin peşinde ısrarla koşan çoğunluğu eleştirmekten kendimi alamıyorum. Hele ki hangi gelir düzeyinde olursa olsun bu konu başlığı altında veya diğer konularda bir kişinin aldığı arabayı eleştirenleri "onu değilde bunu alsaydın", "o araba da şu yok bu yok" gibi pişman edici diyenleri eleştirmekten öte kınıyorum.

    Bazı arkadaşların düşüncelerimin başlık ile alakasız olduğunu düşünebilirler. Ancak avrupalı olsun uzakdoğlu olsun bu arabalara milli gelirimizi akıttığımızı unutmayalım. Yılda belki bir kere kullanacağımız yada sadece varlığı bizi mutlu edecek olan donanımlar, beygir güçleri nedeniyle kendimizi fazla zorlamayalım.

    NOT: Bu yazı özellikle, "sol cam otomatik yukarıya kadar kalkıyor ama sağ camın otomatiğine basılı tutmak gerekiyor" bile diyebilen arkadaşlara ithaf edilmiştir.



    Yılda 15-20.000km'ye yakın yapıyor(du)m ve de yapTIM.

    Beygirleri kıyaslayan olmadı, 170 beygirlik arabanın 124'lükten DAHA AZ yaktığını belirttim, downsizing'in ülkemiz için muhtelif bir gereklilik olduğuna, Japonların da henüz bu işe kalkışmadıklarını söyledim, Türk halkına hitap edememeleri bu yüzdendir. Bana inanmayan 2010-2011 satış rakamlarına bakabilir. Geçen seneye göre Japonlar satışlarını azalttı.

    Düz yolda işe gitmek için araba alan biri neden 45-50 milyar versin beyefendi?

    Yalıtıma sayıp söverken YOL SESİNİ kastetmiştik arkadaşım.... Git bir Mazda 3-eski Honda Civic-Corolla kullan 120yi geçme, ardından Golf kullan hala arada fark yok dersen senin bilceğin iş. Haluk Abi bile, ki kendisi japon araçlarına nispeten daha ılımlı yaklaşır, eksiklerini benim kadar ıncık cıncık eleştirmez yalıtım sorunundan bahsetti kaç kere.

    Yahu, sen kendin diyorsun zaten. ZORLA PARA BİRİKTİRMİŞİM, o arabanın içine oturduğumda hala camları tek dokunuşta açamamak kafayı yedirtmez mi adama? Bahsettiğimiz Golf-Astra tarzı araçlar da çok pahalı değiller Japonlara göre. Hele yeni Hyundai i30 ve Kia c'eed çıkınca görün siz... 50.000 tl'den falan başlayacak onlar. Hala ucuza araba aldıgınızı zannedip kimi kandırcaksınız ileride bunu cok merak ediyorum.

    Cam açma konusunu ben dahil 2 kişi daha belirtti. Kusura bakmayın 50 milyar vermişken ÇOK ŞEY İSTEDİĞİMİZİ BİLMİYORDUK SÖZ BUNDAN SONRA 4 CAM ÇEVİRMELİ AÇILAN ARABA ALCAM YEMİŞİM ELEKTRİĞİNİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram
    ... tam otomatik şanzımanda direksiyondan kontrol olmayacağını sizde biliyorsunuz....

    Arkadaşım merhaba,


    Çok çok güzel yazmış olduğun mesajında alıntı yaptığım kısımla ilgili bir düzeltme yapayım izninle:


    Mevcut ve bir önceki kasa Honda Civic Premium ve Elegance modellerinde ve 2008 yılından beri satılan Honda Accord modellerinde 5 ileri tam otomatikle birlikte direksiyondan vites değişim kulakçıkları standart.

    arkadaşım sizede merhaba, yanılıyor olabilirim, bunu kabul ederim. ama çok güzel yazmış olduğun mesaj derken neyi kastettin merak ettim. özellikle yazdığına göre bir ima var gibi geldi, yoksa yanılıyormuyum?

    Yok yok, bilakis alıntı yaptığım mesajının devamında Auris Golf karşılaştırmasında verdiğin bilgilere diyorum.


    Güzel yazmışsın derken iyi birşey demeye getirmiştim. )


    Tamam Aurisi ben sevemedim ama abime aldırdım ve Astradan sonra o çok memnun.


