Şimdi Ara

iPhone XS Max Çöp Oldu- Son Edit geldi,Herkese teşekkürler..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
3
Favori
61.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
224 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar
    Yurtdışı GOLD 256 GB İphone XS max telefonumun kamerada kararma sorunu ile gürgençler mersin apple resmi servise verdim.
    Garanti kapsamında ekran ve kamera değiştiler. Ancak telefonu aldığımda kamerada birçok toz olduğunu fark ettim. Tekrar kendilerine verdim. Tekrar temizlediler. Cihazı teslim alırken gördüğüm kadarı ile sıvı temasını engelleyen siyah contalar ekranın alt kısmından ve vida kısmından dışarı fışkırmıştı. Uyardım. Tekrar birşeyler yaptılar 2 dk da verdiler. Neyse dedim.Cihazı aldım gittim. Baktım gene kamerada toz var. Dedim ki yeter sizle mi uğraşacağım tozdan zarar gelmez diyerek oradan ayrıldım. Cihaza hiç sıvı temas etmeden sorunsuz kullandım.
    Geçen hafta cihazıma su döküldü. 1 saat sonra ekranda pembe bir çizgi oldu ve sonrasında yüz tanıma bozuldu. Ve ekran komple karardı ,an itibari ile sadece 1 pembe çizgi var ve dokunmatik hiç çalışmıyor.
    Sonrasında sim yuvasını çıkardım. Oradan ağzımla üflediğimde o sıvı geçirmez contanın dışarı fışkırdı diye söylediğim yerden baktım bildiğim hava fışkırıyor. :)
    Servise gittim dedim böyle böyle sizin hatanızdan dolayı telefon ÇÖP !. Yapacak birşey yok dediler. Neyse 5799 TL ödeyip sıfırını alayım dedim .Olur dediler telefonun ayarlar kısmından sıfırladılar veriler de gitti. Faturasını istediler. Sonrasında da önceden 2-3 kez garantiye girdi kaydı olan telefonum için " YURT DIŞI FATURASI GEREKİYOR DÜN BİZE APPLE DAN MAIL GELDI DUNDEN BU YANA ALAMIYORUZ " DEDILER
    Dedim arkadaş ben bu cihazı verirken niye sormadınız madem ? Önceden 2-3 kere aldınız ve hata sizden kaynaKLI. Zaten bunu da esgeçip 5799 TL vermeyi kabul etmişim ne diyorsunuz dedim. Gayet cıvık ve lakayit olarak gülerek beni gönderdiler. Görüştüğüm şahısta yönetici idi orada anladığım kadarı ile.
    Sonuç olarak XS MAX 256 GB cep telefonum çöpe döndü.
    Bugün açtım telefonu baktım ekran düzelmiş tek pembe çizgi kalmış ama artık dokunmatik yok .Ekran değişimi ile de çözülecek bir sorun değil.
    Gürgençlere olan güvenim ya da şöyle diyim APPLE a olan güvenim bitti .
    Faturaymış ! Madem lazımdı önceden de alsaydınız arkadaşım .
    Lütfen UP yapın. Ben yandım başkaları yanmasın.

    EDİT
    Telefonu servise ilk verdiğimde yapılan işlemlerin olduğu evrakın takip numarasına baktım. Gurgenclercare den kayıt bulunamadı diyor şuan itibari ile. Sadece kamera ile ilgili yapılan temizlik hakkında bilgi var.
    Ekran değişimi ve kamera değişiminin yapıldığı bilgisine ulaşamıyorum. Umarım bu benim hatamdır. Herhangi bir kayıt silme yoktur.
    Ayrıca şikayetvar linkleri ekliyorum.
    BU LINK EN BAŞTA TELEFON BOZULMADAN SADECE KAMERADAKI HATADAN DOLAYI AÇTIGIM ŞİKAYET LİNKİ
    www.sikayetvar.com
    Mersin Marina Gürgençler Sorumsuzluğu!
    https://www.sikayetvar.com/gurgencler/mersin-marina-gurgencler-sorumsuzlugu


    BU LİNK İSE DAHA AKTİF OLMAMIŞ ŞUAN YUKARIDA BAHSETTİĞİM OLAYA AİT ŞİKAYET LİNKİM.
    www.sikayetvar.com
    Müşteri Memnuniyetinin Adresi - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/12566807


    EĞER BU MESAJI BİR GÜRGENÇLER YETKİLİSİ OKUYORSA BU ŞEKİLDE TARAFIMA ULAŞABİLİR.


    EDİT 2 HAFTA İÇİ VİDEO ÇEKMEYE İZİN ALARAK AYNI ŞEKİLDE VİDEODA DA APPLEDAN YAZI GELDIGINDEN DOLAYI FATURA OLMADAN ALAMAYACAKLARINI SORACAK BİR VİDEO ÇEKMEYİ DÜŞÜNÜYORUM NE DERSİNİZ ?

