Şimdi Ara

İstanbul-Ankara Bir Kere de Otobandan Değil D100 den Gidin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
203
Cevap
1
Favori
22.648
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> İstanbul-Ankara Bir Kere de Otobandan Değil D100 den Gidin
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • DH Yönetici
    6162 Mesaj
    Benim tavsiyem İstanbul'dan başlanan yolculukta İzmit Doğu gişelerine kadar TEM'den gidilmesi, ardından E-5'e girilmesi yönünde.
    Şuanda E-5 (D100) üzerinde Gebze'de yol yapım çalışması var ve ayrıca Dilovası, Körfez gibi sanayi bölgelerinde çok trafik lambası ve kamyon popülasyonu var. İzmit Doğu'dan çıkmanız halinde İzmit şehiriçi trafiğini de atlatmış oluyorsunuz.
    TEM'den farklı olarak Sapanca Gölü'nün üst tarafından geçiyor E-5 ve burada güzel yerler var. Sonrası için de yine E-5 keyifli.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    13642 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni

    Ankara-İstanbul arasındaki yolculuklarda genellikle çoğu sürücü otobanı yani anadolu otoyolunu tercih ediyor.

    Sonuçta otoban, yol kalitesi iyi, 3 şerit, durma-ışık vs yok.


    Ama ben genellikle D100 ü yani parasız olan yolu tercih ediyorum. gayet de memnunum. Gerekçelerimi sıralayayım:

    1) Otobanda hız sınırı 120 olsa da , kamyonlar da dahil bu sınıra uyan yok. (kamyonların sınırıı daha da düşük hatta). Bu sebeple deyim yerindeyse millet yardırıyor. Sen de onlara uyup hızlı gitmek zorunda kalıyorsun.
    Aracım küçük sınıf olduğu için hem bu hızlarda zorlanıyorum (güvenlik açısından) hem de gereğinden fazla yakıyor.
    Oysa D100 de sınır 110 olsa da 90-100 ile insan rahat gidiyor , hem araç zorlanmıyor, hem de yakıt tasarrufu yapıyorum.

    Otobanda 120 ye sabitliyorsun ve orta şeritte tıngır-mıngır gidiyorsun. Adam yanından 540 ile 200 km /s hızla geçiyor. Moralin bozuluyor, aracını orada benzin döküp yakasın geliyor.

    2) D100 de şehir merkezlerinde ışıklar ve şehir içi trafik biraz oluyor. Ancak şehir merkezlerinde durup birşeyler alıyorsanız sorun olmuyor.

    3) Yol kalitesi olarak D100 de fena değil, duble yol, pürüzsüz asfalt. Kaldı ki, otobanda da %99 bir yol çalışması oluyor ve otobanın da çok bir avantajı kalmıyor bazen.

    4) Eskiden kamyon ve tırlar D100 ü, küçük sınıf araçlar ve otobüsler ise otobanı kullanırdı. Şimdi tam tersi kamyonlar ve tırlar da otobanı kullanıyor. yani otobanın bu konuda gene bir avantajı yok.

    Kaldı ki, şehir içleri hariç, otoban D100 den daha kalabalık.

    5) Güzergah olarak D100 daha zevkli ve eglenceli, özellikle bolu dağı yokuşunda kamyonları solluyorsun , virajlardan dönüyorsun vs insanı zinde tutuyor. Ancak otobanda aynı yol benim uykum geliyor

    6) Kimse aksini iddia edemez ki, otobandaki yemek yemek için durduğumuz tesisler kesinlikle ÇOK PAHALI. Çaya 5 TL, simide 10 TL verdiğim oldu. Ancak D100 üzerinde ,özellikle ilçelerde (Yeniçağa, hendek, Mengen) çok güzel lezzet durakları var. Hem ucuz hem de temiz.

    7) Son olarak, otobanda çizgileri saya saya gidiyorsun. Ancak d100 de çevrene , insanlara bakıyorsun. Kocaeli'nde makas atmaya çalışıp beceremeyen heyecanlı ticariler, Sakarya-hendek-düzce de fındık bahçeleri, boluda yolun kenarında bolçi ve patates satanlar..vs sürekli bir atraksiyon oluyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni


    Kaldı ki, şehir içleri hariç, otoban D100 den daha kalabalık.