    Kasım ayında babama 2008 sol special 1.3 Yaris aldım anahtarsız giriş ve çalıştırmalı ve o da çok memnun.


    Eşime dostuma Avensis 1.8 öneriyorum; alanlar çok memnun.





    Selamlar.




    açıkçası güzel yazmışsın derken laf dokundurduğunuzu düşünmüştüm, yanılmışım kusura bakmayın.

    dürüstçe söylemeliyimki açtığınız konuda değindiğiniz nokta bence çok önemli, hatta formda açılan konular içerisinde çok önemli ve güzellerden biri. fakat ne yazıkki konu bazı arkadaşlar tarafından hemen saptırılmış ve alman-japon karşılaştırmasına gelmiş. bende dayanamayıp bu karşılaştırmayı (kavgada dersek yalan olmaz) devam ettirdim. ne yapayım dayanamadım dayanamadım çünkü tamamen fanatikçe yazılmış yorumlar var, burasıda bir paylaşım sitesiyse doğrularıda söylemek lazım.

    neymiş çekik gözlü arkadaşlarımız türk halkına hitap edemiyormuş!! (türk halkı derken sadece kendini baz alıyor sanırım) vw, reno, fiat hitap ediyormuş ama japon ve koreliler hitap edemiyormuş! arkadaşın satış rakamlarından haberi yok sanırım?

    neymiş sert ve kalitesiz plastik kullanılıyormuş! çok kaliteli olmayabilir ama bu kadar da abartılmaz.

    neymiş 4 ileri şanzıman kullanılıyormuş sorunsuzluk nereye kadarmış! bütçemiz kısıtlıyken ve her kuruş harcama yaptığımızda düşünmemiz gerekirken sorunsuzluk o kadar önemliki. (türkiyedeki yoksulluk sınırı altında yaşayanların sayısını vermeme gerek varmıdır)

    neymiş dizel motorun hacmi küçükmüş! benzinli araçların gücü azmış! çok değerli vw de halen 8valf hitler motoru kullanılan donanımlar var, yoksa yanılıyormuyum?

    neymiş cam açma tuşlarında ışık yokmuş! yolcu tarafı tek tuşla tamamen açılmıyormuş! tavan lambasının olduğu yer dandikmiş! (yazık, yorum bile yapmıyorum)

    neymiş toyota tasarım özürlüymüş! ya satış rakamları yalan söylüyor yada o kadar millen zevksiz

    neymiş auris golften pahalıymış! hadi kalite donanım vs görecelidir, matematikte mi göreceli?

    bunun gibi birsürü saçmalık yazabilirim. ama uzatmayacağım. golf güzel arabadır ama golfü övmek için gerekli gereksiz her fırsatta di,ğer markaları kötülemek ayıptır.

    sözlerim anlayanlaradır.



    Değerli arkadaşım, yazdıklarımı okumadan, okusan bile idrak etmeye dahi tenezzül etmeden anında atlarsan böyle olur.

    Türk halkını kendimden baz almadım. Rekor kırılan bir seneye rağmen satışları geçen seneye göre azalan firmalar Toyota-Honda-Mazda Dolayısıyla, kendimi değil ODD'nin yayınladığı satış rakamlarını baz aldım (aratın bulursunuz), daha güvenilir bir kaynağınız varsa çekinmeyin paylaşın.

    Düşük kaliteli plastik dedik zaten, itin g...ne sokmadık ;)

    Türkiye'de yoksulluk sınırı altında yaşayan adamın Toyota Auris'le ne işi olsun zaten? O 4-ileri otomatik şanzımanın ayrıca bozulmayacağı ne malum?

    Çok değerli VW, Hitler motorla beraber 1.4 litre turbo 122-140-160-180hp seçenekleri sunuyor. Dizel motoru da en azından 105hp.

    Cam açma tuşlarına niye yorum yapmıyorsunuz? Niye 40-50 milyar verip bu donanımlardan feragat edeyim ki? El yapımı Aston Martin mi bu araç?

    Türkiye satışlarından bahsediyorum arkadaşım gözünü seveyim araştırma yap ya...

