Şimdi Ara

~ iOS 7 - 7.1.2 Jailbreak ÇIKTI !!! ~ (JB Yapımı, Repo, Tweak ve SSS)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
18.593
Cevap
131
Favori
578.021
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Firmware, Unlock, Jailbreak, vb. >> ~ iOS 7 - 7.1.2 Jailbreak ÇIKTI !!! ~ (JB Yapımı, Repo, Tweak ve SSS)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5203 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanKizil

    quote:

    Orijinalden alıntı: multiTYRT


    quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanKizil

    quote:

    Orijinalden alıntı: multiTYRT

    Sanırım sadece bende hiçbir tweak çalışmıyor.

    Hayir bendede hiçbiri çalişmiyor böyle devam ederse kaldiricam jb

    Valla ben kaldıracağım uygun bir zamanda sistem iyice otursun o zaman düşünmem lazım.

    Sizinkidemi benimki gibi ? Activactor hiç giremiyorum atiyor sürekli acaba silip jb tekrar yuklesekmi

    Valla ben ne yaparsam yapayım hangi tweak'i yüklersem yükleyim hiçbir değişiklik olmuyordu. Sonra birkaç hatalı repo sonucu cydia hiç açılmamaya başladı. Son repoları silip soft reset yaptım gene düzgün çalışmıyordu. Son GUI update sonrası düzeldi ama tweak'ler hala aynı.

    JB zaten telefonun genel stabilitesini düşüren bir işlem işime yaramayacaksa neden dursun ki telefonda
    |
    |
    _____________________________
    73 DE VA3TYR




  • Yarbay
    2464 Mesaj
    1. Mobile substrate reinstall
    2. substrate safe mode reinstall ve respring.

    Tweakler çalışmaya başlayacaktır.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rev92

    günaydın bahsedildi mi bilmiyorum birkaç konuya göz attım ama sorunla ilgili kesin bir bilgi bulamadım.

    4S cihazıma dün sorunsuz jb yaptım tweakleri kurdum. Herşey sorunsuz çalışıyordu.Şarj bittikten sonra şarja taktım telefon açıldıktan sonra hiçbir tweakin çalışmadığını fark ettim.Denediğim yöntemler :

    - Respring restart yaptım ama nafile.
    - Mobile substrate reinstall yaptım herhangi bir değişiklik olmadı.
    Yardımlarınızı bekliyorum restore atmak istemiyorum. Şimdiden teşekkürler


    öncelikle mobil substrate yi reinstall yapın
    ardından substrate safe mode u reinstall yapın
    sonra cihazınız düzgün bi şekilde açılıcak ve cydiadan bootstrap yükleyin

    artık telefon her kapanıp açıldığı zaman cihaz kendini düzgünce respring yapıcaktır ve tweakler çalışacaktır
    sonuçları yazarsanız sevinirim
    _____________________________




  • Binbaşı
    1737 Mesaj
    beyler bende kendini respring yapıp duruyor ara sıra ya niye oluyor ki?

    adam gibi tweakler de yüklü değil hani bi musicbox applocker vshare var.

    cihaz 4S
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj

    bro ben de bir tweak yükledikten sonra dediğin gibi olmuştu mala bağladı telefon. Çareyi restore çekip o tweak i yüklemeyerek buldum. Ama hangisi olduğunu hatırlamıyorum.
    |
    |
    Owl City. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    206 Mesaj
    http://forum.donanimhaber.com/m_85803582/tm.htm
    Bu konuda tweak çalışmama sorununun çözümünü anlatmaya çalıştım arkadaşlar sorunu olanlar bakabilir
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1737 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sirseriii

    bro ben de bir tweak yükledikten sonra dediğin gibi olmuştu mala bağladı telefon. Çareyi restore çekip o tweak i yüklemeyerek buldum. Ama hangisi olduğunu hatırlamıyorum.