    5) Güzergah olarak D100 daha zevkli ve eglenceli, özellikle bolu dağı yokuşunda kamyonları solluyorsun , virajlardan dönüyorsun vs insanı zinde tutuyor. Ancak otobanda aynı yol benim uykum geliyor



    otoban kalabalık. Özellikle bayramlarda memlekete gideceğim zaman yola çıkıyorum. İnanın durum aynen şu: FSM köprüsünü ve Ümraniye'yi geçtikten sonra otobana giriş mümkün değil. Fakat nedense sürücüler bomboş E-5 varken sanki altın dağıtıyorlarmış gibi otobana girmeye çalışıyorlar. Ben E-5ten Gebzeye devam ediyorum. Gebzeden sonra E-5'ten Dilovası, Derince şeklinde devam ediyorum. Bu aralarda otoban ile E-5 yanyana geliyor. Otoban öyle sıkışık, kalabalık oluyor ki, E-5'te giderken gülüyorum. Ayrıca bayram zamanları otobanda hiç bir tesiste oturacak, bir .ay içecek yeri dahi bulamazken E-5'te tüm tesisler size hazır bekliyor.

    Ama mahzuru yok. Nazar değmesin. Bırakalım. Otobanda gitmeye devam etsinler. Ben E-5'in, Bolu dağının, Yeniçağa, Gerede, Kızılcahamam, Kazan'ın keyfini çıkarayım. Dokunmasınlar E-5'ime.
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.




  • Yarbay
    2166 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bence sorunların var . Yanından her geçen arabada moralin bozuluyorsa seni Cadde de veya İstinye - Nişantaşı'nda görmek istemem.

    Ayrıca yılda 1 kez Ankara ya gidenler için 2-3 litre yakıt tasarrufu önemsiz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bence sorunların var . Yanından her geçen arabada moralin bozuluyorsa seni Cadde de veya İstinye - Nişantaşı'nda görmek istemem.

    Ayrıca yılda 1 kez Ankara ya gidenler için 2-3 litre yakıt tasarrufu önemsiz.

    Okuldan bugün erken bırakmışlar seni anlaşılan. hemen pcye yumulmuşsun gene



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABCdiküçgeni -- 22 Eylül 2014; 21:54:41 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2166 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni


    Kaldı ki, şehir içleri hariç, otoban D100 den daha kalabalık.

    5) Güzergah olarak D100 daha zevkli ve eglenceli, özellikle bolu dağı yokuşunda kamyonları solluyorsun , virajlardan dönüyorsun vs insanı zinde tutuyor. Ancak otobanda aynı yol benim uykum geliyor



    otoban kalabalık. Özellikle bayramlarda memlekete gideceğim zaman yola çıkıyorum. İnanın durum aynen şu: FSM köprüsünü ve Ümraniye'yi geçtikten sonra otobana giriş mümkün değil. Fakat nedense sürücüler bomboş E-5 varken sanki altın dağıtıyorlarmış gibi otobana girmeye çalışıyorlar. Ben E-5ten Gebzeye devam ediyorum. Gebzeden sonra E-5'ten Dilovası, Derince şeklinde devam ediyorum. Bu aralarda otoban ile E-5 yanyana geliyor. Otoban öyle sıkışık, kalabalık oluyor ki, E-5'te giderken gülüyorum. Ayrıca bayram zamanları otobanda hiç bir tesiste oturacak, bir .ay içecek yeri dahi bulamazken E-5'te tüm tesisler size hazır bekliyor.

    Ama mahzuru yok. Nazar değmesin. Bırakalım. Otobanda gitmeye devam etsinler. Ben E-5'in, Bolu dağının, Yeniçağa, Gerede, Kızılcahamam, Kazan'ın keyfini çıkarayım. Dokunmasınlar E-5'ime.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42



    Ama mahzuru yok. Nazar değmesin. Bırakalım. Otobanda gitmeye devam etsinler. Ben E-5'in, Bolu dağının, Yeniçağa, Gerede, Kızılcahamam, Kazan'ın keyfini çıkarayım. Dokunmasınlar E-5'ime.