    Golf'ü niye öveyim yahu, hissem yok birşeyim yok, en çok eleştirenlerin başında ben gelirim VW olsun Doğuş olsun. 8 senedir bu forumdayım ben.

    Sizin kullandıgınız araç nedir acaba çok merak ettim de....




  • Jan kardesim tsunamiden sonra kocaelindeki honda fabrikasinin 3 hafta kapali oldugunu biliyormusun ? 2011 mart ayina kadar civicin satis rakamlari jettayi 2 ye katlamisken yil sonunda honda siralamaya bile giremedi degilmi ? Bunda tsunamiyi onemsemiyorsunuz ama gercekten tsunami japonlari mahvetti. Sadece burdaki fabrika 3 hafta kapali kaldi sonra taylandi sel vurdu yine perisan adamlar kendilerini toparlayacak firsatlari bile olmadan hemde.

    Ve bu firmalar bunlara ragmen satis rakamlarinda hicte kotu degiller mutlaka etkiledi dunya genelinde ama corolla liderligi yinede birakmadi. Ben eminim ki bu sene bi felaket olmazsa toyota yine koltuguna oturur. Cunku vwnin hondanin opelin olmadigi yerde onlar var.

    Bugun begenilmeyen civic icin marta siparis aliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    Cam açma tuşlarına niye yorum yapmıyorsunuz? Niye 40-50 milyar verip bu donanımlardan feragat edeyim ki? El yapımı Aston Martin mi bu araç?


    Cam açma tuşlarında ne var ben anlayamadım bunu?

    Düzeltme:
    Cam açma tuşlarının ışıksız ve tek tuşla açılamıyor denilmiş. Şimdi gittim kendi aracımdan fotoğrafını çektim. Buyrun;

     Japon ve Kore araçlarını mı tercih etmeliyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SxXXxN -- 17 Ocak 2012; 17:17:33 >




  • japon araçlarında donanım yok demişsiniz ama alın size mitsubishi colt
    http://www.mitsubishioto.com/mitsubishi/yeni-colt/teknik-ozellikler.html

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/colt/index.asp
    hıza duyarlı sileceklerden güneş ve yağmur sensörüne ani frende yanan 4lülerden tutunda torpido soğutucusuna +13 yıl pazlanmazlık garantisi veren çelik aksama ve eve kadar takip sistemine kadar birçok şey mevcut.


    fiyatıda gayet uygun segmentine göre e şimdi buna ne demeliyiz bilmiyorum




  • Ben 65 beygirlik aracımı paşa paşa kullanıyorum siz beygir kıyaslıyorsunuz. İsterseniz gidin uçak mezarlıklarında çıkma jet bulursunuz.

    Japonların yakıt tüketimine gelince. Japon markaları araçlarının motor teknolojilerine artık para harcamıyor. Önümüzdeki 10 yıl içinde benzinli japon araçlarının %90'ı ne kadar kaliteli, tutmuş olursa olsun piyasadan çekilecek. (Bkz. MB Lancer Evo serisi bitti) Ve elektrikli araçları piyasaya çıkaracaklar (ki bunun teknolojik ar-ge çalışmalarına yıllar önce başladılar ve seri üretim elektrikli japon araçları var). Ayrıca ülkemizde yakıt fiyatı düşmeyecek. en azından belli bir seviyenin altına. Ama avrupalılar da elektrikli araçları üretmek ve yaymak istemeyecekler. Çünkü avrupalı oto şirketleri çıkarlarına çalışan ve dünya umrunda olmayan şirketler (%90). İşte o zaman ne kadar zengin olursa olsun millet 3.0 audilere para yetiştiremeyecek (1.2 motor ile ben bile 10 tl benzinle 35 km gidebiliyorum). Ve şu anda benzinli motor teknolojilerini ilerletmeyen japonlar sayesinde ben 5 lira ile 200 km yapan aracımla o audilerin yanından geçeceğim

    ayrıca siyasi açıdan bakarsak. fransanın salak yasası çıktığından beri carrefoura bile gitmiyorum. isterse kendileri süper diğerleri rezalet araç yapsınlar yine de onlarınkilerini almayacağım.

    (NOT: Kalitesiz plastikte komikmiş hakkaten )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkon -- 17 Ocak 2012; 17:35:09 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.