    EDİT 3 : APPLE Telefon fotoğraflarını ve servis süreçlerine dair evraklarını , gürgenclerde bulunan cihazın fotoğrafları dahil herşeyi İrlanda Apple 'e gönderdi. Mühendislerin incelemesinden sonra nihai karar verilecek dendi .Ancak umutsuz vaka.
    EDIT 4 Gurgencler ile görüştüm. Yapacak birşey yok Apple dan gelen bildirim üzerine faturasız yurt dışı cihazları işleme alamıyoruz, üzgünüz dediler
    EDİT 5 ; GÜRGENÇLERDEN ESRA HANIM ARADI. KENDİSİ İLE UZUN UZUN KONUŞTUK. İlk defa kibar olarak birisi ile konuştum diyebilirim. Bu fatura olayı tamamen doğruymuş galiba arkadaşlar. Apple tarafından gerçekten artık böyle bir politika uygulandığı bilgisini aldım. Yani servis hatalı işlem yaptı yada yapmadı. Bunun arkasında olabilmeleri için FATURA gerekliymiş. Apple gerçekten bu şekilde kendileine bilgi vermiş .Apple tarafından da bunu doğruladım. Saygılar

    İleriki süreçte dışarıdan orjinal ekran temin edeceğim. Tahmini zararım 3000- 3500 TL arasında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byturkuaz -- 9 Eylül 2019; 11:0:21 >







  • Facebook'ta yorumları okudum, serviste müşteri düdüklemek için çalışan bir kafadalar.
    Servise arıza için telefon bırakınca bahane bulup garanti dışı diyor ve ücret istiyorlar.

    Mesela gözle zor farkedilir bir çizik mi var hooop garanti dışı...
    Batarya mı bozuk, şarj döngüsü aşılmış deyip hooooop garanti dışı...

    Böyle kepazelerden Apple bayiliği iptal etmiyorsa Apple'ın da dibine kibrit suyu...
  • Hocam telefonu parçalarına ayırıp satın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3ABCEFCF5 -- 8 Eylül 2019; 16:37:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum, biraz sert çıkman lazım, sırtını sıvazlayıp gönderdiklerine göre demekki gerekli tepkiyi vermemişsin, kendi hataları yüzünden binlerce lira zarara uğramışsın sonuna kadar hakkını ara.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafta içi tekrar uğrayacağım. Ancak sorun şu APPLE bize böyle bilgi verdi diyor. Ancak APPLE ile görüştüğümde bilemiyoruz olabilir vs gibi cevaplar veriyorlar. İrtibat kopuk galiba aralarında. Hiç anlamadım
  • Bende Mersin'de yaşıyorum teknik servise keşke gözümüz kapalı güvenebilsek şu anda daha öncede aldıkları eğitimden midir nedir arkadaş yanlış müdahaleyle cihazı çöpe çıkarıyorlar. Aklı başında bilinçli teknisyenler yok galiba çok geçmiş olsun. Bende on yıl önce galaxy note 2 cihazımı pozcuda ismini vermiyim yetkili bir servise bıraktım çerçeve değişecekti soyulmalardan kaynaklı kafalarına göre tamir uyguladılar sağlam sorunsuz cihazın anakartını değiştirmişlerdi. Şehirin dörtte üçü görüntü bu kafayla Mersin'deki bu servislerden hiçbir şey olmaz.
  • Güya yetkili servis şefim anlamadım gitti. Neye göre yetkili bilemedim :)
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun cihazınız ve sizin adına çok üzüldüm umarım bir an önce probleminiz halledilir. Ben Apple'ın Gürgençler ve Hizmet iletişim olan iki farklı yerde ki servislerini deneme fırsatı buldum Konya ve Malatya . Konya ile başlayayım : Beats X cihazım durup dururken bozuldu , tuşları vs çalışmadı ve Gürgençlerden randevu aldım cihazı verdim değişim yapıldı geldi . Kimse fatura vs sormadı e-fatura gösterdim tamam dediler , karşılama ve tavır gayet yerindeydi ve sorunu hemen çözdüler değişim yaparak . Gelelim Malatya Hizmet İletişime : Değişimden gelen Beats X tekrar aynı şekilde bozuldu ve yine randevu aldım , gittim Hizmet iletişime kafasını çevirip bakan yok , kendim söyledim ve birisi geldi , aldı cihazı fatura nerede dedi ben de durumu izah ettim e-fatura felan dedim biraz baskın çıkınca tamam dedi . Aldı kulaklığı eline götürdü ve şefine dedi ki : -Bu kulaklık sahte olabilir mi? Bunu e-faturaya seri noya bakıp söylüyor bir de . Dedim ki -Abla ben buna şu kadar para vermişim neyin sahtesinden bahsediyorsun , dalga mı geçiyorsunuz vs vs diyince şefleri al işlemleri yap dedi . İşlem başladı ve cihaz 20 gün sonra değişti tekrar . Almaya gittiğimde de yarım saat beklettiler kimse bakmadı aldım kurtuldum sonunda. Demek istediğim ikisi Apple servisi ve aralarında ki çalışma ve kalite farkı çok zıt . Malatya'daki servise bir daha çöp olsa götürmek istemem umarım sorununuz çözülür ve biraz diş gösterin haklarınızı iyi kullanın bir sürü para veriyorsunuz ve karşılığını çöp ediyorlar . Gürgençler ve Hizmet iletişim hakkında bilgi arayan arkadaşlar için yazdım çoğu kısmı .