    Katılıyorum. Bayramlarda tatillerde millet deli gibi otobana koşuyor. Gereğinden fazla kalabalık oluyor avantajını yitiriyor.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5397 Mesaj
    Dendikleriniz doğru :)

    Zaman geniş ve bol ise d100 ama otoyol daha güvenli geliyor bana şahsen. Cogu zaman yolu uzatıp otoyoldan gidiyorum. Yol uzuyor ama hızlı geldiğin için zamandan kazanıyorsun.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    haha:) sorunun var senin
    altımda pontiac bile olsa seni geçenler illa ki olacak neden benzin döküp yakayım.
    D100e girip kamyon sollaya sollaya ist trafiğine gircanın cıkar
    otoban candır sabitle 130a geç orta şerite ohh



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    11488 Mesaj
    Son bir seneyi çıkın. 10 sene boyunca izmit Ankara arası sürekli git gel yaptım. Onceleri hep otobanı kullanıyordum sonraları ise hep E-5i ve benim için 1,0 corsa ile bolu dağını çıkmanın keyfi süperdi. Hatta tadı damağımda kaldıdiyebilirim. neresi keyifli ya gitmez o araba diyenler için hemen belirteyim giden araba ile herkes yokuş çıkar mesele gitmeyen araba ile yokuş çılabilmekte yeğen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.
  • Yarbay
    2166 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    haha:) sorunun var senin
    altımda pontiac bile olsa seni geçenler illa ki olacak neden benzin döküp yakayım.
    D100e girip kamyon sollaya sollaya ist trafiğine gircanın cıkar
    otoban candır sabitle 130a geç orta şerite ohh
    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    haha:) sorunun var senin
    altımda pontiac bile olsa seni geçenler illa ki olacak neden benzin döküp yakayım.
    D100e girip kamyon sollaya sollaya ist trafiğine gircanın cıkar
    otoban candır sabitle 130a geç orta şerite ohh

    la niye sorunum olsun?

    180-200 ile vızır vızır solundan akıyor adamlar. Elbet moralini bozuyor insanın.

    Arabayı niye benzin döküp yakayım yahu Zaten zor almışım

    Edebiyatta "mübağala" denen bir kavram vardır. Okulda daha gelmediniz mi o konuya, hala obeb-okek mi çalışıyorsunuz?
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    6957 Mesaj
    Otobanda yardiran kamyonlar yuzunden tehlikede oldugunu soyluyorsun ama Bolu dagindan bahsediyorsun. Bolu dagi en tehlikeli yerlerden birisi bir suru kazalar olurdu orada, bir keresinde biz ucuz yirtmistik freni patlayan tirdan. Allah korudu.

    Bolu dagi kesiminin otobandan guvenli olduguna katilmiyorum. Dumduz tunel varken daga tirmanip inmek hem yakit olarak da zarara ugratir. Ha Bolu dagi yolunda guzel yerler var orasi ayri.
    Zamanim var guzel bir yemek yerim vs. deniyorda mantikli tabi.
    |
    |
    _____________________________
    2018 Ram 1500
    2013 Bmw 328i Modern line
  • Yüzbaşı
    551 Mesaj
    Fakir ve mutlu
    _____________________________
  • Yarbay
    4671 Mesaj
    Fıstık gibi otoban dururken ne işimiz olur diğerinde? Hızlı giden kamyonlardan korkup rampada kamyon sollamaktan korkmamakta garip. Hem arabayı yormamak adına otoyol çok daha iyidir. Kaymak gibi yol. Bas git



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1685 Mesaj
    saçma bir konu...

    yazdıklarının neresi güzel hocam...

    fıstık gibi otoban varken d 100 kullanın diyorsun...

    1.)otobanda yardırmak zorunda değilsin,90 la sol şeritten gitme yete...bence sen biraz kompleks yapmışsın o yüzden yok arabayı yakıcam yok yanımdan 200 le gidiyorlar diye yazmışsın...boşver rahat ol ,o bmw ciler yanından geçerken seni fark etmiyorlar bile...