    ben daha tweak yüklemeden respring oluyodu hocam tam vatsapda biriyle konuşuyorum şarkı falan dinliyorum şak diye gidiyor
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    bootstrap a gerek kalmadan ikisini de aynı anda reinstall yapınca oldu hocam teşekkür ederim
    |
    |
    Atakanunsl1:1:1.1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rev92

    bootstrap a gerek kalmadan ikisini de aynı anda reinstall yapınca oldu hocam teşekkür ederim

    bootstrap a gerek kalmayabilir ama tekrar sürekli bu işlemleri yapmaman için yüklemen lazım yoksa her kapatıp açtığınızda sürekli bunları tekrarlarsınız
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    174 Mesaj
    eşimin ipadine yükledim bitesmsi benim iphone 5a bi türlü olmuyo ne kadar repo varsa sildim sisteminizle uyumsuz yada sisteminizle çakışmalara sebebiyet verebilecek olması gibi sebeplerden dolayı yapılamadı hatası alıyorum bu ne bilen varmı arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihyanur -- 29 Aralık 2013; 12:59:55 >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj

    Eline sağlık güzel anlatım olmuş.Wifi Greyed Out Sorunu var bende bu jailbreakle birlikte bu sorundan kurtulabilirmiyim.
    Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
    |
    |
    Bahsedilenler: Vapors
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    946 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    Arkadaşlar Zeppelin 2.0.1-151 (Beta) Güncellendi :)
    Yeni Olarak Bir Kaç Logo ve İstediğimiz İsmi Yazabiliyoruz Carrier Kısmına :)


    Repo : http://repo.alexzielenski.com/

    Tweak : Zeppelin 2.0.1-151


    Görüntüler Aşağıda ki Gibi :




    Hocam kullandığınız temanın adını öğrenebilir miyim
    |
    |
    _____________________________

    Gibson Les Paul Studio Satin




  • Yarbay
    2600 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MuammerOz

    Eline sağlık güzel anlatım olmuş.Wifi Greyed Out Sorunu var bende bu jailbreakle birlikte bu sorundan kurtulabilirmiyim.
    Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.


    Sizin yaşadığınız wifi sorunu donanımsal cihaz 4s ise kronik bir sorun. Yani jb ile çözüleceğini sanmıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cyros


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    Sırada Bir Tema Var :)
    Çok Özlediğiniz Bir Tema Tabi iOS 7 Kullananlar :)
    Yoğun İstek Üzerine Tweak Tema Yapmışlar WinterBoard İle Direk Temayı kullanabilirsiniz :)

    Repo : BigBoss

    Tema : iOS6 Icons For iOS 7 Theme

    Görüntüler Aşağıda ki Gibi :





    Temayi uyguladim calisiyo ip5 de. Cok tesekkurler ohh bee dunya varmis nalet gotursun ios7 e gctigim gune

    bende ip5 var ama bu görüntüyü yapamadım neyi eksik yapıyorum hocam
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Beyler sadece iOS 7 Tweaklerin bulunduğu bir repo varmıdır ? Bilen varsa ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurcan_149 -- 29 Aralık 2013; 14:57:00 >
    |
    |
    _____________________________
    Düşünmeden konuşmanın cezası , sonradan düşünmeye mahkum olmaktır.

  • Teğmen
    152 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ramozdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: cyros


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    Sırada Bir Tema Var :)
    Çok Özlediğiniz Bir Tema Tabi iOS 7 Kullananlar :)
    Yoğun İstek Üzerine Tweak Tema Yapmışlar WinterBoard İle Direk Temayı kullanabilirsiniz :)

    Repo : BigBoss

    Tema : iOS6 Icons For iOS 7 Theme

    Görüntüler Aşağıda ki Gibi :





    Temayi uyguladim calisiyo ip5 de. Cok tesekkurler ohh bee dunya varmis nalet gotursun ios7 e gctigim gune

    bende ip5 var ama bu görüntüyü yapamadım neyi eksik yapıyorum hocam

    Diger tweakler ayarlarda gorunuyo mu. Sayet gorunmuyosa mobil substrate le safe sub. A reinstall at sonra tekrar dene.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2899 Mesaj
    Kulaklık takılıyken aramayı otomatik cevaplayabilen Tweak varmı arkadaşlar ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    867 Mesaj
    Multiiconmover kurup kullanan var mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    152 Mesaj
    Bitesms + ios6 temasi.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1665 Mesaj
    Arkadaşlar JailBreak en güvenli ve temiz kaldirma hangisi

    İtunes girip Geri yükleme yapmami yoksa dfu moduna alip o sekildemi yapmak
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
SEO
Mobilya Takımları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.