    Edit : İsim karışıklığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknolojist_44 -- 8 Eylül 2019; 23:49:3 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yapacak birşeyin kalmamış. Sonuçta sözleşme yapmamissin adamlarin yukumlugu yok bu durumda. Gecmis olsun bir bardak soguk su ic

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar destek bekliyorum eksi hesabı olan varsa yerime bunu yazabilir. Mi acaba bir arkadaşın başına gelen olay şeklinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel itibariyle konuşuyorum, apple veya servis savunması degil.
    Apple müşteri hizmetleriyle görüşme sağladım.
    Görüşmede apple servisleri sadece ekran ve batarya degişiminden sorumlu, diger konularda apple ana merkeze telefonu göndererek burdaki yetkili elemanların telefona müdehalesi oldugunu belirtti.

    Aynen anlatıldıgı gibide oldu telefonu merkeze göndermişler ve merkez kontrolünden geçti...

    Sizdeki durum camera ve buna servisin dokunmaması gerekirdi yada işleyiş degişmiş olabilir bu konuda net birşey söyleyemem.

    Servise telefonu bırakırken aynı iki çıktıya imza atarsınız birisi sizde birisi onlarda kalır,
    O kagıdın arkasını hiç okudunuz mu?
    Müşteriye yönelik hiç bir savunma içermiyor, devamlı servis savunması ile ilgili maddeler içeriyor, siz o kagıda mecburen imza atıyorsunuz ve kabulleniyorsunuz.

    Dolayısıyla sizin hiç bir hak hukukunuz olmuyor.
    Bu durumu apple türkiye çok zor çözer
    Avrupa apple ile mail atmaktan başka çagreniz yok.

    Su geçirmezlik sertifikası yani ip68
    Telefon açıldıktan sonra bahsettiğiniz conta tamamen çöp oluyor , yani yanlardan fıskırması veya fışkırmamasının hiç bir önemi yok, açılan telefon yapıldıktan sonra su geçirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • “Sonrasında sim yuvasını çıkardım. Oradan ağzımla üflediğimde o sıvı geçirmez contanın dışarı fışkırdı diye söylediğim yerden baktım bildiğim hava fışkırıyor. :) “

    Bu cümlenizde ne anlatmaya çalıştınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pek anlayamadim durumu, sanki memnun olmus gibi konu sahibi “:)” den dolayi garipsedim. Üstüne 6000TL sanki olmasi gerekenmis gibi kabullenmek çok normal gelmesi açikcasi. Geçmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Her telefonda boyle bu, telefon açıldıktan sonra su geçirmezlik özelliği gider



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC3FB83DB -- 8 Eylül 2019; 12:32:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FC3FB83DB

    Her telefonda boyle bu, telefon açıldıktan sonra su geçirmezlik özelliği gider
    Servis denilen yer açtığında tekrar su geçirmez bantları takması gerekiyordu. Ancak ekranın alt kısmını oturtamamışlar tam . Oradan cihaz hava alıyordu. Suyu da oradan aldı.
    Defalarca kez söylemiştim kendilerine. APPLE ile 2.görüşmem bugundü kendileri evrak istediler. Eğer bu da olmazsa Hakem heyeti oradanda tüketici mahkemesine başvuru yapacağım.
  • Rezillik ötesi umarım sorun çözülür hocam .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kardeş yakışıyor mu

    Rezillik ötesi umarım sorun çözülür hocam .
    Çok teşekkür ederim Apple öglenden sonra arayacak evrakları göndereceğim Hakkımı sonuna kadar arayacağım.
  • İnanılır gibi değil. Paranla rezil olmak budur. Umarım çözüm bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • susanele S kullanıcısına yanıt
    aynen öyle şefim. Teşekkürler.
  • byturkuaz kullanıcısına yanıt
    Telefon açıldıktan sonra her türlü su geçirme özeliği gider, istediği kadar bant yapıştırsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vexra

    Telefon açıldıktan sonra her türlü su geçirme özeliği gider, istediği kadar bant yapıştırsın.
    vallahi taahhütleri gitmemesi yönünde kendilerinin hem apple müşteri hzm. hemde gürgençler :) tam bilgim yok ama dediğiniz gibi olabilir.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.