    2. kamyon tespitin tamamen YANLIŞ. kaç kere istanbul ankara yaptın bilmem ama eğer otobanda d100 den fazla kamyon var diyorsan Yanlışın var derim...

    3.)trafik yok demişsin!şakamı yapıyorsun? izmitten sonra d100 den git bakalım trafik varmı yokmu görürsün...

    4.)anlaşılan o ki sen istanbul ankara arasını atraksiyon yaşayacağın gezmelik bir yol olarak görüyorsun...senede bir ankaradan afyon üzeri antalyaya inerken bunları yaşaman doğal ama ankara istanbul arası bussiness yoldur,senin gibi holaaaa hadi uzun yola çıkıyoruz ,gezmeye gidiyoruz diyenler azdıro yüzden vakit çok önemli....

    tavsiyelerin çok objektif ve rantabl olmasada uyan çıkabilir,ama işi gücü olan ,sık sık istanbul ankara yapan şöföre gelmez
    _____________________________
    BMW G30 Ultimade Luxury , Ford Fiesta 1.6 Titanium X




  • Yarbay
    4914 Mesaj
    Bizim millet otobani da duble yol gibi kullanarak orta şeridi felç ettigi için, d100 daha mantikli evet..
    Daha yavas giderek daha az yakilmasi da mümkün, kavaciktan geliboluya 3.7lt lrtalama ile gittim, duble yollarda 90i gecmedim, otoyolda 100 ,sollamada 110..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    \\\\Petrol Head////
  • Yüzbaşı
    604 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    saçma bir konu...

    yazdıklarının neresi güzel hocam...

    fıstık gibi otoban varken d 100 kullanın diyorsun...

    1.)otobanda yardırmak zorunda değilsin,90 la sol şeritten gitme yete...bence sen biraz kompleks yapmışsın o yüzden yok arabayı yakıcam yok yanımdan 200 le gidiyorlar diye yazmışsın...boşver rahat ol ,o bmw ciler yanından geçerken seni fark etmiyorlar bile...

    2. kamyon tespitin tamamen YANLIŞ. kaç kere istanbul ankara yaptın bilmem ama eğer otobanda d100 den fazla kamyon var diyorsan Yanlışın var derim...

    3.)trafik yok demişsin!şakamı yapıyorsun? izmitten sonra d100 den git bakalım trafik varmı yokmu görürsün...

    4.)anlaşılan o ki sen istanbul ankara arasını atraksiyon yaşayacağın gezmelik bir yol olarak görüyorsun...senede bir ankaradan afyon üzeri antalyaya inerken bunları yaşaman doğal ama ankara istanbul arası bussiness yoldur,senin gibi holaaaa hadi uzun yola çıkıyoruz ,gezmeye gidiyoruz diyenler azdıro yüzden vakit çok önemli....

    tavsiyelerin çok objektif ve rantabl olmasada uyan çıkabilir,ama işi gücü olan ,sık sık istanbul ankara yapan şöföre gelmez
    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    saçma bir konu...

    yazdıklarının neresi güzel hocam...

    fıstık gibi otoban varken d 100 kullanın diyorsun...

    1.)otobanda yardırmak zorunda değilsin,90 la sol şeritten gitme yete...bence sen biraz kompleks yapmışsın o yüzden yok arabayı yakıcam yok yanımdan 200 le gidiyorlar diye yazmışsın...boşver rahat ol ,o bmw ciler yanından geçerken seni fark etmiyorlar bile...

    2. kamyon tespitin tamamen YANLIŞ. kaç kere istanbul ankara yaptın bilmem ama eğer otobanda d100 den fazla kamyon var diyorsan Yanlışın var derim...

    3.)trafik yok demişsin!şakamı yapıyorsun? izmitten sonra d100 den git bakalım trafik varmı yokmu görürsün...

    4.)anlaşılan o ki sen istanbul ankara arasını atraksiyon yaşayacağın gezmelik bir yol olarak görüyorsun...senede bir ankaradan afyon üzeri antalyaya inerken bunları yaşaman doğal ama ankara istanbul arası bussiness yoldur,senin gibi holaaaa hadi uzun yola çıkıyoruz ,gezmeye gidiyoruz diyenler azdıro yüzden vakit çok önemli....

    tavsiyelerin çok objektif ve rantabl olmasada uyan çıkabilir,ama işi gücü olan ,sık sık istanbul ankara yapan şöföre gelmez

    aşağı yukarı buna yakın bişeyler yazcaktım elimiz yorulmasın aynen katılayım

    yine de konu sahibi arkadaşın sıraladıklarından son üç maddeye katılmadan edemeyeceğim
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5699 Mesaj
    amaç istanbul ankara arası ulaşımsa saçma tespitler, öncelikle zaman farkı fazla, otobanda çok ekstrem bir durum yoksa yol izmit i geçtikten sonra bomboş olur tarla gibi yolda istediğin hıza bağlar gidersin, çoğu şoför rekor derecede düşük tüketimlere ulaştığı yoldur bu otoban ki kendim bile benzinli araçlarla aracın bir daha ömründe yakalayamacağı değerlere ulaştım, güvenlik dersek zırt pırt yol bitti terse geç yol inşaatı bitene kadar durumu yoktur otobanda olsa da nadiren, ışık vs durumu yoktur, yola atlayan pek olmaz, üstüne bir de habire polis çevirmesi derken uğraşılır iş değil, tesisler dersek de açıkçası ben geziye çıkmadığımdan ötürü en fazla benzincide durur atıştırmalık birşeyler alırım oturup da 4 saatlik yolda 1 saat mola vermem bence de sağlıksal sıkıntı yoksa bu iki şehir arasındaki mola da biraz saçma

    ha mesele gezmekse zaten d-100 de değildir gidilecek yol, girilir bağ bahçe köy yollarına geze geze 1 günde gidilir, yoksa şehir içinden geçen eski düzen otoyolda gitmenin gezmekle falan bir alakası yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaSaTuRa. -- 22 Eylül 2014; 23:42:12 >
    |
    |




  • Yarbay
    4099 Mesaj
    ankara istanbul arası otoban kullanmak bana daha mantıklı geliyor

    1) izmite kadar min 160 ile rahatça gidebiliyorsun. Hatta yeri geldi 170km sabitleyip 45dk civarı gittim sol serit genelde boş oluyor, eğer orta şeritte varsa orta şeride geçiyorum sollamak istiyen olursa sol boş.

    2) 450km yol zaten, tesiste durmak yerine yola başlamadan önce cips ve kolamı alıyorum. Hızım 100-110 civarına alıp yerim bunları genelde izmitten sonra yemeye başlarım (yanımda biri varsa daha rahat tabiki)

    3) İstanbul trafik saatlerini, kamyon giriş çıkıs saatlerine göre avrupaya 3saat civarı rahatça varılıyor

    4) Ortalama 5lt yakarak, klima açıksada 5,5 lt yakarak istanbula varırım. Dönüşte 6lt oluyor nedense. D100 kullansam bu yakıt değerlerine heralde ulaşamam

    Zaten sıkıntı izmitten sonra başlıyor, izmite kadar gittiğin sürede. İzmitten avrupaya anca gidiyorsun

    Belki yaştan dolayıdır ama uzun yolda durmayı hiç sevmiyorum. Ailecek ne zaman uzun yola gitsek, şurda duralım yemek yiyelim, şurda şu varmış. Hadi şurda ağaç altı kahvaltılık çıkarıyım atıştıralım. Bilmiyom sevmiyorum bu tür şeyleri, eğer gerçekten doğa aşkım tutarsa alırım sırt çantamı, çadırımı giderim 1-2gün kalırım. Herşeyin yeri zamanı var, çadır kampına gel dersin gelmezler, yolda rezillik çekmeye razılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manyetizma -- 22 Eylül 2014; 23:54:57 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    414 Mesaj
    İstanbul'dan Eskişehir'e kadar dedikleriniz çok mantıklı hani yol seyredilir fakat 250 km dümdüz, etrafı bozkır yol da çekilmiyor. Ankara'da öğrenciyim ayda 1 kesin Eskişehir'e arabayla gidip geliyorum ama gerçekten çekilmiyor. İnsanın bazen canı sıkılıyor gaza basmak istiyor ama radar cezalarından bıktım artık. Sürekli 115'e sabitleyip gidiyorum artık ama Eskişehir-Ankara yolu çok sıkıcı.
    _____________________________
  • Yarbay
    13642 Mesaj
    İstanbul-Ankara arasında E-5'ten gittiğiniz zaman öyle aman aman bir araba trafiği yok. Yol bomboş. Sadece meskün mahallere yaklaşırken ve meskün mahal içinde bir kaç trafik ışığı oluyor. Bolu şehir geçişini ve Adapazarı-hendek arasını buna örnek verebilirim. Yukarda arkadaş Bolu dağının çok tehlikeli olduğundan bahsetmiş. Bir kere o yolda neredeyse araba kalmadı ki, ne tehlikesi olsun. Tehlike olduğu zamanlar 1970'li yıllardı. Bir gidiş-bir gelişli idi. Çok tehlikeliydi. Fakat şimdi gayet güzel, rahat bir yol oldu. Ondan sonra en tehlikeli yer Kızılcahamam'da Azaphane deresi adı verilen yer idi. Buraya bir çok otomobil, otobüs ve kamyon düşmüştür.

    Ben sürekli olarak bu yollardan gidip geliyorum. Kaç senedir otoban yüzü görmüyorum. Bildiğim yolu bana anlatmasın kimse.
    |
    |
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.
  • Yarbay
    13642 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Börü_Budun

    İstanbul'dan Eskişehir'e kadar dedikleriniz çok mantıklı hani yol seyredilir fakat 250 km dümdüz, etrafı bozkır yol da çekilmiyor. Ankara'da öğrenciyim ayda 1 kesin Eskişehir'e arabayla gidip geliyorum ama gerçekten çekilmiyor. İnsanın bazen canı sıkılıyor gaza basmak istiyor ama radar cezalarından bıktım artık. Sürekli 115'e sabitleyip gidiyorum artık ama Eskişehir-Ankara yolu çok sıkıcı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Börü_Budun

    İstanbul'dan Eskişehir'e kadar dedikleriniz çok mantıklı hani yol seyredilir fakat 250 km dümdüz, etrafı bozkır yol da çekilmiyor. Ankara'da öğrenciyim ayda 1 kesin Eskişehir'e arabayla gidip geliyorum ama gerçekten çekilmiyor. İnsanın bazen canı sıkılıyor gaza basmak istiyor ama radar cezalarından bıktım artık. Sürekli 115'e sabitleyip gidiyorum artık ama Eskişehir-Ankara yolu çok sıkıcı.

    Yazmadan edemedim. Bu konuda yerden göğe haklısınız. Mesela ben İstanbul'dan Konya'ya gideceğim zaman Bozüyük'e kadar sorunsuz geliyorum. Bozüyük'te eşim bana ne olur Eskişehir yolundan gitme. Kütahya üzerinden gidelim şeklinde yalvaran gözlerle bakıyor. Ben de 10 seyahatin 8 tanesini Kütahya üzerinden yapıyorum. Neden Eskişehir tarafını beğenmediğini sordum bir kere. İki tarafı ova olan dümdüz yol. İnsanı çok sıkıyor. Bitmek bilmiyor demişti. Eskişehir geçişi hakikaten uzun sürüyor. Mahmudiye köprülü kavşağına kadar sıkıcı bir yolculuk oluyor. Polatlı, Sivrihisar tarafına gidenlere Allah sabırlar versin.
    |
    |
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.




  • Yarbay
    5459 Mesaj
    Pazar sabahi anitkabir ziyareti yapacaktik tamda konu iyi denk geldi

    Ama ben otobani tercih edecegim yine Cunku daha rahat ediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Orjinal Laptop Yedek Parça
kolayoto.com
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.